Så er der nyt fra Red Star her hvor vi mangle 2 måned inden sæsonen slutter:
01 APR 07Vi møde idag sæsonen nok største skuffelse Hajduk Rodic MB som sidste år sluttet på en flot 3.plads denne sæson ligger de nummer 9 og er små 3 point fra nedrykning.
Hajduk Rodic MB - Red Star 1-311 min 0-1 Nikola Zigic
26 min 1-1 Sinisa Brankovic
58 min 1-2 Milan Purovic
72 min 1-3 Freddy Guarin
MOM: Freddy Guarin (Red Star)
Tilskuere: 4855
Begge hold spillede en god kamp og især i 1.halvleg var det svært at se at Hajduk Rodic MB ligger og roder i bunden af ligaen. Men efter pausen viste vi at vi hører til i toppen og satte os mere på spillet og få også scoret 2 mål.
Freddy Guarin spillede en god kamp på midtbanen og lavede også et mål
08 APR 07Også denne gang møde vi et hold som ligger i den tunge ende af tabelen vi møde Buducnost som ligger til nedrykning på en 10. plads denne kamp skulle gerne vindes.
Red Star - Buducnost 2-039 min Bracan Popovic rødt kort (Buducnost)45 min 1-0 Lucas Biglia
69 min Freddy Gurin rødt kort (Red Star)90 min 2-0 Milos Stojcev
MOM: Vladan Vukovic (Buducnost)
Tilskuere: 16229
Denne kamp skulle vi havde lukket meget tidligere uha vi brænder chancer og ved stillingen 1-0 brænder de 2 kæmpe chancer da vores målmand Zoran Banovic fejler et udspark men reflekser er heldigvis i orden da han først tage friløberen og dernæst returbolden.
Zoran Banovic gjorde sin fejl god igen med to gode redninger
14 APR 07Så tager vi en tur til Zumun som ligger midt i rækken den skulle også gerne vindes. Hvis rundens resultater flasker sig kan vi blive mestre.
Zumun - Red Star 1-401 min 0-1 Nikola Zigic
03 min 0-2 Lazar Popovic
06 min 1-2 Zoran Ljubinkovic (straffespark)
85 min 1-3 Nikola Zigic
90 min Branimir Kostic rødt kort (Zumun)91 min 1-4 Milos Stojcev
MOM: Bosko Jankovic (Red Star)
Tilskuere: 1448
Hvilken start på kampen 3 mål inden for 6 min men derefter går kampen i stå og det bliver kun til meget frå chancer til begge hold. Til sidst i kampen kommer der så igen gang i den 2 mål og et rødt kort. Vi mod dog venter med at fejre mesterskabet da Smederevo først skal spille kamp i midt ugen hvis de ikke vinder er vi mestre. Der var dog også dårligt nyt da Lazar Popovic blev skadet og er ude i 1-2 måneder.
Lazar Popovic blev skadet og kommer nok ikke til at spille mere i denne sæson
20 APR 07Ja så er vi sku mestre da Smederevo spillede 0-0 hjemme mod PSK dejligt så kan vi fejre det på vores hjemmebane. Vi møde Rudar (P) som ligger til nedrykning selvom vi har vundet mesterskabet skal vi stadig ud og spille vores bedste i hver kamp så jeg forventer sejr idag.
Red Star - Rudar (P) 1-030 min 1-0 Milos Stojcev
76 min Raso Babic rødt kort (Rudar (P) )MOM: Zoran Banovic(Målmand Red Star)
Tilskuere: 10614
Ja det var jo en meget stlle og rolig kamp men spillere hørte efter og vandt. Hvorfor min målmand så bliver banens spiller ved jeg ikke det eneste han havde at lave i kampen var i overtiden da han tog en bold samt returen.
Zoran Banovic havde en stille dag på kontoret men måtte frem med en klasseredning sidst i kampen
Spillerene fejret at guldet var hjemme efter kampen
Red Stars fans var også glade for mesterskabet
27 APR 07Vi møder idag OFK Beograd som længe lå med i toppen man er gået i stå på det seneste og kan ende med at smide en plads i europa hvis de ikke snart kommer i gang igen: Vi har vundet de sidste 9 kampe så hvorfor ikke gå efter at slå vores egen rekord på 11 sejre på stribe.
OFK Beograd - Red Star 4-504 min 0-1 Nikola Zigic
05 min 0-2 Milan Purovic
20 min 1-2 Sasa Jovanovic (straffespark)
60 min 1-3 Bosko Jankovic (straffespark)
64 min 2-3 Misa Petkovic
67 min 3-3 Sasa Jovanovic
76 min 3-4 Nikola Zigic
80 min 4-4 Branko Bakovic
87 min 4-5 Nikola Zigic
MOM: Nikola Zigic (Red Star)
Tilskuere: 6205
For pokker da for en kamp super underholdning så det tegner til at blive en god pokalfinale om ca. 14 dage hvor vi også møde OFK Beograd.
Nikola Zigic var i hopla idag og scoret en hattrickIndkøb:Flamengos målmand Jefferson skifter til Red Star for 38 mio den 1/7 07.
Spillersalg:Milos Zikovic skifter fra Red Star til Shakhtar Donetsk for 10 mio
lige et ss af vores ny målmand Jefferson som kommer til næste sæson

til sidst også lige et ss af ligaen