home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 982 983 [984] 985 986 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1768258 gange)
plutonium
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14745: 16 Feb 2012, 10:25 »

Hvor er det awesome Opstemt

Jeg elsker simpelthen kvaliteten på Adidas' trøjer, og som oftest er jeg faktisk ret vild med deres designs. Jeg glæder mig som et lille barn til at se den første trøje de får produceret til os! Især efter mareridtskollektion en i år fra Kappa! Selv for 219 kroner er jeg ikke villig til at støtte det makværk italienerne har lavet til os, med den bh-syning...

Adidas - skuf nu ikke en fast kunde Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14746: 16 Feb 2012, 10:31 »

Hvor er det awesome Opstemt

Jeg elsker simpelthen kvaliteten på Adidas' trøjer, og som oftest er jeg faktisk ret vild med deres designs. Jeg glæder mig som et lille barn til at se den første trøje de får produceret til os! Især efter mareridtskollektion en i år fra Kappa! Selv for 219 kroner er jeg ikke villig til at støtte det makværk italienerne har lavet til os, med den bh-syning...

Adidas - skuf nu ikke en fast kunde Opstemt

Jeg har nu altid godt kunnet lide vores Kappa trøjer, men er enig i bh syningen i år er grim, men kan godt lide at de er lidt mindre (ikke at jeg har kroppen  til det) - men tætsidende fodboldtrøje, i like... håber også Adiddas får lavet noget i den stil.

Syntes også Adiddas trøjer de senere år har været pæne, så ser også frem til de første trøjer kommer på markedet Peace

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

plutonium
Manager

« Svar #14747: 16 Feb 2012, 10:36 »

Jeg har nu altid godt kunnet lide vores Kappa trøjer, men er enig i bh syningen i år er grim, men kan godt lide at de er lidt mindre (ikke at jeg har kroppen  til det) - men tætsidende fodboldtrøje, i like... håber også Adiddas får lavet noget i den stil.

Syntes også Adiddas trøjer de senere år har været pæne, så ser også frem til de første trøjer kommer på markedet Peace

Jeg har nu også altid godt kunnet lide Kappa (pånær de gange vi har haft eurotrøjer med mega-logoer på skuldrene), men jeg må virkelig sige at jeg i år har besluttet at boycutte dem. Jeg synes farverne er friske og modige, så det kan jeg faktisk meget godt lide, men det hjælper ikke det store når designet er så vederstyggeligt.

Og det er især en skam, fordi jeg virkelig gerne vil have mig en trøje med den gode Vingaard på ryggen, men det bliver da ikke til noget, medmindre han får sin kontrakt forlænget Skuffet

Jeg glæder mig bare rigtig meget til at se hvad Adidas kreerer til os. Generelt har jeg faktisk også godt kunnet lide selve designet på Brøndbys trøjer, selvom jeg absolut ikke bryder mig om farverne (nuancerne har ikke været særlig heldige imo). Så hvis Adidas kan finde på lige så spændende farvevalg som Kappa kunne til vores europæiske trøjer, og ellers holde sig til sort og hvid på ude- og hjemmebane, så kan det næsten ikke gå galt Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Malte26
Ynglingespiller

« Svar #14748: 16 Feb 2012, 11:04 »

Jeg glæder mig også, det var på tide med lidt udskiftning på den front. Det afspejler også ambitionerne i klubben, intet ondt sagt mod Kappa, men jeg tror Adidas er et større brand internationalt, og en sponsoraftale med dem, byder jeg bestemt velkommen.
Samtidig kalder de det for 'Den største aftale nogensinde med en nordisk klub,' hvilket også må betyde, at der falder lidt flere penge i klubkassen. Det er bestemt heller ikke dumt!  Opstemt

Our history's full of legends,
And football played on high,
Raich Carter, Peter Doherty,
You should have seen 'em fly.
Now we all just love football,
But will we lift the crown,
The noise goes up, the Rams come out,
Onto the hallowed ground.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14749: 16 Feb 2012, 11:58 »

Det er en skam, i og med at Kappa har lavet den perfekte hjemmebanetrøje for F.C. København, trøjerne fra 04-07 som bare var simple og to the point, stilrene osv osv. Lige som FCKs trøjer skal være. Det er desværre stukket lidt af for dem med de grimme megalogoer på skuldrene og prolle-farverne, så måske er det godt med forandring. Jeg håber dog ikke vi skal have striber på ærmerne på vores hjemmebanetrøje.

plutonium
Manager

« Svar #14750: 16 Feb 2012, 12:21 »

Det er en skam, i og med at Kappa har lavet den perfekte hjemmebanetrøje for F.C. København, trøjerne fra 04-07 som bare var simple og to the point, stilrene osv osv. Lige som FCKs trøjer skal være. Det er desværre stukket lidt af for dem med de grimme megalogoer på skuldrene og prolle-farverne, så måske er det godt med forandring. Jeg håber dog ikke vi skal have striber på ærmerne på vores hjemmebanetrøje.

Det er så korrekt skrevet det dér! Trøjerne dengang var nemlig præcis sådan som en FCK-trøje skal se ud! De var vildt flotte og blev jo faktisk også udråbt af diverse modeeksperter som Danmarks flotteste trøjer - netop fordi de var så stilrene og enkle i designet!

Jeg vil dog sige at jeg ikke ser et problem i at vi skal løbe rundt i trøjer med blå striber ned ad armene. Jeg har dels en landsholdstrøje (udebane) med lange ærmer og dels en custom made trøje (vi er en 25 herrer der købte trøjer med eget logo og rygtryk) med blå striber, og de ser sgu flotte ud. Jeg kunne sagtens se FCK-løven på brystet med blå striber ned langs ærmerne. Det skal du ikke være bange for bliver 'grimt'.

Jeg er mere spændt på snittene og farvevalgene! Det skal jo gerne være den RIGTIGE blå, og på udebane kan jeg faktisk godt blive hooked på en grøn trøje igen. Eller babylyserød! Bare ikke den der gustne fuchsia-nuance!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14751: 16 Feb 2012, 12:44 »

Det er så korrekt skrevet det dér! Trøjerne dengang var nemlig præcis sådan som en FCK-trøje skal se ud! De var vildt flotte og blev jo faktisk også udråbt af diverse modeeksperter som Danmarks flotteste trøjer - netop fordi de var så stilrene og enkle i designet!

Jeg vil dog sige at jeg ikke ser et problem i at vi skal løbe rundt i trøjer med blå striber ned ad armene. Jeg har dels en landsholdstrøje (udebane) med lange ærmer og dels en custom made trøje (vi er en 25 herrer der købte trøjer med eget logo og rygtryk) med blå striber, og de ser sgu flotte ud. Jeg kunne sagtens se FCK-løven på brystet med blå striber ned langs ærmerne. Det skal du ikke være bange for bliver 'grimt'.

Jeg er mere spændt på snittene og farvevalgene! Det skal jo gerne være den RIGTIGE blå, og på udebane kan jeg faktisk godt blive hooked på en grøn trøje igen. Eller babylyserød! Bare ikke den der gustne fuchsia-nuance!

Enig, striberne kan sagtens komme til at se pæne ud, men det er bare ikke FCK, sådan som jeg ser det, og det er det problemet ligger for mig. Smiley

Synes egentlig bare vi skulle køre sådan her med trøjerne:

Hjemmebane: Helt hvid som på billedet
Udebane: Sort eller "Inter"
3.: Blå hvis udebane er sort, og en rød trøje a la den vi spillede i i Ajax da Niclas Jensen scorede på frispark, eller i Celtic i 06, hvis udetrøje bliver Inter-trøjen

Det er alle pæne trøjer, som stadig har reference til FCK. Ikke flere klovnetrøjer eller grøn/pink/orange tak, synes sgu det er lidt for... Prollet. :Q

plutonium
Manager

« Svar #14752: 16 Feb 2012, 13:19 »

En postkasserød, lyserød eller grøn trøje som 3. valg kunne jeg nu godt være hooked på Wink

Og så vil jeg for alt i verden gerne undgå en stribet udebanetrøje! Den skal være HELT sort, ligesom hjemmebanetrøjen skal være HELT hvid, dog med undtagelse af ærmerne, hvor jeg godt kan acceptere striber, eller som  nu med kappalogoer. Men ellers skal det bare være en lige op og ned trøje i hvid eller sort.

3. valget må for min skyld godt være en markant farve man får øje på, bare man holder sig fra farlige nuancer (som fuchsia - den er mit yndlings skræmmeeksempel xD).

Lavezzi
Gæst

« Svar #14753: 16 Feb 2012, 13:55 »

Personligt er jeg mest fan af en helt hvid hjemmetrøje, som den Ghert linker til. En helt sort udebanetrøje som dengang, hvor Jesper Bech var FCKs stjerne og 3. trøjen en knaldrød. Eventuelt en slags retor/trowback af en af trøjerne fra 90'erne. Den lyserøde gjorde vel egentlig bare FCK til grin, når de spillede med den i Europa. Var det Marseille eller Chelsea, der morede sig gevaldigt over den?

plutonium
Manager

« Svar #14754: 16 Feb 2012, 14:03 »

Personligt er jeg mest fan af en helt hvid hjemmetrøje, som den Ghert linker til. En helt sort udebanetrøje som dengang, hvor Jesper Bech var FCKs stjerne og 3. trøjen en knaldrød. Eventuelt en slags retor/trowback af en af trøjerne fra 90'erne. Den lyserøde gjorde vel egentlig bare FCK til grin, når de spillede med den i Europa. Var det Marseille eller Chelsea, der morede sig gevaldigt over den?

Jeg er meget enig. Dog vil jeg sige at den lyserøde vi spillede i dengang var tudegrim. Når det kommer til sådan nogle farver, så er det ekstremt vigtigt at man rammer den rigtige nuance! Ellers bliver man nemlig bare til grin! Men den vi spillede i da der var 'støt brysterne'-kampagne synes jeg faktisk var cool nok! Piget, måske, men jeg ville da købe den med det samme, hvis den kom tilbage!

Lavezzi
Gæst

« Svar #14755: 16 Feb 2012, 14:18 »

Jeg er meget enig. Dog vil jeg sige at den lyserøde vi spillede i dengang var tudegrim. Når det kommer til sådan nogle farver, så er det ekstremt vigtigt at man rammer den rigtige nuance! Ellers bliver man nemlig bare til grin! Men den vi spillede i da der var 'støt brysterne'-kampagne synes jeg faktisk var cool nok! Piget, måske, men jeg ville da købe den med det samme, hvis den kom tilbage!
Hmm, den 'støt brysteren' kan jeg ikke helt huske, men var den ikke en del mere tonet ned end den anden? Et eksempel på en flot lyserødtrøje er Palermos. Den har den helt rigtige nuance.

plutonium
Manager

« Svar #14756: 16 Feb 2012, 14:21 »

Hmm, den 'støt brysteren' kan jeg ikke helt huske, men var den ikke en del mere tonet ned end den anden? Et eksempel på en flot lyserødtrøje er Palermos. Den har den helt rigtige nuance.

Den var en klassisk babylyserød Smiley

Helt lys og meget dæmpet. Problemet ville vel egentlig være, at den er for tæt på den hvide trøje, tænker jeg :S

Men altså - de lyserøde trøjer vi har haft i Europa indtil nu har jo været uhyggeligt grimme. Men jeg kan nu også acceptere en limegrøn som den vi har nu eller en postkasserød!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14757: 17 Feb 2012, 03:21 »

Så gerne vi hentede Valon Berisha. Manden bevæger sig og sparker som selveste Cristian Ronaldo.
Optimisten i mig siger, at der er god chance for at han ender hos os. Realisten siger, at han allerede er ønsket af større klubber og mere attraktive ligaer.
Forhelved et drive den knægt har.

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14758: 17 Feb 2012, 13:28 »

Spændende med ny trøjesponsor - helt sikkert.

Ikke at jeg har noget i mod vores Kappa-trøjer, men vil nu altid foretrække Nike og Adidas. Det bliver spændende og se, hvordan designet bliver. Lige umiddelbart har jeg svært ved at se os rende rundt i Adidas-kluns med løven på brystet, men det bliver jo en vanesag i løbet af ingen tid.

Med hensyn til Valon Berisha, så har jeg også hørt at han er i besiddelse af et kæmpe potentiale, omend jeg kun har set klip fra ham, og derfor kan jeg ikke selv vurdere ham. Jeg ved ikke hvor meget Viking skulle have stukket i hånden for at slippe ham, men han er et stor talent efter sigende, og hans blot 19 vintres levetid gør ham jo endnu mere spændende.

Der er noget Ronaldo over ham, som du også påpeger, mfsjovhat. Hans tekniske færdigheder ser i hvert fald ikke for sjov ud!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14759: 28 Feb 2012, 20:33 »

Hey folkens Smiley

Er i gang med at lave en skolerelateret undersøgelse, og mangler kun svar fra FCK's fans. Så er du FCK-fan, ville jeg sætte pris på hvis du lige smed en PM hvor du skriver om du er mest til iOS (Mac-produkter) eller Android (Google. Bla. HTC)

På forhånd tak Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 982 983 [984] 985 986 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010