home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  1 Bruger, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1022 1023 [1024] 1025 1026 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1737856 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15345: 25 Jul 2012, 17:46 »

Der er satme en, der har fuldt med i timerne! Har du gået på HHX? Wink

Men jeg er slet ikke inde i alle disse formler og klausuler, men jeg synes, det gav ganske god mening. Man lærer noget nyt hver dag.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15346: 25 Jul 2012, 17:49 »

Der er satme en, der har fuldt med i timerne! Har du gået på HHX? Wink

Men jeg er slet ikke inde i alle disse formler og klausuler, men jeg synes, det gav ganske god mening. Man lærer noget nyt hver dag.

Har gået på HHX for 10 år siden snart... en er til daglig revisor... så det er en arbejdsskade at bruge det i ferien Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15347: 25 Jul 2012, 17:55 »

Har gået på HHX for 10 år siden snart... en er til daglig revisor... så det er en arbejdsskade at bruge det i ferien Smiley
Du virker til at være en ganske kompetent revisor. Du har i hvert fald styr på dit stof! Thumbs Up

Jeg spørger lige dig til råds, når jeg nu får masser lektier for i virksomhedsøkonomi efter sommerferien. Wink

Men hvor meget mener du så, at N'Doye's markedsværdi uden alle de forskellige klausuler ligger på?

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15348: 25 Jul 2012, 19:39 »

Du virker til at være en ganske kompetent revisor. Du har i hvert fald styr på dit stof! Thumbs Up

Jeg spørger lige dig til råds, når jeg nu får masser lektier for i virksomhedsøkonomi efter sommerferien. Wink

Men hvor meget mener du så, at N'Doye's markedsværdi uden alle de forskellige klausuler ligger på?

Du spørger bare Peace

Markedsværdien er jo det som Spartak Moskva ville give for ham og vi vil acceptere (eller højstbydende) Da de jo ikke skal tage udgangspunkt i FCK's klausuler. Du kan dog med rette argumentere for at vi ved at have disse klausuler in mind i forhandlingen hæver markedsværdien en smule for at få kompensation for dem)

Men som udgangspunkt er markedsværdien det som en køber vil give for ham.

Om der så er en masse teorier, der skal tage udgangspunkt i alt muligt, det ved jeg ikke, har ikke så meget med revision og eller min uddannelse at gøre Peace

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Legenden
Manager

« Svar #15349: 26 Jul 2012, 00:23 »

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15350: 26 Jul 2012, 00:28 »

Det siger sgu det hele!

Kan jo kun gentage mit andet indlæg, - tak for alt, Damen! Han er sgu en stor spiller, og jeg håber alt det bedste for ham i fremtiden.

verdenskrig
Manager

« Svar #15351: 26 Jul 2012, 00:32 »

Når jeg skriver det her, tror jeg at jeg taler på mange Brøndby fans vegne ..

ENDELIG er den nar væk Tunge Jeg havde simpelthen ikke magtet et derby mere hvor han på egen hånd havde sænket os Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kagemexx
Ynglingespiller

« Svar #15352: 26 Jul 2012, 00:39 »

Rolig nu VK! Der går ikke længe, inden vi har hentet en ny Brøndby slagter  Tunge

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #15353: 26 Jul 2012, 01:29 »

Stærkt at FCK endelig får ham solgt. Hvis de havde beholdt ham, ville de slet ikke kunne få det samme for ham, som de kan nu. Han har heller ikke været til meget gavn det sidste stykke tid.

Liverpool F.C

AFC
Manager

« Svar #15354: 26 Jul 2012, 13:58 »

Puuuha det må have været en tårevældende afsked i går med N'Doye såvidt jeg kan se på highlights fra igår samt andre indslag.

Nu fik vi så solgt den gode "Dame" og hold kæft han vil blive savnet! Det er jo nærmest en kærlighedshistorie, som CV stod og fortalte til N'Doye, da de stod overfor hinanden, og N'Doye modtog blomster og diverse ting. Det er utroligt rørende, og der er ingen tvivl om, at det er en legende der forlader klubben. Han får i hvert fald alt muligt held og lykke herfra og jeg håber såsandelig vi hører fra ham ud i fremtiden, og at hans karriere for guds skyld ikke går i stykker i Rusland.

52 mio. for ham er en god pris for så har vi masser af muligheder til at finde en erstatning for ham. Selvfølgelig håber vi på, at vi finder en tro kopi af N'Doye nærmest, men det bliver svært! Der går rygter om, at man vil bruge 10-20 mio. på en erstatning for ham, og de sidste knaster skal bruges på lidt kvalitet til midtbanen. Jeg håber CV og Jacobs finder ud af noget!

TAK FOR ALT N'DOYE <3

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #15355: 26 Jul 2012, 14:09 »

Kunne Wilfried Bony fra Vitesse være en mulighed? Det vil alt andet lige været kæmpe scoop og han har da også en markedsværdi på 8 millioner euro ifølge transfermarkt.de. Men omvendt, likviditeten er ikke hvad den har været i klubberne rundt omkring og med en pris på Claudemir på 1 million euro, som var en stor spiller i Vitesse. Så kan der måske være mulighed for at hente Wilfrield for 3-4 millioner euro. Dette er muligvis optimistisk, da spilleren allerede har fået flere kampe for Elfenbenskysten og nævnt som en mulig Liverpool spiller (http://bleacherreport.com/articles/1225679-liverpool-transfers-top-5-realistic-transfer-targets-for-brendan-rodgers/page/2). Desuden er det nok også yderst tvivlsomt, om vi har midlerne til at kunne lønne en sådan spiller. Men alt andet lige, så ville det være noget af et drømmekøb.

Badefar
Manager

« Svar #15356: 26 Jul 2012, 14:25 »

Haha Bony til FCK, sku vi nu ik liiige. Nu blev Vitesse jo for 2 år siden overtaget af en georgisk magnat der vil vinde mesterskaber og i den plan hedder det sig næppe at klubben skal sælge en af deres største profiler for en slik. Det er nok at drømme lige stort nok at håbe på ham. Det topper dog ikke ham der foreslog Gameiro på OBs forum i går Opstemt

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #15357: 26 Jul 2012, 14:34 »

Haha Bony til FCK, sku vi nu ik liiige. Nu blev Vitesse jo for 2 år siden overtaget af en georgisk magnat der vil vinde mesterskaber og i den plan hedder det sig næppe at klubben skal sælge en af deres største profiler for en slik. Det er nok at drømme lige stort nok at håbe på ham. Det topper dog ikke ham der foreslog Gameiro på OBs forum i går Opstemt

Men hvis du nu fjerner det faktum, at klubben er ejet af en eller anden rigmand (som jeg ikke vidste). Så var forslaget jo ikke helt dumt. Husk på hvor billigt de fik Claudemir, som på daværende tidspunkt var en af deres største profiler.

Badefar
Manager

« Svar #15358: 26 Jul 2012, 14:41 »

Tjaa måske lige bortset fra at han formentlig har en pris der er langt højere end FCK vil betale og at han sikkert har nogle mere flatterende klubber blandt de interesserede end FCK. Selvom at han sikkert ville være en god erstatning synes jeg at det er lidt far-fetched.

Legenden
Manager

« Svar #15359: 26 Jul 2012, 20:00 »

Der var en, der foreslog Doumbia fra Moskva klubben nde på Sektion 12s forum. Det var hårdt lol.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 1022 1023 [1024] 1025 1026 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010