home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Red Star Football Club Belgrade
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Red Star Football Club Belgrade  (Læst 14074 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Red Star Football Club Belgrade
« Svar #75: 24 Maj 2006, 09:13 »

Go Red Star!!

Neto ser ufatteligt spændende ud - skal fluks ud og kigge efter ham  Smiley

Håber ikke du er ked af at jeg slagtede Red Star med 8-0 i min Genoa-blog.  Wink

Keep up the good work!

Don AA
Manager

« Svar #76: 25 Maj 2006, 21:28 »

Go Red Star!!

Neto ser ufatteligt spændende ud - skal fluks ud og kigge efter ham  Smiley

Håber ikke du er ked af at jeg slagtede Red Star med 8-0 i min Genoa-blog.  Wink

Keep up the good work!
Ja jeg er også glad for at jeg fik hentet Neto til klubben når spillere fra europa ikke rigtigt gider til min klub så må man jo tager turen til sydamerika der er altid mange spændene unge talenter der især i brasilien!

Jeg overlever nok din flotte stor sejr over Red Star så jeg må bare tage hævn hvis jeg sku komme til at møde Genoa i mit spil  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #77: 25 Maj 2006, 22:25 »

Så er der nyt fra Red Star

16 FEB 08
Så starter vi sæsonen igen vi skal ud og forsvarer vores 1.plads så vi kan genvindes guldet. Status er at vi mangle 16 kampe og vi fører med 6 point ned til nummer 2 Partizan og dagens modstander er netop Partizan. V har ikke tabt i 14 kampe mens Partizan ikke har i 13 kampe så der er lagt op til en stor kamp skal Partizan lukker huldet til Red Star? Skal Red Star sende Partizan længere væk fra 1.pladsen? Jeg håber på det sidste men nu får vi at se.

Red Star - Partizan 3-1
15 min 1-0 Milan Purovic
30 min 2-0 Milan Purovic
49 min 3-0 Milos Stojcev
71 min 3-1 Admir Aganovic
MOM: Bosko Jankovic (Red Star)
Tilskuere: 33887

Sådan det ser sku godt ud spillet fungerer fint lige nu vi spiller Partizan ud af banen i 1.halvleg og de kommer ikke frem til det store i 2.halvleg sænker vi tempoet lidt men vi sidder stadig væk på kampen og kunne godt havde vundet med mere men det er lige meget nu vi vandt og fik 3 point og er nu 9 point foran Partizan så der er ikke noget at klage over.

Milan Purovic banket 2 kasser ind i dag

Red Stars fans var klar til kampen

20 FEB 08
Så gælder det sku vi møde Liverpool i første Knockout runde i CL vi lægger ud på hjemmebane. Liverpool ligger på en 4 plads hjemme i England og de kan stille med stærkste hold da de ikke har nogen skader eller karantæner os selv mangle vores venstre midtbane Mark Perovic og Nikola Zigic er lige kommet tilbage efter en lang skade så han starter på bænken idag trods det er vi klar til byde dem op til dans.

Red Star - Liverpool 2-3
13 min 1-0 Alessio Miccoli selvmål (Liverpool)
32 min 1-1 Djibril Cissé
42 min 1-2 Xabi Alonso
44 min 2-2 Milos Stojcev
71 min 2-3 Djibril Cisse
MOM: Steven Gerrard (Liverpool)
Tilskuere: 42111

Puha det var ikke lige det bedste resultat at skulle tage til Liverpool med. Kampen starter ikke godt for os da vores angriber Milan Purovic må gå ud med en skade efter 3 min som holder ham ude i op til 2 uger. Isedet for ham sætte jeg så det unge talent Milos Stojcev ind. Efter 13 min kommer vi foran 1-0 efter at Popovic forsøger at finde Stojcev inde foran mål men Alessio Miccoli komme i vejen og sender bolden ind i eget mål. Derefter er der meget stilstand men efter 32 min bliver Cissé spillet fri og scorer med et flot lob til 1-1. Derefter er vi presset i bund og Xabi Alonso scorer på et flot langskud. Men heldigvis får vi udlignet inden pausen da Milos Stojcev slipper alene igennem og scorer sikkert. Efter pausen har vi en lille overvægt i spillet dog unden at kommet frem til de store chancer. Igen mister vi en spiller denne gang Freddy Guarin som er ude i op til 2 måneder og med 19 min igen er det Cissé tur til at slippe alene igennem og han scorer også sikkert. Med lidt held til sidst havde Nikola Zigic udlignet til 3-3 med det skete ikke og vi skal nu frem og vinde med 2 mål i Liverpool det bliver ikke nemt men intet er jo umuligt vi gjorde det jo mod Sevilla.

Cisse havde med sine 2 mål idag god grund til at juble

23 FEB 08
Vi skal rejse os igen efter Liverpool kampen så det skal gå ud over Smederev.

Red Star - Smederev 1-1
51 min 0-1 Stevica Ristic
52 min 1-1 Lazar Popovic
MOM: Strvica Ristic(Smederev)
Tilskuere: 11760

Sådan en gang..... Vi sidder på spillet med skaber ingenting der er værd at snakke om og Smederev kommer heller ikke frem til noget og så lige pludselig i 2.halvleg står der 1-0 til dem men vi få da heldigvis svaret igen med det samme. Vi skaber forsæt ikke noget efter vi er kommet på 1-1 og i kampens slutning har Smederev 2 friløbere så vi kan takke Jefferson for at vi fik 1 point idag og at vi forsæt er ubesejret i 16 kampe i ligaen.

Med to gode redninger sidst i kampen var Jefferson med til at sørge for at Red Star ikke tabte idag

29 FEB 08
Ny kamp i ligaen vi skal forsøger om vi ikke kan forbedre vores spil i forhold til sidste kamp for det var sku ikke for godt vi tager hjemme i mod OFK Beograd så den skulle gerne vindens.

Red Star - OFK Beograd 1-0
90 min Vladan Binic på straffespark
MOM: Vladimir Kljajic (OFK Beograd)
Tilskuere: 14977

Igen en dårlig kamp fra vores side med vi vandt da til sidst og det er det som tæller så det er bare en kamp som skal i glemmebogen.

til sidst et ss af ligaen

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010