home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1096 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1060 1061 [1062] 1063 1064 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1563869 gange)
Tash
Ynglingespiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15915: 23 Aug 2013, 16:04 »

Den nye udebanetrøje er jo latterligt fed!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15916: 23 Aug 2013, 16:51 »

Vil det sige FCK hentede 3 højrebacks i 2011, hvor de allerede have et talent (Remmer?)

Selvfølgelig var Michael Jakobsen ikke et godt køb når de et år efter lejer ham ud til deres værste konkurrent til mesterskabet. Desuden fik han kun 7 kampe i den ene sæson, og der var sikkert nogle af de 7 der var indskiftninger.

Nej - Situationen var den, at Pospech stoppede i København og i den forbindelse hentede man Johnny Thomsen (tror det var til vinterpausen). På dette tidspunkt var Lars Jacobsen stadig glad for Blackburn..... men de ville ikke forlænge hans kontrakt og i sommeren 2011 trænede han med, og man valgte så at skrive kontrakt med ham. EN mulighed man ikke kunne sige nej til, trods at man havde hentet talentet Gamboa. Det var så meningen at udvikle Gamboa, men da Lars Jacobsen kom til og Gamboa åbenbart ikke vandt indpas hos træneren, blev han lejet ud, her viste han sit potentiale og med Lars Jacobsen på pladsen og manglende mulighed for Gamboa, så valgte man klogeligt at sælge ham.

På det tidspunkt var Christoffer Remmer ikke rykket op i A-truppen, da han først blev hentet op et år senere.

Jeg er stadig uenig med dig i forhold til Michael Jakobsen. Har man ikke backuppen i truppen eller store nok unge talenter, så må man gardere sig. Davi samtidig manglede en backup til Pierre Bengtson på kanten, så var det meget fornuftigt at købe en breddespiller til pladsen. Han har ikke fået flere kampe, fordi vores forsvar har spillet virkelig stabilt tidligere år, samt har været forskånet for skader og karantæner. Jeg mener helt sikkert at købet er godkendt, da ingen forventede han skulle gå ind og hæe overliggeren.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

DeBuur
Manager

« Svar #15917: 25 Aug 2013, 23:42 »

http://sporten.tv2.dk/2013-08-25-fck-boss-erkender-brugte-m%C3%A5lscorer-ulovligt

Hvis det sportsligt går an at bryde landets love og anvende en spiller uden opholdtilladelse så er der sgu noget galt..
Hvis klubberne i superligaen bruger denne praksis uanset om klubben hedder Brøndby eller FCK så burde det straffes.
IMO så er CV sgu ude på et skrå plan her... men et eller andet sted så tror jeg også det sker i andre klubber Peace

YNWA

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15918: 25 Aug 2013, 23:47 »

http://sporten.tv2.dk/2013-08-25-fck-boss-erkender-brugte-m%C3%A5lscorer-ulovligt

Hvis det sportsligt går an at bryde landets love og anvende en spiller uden opholdtilladelse så er der sgu noget galt..
Hvis klubberne i superligaen bruger denne praksis uanset om klubben hedder Brøndby eller FCK så burde det straffes.
IMO så er CV sgu ude på et skrå plan her... men et eller andet sted så tror jeg også det sker i andre klubber Peace

Jeg tror det er meget anvendt at gøre dette. I Fodbold uden filter har sportsdirektøren for Randers (eller hvem han nu er) sagt de også har gjort det på et par gange. Som han også foreslår, så bør det være noget DBU arbejder på, at hvis de godkender spillertilladelsen, så skal arbejds- og opholdstilladelsen ikke være nødvendig for at kunne spille.

Endvidere så er opholdstilladelsen jo efterhånden en for sag grundet alle de aftaler der er. Selvfølgelig skal man overholde reglerne, men det er jo ikke selve kampen der gør at man overtræder loven, det var allerede den første dag manden kommer på træningsbanen. Så derfor tror jeg alle klubberne har gjort det.

Det jeg bare vil frem til er jo at det er noget spillerforeningen og DBU må se at få styr på.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

AFC
Manager

« Svar #15919: 28 Aug 2013, 12:17 »

Det er næppe gået jer andres næse forbi, men Fanendo Adi må ikke længere træne med eller spille kampe for os før de forskellige spille- og arbejdstilladelser er på plads. Dette sker efter et møde mellem politiet og os.

Det betyder bl.a. at vi ikke får vores rigtige spil at se før om to-tre kampe. Mange af de gamle dyder og takter var der i søndags, med høje bolde ind over til vores targetman som lagde bolden af og var en fin spilstation. Det glipper vi nu muligheden for at se i et par kampe, og man må formode, at man kører en flad 4-4-2 nu. Dermed ikke sagt, at Nicolai gør det dårligt på den offensive midtbane centralt, men med en tvivlsom Gislason og en fraværende stor, hovedstødsstærk targetman så er en angrebs-konstellation bestående af Igor og Cesar/Marvin vel ideel. Især med førstnævntes hattrick mod AB, hvilket må tanke noget selvtillid hos belgieren!

Flot CV.

plutonium
Manager

« Svar #15920: 28 Aug 2013, 13:28 »

Der får du en virtuel lussing af mig, AFC. Og jeg håber at den siger klask og kan mærkes i en uge.

Selvom det næppe er tilfældet, så er FCK-fans der kritiserer CV for det her sgu nogle klaphatte af rang. Det er ikke unormalt i fodboldens verden, at man tager en kalkuleret bøde for at bruge en spiller før han har fået arbejds- og opholdstilladelse. Hvis ikke det var fordi medierne pludselig satte fokus på det, og politiet derfor gik ind i sagen, så havde ingen i fodboldens verden hævet et øjenbryn.

At sige at CV er dum ud fra denne sag er ganske enkelt bare et forsøg på at sparke til en der ligger ned. Sorry to say. Der er kritik af at vi ikke tidligere i vinduet hentede en Cornelius-erstatning ind. Det var aldrig planen, at han skulle sælges denne sommer. Derfor var man ikke forberedt på at skulle hente en ind akut. Derudover har vi været sat i forbindelse med masser af spillere af den fysiske profil vi efterlyser. Vi VED at CV ikke snakker om spillere vi er interesserede i før det endelig be- eller afkræftes at forhandlingerne er lykkedes. Så vi har ingen anelse om hvor mange spillere der har været scoutet og for den sags skyld forhandlet med.

Jeg er helt enig i, at CV set over de sidste 2 år har gjort et dårligt stykke arbejde, især sammenlignet med de forrige 5, men kan blive harm når han bliver sparket til uden grund. Han har fandeme gjort et godt stykke arbejde samlet set over hele hans karriere i FCK.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager

« Svar #15921: 28 Aug 2013, 13:33 »

Flotte drenge på billedet  Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Yessir
Manager

« Svar #15922: 29 Aug 2013, 16:49 »

Husk at du kl. 17.45 kan følge aftenens CL lodtrækning både på Eurosport og uefa.com

Stik mig en gruppe med Porto, Schalke og Ajax så tager jeg en tur rundt om Parken nøgen.

plutonium
Manager

« Svar #15923: 29 Aug 2013, 17:02 »

Eftersom jeg ikke forventer noget af dette års CL uanset hvem vi møder, så ser jeg meget hellere alle mine tilhørsforhold samlet i samme pulje. Så United, Milan, Ajax og FCK ville være en dejlig pulje hvad angår kampe i efteråret! WOW hvor ville det bare være drømmekampe på stribe!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15924: 29 Aug 2013, 17:36 »

Husk at du kl. 17.45 kan følge aftenens CL lodtrækning både på Eurosport og uefa.com

Stik mig en gruppe med Porto, Schalke og Ajax så tager jeg en tur rundt om Parken nøgen.

Kunne fandme være en sprød pulje, men en tur til Basel ville heller ikke være dumt!

FCK

Guldbrand
Blogmester

« Svar #15925: 29 Aug 2013, 17:44 »

Selvom det næppe er tilfældet, så er FCK-fans der kritiserer CV for det her sgu nogle klaphatte af rang. Det er ikke unormalt i fodboldens verden, at man tager en kalkuleret bøde for at bruge en spiller før han har fået arbejds- og opholdstilladelse. Hvis ikke det var fordi medierne pludselig satte fokus på det, og politiet derfor gik ind i sagen, så havde ingen i fodboldens verden hævet et øjenbryn.

Bestemt ikke enig med dig her.. Det kan godt være at det er "normalt", - selvom jeg finder det ganske usmageligt (men det er en anden snak)

Men han dummer sig da totalt, ved offentligt at melde det ud at de bevidst har gjort det. Det er nærmest selvforskyldt at medierne har fået smag for denne episode, når man kommer med sådan nogle udtalelser på åben skærm.

Når det er sagt, så er jeg nu stadig af den opfattelse af CV er en glimrende sportschef, og ikke en mand man bør skifte ud på nuværende tidspunkt. Han er muligvis ikke inde i en af sine bedste perioder på posten, men han har trods alt været med til at bygge noget stort op med FCK, og man kan ikke forvente at man kan skabe resultater hele tiden...

plutonium
Manager

« Svar #15926: 29 Aug 2013, 17:52 »

Bestemt ikke enig med dig her.. Det kan godt være at det er "normalt", - selvom jeg finder det ganske usmageligt (men det er en anden snak)

Men han dummer sig da totalt, ved offentligt at melde det ud at de bevidst har gjort det. Det er nærmest selvforskyldt at medierne har fået smag for denne episode, når man kommer med sådan nogle udtalelser på åben skærm.

Når det er sagt, så er jeg nu stadig af den opfattelse af CV er en glimrende sportschef, og ikke en mand man bør skifte ud på nuværende tidspunkt. Han er muligvis ikke inde i en af sine bedste perioder på posten, men han har trods alt været med til at bygge noget stort op med FCK, og man kan ikke forvente at man kan skabe resultater hele tiden...

Det skal nu heller ikke opfattes, som at jeg synes det er i orden, at en fodboldklub bryder loven. Men når folk bruger den sag til at kritisere CV endnu mere, så bliver jeg harm. Jeg er ikke tilhænger af at man bryder en nations love bare fordi man kan betale sig fra det, men jeg synes det er helt godnat at CV som person skal have drag over nakken for det.

Så alt i alt er jeg enig med dig, især i den sidste passage.

Anfield Road
Manager

« Svar #15927: 31 Aug 2013, 10:45 »

http://www.fck.dk/#/nyhed/2013/08/30/billetinfo-uefa-champions-league

Så nu man kun komme ind hvis man hedder Larsen, Nielsen eller Jensen? Smart træk.

Ideen som sådan er der jo ikke noget i vejen med, men når en af mine venner fra Serbien ikke må komme ind og se FCK spille CL fordi hans navn ikke er pære dansk, er der altså noget galt.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester

« Svar #15928: 31 Aug 2013, 10:55 »

"I mailen fra FCK står der, at man kan henvende sig mandag, såfremt man er ikke er udehold-fan og dermed muligvis få sin billet tilbage. Men det giver Metin Kavak ikke meget for"

Hvor stort et problem er det så i virkeligheden lige at det er...?  De har jo netop mulighed for at ringe og forklare FCK det, hvorved de får deres "billet retur".

Det er jo udelukkende for at sikre, at tyrkiske fans fra f.eks. Tyskland, Sverige etc., ikke rejser til Danmark for at se kampen som Galatasaray fans.

Denne situation er godt nok blæst ud af proportioner.. Det var noget andet, hvis de rent faktisk var blevet afvist, men situationen er jo bare at de har sat deres billetter i bero, for at sikre sikkerheden omkring kampen.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #15929: 31 Aug 2013, 11:01 »

"I mailen fra FCK står der, at man kan henvende sig mandag, såfremt man er ikke er udehold-fan og dermed muligvis få sin billet tilbage. Men det giver Metin Kavak ikke meget for"

Hvor stort et problem er det så i virkeligheden lige at det er...?  De har jo netop mulighed for at ringe og forklare FCK det, hvorved de får deres "billet retur".

Det er jo udelukkende for at sikre, at tyrkiske fans fra f.eks. Tyskland, Sverige etc., ikke rejser til Danmark for at se kampen som Galatasaray fans.

Denne situation er godt nok blæst ud af proportioner.. Det var noget andet, hvis de rent faktisk var blevet afvist, men situationen er jo bare at de har sat deres billetter i bero, for at sikre sikkerheden omkring kampen.

Nemlig! Og har også noget at gøre med at FCK fik en løftet pegefinger og en bøde på 110.000 kr. i forbindelse med Hannoverkampen, hvor en masse tyske fans var at finde på Nedre og Øvre C.

Så ja, helt klart blæst ud af proportioner af folk, som gerne vil have en sag ud af nærmest ingenting.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 ... 1060 1061 [1062] 1063 1064 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010