Så er det nyt fra Red Star:
04 SEP 06Lodtrækning i Kup Srbije i Crne Gore her skal jeg forsøge at forsvare min pokal som jeg vandt sidste år. Her møde jeg Kom som ligger i den 3.bedste række her skulle jeg gerne gå videre.
09 SEP 06Vi møde Smederevo hjemme og vi skal forsøge at forsætte vores gode stime og dermed skabe et hul ned til forfølgerne. Smederevo har ikke fået den bedste start og de tabt alle de udebane kampe de har spillet ind til nu (3 kampe) så det skulle gerne blive til en mere.
Red Star - Smederevo 2-1
42 min 1-0 Milan Purovic
65 min 1-1 Milorad Zecevic
76 min 2-1 Lazar Popovic
MOM: Milan Purovic (Red Star)
Tilskuere: 10277
En kamp vi har svært ved at lukket og da de ufortjent scorer til 1-1 frygter jeg at vi skal have det første pointtab i denne sæson, men heldigvis dukker Lazar Popovic op og sikker os 3 point.
Milan Purovic spillede en god kamp og fik også lavet et mål
14 SEP 06Første kamp for at nå UEFA Cuppens gruppespil vi starte på udbane mod Genk jeg både tror og håber på godt resultat til returkampen.
Genk - Red Star 0-0
MOM: Aleksandar Lukovic
Tilskuere: 15573
hmm... 0-0 så ville jeg hellere have spillet 1-1. Kampen var ikke den store dog havde begge hold 2 store chancer som nemt kunne havde givet mål.
Aleksandar Lukovic spillede en god kamp i forsvaret for Red Star
17 SEP 06Så er det tid til det første ud af 3 opgør mod Partizan. Vinder vi denne kamp kommer vi 4 point foran dem plus vi har spillet en kamp mindre. De gange vi mødte Partizan sidste år sad vi på spillet i alle kampene så jeg er meget positiv inden dagens kampe.
Partizan - Red Star 3-6
13 min 1-0 Marko Lomic
32 min 2-0 Marko Lomic
33 min 2-1 Radovan Krivokapic
38 min 2-2 Bojan Miladinovic (straffespark)
50 min 2-3 Bosko Jankovic
67 min 3-3 Miroslav Radovic
80 min 3-4 Radovan Krivokapic
85 min 3-5 Milan Purovic
90 min 3-6 Dusan Djokic
MOM: Radovan Krivokapic
Tilskuere: 27855
Yes sir så kan de lære det. Vi sidder total på kampen fra start og vi kommer meget ufortjent bagud 2-0 på 2 meget flotte frispark af Marko Lomic. Men vi laver et super comback og får fortjent udlignet inden pausen. 2. halvleg starter vi også godt og der er bare spillet 5 min af 2.halvleg da vi kommet foran 2-3. Efter vores mål til 3-2 kommer Partizan godt med i kampen og kommer frem til gode chancer og udligner til 3-3. Derefter gå Partizan i står og vi styrer igen spillet og vi laver 3 mål i de sidste 10 min af kampen.
Radovan Krivokapic spillede en super kamp og lavede 2 mål 20 SEP 06Så er det tid til kamp i Kup Srbije i Crne Gore her møde jeg Kom som ligger i den 3.bedste række. Jeg vandt turneringen sidste år så den skal selvfølgelig forsvares så det kommer til at gå ud over Kom idag.
Kom - Red Star 0-3
14 min 0-1 Lazar Popovic
21 min 0-2 Erton Fejzullahu
38 min Darko Blagojevic rødt kort (Kom)
79 min 0-3 Erton Fejzullahu
90 min Bosko Jankovic brændte straffespark
MOM: Nikola Trajkovic (Red Star)
Tilskuere: 2987
Ja vi vinder uden det store besvær med 3-0 og vi er hermed videre i Kup Srbije i Crne Gore.
Red Stars målmand Zoran Banovic havde en stille dag i målet
23 SEP 06Så står der en svær udebane kamp på programet vi møde den eneste sammen med os der er ubesejret nemlig nummer 2 OFK Beograd så det bliver en ny kamp om Beograd så der skal nok blive gang i den.
OFK Beograd - Red Star 0-2
18 min Ninoslav Kolasinac rødt kort (OFK Beograd)
19 min 0-1 Aleksandar Lukovic (straffespark)
25 min 0-2 Freddy Guarin
MOM: Aleksandar Lukovic (Red Star)
Tilskuere: 6520
Ja vi forsætter vores gode stime med sejrer. Efter 18 min bliver vores angriber Milan Purovic nedlagt som sidste mand i feltet så deres røde kort var helt i orden. Vi scorer på straffesparket og derefter se det ud til at deres hold går lidt i panik og Freddy Guarin scorer let til 2-0. Efter målet til 2-0 får OFK Beograd bedre styr på deres forsvar og lukker godt af bagude og der sker ikke det store mere i kampen.
Aleksandar Lukovic spillede igen en god kamp for Red Star og fik også lavet et mål
28 SEP 06Så møde vi Genk i en meget vigtig kamp for at komme i UEFA Cuppens gruppespil. Første kamp endte 0-0 så vi skal frem og lave mål og undgå at de laver mål.
Red Star - Genk 2-0
05 min 1-0 Milan Purovic
88 min 2-0 Milan Purovic
MOM: Milan Purovic (Red Star)
Tilskuere: 10452
Puha det kunne godt havde gået galt. I 1.halvleg sidder vi totalt på kampen og skaber mange chancer men det bliver kun til et mål. Genk har ikke en afslutning i første halvleg. 2. halvleg sidder vi på spiller den første halve time men uden at kommer frem til de store chancer. med 15 min tilbage kommer Genk frem på banen og de kommer frem til 3 kæmpe chancer plus de får annulleret et mål for offside. Med 2 min tilbage slår vi kontra og Milan Purovic lukker og slukker kampen til 2-0 og sender os i UEFA Cuppens gruppespil SÅDAN.
Red Star kunne sige pænt tak til deres fan efter de for 2. år i træk er kommet i UEFA Cuppens gruppespilVi kommer i gruppe sammen med Auxerre, Rosenbog, Tottenham og M. Petach-Tikva:

Vores ude og hjemmekampen bliver spillet som følgende:
19 OKT:
Tottenham-Red Star
02 NOV:
Red Star - M. Petach-Tikva
23 NOV:
Rosenborg - Red Star
30 NOV
Red Star - Auxerre
Til sidst også lige en ss af ligaen