Så er der nyt fra Beograd:
05 SEP 05
Lodtrækning til pokaltuneringen som har det dejlige navn Kup Srbije i Crne Gore og modstanderen bliver Randnicki (P) på udebanen de hører til i den næst bedste række.
10 SEP 05
Så møde vi sidste års nummer 3 Zeta de har lige som os vundet 2 kampe og spillet 2 uafgjorte men jeg regner med at hjemmebanefordelen giver mig sejr.
Red Star - Zeta 2-1
18 min 1-0 Boban Stojanovic
32 min 1-1 Branimir Petrovic (staffespark)
54 min 2-1 Milan Purovic
MOM: Nenad Kovacevic (Red Star)
Tilskuere: 9235
En fortjent sejr til os da vi sidde mest på kampen og skaber flest chancer. Havde probemer med at finde angriber til kampen da mine 2 første valg Lazar Popovic og Nikola Zigic begge er ude så jeg måtte tage en ikke helt klar Milan Purovic med som blev skadet inden sæson gik i gang han havde ellers gjort det godt i træningskampene med 2 mål og 6 oplæg så det fortryder jeg ikke.
15 SEP 05
Så gælder det kampen om at komme i UEFA Cuppensgruppe spil og svenske Halmstad komme på besøg her skulle vi gerne få en godt resultalt inden returkampe i sverige 14 dagen efter.
Red Star - Halmstad 1-1
45 min 1-0 Bosko Jankovic
54 min 1-1 Daniel Mobaeck
MOM: Bosko Jankovic (Red Star)
Tilskuere: 8108
Ja det var jo ikke for godt kan ikke sige det ikke var fortjent de fik 1-1 de 3 sku de havde på mål var alle farlige og det ene forsøg gik jo også ind. Mangler stadig mine to første valg i angrebet og de bliver nok heller ikke klar til returkampen og Milan Purovic er endnu ikke klar til 90 min men han skulle gerne være i form til returkampe.
18 SEP 05
Så er det kamp i ligaen igen og denne gang gælder nummer 11 Vojvodina som ikke har fået den bedste start med 3 nederlag og 2 vundet kampe så det er kamp jeg gerne skulle få point i og gerne 3.
Vojvodina- Red Star 0-2
12 min 0-1 Boban Stojanovic
14 min 0-2 Bosko Jankovic
Tilskuere: 6836
En super 1.halvleg fra vores side og som vi styrer fuldtændigt. 2.halvleg lidt mere rolig og meget kedelig men jeg er nu godt tilfreds 3 point på kontoen og vi ligger nu nummer 2.
21 SEP 05
Så er det tid til kamp i pokalturneringen eller Kup Srbije i Crne Gore som den hedder her møde vi jo Radnicki (P) den kamp skal vi meget gerne vinde.
Radnicki (P) - Red Star 1-3
05 min 0-1 Marko Perovic
41 min 0-2 Dusan Djokic
66 min 1-2 Mista Petkovic
78 min 1-3 Milan Purovic
Tilskuere: 3815
Sikker sejr til os vi giver dem ikke mange chancer at vi så lukker dem ind i kampen ved at lave en "Jesper Olsen" var jo ikke smart men heldigvis lukker vi kampen ikke længe efter.
24 SEP 05
Så er det tid til et nyt slag om Beograd denne gang på hjemmebane mod Rad som ligger nummer 9. Det er ikke så meget at sige udover at den kamp skal vi vinde.
Red Star - Rad 2-2
10 min 1-0 Milan Bisevac
36 min 1-1 Nenad Stojakovic
37 min 2-1 Dusan Djokic
84 min 2-2 Zoran Urumov
MOM: Vladan Vukovic (Rad)
Tilskuere: 12055
Nej for .... da endnu en gang 2-2 i en Beograd kamp ikke godt de har 2 skud inden for målrammen og begge går ind vi kan bare ikke får ikke udnyttet vores chancer ikke godt at mine angriber ikke kan score. Det betyder nok at jeg skal ud og kigge på en angribe når transfer vinduet åbner igen.
25 SEP 05
Red Star kan bekræfter at Dragan Mladenovic forlader Red Star og skifter til Zenith St. Petersburg for 20 mio kr. skiftet går igennem den 15 DEC 05. Så skulle der også være penge til en angriber.
29 SEP 05
Så er det tid til returkamp i UEFA Cuppen og kampen om at komme i gruppespillet. 1-1 hjemme i den første kamp går det ikke nemt for mig. Milan Purovic er stadig ikke klar til at spille 90 min så mit angreb ser ikke så godt ud.
Halmstad - Red Star 1-4
34 min 0-1 Gunnar Heioar Porvaldsson
48 min 1-1 Milan Purovic
52 min Johan mangfors (Rødt kort)52 min 1-2 Bosko Jankovic (straffespark)
70 min 1-3 Dusan Djokic
73 min 1-4 Dusan Dkokic
MOM: Bosko Jankovic
Tilskuere: 17967
En meget dårlig 1.halvleg fra vores side vi kommer ikke rigtig frem til noget og Halmstad kommer fortjent foran 1-0. Så der bliver givet en kæmpe skideballe i pausen og Milan Purovic bliver sat ind fra start hvilket skulle vise sig at være en god ide for første gang han rører bolden scorer han. Få minutter senere bliver han stoppet kom sidste mand rødt til Halmstad og sikkert straffespark scoring af Bosko Jankovic. Med en mand i ovetal får vi nemt spil vi sidder på hele 2.halvleg og Halmstad kommer ikke frem til chancer og vi putter 2 mere i kassen sådan første målsætning er nået vi er i UEFA Cuppens gruppespil.
Vi kommer i gruppe med Stuttgart, Middlesbroug, Rapid Wien og Germinal Beerschot. Vi starter hjemme mod Rapid Wien så ude mod Germinal Beerschot, hjemme mod Stuttgart og så slutter vi af ude mod Middlesbroug. Ok gruppe og jeg tror godt jeg kan kommer blandt de 3 bedste og dermed kommer videre til næste runde.

Lige en SS af ligaen efter en ny måned er afsluttet