Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:56:50
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 680 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1024
1025
[
1026
]
1027
1028
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1743958 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15375:
30 Jul 2012, 18:10 »
Ifølge
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article244380.ece
får vi en ivorianer til prøvetræning her snarest, som senest har været på træning hos norske Brann. Han beskrives som en høj, ranglet og defensiv gut, som typemæssigt ligner Yaya Toure. Efter at have set billeder af manden minder han mig nu mere om Kalilou Traore fra OB, men nok om det.
Han siges at være dynamisk i sit spil og hurtig i accelerationen. En høj spiller der er stærk i luftspillet og bare er 21-22 år (født 1990).
Han spiller desuden for Elfenbenskystens u-23 landshold, hvor det siges han gør det godt.
EDIT: Det skal også lige siges, at Brann ikke vejede ham og fandt ham for let, men at de simpelthen ikke havde råd til ham. Underligt at bede en spiller komme til prøvetræning, da man i forvejen bør kende til prisen på spilleren, men mon ikke midlerne blev brugt på Huseklepp? Eller måske ekstra eksponering og PR i form af overskrifter? aner det ikke
«
Seneste Redigering: 30 Jul 2012, 18:20 af mfsjovhat
»
Thaurat al Shabab
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15376:
30 Jul 2012, 18:38 »
https://rangersfightback.wordpress.com/2012/07/28/an-open-letter-to-f-c-copenhagen/
- Hold da helt kæft!
EDIT:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2109018/Rangers-accused-misleading-SFA-secret-deals.html
De har eftersigende fusket med registreringen af spillere, hvilket de jo skal straffes for, men at sagsøge dem for det beløb nævnt i ovenstående artikel er jo det rene vanvid.
«
Seneste Redigering: 30 Jul 2012, 18:46 af mfsjovhat
»
Thaurat al Shabab
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15377:
31 Jul 2012, 12:42 »
Rygterne lyder på at Everton har købt Oviedo for 20 mio. Havde ellers håbet på, at han ville forlænge kontrakten med 1-2 år, men ser desværre ikke sådan ud
EDIT: Nu med link -
http://www.sporten.dk/fodbold/everton-taet-paa-indkoeb-i-fck
«
Seneste Redigering: 31 Jul 2012, 12:45 af mfsjovhat
»
Thaurat al Shabab
fck-drengen
Gæst
«
Svar #15378:
31 Jul 2012, 12:59 »
Citat af: mfsjovhat 31 Jul 2012, 12:42
Rygterne lyder på at Everton har købt Oviedo for 20 mio. Havde ellers håbet på, at han ville forlænge kontrakten med 1-2 år, men ser desværre ikke sådan ud
EDIT: Nu med link -
http://www.sporten.dk/fodbold/everton-taet-paa-indkoeb-i-fck
Øv hvis det holder
Han er virkelig klasse, og havde sådan håbet at han ville forlænge.
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15379:
31 Jul 2012, 13:00 »
Carsten Vagn er en amatør. Håber KRÆFTEDME han har sit netværk iorden.
Thaurat al Shabab
plutonium
Manager
«
Svar #15380:
31 Jul 2012, 14:17 »
Sorry to say, men 20 mio for Oviedo er altså ikke nogen dårlig handel for FCK. Det er de færreste spillere i Superligaen der kan sælges for så meget! At han gør det forrygende og at jeg hellere ser at han bliver er noget andet. Men set med økonomi i baghovedet er det et godt transfer. Det store problem bliver så, at få en lige så god spiller ind for mindre penge. Bengtsson har jeg altid godt kunnet lide, men han kan ikke tage venstre back alene gennem en hel sæson.
Ønskelisten siger stadig defensiv midt og angriber, men sælges Oviedo skal der også en venstre back ind. Til sammen kan det vil gøres for 40-50 mio? Michael Lumb kunne måske være interesseret i at vende hjem? Det niveau han havde i AGF var fint til FCK efter min mening.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
verdenskrig
Manager
«
Svar #15381:
31 Jul 2012, 14:22 »
Det er sjældent jeg siger det, men jeg er DYBT uenig med dig Pluto
Oviedo er for mig at se det største venstreback talent i superligaen siden jeg har fulgt med i ligaen. Han er en FORRYGENDE spiller, hurtig, pågående, stærk i tacklinger, målsøgende, god teknisk, beslutsom, ganske fin defensivt. Ja han har faktisk alt hva en moderne back skal have, og han er en spiller som alle vil have på deres hold.
Hvis Everton henter ham for 20 millioner så har det ganske enkelt gjort et af sæsonens største røverkøb som jeg ser det, og jeg er næsten ærgerlig over at Liverpool ikke også har været inde over med tanke på fjolset Enrique vi har, som vel dårligt kan tage 10 på fødderne.
At sælge et så stort talent med et så enormt fremtidspotentiale for så få penge, ja så mener jeg ganske enkelt man i ledelsen i FCK har tabt sutten noget så gevaldigt. Havde jeg haft noget at skulle have sagt var han aldrig røget for under 30 millioner.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15382:
31 Jul 2012, 14:51 »
Jeg er også uenig i, at 20 mio. kr. er en god handel for os.
Jeg er dybt imponeret af Oviedo. Han kan blive noget helt særligt en dag, og jeg synes virkelig, at mandens markedsværdi er mere end 20 mio. kr. Selvfølgelig har du ret i, at 20 mio. kr. er mange penge for så ung en spiller i Superligaen, men det er jo ikke hvem som helst. Oviedo bliver fuldt af mange store klubber, og selv Manchester United har meldt sin interesse for spilleren. Han er virkelig en unik spiller, og jeg mener, at vi bør kunne få mere for ham, hvis han altså skal videre. Jeg håber selvfølgelig på, at han forlænger, men lad os nu se.
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #15383:
31 Jul 2012, 14:54 »
Michael Lumb? Michael Lumb? Undskyld, men har du nogensinde set den mand præstere på bare et nogenlunde niveau? Han havde en enkelt god sæson i AGF, ellers har der intet været at råbe hurra for. Bengtsson er jeg ikke helt vild med. Han virker skarp i kontrafasen, men har problemer fremadrettet i de etablerede angrebsspil.
Oviedo dirker modstanderens forsvar op 6-7 i løbet af en enkelt kamp, hvis vi mister ham nu og ingen på samme niveau hentes ind er vi fortabte i både Europa men også i ligaen. Jeg håber inderligt at vores scout(s) har læst på lektierne, idet nuværende scenarie ikke var helt utænkeligt. Der er fandeme ikke mange indkøb some har formået at gå ind i vores startopstilling fra dag 1. Ved ikke om dette er godt eller dårligt, men mærkværdigt er det, at ingen decideret nøglespillere hentes ind. Claudemir, Pospech, Grønkjær og tildels Santin er vel de eneste eksempler. Jeg forlanger, at CV går ud og køber decideret profiler som har klassen teknisk og mentalt til at gå direkte ind i startopstillingen. Det er nu der er brug for det.
Thaurat al Shabab
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #15384:
31 Jul 2012, 15:00 »
Citat af: plutonium 31 Jul 2012, 14:17
Sorry to say, men 20 mio for Oviedo er altså ikke nogen dårlig handel for FCK. Det er de færreste spillere i Superligaen der kan sælges for så meget! At han gør det forrygende og at jeg hellere ser at han bliver er noget andet. Men set med økonomi i baghovedet er det et godt transfer. Det store problem bliver så, at få en lige så god spiller ind for mindre penge. Bengtsson har jeg altid godt kunnet lide, men han kan ikke tage venstre back alene gennem en hel sæson.
Ønskelisten siger stadig defensiv midt og angriber, men sælges Oviedo skal der også en venstre back ind. Til sammen kan det vil gøres for 40-50 mio? Michael Lumb kunne måske være interesseret i at vende hjem? Det niveau han havde i AGF var fint til FCK efter min mening.
Jeg er enig med dig. 20 millioner vil være en klassehandel for jer. Oviedo er god, men han har kun et år tilbage af sin kontrakt, og derfor vil 20 millioner være et usædvanligt godt salg. Derudover er Bengtsson ikke specielt dårlig. Han kunne sagtens overtage, og I kunne spare de 20 millioner ved at satse på en fra de egne rækker som reserve. Det har vi da haft okay succes med i AaB, selv om vi selvfølgelig heller ikke havde noget valg.
Men set i lyset af Oviedos kontrakt, hans niveau og alternativer synes jeg ikke, at det ville være et dårligt salg. Tværtimod. Det er efter min mening også usandsynligt, at I holder Oviedo i mange år, og da hans kontrakt udløber næste sommer, vil jeg ikke tøve med at skyde ham afsted.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15385:
31 Jul 2012, 15:05 »
Jeg synes at han niveaumæssigt i forhold til sin alder, og den forskel han allerede nu gør, er på højde med Daniel Agger da han var i Brøndby.
En ung spiller som går forrest, som er moderne, og som har en enormt god spilforståelse. Agger røg for 62 millioner mener jeg. Ingen skal komme og bilde mig ind at Oviedo er 40 millioner kroner mindre værd, kontraktlængde eller ej.
Specielt taget i betragtning af at han spiller venstre back, som er et sted hvor ufattelig mange klubber har problemer med at finde spillere som kan noget begge veje
plutonium
Manager
«
Svar #15386:
31 Jul 2012, 15:16 »
Citat af: Jakob E 31 Jul 2012, 15:00
Jeg er enig med dig. 20 millioner vil være en klassehandel for jer. Oviedo er god, men han har kun et år tilbage af sin kontrakt, og derfor vil 20 millioner være et usædvanligt godt salg.
Lige præcis
Oviedo har før udtalt til Costa Ricanske medier, at han gerne vil videre. At han så i den danske presse siger, at han ikke er afvisende overfor en forlængelse gør mig ikke nødvendigvis tryg. Jeg tvivler STÆRKT på at han vil forlænge med mere end et enkelt år, hvis han da overhovedet gør det. Og jeg synes han er for stærkt et salgsobjekt til at vi bør lade ham gå på en fri transfer til næste sommer. Så hellere 20 mio for ham og så hente en ny ind.
Jeg er enig i, at han ganske enkelt gør det eminent offensivt, og noget nær umulig at erstatte for det samme beløb, men nogle gange må se tingene i perspektiv. Oviedo kan ikke sportsligt udrette mirakler for os med ét år tilbage af kontrakten. Jeg tror ganske enkelt ikke på, at han vil være det afgørende for om vi får CL gruppespil eller ej, og endnu mindre på at han kan sende os videre til 1/8-dels finalerne alene. Så er det efter min mening bedre at få nogle penge ud af ham, og så få bygget op frem mod næste års kvalifikation til Europa. Vi SKAL kunne vinde Superligaen uden Oviedo. Ellers fortjener vi ikke at få CL-fodbold til næste sæson.
N'Doye var et nødvendigt salg, da han på ingen måde havde leveret varen siden nytår, og næppe ville have gjort det bedre nu. Nu gælder det så om at få en frisk og sulten ny angriber ind, og sammen med ham en stærk defensiv midt. Så mener jeg at vi bør acceptere et lunkent europæisk år, for så i stedet at satse storstilet på en kongesæson i 2013/2014. 2012/2013 skal bare give et mesterskab, Europa League-gruppespil og en stabil Ekstrabladet Cup. Som jeg ser det.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15387:
31 Jul 2012, 15:23 »
Citat af: plutonium 31 Jul 2012, 15:16
Oviedo kan ikke sportsligt udrette mirakler for os med ét år tilbage af kontrakten. Jeg tror ganske enkelt ikke på, at han vil være det afgørende for om vi får CL gruppespil eller ej, og endnu mindre på at han kan sende os videre til 1/8-dels finalerne alene. Så er det efter min mening bedre at få nogle penge ud af ham, og så få bygget op frem mod næste års kvalifikation til Europa. Vi SKAL kunne vinde Superligaen uden Oviedo. Ellers fortjener vi ikke at få CL-fodbold til næste sæson.
Han er nok ikke alfa omega nej, men det er tæt på. Ud fra det jeg har set til FCK i denne sæson der virker han kort og godt til at være jeres bedste spiller pt. Han er med i alt hvad i foretager jer, er del af en god bagkæde, og kommer flyvende i et sandt arbejds raseri som ofte udmunder i noget konstruktivt på trods af at han løber så meget.. Derudover er han utrolig farlig i feltet når han kommer bagfra og sniger sig om mod bagerste stolpe ved indlæg.
Jeg kan pt ikke pege på en spiller i FCK som betyder mere for jer, og hans markedsværdi bør på ingen måde være under N Doyes, specielt fordi der er så meget mere udviklingspotientia
le i Oviedo
Og så spiller han en plads hvor det traditionelt set er svært at finde noget med evner begge veje, plus at han allerede nu i så ung en alder er så komplet og tager så meget ansvar,
Det er sjældent jeg direkte roser en FCK spiller, men lige Oviedo kan man sgu ikke andet end beundre, og hvis en klub henter ham for 20 millioner kan de i min verden grine hele vejen ned til banken
plutonium
Manager
«
Svar #15388:
31 Jul 2012, 15:27 »
Havde han haft 3 år tilbage af kontrakten, så ville jeg være enig med dig, men med blot ét år tilbage tror jeg ikke man kan forvente mere end 20 mio
verdenskrig
Manager
«
Svar #15389:
31 Jul 2012, 15:28 »
Det kan man hvis spilleren er god nok i mine øjne. Selvom han har et år tilbage er han stadig på kontrakt hos jer, og klubber som er interesseret i ham, kan jo frygte at han ikke kommer til dem hvis han skal ryge på en fri transfer da alle så kan give ham et kontrakt
Sider:
1
...
1024
1025
[
1026
]
1027
1028
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »