home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1774455 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14730: 01 Feb 2012, 10:29 »

6 mio. kr. er meget i dansk fodbold, også for FCK. Specielt for en spiller som ikke har slået igennem.

Mon ikke også, at de har sikret sig en procentdel af et evt. videresalg? Smiley
6 mio. kr. er ikke meget i FCK.

Har han ikke slået igennem endnu? Knægten blev 18 i går. Han kan gå en stor fremtid i møde. Men jeg håber da også, at vi får en tilbagekøbsklausul eller procentdel af videresalg.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14731: 01 Feb 2012, 10:40 »

6 mio. kr. er ikke meget i FCK.

Har han ikke slået igennem endnu? Knægten blev 18 i går. Han kan gå en stor fremtid i møde. Men jeg håber da også, at vi får en tilbagekøbsklausul eller procentdel af videresalg.
Jeg må sige, at jeg er enig med Spezialized. 6 mio kr. ér altså en del penge for en dreng på 17 år, der har scoret ét superliga mål og ikke ligefrem har spillet som en konge. Siger ikke at han har potentiale, for det har han helt sikkert.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Legenden
Manager

« Svar #14732: 01 Feb 2012, 11:25 »

Han har ikke slået igennem i FCK. 6 mio. kr. er fint, men han har selvfølgelig potentiale. Så en videresalgsklausul er der nok.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14733: 01 Feb 2012, 11:44 »

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor I synes det er et godt salg. Jovist, 6 mio. kr. er sgu en god pose penge, for hvad han kan nu her, men hans potentiale er rigtig stort, og han kan jo virkelig blive en klassespiller.

Vi skal have nogle klausuler på - alt andet ville være idioti.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14734: 01 Feb 2012, 12:10 »

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor I synes det er et godt salg. Jovist, 6 mio. kr. er sgu en god pose penge, for hvad han kan nu her, men hans potentiale er rigtig stort, og han kan jo virkelig blive en klassespiller.

Jeg siger heller ikke, at jeg stemmer for salget. Synes også det er utrolig dumt, men det ændrer ikke på at 6 mio. for en spiller der ikke har slået igennem er mange penge for en hvilken som helst dansk klub.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Legenden
Manager

« Svar #14735: 01 Feb 2012, 13:39 »

Du skal også tænke på, at han havde under et år tilbage af sin kontrakt. Muligvis også derfor, at han blev solgt nu i stedet for at gå på fri transfer.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

JimmyGP
Manager

« Svar #14736: 01 Feb 2012, 13:44 »

Du skal også tænke på, at han havde under et år tilbage af sin kontrakt. Muligvis også derfor, at han blev solgt nu i stedet for at gå på fri transfer.

Også min tanke Thumbs Up

Glæder mig til at se hvad ham der "Mos" kan.. mest fordi der har været skrevet så meget godt og bestemt også dårligt.. min indre fodboldnørd vil vide hvad han er for en Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14737: 01 Feb 2012, 15:15 »

Ja, men man kunne sgu nok godt holde på ham, hvis det var det man ville.

Hvis jeg var CV havde jeg forlænget kontrakten med ham, og derefter udlejet ham til en mindre udenlandsk klub, for netop at kunne sætte gang i hans udviklingsproces, for jeg tror ikke, at nogle som helst er i tvivl om, hvilken stor spiller han en dag kan blive. Altså meget kan gå galt. Hans opblomstring kan have været tidlig, og så derefter går det i stå med hans udvikling, eller han kunne få revet begge korsbånd over, så han ikke kunne spille i en lang periode og dermed ikke udvikle sig. Man kender ikke fremtiden, og der kan altid ske noget uventet, men umiddelbart må man jo antage, at han går en stor fremtid i møde.

Legenden
Manager

« Svar #14738: 01 Feb 2012, 15:22 »

"Hvis jeg var CV havde jeg forlænget kontrakten med ham"

Og hvordan ved du, at han ikke har prøvet det? Du ved da ikke, om det var Zohore selv, der ikke gad være i klubben mere.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14739: 01 Feb 2012, 15:25 »

"Hvis jeg var CV havde jeg forlænget kontrakten med ham"

Og hvordan ved du, at han ikke har prøvet det? Du ved da ikke, om det var Zohore selv, der ikke gad være i klubben mere.
Arh, så havde vi sgu nok fået nogle meldinger om det.

Men du har da ret, jeg kan ikke vide det, og forholder mig til det jeg har kendskab til. Men ja antager samtidig, at CV blot har ladet ham gå, fordi han måske ikke har troet nok på ham, også nu hvor han kunne få en slik for ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #14740: 02 Feb 2012, 12:41 »

Så synes jeg ikke engang hans potientiale er større..
Kan godt være det bare er mig, men jeg kan altså ikke se noget specielt lys i ham.. Han er stor som en bjørn, men spillemæssigt indeholder han jo absolut ikke nogen form for kvaliteter.. Jeg har i hvert fald ikke set noget fra hans side, som berettiger til en kontrakt i Fiorentina.

Han er i mine øjne et aldeles overhypet talent.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14741: 02 Feb 2012, 12:54 »

Så synes jeg ikke engang hans potientiale er større..
Kan godt være det bare er mig, men jeg kan altså ikke se noget specielt lys i ham.. Han er stor som en bjørn, men spillemæssigt indeholder han jo absolut ikke nogen form for kvaliteter.. Jeg har i hvert fald ikke set noget fra hans side, som berettiger til en kontrakt i Fiorentina.

Han er i mine øjne et aldeles overhypet talent.
Evigt enig. Han er imo heller ikke noget stort, og er altid blevet omtalt som kongen uden at have vist det mindste. Ikke engang til U17 VM kunne han finde ud af at tæmme bolden. Jeg synes, det er et fantastisk godt salg.

plutonium
Manager

« Svar #14742: 02 Feb 2012, 12:57 »

Det siges at han sparker som en hest og at han er hurtigere end han er stærk. Det kunne jo nemt blive en goalgetter a la Duncan, der efter min mening ikke har andre forcer end styrke og hovedspil Wink

Forskellen er bare at Zohore både kan jagte bolden i dybden og tage imod den i feltet. Uden det er hans styrke, så er han jo habil i luftspillet.

Det der gør, at man føler han er overvurderet er hans arbejdstindstilling på banen. Han er meget stillestående og deltager ikke i hverken opspil eller presspil. Men hvis han begyndte at arbejde mere for det og måske fik vist noget mere teknik, så tror jeg også folk ville se hans talent.

Det største problem der er for ham med hensyn til at nå sit fulde potentiale, så er det (igen) hans mentalitet. Jeg har hørt han er en doven type til træning, og selvom talent er meget af det at blive en topspiller, så er mentalitet og hårdt arbejde altså det langt vigtigste. William Kvist er et drømmeeksempel på dette. Han har et begrænset fodboldmæssigt talent, men han har været i stand til målrettet at nå sine mål og hele tiden sætte nye, der presser ham til det yderste. Så hvor nogle spillere med ti gange hans talent ikke når halvdelen af det han har opnået allerede, så har han arbejdet sig til sin succes.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #14743: 02 Feb 2012, 13:04 »

Pluto er en popdreng  Kys

Altså de fysiske er han helt klart i besiddelse af.. Men så snart han skal bruge spilintelligens eller tekniske færdigheder falder han i mine øjne fuldkommen igennem..

Derudover virker han ikke til at have den fjerneste anelse om hvordan man bruger sin krop rigtigt på seniorplan.
Han minder mig om en spiller som i sine ungdomsår var foran de andre ene og alene pga sin større fysiske styrke. Så snart han bliver matchet der indeholder han intet andet, pga han aldrig har følt et behov for at skulle træne det.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #14744: 02 Feb 2012, 13:13 »

Det sidste mener jeg som sagt du har ret i Wink

Men jeg tror nu stadig at han har et pænt talent. Ellers havde Ståle heller ikke brugt ham. Men jeg er helt enig i, at der er en risiko for at vi aldrig kommer til at se noget til ham - men det er på grund af hans mentalitet. Hvis han tog sig sammen og fik leveret noget ordentligt til træning og også fik det overført til sit spil på banen, så tror jeg han kan blive en spiller i stil med Duncan. Han var også udråbt som kæmpetalent i AGF da han var 17 (jeg gemte en avisartikel om ham dengang - den er dog smidt ud nu crazy), men hans mentalitet gjorde at han aldrig fik det udviklet ordentligt.

Alligevel har han altid været målfarlig, og er det ikke i bund og grund det samme vi ser i Zohore? Forskellen er bare at Duncan har haft nogle år til at vise sig frem. Det har Zohore ikke. Giv ham nogle år, så kan vi se hvad vej han vælter. Jeg er ikke i tvivl om at han kan nå et højt niveau. Men det kræver 100 % at arbejder målrettet for det.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010