home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 980 981 [982] 983 984 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1774800 gange)
Szczesny
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14715: 27 Jan 2012, 18:48 »

Jeg troede ikke han havde skrevet endnu Huh

Men som jeg siger, så er jeg godt klar over at det modsatte er ved at ske. Det jeg egentlig ville frem til er, at vi skal købe angribere af en anden type end dem vi har haft tendens til at hente de senere sæsoner. Mere hjerne og mere hjerte - mindre svingende præstationer. Håber Abdellaoue(?) er en mere stabil spiller end dem vi har nu.

Jo, Nord smutter til Nordsjælland til sommer.

Tvivler på at Abdellaoue er meget anderledes end fx Santin, men aner intet om ham Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #14716: 27 Jan 2012, 18:54 »

Jeg troede ikke han havde skrevet endnu Huh

Men som jeg siger, så er jeg godt klar over at det modsatte er ved at ske. Det jeg egentlig ville frem til er, at vi skal købe angribere af en anden type end dem vi har haft tendens til at hente de senere sæsoner. Mere hjerne og mere hjerte - mindre svingende præstationer. Håber Abdellaoue(?) er en mere stabil spiller end dem vi har nu.

Men mere hjerne og hjerte er vel en type spiller alle klubber ønsker.. Hjertet bliver dog næppe nemt når man køber.. Så skal der satses på Zahore..

plutonium
Manager

« Svar #14717: 27 Jan 2012, 19:03 »

Men mere hjerne og hjerte er vel en type spiller alle klubber ønsker.. Hjertet bliver dog næppe nemt når man køber.. Så skal der satses på Zahore..

Med hjerte tænker jeg fighter-hjerte Wink

En spiller der har overblik (hjerne) til at skabe spillet og chancerne uden nødvendigvis selv at score, samtidig med at han har noget gejst (hjerte) til at blive ved med at arbejde for sagen selvom tingene går imod ham. Allbäck var en dejlig spiller, der både scorede regelmæssigt (uden at være en ægte måltyv) men også satte sine kammerater i scene! Han vandt kampe bare ved at være der!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mLasson
Gæst

« Svar #14718: 30 Jan 2012, 12:50 »

Farvel til Johnny Thomsen, der nåede hele 17 kampe for os. Han skifter med øjeblikkelig virkning til Randers. Smiley

http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12280

plutonium
Manager

« Svar #14719: 30 Jan 2012, 13:23 »

Forståeligt skifte Smiley

Han forventede at skulle være førstevalg da Pospech forlod klubben, men viste sig jo ikke at have niveauet i Europa. Hans mangler blev udstillet, og selvom hele holdet fejlede i efteråret, så tror jeg ikke vi ville se ham spille fantastisk under en anden træner.

Han var fin, men heller ikke mere.

Held og lykke til ham i Randers!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mLasson
Gæst

« Svar #14720: 30 Jan 2012, 13:28 »

Forståeligt skifte Smiley

Han forventede at skulle være førstevalg da Pospech forlod klubben, men viste sig jo ikke at have niveauet i Europa. Hans mangler blev udstillet, og selvom hele holdet fejlede i efteråret, så tror jeg ikke vi ville se ham spille fantastisk under en anden træner.

Han var fin, men heller ikke mere.

Held og lykke til ham i Randers!
Det er også sådan, jeg ser på ham. En fin spiller, der dog ikke havde niveauet til FCK. Og så må man vist også sige, at der er mere potentiale i en Christian Gamboa som reserve til Lars Jacobsen.

plutonium
Manager

« Svar #14721: 30 Jan 2012, 15:16 »

Så er Zohore blevet solgt til Fiorentina. Hvad de ser i ham ved jeg ikke. Jeg ser ganske vist selv gode muligheder i ham, men at en Serie A-klub skulle fatte interesse overrasker mig. Dertil har han slet ikke vist nok i de kampe han har spillet indtil nu.

Men fair nok. Jeg så helst man havde beholdt ham, men det svækker ikke truppen som sådan. Måske på den lange bane, men her og nu er det ikke et salg der betyder noget for vores kvalitet i truppen.

EDIT
Interessant bliver han dog at følge, da han er den første der er kommet igennem School of Excellence. Forhåbentlig kommer der flere henover de næste få år, for Zohore tilhører den første årgang hvor 'eleverne' har været på SoE igennem et længere forløb. Så nu skulle vi gerne se en forbedring af vores talentmasse i de kommende år, da skolen har fået et par år til at etablere sig!
« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 15:18 af plutonium » Logged

mLasson
Gæst

« Svar #14722: 31 Jan 2012, 13:52 »

Det kunne være spændende, hvis det var startskuddet til noget fra School of Excellence, som jeg synes er et rigtig spændende projekt, vi har gang i. Forhåbentlig er Zohore bare den første i rækken af mange, som kommer op og snuse til førsteholdet og måske endda kan slå igennem på længere sigt.

Legenden
Manager

« Svar #14723: 31 Jan 2012, 14:05 »

Jeg kan da sagtens se, hvad de ser i Zohore. Han er et kæmpe brød, der er ung, og som kan noget af det hele - mangler bare lidt erfaring og finpudsning. Han kommer naturligvis ikke ned og spiller Serie A med det samme og bare bomber derudaf, men jeg tror, at han bliver god. Så hvis de kan få ham for slik nu, er det jo fint for dem.

Men for os synes jeg, at 6 millioner er fint (hvis det passer) for OS. Der er vel også forhåbentlig nogle klausuler i den kontrakt med videresalg eller noget.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager

« Svar #14724: 31 Jan 2012, 14:10 »

Jeg er også helt sikker på at han har talent! Hvis han kunne få udviklet sin arbejdsmentalitet, så ville jeg sagtens kunne se ham blive til noget! En knægt på hans størrelse, hvor hurtighed er hans største force siger jo lidt om hans fysiske formåen!

Men jeg synes ikke han har vist noget for FCK endnu af nævneværdig karakter, og derfor har jeg svært ved at se hvorfor Fiorentina faldt for ham. Men jo, hvis de har scoutet ham på træningsbanen også, så kan jeg også sagtens forstå deres interesse!

mLasson
Gæst

« Svar #14725: 01 Feb 2012, 00:09 »

Ja, så røg Johan Absalonsen sgu også. Han er blevet lejet ud til AC Horsens, og jeg kan kun bifalde det. Han har ikke fået mange chancer, og han er røget et hak ned i køen på venstrekanten, efter Vingaard er blevet klar igen. Forhåbentlig kan han vise sig frem i det jyske, og så kan han vende tilbage og måske kæmpe om en plads igen, selvom jeg ser det som yderst tvivlsomt, at han nogensinde vil få et gennebrud i den hvide trøje.

plutonium
Manager

« Svar #14726: 01 Feb 2012, 04:03 »

Jeg synes det er trist... Han, Vingaard og Bolanos er helt klart de tre jeg helst så vi brugte på kanterne. Alternativt kunne jeg se Vingaard eller Bolanos som hængende angriber, hvis man vil bruge alle tre på en gang. Jeg ser langt mere i Absalonsen end jeg ser i Diouf.

Legenden
Manager

« Svar #14727: 01 Feb 2012, 08:11 »

Fuck, hvor får jeg det dårligt over at læse kommentarerne til den nyhed omkring Absalonsen på Facebook. Det er til at brække sig over, hvad folk skriver.

":-( CV er ved at sælge guldet til FCN ØVØV"
"nej nej nej... nu må i sku stramme op .... Giv ham nu bare det spilletid han har brug for.. Han er jo en konge spiller !"
"Hvor er det dog latterligt at se på!"
"Kunne godt have tænkt mig at CV hentede Lorentzen :-("
"Jeg beklager - jeg kan ikke finde min gamle klub længere......... Synes godt nok det er langt ude det her!!!"
"Nej nu stopper i :::: behold ham da en af de bedste vi snart har tilbage mand. ikke godt nok hvis i spøg mig"
"Det er en ommer CV"
"Sys bestemt ikke godt om.. Det en ommer C.V."

Bare lige for at hive de bedste guldkorn ud. Brækker mig i lårtykke stråler, når jeg læser sådan noget crap. Han viste sgu aldrig noget, når han spillede. Synes han er piv ringe.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14728: 01 Feb 2012, 09:58 »

Personligt synes jeg, at det er to utrolig ærgerlige afgange, da jeg bestemt så noget i Absalonsen og Zohore. Førstnævnte er en ganske kompetent midtbanespiller, som har niveauet til Superligaen og kunne indgå i et rotationsprincip med vores andre dygtige kanter, i form af Bolaños, Vingaard og Diouf. Han mangler måske lidt, hvis han skal gøre sig gældende på den europæiske scene, men jeg synes han er dygtig. Omvendt er det måske en fin idé, da vi må formode at han bliver fast spiller i Horsens, og dermed får en masse kampe i benene, og så kan vi hente ham tilbage, hvis han brillere for meget i det østjyske.

Når en stor Serie A-klub er ude efter en af vores unge knægte, så er der altså potentiale i knægten, og det har jeg personligt også bemærket, omend han ikke har været strålende, når han er kommet ind. Han er oksestærk og samtidig rigtig hurtig. Han kan gå en stor fremtid i møde, og derfor forstår jeg ikke, hvorfor vi lader ham gå for omkring 6 mio. når han besidder det potentiale. Det ville have været smartere at leje ham ud til en lidt mindre klub, således at han kunne få regelmæssigt førsteholdsfodbold og på den måde udvikle sig.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #14729: 01 Feb 2012, 10:14 »

Han er oksestærk og samtidig rigtig hurtig. Han kan gå en stor fremtid i møde, og derfor forstår jeg ikke, hvorfor vi lader ham gå for omkring 6 mio. når han besidder det potentiale. Det ville have været smartere at leje ham ud til en lidt mindre klub, således at han kunne få regelmæssigt førsteholdsfodbold og på den måde udvikle sig.

6 mio. kr. er meget i dansk fodbold, også for FCK. Specielt for en spiller som ikke har slået igennem.

Mon ikke også, at de har sikret sig en procentdel af et evt. videresalg? Smiley

Sider: 1 ... 980 981 [982] 983 984 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010