home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1041 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1979126 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3090: 21 Dec 2007, 01:52 »

(Og nej, du forklarer det ikke med, at skottiske hold spiller med lange bolde og røvkedeligt, for det gør FCK jo også)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #3091: 21 Dec 2007, 02:04 »

Vi har helt sikkert så sent som i aften, men også generelt fået bekræftet at skotsk fodbold er bedre end dansk.

Selvom jeg er af den tro at jeg kunne finde andre danske hold der sagtens kunne have fået point i Aberdeen i aften, men lad nu den ligge.

N17
Manager

« Svar #3092: 21 Dec 2007, 02:23 »

Det er faktisk den dårligste danske præstation siden Uefa gruppespillet blev indført Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jesperkl
Gæst

« Svar #3093: 21 Dec 2007, 06:30 »

Den skotske og danske liga er meget meget lige. Toppen i skotland er højere end den danske top, mens den danske bund er højere end den skotske bund. Midten er omkring lige gode. Jeg følger forresten den skotske liga, og er stor Hibernian fan, men også FCK fan. Rangers og Celtic er lige nu bedre end FCK og AaB, men mest pga. bredden af holdene. Omvendt vil AGF, BIF, Viborg (og måske Lyngby) ikke få mange problemer mod Gretna, St. Mirren osv. I skotland er der meget stor forskel på top og bund. Hvor vi i den danske liga er en smule mere "lige".

Jesper.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #3094: 21 Dec 2007, 08:06 »

Hvis ikke det var for at jeg skulle gå på juleferie i dag, så ville det være en meget trist dag… Jeg har følgende ord tilknyttet kampen i aftes: Skuffende, Pinligt, Skandale…og så dejligt…

Skuffende – fordi FCK ikke formåede at spille sig videre mod et hold, som alle andre danske hold ville kunne slå!

Pinligt – fordi det københavnske center-forsvar simpelthen er ringe. Den tidligere ”Copenhagen Airforce” er på et år blevet til et modelfly fra BR, mens Super-Bredes afløser Antonsson spiller med et niveau som høre til i 2. division. Manden kan jo ikke holde sin modstander indenfor ½ meter…men giver dem gang på gang flere meter og derved ro til at udføre deres erhverv…

Skandale – at Ståle vælger at stille med kun en angriber og derved have Grønkjær med når manden ikke er klar. Det er simpelthen en skandale at man i så en afgørende kamp tager en spiller med, som ikke en gang kan løbe en 100-meter under 20 sekunder…

Og så dejligt – fordi Aberdeen viste den gode gamle britiske fighter-stil og at deres fans simpelthen var en oplevelse. Grunden til at jeg elsker engelsk fodbold. Det var en fornøjelse at se nogle rigtig arbejdsmænd og ikke en flok primadonnaer - der kæmper for hver cm. og derved viser, at de har fortjent den løn de nu må få!

En gang FM - altid FM Smiley

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #3095: 21 Dec 2007, 11:02 »

Hvis ikke det var for at jeg skulle gå på juleferie i dag, så ville det være en meget trist dag… Jeg har følgende ord tilknyttet kampen i aftes: Skuffende, Pinligt, Skandale…og så dejligt…

Skuffende – fordi FCK ikke formåede at spille sig videre mod et hold, som alle andre danske hold ville kunne slå!

Pinligt – fordi det københavnske center-forsvar simpelthen er ringe. Den tidligere ”Copenhagen Airforce” er på et år blevet til et modelfly fra BR, mens Super-Bredes afløser Antonsson spiller med et niveau som høre til i 2. division. Manden kan jo ikke holde sin modstander indenfor ½ meter…men giver dem gang på gang flere meter og derved ro til at udføre deres erhverv…

Skandale – at Ståle vælger at stille med kun en angriber og derved have Grønkjær med når manden ikke er klar. Det er simpelthen en skandale at man i så en afgørende kamp tager en spiller med, som ikke en gang kan løbe en 100-meter under 20 sekunder…

Og så dejligt – fordi Aberdeen viste den gode gamle britiske fighter-stil og at deres fans simpelthen var en oplevelse. Grunden til at jeg elsker engelsk fodbold. Det var en fornøjelse at se nogle rigtig arbejdsmænd og ikke en flok primadonnaer - der kæmper for hver cm. og derved viser, at de har fortjent den løn de nu må få!

Bragende enig i dette indlæg, synes det er skræmmende så bange Ståle er for at angribe...

Ståle "Drillo" Solbakken...

Don AA
Manager

« Svar #3096: 21 Dec 2007, 12:47 »

Puha det var sku ikke sjovt i går vi var godt med i 1.halvleg men en hurtigt scoring i 2.halveg ja og så går det hele galt og ja det var meget pinligt.
Havde også troet vi kunne slå Aberdeen men det går jo ikke altid som præsten præker, vi havde en offday i 45. min og kom til at se meget dumme ud, en skam vi ikke kommer til at spiller europæisk fodbold til foråret for første gang i klubbens historie.
Skal vi være lidt positive så fik vi da hente ok med point i forsøget på at blive bedre seedet til næste gang vi skal spille europæisk fodbold. Komme vi til at spille om at komme i uefa cuppen gruppespil næste år vil vi blive seedet.
Vi har ikke været gode nok i offensiven i dette efterår 23 mål i sasligaen efter 18 kampe og 1 mål i uefa cuppens gruppe spil det er bestemt ikke noget at råbe hurra for.
Håber vi henter en angriber til januar gerne en Allbäck type som f.eks. Søren Larsen for det kunne godt se ud til at vi mangler sådan en.
Til alle dem som sige Ståle skal fyres tag en kiks, Spænd Hjelmen og kom op på hesten vi har tabt en fodbold ja det gør ondt men det er ikke verdensundergang.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3097: 21 Dec 2007, 12:55 »

husk det alle :b
synes bare vi skal videre.
ikke tænke for meget på det.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #3098: 21 Dec 2007, 13:14 »

Aberdeen - Bayern München

Må være nogle bitre FCKere lige nu....

LosCules
Gæst

« Svar #3099: 21 Dec 2007, 13:54 »

Tja, jeg synes stadig, vi er det bedste hold i Danmark. Det er så til vores held, at det er vinterpause nu, så vi kan få det tåbelige nederlag ud af hovedet. Synes vi spiller laaangt under niveau, og så meget bedre end Aberdeen er vi vel ikke.

Rossonero
Gæst

« Svar #3100: 21 Dec 2007, 13:58 »

Tja, jeg synes stadig, vi er det bedste hold i Danmark.

Det er der vel ingen tvivl om - ikke fra min side af ihvertfald. Vi vinder ligaen igen i år, det er jeg sikker på. AaB har gjordt det godt, men vi har et bedre mandskab, mener jeg. Nu må vi håbe på, at Ståle får bedre styr på tropperne i det nye år. Så bliver vores første "warm-up" modstander Hansa Rostock. Det skal da nok blive spændene, selvom det er en friendly.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #3101: 21 Dec 2007, 13:58 »

Vant til et højere niveau? Den skotske liga er piv ringe, udover rangers og celtic... Og til dels et hold som herts.. Og selv Rangers og celtic, spiller røv dårlig fodbold, kick and rush,enkel fodbold, hvor du lever på at spillerne har et stort hjerte.. Selvom celtic mirakuløst for 2. år i træk er gået videre i champions leauge.. Er niveauet altså bare gennerelt dårligt i skotland..

Det tekniske niveau er klart lavere en det er i den danske liga, så det er simpelthen mangler på indsigt når du siger sådan noget...

FCK har et LANGT bedre hold en Arberdeen, de har klart bedre spillere på alle pladser.. Også derfor man kan være så utilfredse med hvor ringe de var i aften.. Sagde don ø også selv bagefter, ikke engang fordi de tabte til et bedre hold, bare fordi de selv var så piv ringe...

Den skotske liga har en større bredde end den danske.
Celtic og Rangers er to hold, der alene er LANGT bedre end FCK, og FCK har jo intet præsteret i UEFA cuppen, der har fået en på andre tanker. Hearts kunne egentligt også nævnes, men de har en lidt dårlig sæson i år. At Celtic så - ifølge dig - mirakuløst er gået videre (Bevis gerne hvorfor dette er mirakuløst), det siger vist bare alt :-)
Og at de så spiller røvdårlig fodbold, det understreger vidst bare det danske niveau.

At FCK skulle være et langt bedre hold end Aberdeen, det viste de jo så ikke i går, og når de aldrig som sådan har spillet mod hinanden før, så er det relativt svært at grundlægge denne påstand, medmindre du alene kigger på papiret - men sådan fungerer det jo ikke.

JKJ
Gæst

« Svar #3102: 21 Dec 2007, 14:00 »

Tja, jeg synes stadig, vi er det bedste hold i Danmark. Det er så til vores held, at det er vinterpause nu, så vi kan få det tåbelige nederlag ud af hovedet. Synes vi spiller laaangt under niveau, og så meget bedre end Aberdeen er vi vel ikke.

Nu ligger i jo ikke nr 1 men kun nr 2 lige pt  Wink

Nej sorry, synes i har et godt hold, fremtil feltet så er det ligesom om i ikke kommer videre, i mangler ideer og overraskelser som kan gøre at i kommer helt frem til de store chancer...
Og tror også sådan en lang pause kan have en negativ effekt overfor spillerne, de vil nu komme til at gå rundt med en kedelig afslutning inde i deres hoveder... det bedste for dem ville have været hvis de kunne komme ud og få vist at de ikke var så dårlige med det samme...

Rossonero
Gæst

« Svar #3103: 21 Dec 2007, 14:03 »

Nu ligger i jo ikke nr 1 men kun nr 2 lige pt  Wink

Nej sorry, synes i har et godt hold, fremtil feltet så er det ligesom om i ikke kommer videre, i mangler ideer og overraskelser som kan gøre at i kommer helt frem til de store chancer...
Og tror også sådan en lang pause kan have en negativ effekt overfor spillerne, de vil nu komme til at gå rundt med en kedelig afslutning inde i deres hoveder... det bedste for dem ville have været hvis de kunne komme ud og få vist at de ikke var så dårlige med det samme...

Var SÅ dårlige? Men så ringe har vi da heller ikke været. Ro på. Vi har spillet under niveau, men decideret dårligt har vi ikke præsteret, synes jeg. AaB er jo stadig kun 2 sølle point foran, hvilket må siges at være lidt. Et nederlag, og en sejr kan give en modsat effekt.

Men jo, vi spiller under niveau, og vi lever ikke op til de store forventninger - men rent ud dårligt, synes jeg ikke det er.

JKJ
Gæst

« Svar #3104: 21 Dec 2007, 14:10 »

Var SÅ dårlige? Men så ringe har vi da heller ikke været. Ro på. Vi har spillet under niveau, men decideret dårligt har vi ikke præsteret, synes jeg. AaB er jo stadig kun 2 sølle point foran, hvilket må siges at være lidt. Et nederlag, og en sejr kan give en modsat effekt.

Men jo, vi spiller under niveau, og vi lever ikke op til de store forventninger - men rent ud dårligt, synes jeg ikke det er.

Hvor skrev jeg i var dårlige?? skrev altså i havde et godt hold intil i når feltet så går det galt...

Og ang AaB og suppen så kig lige på smileyen igen Wink

EDIT: he he kunne ikke engang huske mit eget indlæg, så jo skrev i var dårlige, men helt ærlig et var i jo også i 2. halvleg, der var der jo klasser mellem de 2 hold...
« Seneste Redigering: 21 Dec 2007, 14:12 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010