Så er det nyt fra Beograd:
03 NOV 05
Så er det tid til den første gruppespils kamp for mig i UEFA Cuppen hjemme mod Rapid Wien en kamp jeg skal vinde hvis jeg vil have gode muligheder for at komme videre fra gruppespillet de fik 0-0 i deres første kamp hjemme mod Middelsbrough.
Red Star - Rapid Wien 0-0
MOM: Trond Erik Bertelsen (Rapid Wien)
Tilskuere: 12385
Ikke den store kamp jeg har det meste spil skaber få chancer men ikke de store Rapid Wien var farlige til sidst og kunne godt med lidt held havde taget de 3 point.
06 NOV 05
Så gælder det ligaen igen ude mod Buducnost som ligger nummer 9. Partizan vandt den kamp de maglet i forhold til os og er dermed foran med 1 point så vi skal sku vinde hvis vi skal op og presse Partizan.
Buducnost - Red Star 4-2
17 min 1-0 Ivan Boskovic
19 min 1-1 Nikola Zigic
43 min 2-1 Ivan Boskovic
50 min 3-1 Ivan Boskovic
54 min 4-1 Drazen Medjedovic
88 min 4-2 Lazar Popovic
MOM Ivan Boskovic (Buducnost)
Tilskuere: 6175
Ja det var sku ikke for godt den var den dårligste kamp vi har spillet i min tid i klubben og det gjorde det ikke bedre da Partizan også vandt så nu er jeg 4 point efter dem.
07 NOV 05
Lodtrækning til kvartfinalen i pokalturneringen betyder at jeg får hjemmebane kamp mod Zeta sidst jeg mødte dem vandt jeg 2-1 på udebanen så jeg er tilfreds med lodtrækningen.
09 NOV 05
Ja så skal vi se om vi kan komme i semifinalen i pokalturneringen hjemme mod Zeta har ikke spillet godt de sidste to kampe så vi har noget at bevise.
Red Star - Zeta 5-0
15 min 1-0 Lazar Popovic
17 min 2-0 Radovan Krivokapic
20 min Aleksander Lukovic brænder straffespark (Red Star)
21 min 3-0 Lazar Popovic
29 min 4-0 Boban Stojanovic (straffespark)
50 min 5-0 Milan Purovic
MOM: Aleksander Lukovic
Tilskuere: 8033
Sådan skal det jo gøres en super kamp af os især 1.halvleg køre vi dem total ud af banen og de kommer ikke til en eneste afslutning. 2.halvleg lidt mere stille og rolig og de kommer frem til ialt 2 afslutninger så jeg håber vi er tilbage på sporet og at vi kan forsætte det spil vi leveret idag.
20 NOV 05
Så er det tid til en ny kamp om Beograd denne gang kommer Obilic på besøg. Obilic ligger nummer 9 i ligaen og har ikke haft den bedste sæson. Jeg håber jeg kan forsætte spillet fra sidste kamp så jeg regner strækt med at jeg vinden denne kamp.
Red Star - Obilic 4-1
04 min 1-0 Milan Purovic
15 min 2-0 Milan Purovic
28 min 3-0 Radovan Krivokapic
55 min 4-0 Radovan Krivokapic
65 min 4-1 Aleksandar Bojanic
MOM: Milan Purovic (Red Star)
Tilskuere: 18058
Jep spillet fra sidste kamp forsætte vi sidder på kampen fra start og lukker kampen rimlig hurtigt. Dejlig med en sejr og 3 point desværre forsætter Partizan med at vinde og jeg har 4 point op til dem men det skulle jeg godt kunne hente.
21 NOV 05
Lodtrækning til semifinalen i pokalen byder på Partizan - Red Star ikke lige den lodtrækning jeg havde håbet på men jeg vandt jo sidst jeg spillede mod dem og det var jo også på udebane. Den anden semifinalen står mellem Jedinstovo (BP) som har hjemmebanefordel og de møde Habitpharm Javor. Begge hold ligger dårlig i ligaen Jedinstovo (BP) ligger sidst (nummer 16) og Habitpharm Javor ligger nummer 11.
24 NOV 05
Så skal vi en tur til Belgien og møde Germinal Beerschot i UEFA Cuppen de har spillet 2 kampe i gruppen hjemme mod Stuttgart hvor det blev til 0-0 og så tabte de ude til Middlesbroug med 2-1. Det er en kamp jeg gerne skal vinde hvis jeg gerne vil videre fra gruppespillet.
Germinal Beerschot - Red Star 0-0
MOM: Milan Bisevac (Red Star)
Tilskuere: 7065
Der er ikke så meget at sige til den kamp. Det var en meget kedelig kamp i 5 graders frost største chancer kom da vi ramte stolpen i 2.halvleg. 2 point mod de to hold som jeg havde regnet med at skulle score nogle point imod nu skal jeg vinde mod enten Stuttgart eller Middlesbroug for at komme videre.
27 NOV 05
I dagens ligakamp skal jeg møde Borac som ligger nummer 10 på udebanen da Partizan har vundet deres ligakamp er det nok en god ide at jeg vinde denne kamp for ikke at kommer alt for langt efter.
Borac - Red Star 2-4
02 min 0-1 Dusan Djokic
26 min 0-2 Lazar Popovic
28 min 1-2 Dragan Galic
39 min 1-3 Lazar Popovic
42 min 1-4 Aleksandar Lukovic (straffespark)
70 min 2-4 Milan Davidov
MOM: Lazar Popovic (Red Star)
Tilskuere: 5780
Yes sir sådan skal det jo gøres godt spil, sejr og 3 point og vi holder Partizans forsping nede på 4 point så stadig kamp om det i toppen af ligaen.
30 NOV 05
Stuttgart kommer på besøg i UEFA Cuppen hvis jeg vinder denne kamp så er jeg så godt som videre Stuttgart har ligesom mig spillet 2 kampe og det er også blevet til 2 uafgjortet 0-0 ude mod Germinal Beerschot og 1-1 hjemme mod Middlesbroug
Red Star - Stuttgart 0-1
19 min 0-1 Jon Dahl Tomasson
MOM Timo Hildebrand
Tilskuere: 13496
Starter rigtigt dårligt fra start af og Stuttgart styre det hele de første 30 min så det var fortjent da Jon Dahl sparket et frispark i mål.
Der efter begynder vi at overtage spillet men vores afslutninger gennem hele kampen er bare ikke gode nok Timo Hildebrand blive ikke sat på store opgaver. Min deltagelse i UEFA Cuppen er ved at være slut jeg skal vinde den sidste kamp ude mod Middelsbroug.
Et ss af min gruppe i UEFA Cuppen:

Og også lige et ss af ligaen: