home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1061 1062 [1063] 1064 1065 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1563863 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15930: 31 Aug 2013, 11:09 »

Det undre mig, man ikke har slået de pågældende navne op i Away-registeret. Selvom det selvfølgelig ikke er alle af de FCK'ere der har søgt billet, som er tilmeldt FCK-away, men det ville da stadig være en fin måde at tjekke op på hvorvidt det er FCK-fans eller ej.

Idéen med at man kan ringe ind og få ordnet situationen er jo fin nok, men mon ikke det resulterer i at en masse madrid/juventus/gala fans ringer ind og udgiver sig for at være FCK'ere.

FCK

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15931: 31 Aug 2013, 11:11 »

"I mailen fra FCK står der, at man kan henvende sig mandag, såfremt man er ikke er udehold-fan og dermed muligvis få sin billet tilbage. Men det giver Metin Kavak ikke meget for"

Hvor stort et problem er det så i virkeligheden lige at det er...?  De har jo netop mulighed for at ringe og forklare FCK det, hvorved de får deres "billet retur".

Det er jo udelukkende for at sikre, at tyrkiske fans fra f.eks. Tyskland, Sverige etc., ikke rejser til Danmark for at se kampen som Galatasaray fans.

Denne situation er godt nok blæst ud af proportioner.. Det var noget andet, hvis de rent faktisk var blevet afvist, men situationen er jo bare at de har sat deres billetter i bero, for at sikre sikkerheden omkring kampen.

Jeg syntes problemet ligger i at det er køber der skal kontakte sælger og ikke omvendt. Billetlugen burde få en phoner til at ringe rundt til kunderne og hører hvor de bor og hvem de holder med, og gøre dem klart at har de købt billet til den forkerte tribune bliver de afvist i døren. (som regel er det muligt at se når de kommer igennem sikkerhedstjekket.)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester

« Svar #15932: 31 Aug 2013, 11:30 »

Det undre mig, man ikke har slået de pågældende navne op i Away-registeret. Selvom det selvfølgelig ikke er alle af de FCK'ere der har søgt billet, som er tilmeldt FCK-away, men det ville da stadig være en fin måde at tjekke op på hvorvidt det er FCK-fans eller ej.

Idéen med at man kan ringe ind og få ordnet situationen er jo fin nok, men mon ikke det resulterer i at en masse madrid/juventus/gala fans ringer ind og udgiver sig for at være FCK'ere.

Det er jo de udenlandske fans man ikke ønsker, og derved kan man let skelne dem fra hinanden. Enten via cpr. nummer, eller i mange tilfælde ved at de ikke taler dansk.

Jeg syntes problemet ligger i at det er køber der skal kontakte sælger og ikke omvendt. Billetlugen burde få en phoner til at ringe rundt til kunderne og hører hvor de bor og hvem de holder med, og gøre dem klart at har de købt billet til den forkerte tribune bliver de afvist i døren. (som regel er det muligt at se når de kommer igennem sikkerhedstjekket.)

Du har ret i, at det havde været mere "korrekt" såfremt FCK gjorde arbejdet. Men det er jo nemmere at få individualisterne til at ringe, i stedet for at FCK skal kontakte flere hundrede personer.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15933: 31 Aug 2013, 11:46 »

Det er jo de udenlandske fans man ikke ønsker, og derved kan man let skelne dem fra hinanden. Enten via cpr. nummer, eller i mange tilfælde ved at de ikke taler dansk.

Nu bor der jo en hel del tyrkere i landet, og mange indvandrere er generelt glade for spansk fodbold. Derfor findes der mange Real Madrid fans i danmark, hvis navn ikke er dansk - og endnu flere Galatasaray fans. Jeg tror ikke deres store problem lægger i hvorvidt det er tyrkiske fans fra tyrkiet eller nogle der er bosat i danmark. Tror mere det ligger i at man ville undgå en masse invasion som vi så det mod Hannover i 2011, og samtidige undgå en eventuel både fra UEFA.

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15934: 31 Aug 2013, 12:38 »

Glædelig nyhed: Adi's arbejds- og opholdstilladelse er på plads,og han er derfor med i truppen mod Viborg!

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15935: 01 Sep 2013, 11:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Santin-til-cypriotisk-fodbold

Santin rygtes væk. Et skifte i dette vindue ville uden tvivl også være på sin plads, hvis han ville gøre sig nogle forhåbninger om at forlade København med fansenes respekt.

FCK

fck-drengen
Gæst

« Svar #15936: 01 Sep 2013, 12:12 »

Så nu man kun komme ind hvis man hedder Larsen, Nielsen eller Jensen? Smart træk.

Ideen som sådan er der jo ikke noget i vejen med, men når en af mine venner fra Serbien ikke må komme ind og se FCK spille CL fordi hans navn ikke er pære dansk, er der altså noget galt.
Lidt mystisk man som FCK'er køber billet efter lodtrækningen? Selvfølgelig kan det også hænge sammen med økonomi osv, men man skulle da tro man som fan var ligeglad med hvem ens hold mødte ? Smiley

plutonium
Manager

« Svar #15937: 01 Sep 2013, 12:51 »

Lidt mystisk man som FCK'er køber billet efter lodtrækningen? Selvfølgelig kan det også hænge sammen med økonomi osv, men man skulle da tro man som fan var ligeglad med hvem ens hold mødte ? Smiley

Som studerende på SU ville jeg sælge min sjæl for at se FCK mod Milan i Parken, men er FINT tilfreds med at se FCK mod Galatasaray eller Real Madrid på en bar Smiley

Så jeg kan sagtens sætte mig ind i tankegangen.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

22
Landsholdsspiller

« Svar #15938: 01 Sep 2013, 13:43 »

Kan så slet ikke følge tankgangen.. Peace Selvfølgelig med ligakampe - udover mod FCN og BIF - men kunne aldrig drømme om at give så mange penge for at se FCK få tæsk, medmindre det var mod et andet hold jeg havde et tilhørsforhold til!  Wink

plutonium
Manager

« Svar #15939: 01 Sep 2013, 13:50 »

Kan så slet ikke følge tankgangen.. Peace Selvfølgelig med ligakampe - udover mod FCN og BIF - men kunne aldrig drømme om at give så mange penge for at se FCK få tæsk, medmindre det var mod et andet hold jeg havde et tilhørsforhold til!  Wink

Og igen henviser jeg til, at jeg gerne ville give kassen for at se Milan og FCK tørne sammen, men ikke mod et hold som Real Madrid, der ikke siger mig en rygende fis Wink

Derfor kan jeg godt følge tankegangen, at man lige vil se hvem vi skal spille mod før man overvejer at købe billet crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

22
Landsholdsspiller

« Svar #15940: 01 Sep 2013, 14:03 »

Var også ment som et svar, på den kommentar, som du svarede på Wink kunne bare ikke lige finde den

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15941: 01 Sep 2013, 14:54 »

Som studerende på SU ville jeg sælge min sjæl for at se FCK mod Milan i Parken, men er FINT tilfreds med at se FCK mod Galatasaray eller Real Madrid på en bar Smiley

Så jeg kan sagtens sætte mig ind i tankegangen.

Jeg kan ikke følge tankegangen! Champions League kampene er så speciellee at selvom jeg var på SU ville jeg vælge at købe Champions League pakken. Jeg har selvfølgelig også haft sæsonkort i en 5-6 år nu, så er måske derfor jeg ikke kan se problemet.

Men det er jo altid en prioriteringssag, hvor meget vil man bruge på det. Det er jo ikke en snak om hvor meget fan man er, men mere måden man udøver det, og gud hvor ville jeg savne stemningen på stadion, hvis jeg ikke længere skulle på stadion og se FCK's hjemmekampe... selvom udekampene er lidt mere specielle.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

fck-drengen
Gæst

« Svar #15942: 01 Sep 2013, 18:08 »

Grundlæggende kan jeg nok bare ikke forstå hvordan man kan prioriterer anderledes pga. modtsnaderholdet, men ja der er selvfølgelig forskellige måder at være fan på Smiley Jeg selv er typen der prioriterer FCK over alt andet, så derfor kan jeg ikke forstå dig og Plutos tankegang!  Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #15943: 01 Sep 2013, 22:55 »

Grundlæggende kan jeg nok bare ikke forstå hvordan man kan prioriterer anderledes pga. modtsnaderholdet, men ja der er selvfølgelig forskellige måder at være fan på Smiley Jeg selv er typen der prioriterer FCK over alt andet, så derfor kan jeg ikke forstå dig og Plutos tankegang!  Thumbs Up

Uden at kende din alder og økonomiske situation, så vil jeg antage, at du vil forstå mig, hvis du kommer i samme situation Wink

Selvom jeg følger FCK tæt og bærer klubben stolt i hjertet i medgang og modgang, så må jeg også bare acceptere, at min økonomi ikke tillader at jeg ser alle FCKs kampe, og slet ikke til den pris. Derfor må jeg prioritere anderledes. Havde det været en kamp mellem FCK og en anden klub jeg har et tilhørsforhold til, så ville det være en oplevelse jeg ikke ville kunne regne med at få igen, og så ville jeg betale prisen.

Men om vi møder Madrid i år eller Bayern om fire år er mig underordnet, hvis jeg skal ind at se en CL-kamp. Der vil jeg hellere være økonomisk ansvarlig overfor mig selv Smiley

K.Klein
Lilleputspiller
*

« Svar #15944: 02 Sep 2013, 00:39 »

Jeg har spillet snart 6 sæsoner med FCK, og har vundet 6 mesterskaber og 4 pokal titler, samtidig med at jeg har deltaget i CL 6 år i træk, og er kommet så langt som semifinalen..

Jeg begyndte fra sæson 1, at talentspejde Brasilien og resten af det sydlige amerika, og købte unge talenter i alderen 18. På den måde vil de med tiden blive "spiller af egen avl" og ens problem med danske og egen avl spillere er løst.

Det gode ved at hente dem tidligt i f.eks brasilien er, at de alle har frikøbs klausuler, og man finder mange i prisen mellem 2-8 mio. kr. Husk, at du må ikke udleje dine unge talenter, da de ikke vil stå som egen avl når de fylder 21 eller 22.

Jeg har produceret de to bedste midterforsvarsspill ere i mit nuværende spil (afviste et bud på 150 mio fra Milan), og er førstevalg på henholdsvis det argentinske og brasienske landshold. samtidig har jeg målmand og angriber som også spiller relativ fast.

Ved salg af dine unge talenter, så sikre dig videresalgsprocente r, solgte en for 18 mio til midterklub i Italien, og han blev solgt 1.5 år senere for 95 mio. og han var back up på min centrale midtbane.

det første år -1.5 vil der ikke komme de store talenter til de små klausuler, men de kommer. og giv dem en så lang kontrak som mulig, og forny den før de slå igennem på førsteholdet. potentialet skal være min. 4 stjerner, helst 4.5-5 (5 stjerner bliver altid til noget helt stort, det er mine erfaringer)..

Sider: 1 ... 1061 1062 [1063] 1064 1065 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010