home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt forsøg - Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan synes du bloggen er rent indholdsmæssigt og layout mæssigt ?
Kæppen i bund og derudaf'
- 6 (46,2%)
Dårlig, Hvad FANDEN laver du mand?
- 1 (7,7%)
På det jævne
- 4 (30,8%)
Jeg har forslag til forbedringer, som jeg har skrevet i et indlæg
- 2 (15,4%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt forsøg - Arsenal  (Læst 15218 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #45: 16 Apr 2008, 14:12 »

rigtigt gode resultater

Takker..... Jeg overvejer at komme med min taktik, såfremt den vil virke med andre hold også....

Rigtig god update og gode resultater

Ærgeligt med 0-0 mod Portsmouth men så smadrede du også bare Derby Thumbs Up

Så glæd dig til næste update.....

Super Lækker Blog , Læser med herfra (:

Takker....
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #46: 17 Apr 2008, 07:39 »

Kommer ny update senere i dag.......

Jeg kan afsløre så meget, at nu sker der for alvor noget i Premier League Hævet Øjenbryn
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #47: 18 Apr 2008, 09:28 »



Ude vs. Marseille 3-2
Hjemme vs. Marseille 3-1
Hjemme vs. Fenerbahce 1-0
Ude vs. Sevilla 4-4
Champions League gruppespillet gik ind i sin afgørende fase, hvor vi lå lunt i svinget til at få fat på en af de eftertragtede pladser til at gå videre. Kampene mod Marseille skulle vise sig at være dem, hvor vi kunne afgøre vores skæbne, da det var vores værste modstander i gruppen, hvor Sevilla indtil videre havde skuffet gevaldigt. Og det skulle de blive ved med at gøre, men det vender vi tilbage til.


Udekampen mod Marseille var en af de kampe, hvor holdende bogstaveligt talt spillede ”vi-scorer-i-scorer” kampe. Walcott giver os den bedste start på kampen, da han scorer til 1-0 efter 4 min, Marseille udligner ved Niang efter 27. Touré efter 34 minutter, og så trak kampen i langdrag. Forudsigeligt spil fra begge hold, med lange bolde, næsten målmand og målmand imellem. Jeg kunne mærke på spillerne, at successen fra Premier League, havde kostet lidt i benene på dem, men det skulle dog ikke forhindre Eduardo i at score det vindende mål til slutresultatet 3-2, efter at Samir Nasri havde udlignet for modstanderen. Samir Nasri er en spiller jeg har udkig på, og han var da også kampens bedste spiller.

Den anden kamp mod Marseille, var noget lignende det samme. Kampen slutter 3-1 til os, efter mål af blandt andre Walcott og debutanten Lansbury, som jeg havde taget med da han havde spillet usædvanligt godt for vores 2. Hold.

Vores sidste kamp i gruppespillet var ude mod Sevilla, hvor vi var på vores hidtil værste opgave. Inden vi kom op i gear, havde Sevilla været på lidt for mange besøg i vores felt, hvilket en 3-0 føring til dem indenfor den første halve time bevidner. Specielt en mand vågnede herefter op til dåd, og med 2 scoringer var Walcott manden bag, vores sværeste comeback indtil videre i sæsonen, hvorefter vi scorer til 4-3, inden Sevilla lukker kampen med målet til 4-4.

Således var gruppespillet overstået, og vi kan se tilbage på et gruppespil, der for vores vedkommende var godkendt i og med vi kvalificerede os til 1. Knock out runde, men for Sevilla’s og Marseille’s vedkommende var alt for skuffende, i og med at Marseille ”kun” ryger videre til UEFA Cup’en, mens Sevilla nu kun har La Prímera og Copa del Rey at koncentrere sig om.

Gruppe D

Og hermed lodtrækningen til 1. Knock out runde:

Champions League 1. knock out runde

Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #48: 18 Apr 2008, 13:58 »

Superfed blog Phoenix.. Det er længe siden jeg har læst så god en blog og det gør det bestemt ikk mindre bedre at du har valgt mit favorithold fra England : THE GUNNERS.. glæder mig sgu til næste update.. hvornår kommer den?? Wink

KUTGW
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #49: 18 Apr 2008, 14:20 »

Superfed blog Phoenix.. Det er længe siden jeg har læst så god en blog og det gør det bestemt ikk mindre bedre at du har valgt mit favorithold fra England : THE GUNNERS.. glæder mig sgu til næste update.. hvornår kommer den?? Wink

KUTGW

Der kommer hvert fald 2 til i dag, en Carling Cup og en Premier League update

EDIT: Og takker for rosen
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #50: 18 Apr 2008, 14:23 »

Nice.. det vil jeg med spændt mine se frem til crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #51: 19 Apr 2008, 20:21 »


Carling Cup
4. runde hjemme vs. Middlesbrough 4-2
Kvartfinale hjemme vs. Tottenham 4-2
Semifinale første kamp hjemme vs. Man Utd. 3-1
Vores 2. Kamp i Carling Cup’en skulle være mod Middlesbrough, da lodtrækningen ville det sådan, ”and WHAT a game”. I løbet af 17 minutter stod den 4-0 til os, da Eduardo og Adebayor gik forrest og scorede henholdsvis 3 og 1 mål. De 2 fungerede i angrebet sammen, da Nicklas Bendtner var ude med en brækket kæbe. Han havde ellers været at foretrække i stedet for Adebayor. Efter de 17 minutter og 4 mål, kunne vi ligesom trække os lidt tilbage på banen og afvente hvad Middlesbrough eventuelt havde at byde ind med. Mål havde de dog tænkt sig at komme med, men eftersom 2 mål i det 23. Og det 71. Minut ikke er bedre end 4 mål, kunne vi sige tak for kampen og go’ tur hjem til modstanderen, der tydeligvis ikke var forberedt på vores smurte angrebsspil.

Kvartfinalen fik vi igen æren af at spille på hjemmebane. Denne gang var det mod vores ærkerivaler fra Tottenham. Eduardo, Adebayor x 2 og Diaby udgjorde vores målslugere i denne – på trods af mange mål – noget uskønne kamp, som var præget af mange spilstop, da begge hold ikke kunne finde ud af at tackle, samt at holde sig på benene, når de blev tacklet. Det var ulideligt at se på. Men da man ikke kan klage over resultatet, kunne jeg sammen med Pat (Rice, red crazy) tage til lodtrækning og se at semifinalerne blev:
Chelsea vs. Newcastle / Arsenal vs. Manchester United.
Mere om disse semifinaler i næste update……


Premier League
Ude vs. Middlesbrough 1-0
Hjemme vs. Reading 3-0
Hjemme vs. West Ham 4-0
Ude vs. Birmingham 1-0
Hjemme vs. Chelsea 1-0
Ude vs. Liverpool 4-2
Hjemme vs. Tottenham 2-0
Ude vs. Bolton 2-0
Hjemme vs. Man Utd. 1-1
Ude vs. Blackburn 0-1
Ude vs. Sunderland 2-0
Hjemme vs. Derby 2-0
I Premier League kunne vi nu få bagsiden af vores indtil videre succesfulde sæson at se. I kampene mod Blackburn, Aston Villa og Everton måtte vi i alle 3 tilfælde gå fra banen med et nederlag i sækken, og hold kæft en bitter følelse jeg havde i munden efter disse kampe. Vi har flere chancer end samtlige modstandere, men nu er heldet vendt fra at være med os, til at være mod os, og det er forbandet svært at acceptere. I de kampe var vores målscore 2-5, og vores mål var mod Aston Villa.

Derimod var mit humør tilbage, da vi nu har mødt vores 3 værste modstandere i kampen om titlen:
Chelsea, Manchester United og så Liverpool, som det ikke kører for i tabellen.
Kampene gav et mere end godkendt resultat, da vi i disse kampe fik fat på 7 point, grundet en sejr over Chelsea og Liverpool, mens vi spillede uafgjort mod ManU.

Manden som indtil videre i sæsonen har skuffet på venstre kanten - Tomas Rosicky – gav i Chelsea kampen en forsinket forsmag på hvad han kan, da han afgjorde kampen ene mand. Efter 27 minutter knalder han bolden ind i kassen, og da Chelsea ikke havde trækkene til at dirke vores forsvar op, tog vi hjem fra Emirates med en kryds i bogen, for at have besejret en af vores værste konkurrenter.

Kampen mod Liverpool var set med danske øjne, ganske fornøjelig. Nicklas Bendtner har af mig, fået usædvanligt lang snor i denne sæson på bekostning af Adebayor, og man må sige at han indfrier mine forventninger. 3 mål mod 11 lamme spillere. Den eneste ’pool spiller der kunne gå fra den kamp, var Dirk Kuyt der scorede 2 mål. Afslutningsvis i overtiden, ville Eduardo også lige markere sig med en enkelt pind. Så vi var efter de 2 kampe glade.

Slutteligt skal United kampen også lige have en lille kommentar:
Patrice Evra måtte forlade banen på Emirates efter 12 minutter.
Eduardo fyrer kanonen af efter 27 minutter, og 1-0 til Gunners.
Mange chancer til begge hold.
Darren Fletcher udligner til 1-1 i det 74. Minut.
Kampen slutter 1-1 og endnu en gang viser Eduardo, at han er Bendtners faste makker i angrebet.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #52: 19 Apr 2008, 21:12 »

God update og gode resultater Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #53: 19 Apr 2008, 21:25 »

God update og gode resultater Smiley

Takker.... Er der noget du synes jeg skal forbedre Huh
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #54: 19 Apr 2008, 21:25 »

Syntes bare du skal fortsætte Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #55: 19 Apr 2008, 21:27 »

Syntes bare du skal fortsætte Wink

Har du opdaget fejlene ved den sidste update?
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #56: 19 Apr 2008, 21:28 »

Takker.... Er der noget du synes jeg skal forbedre Huh
'


Synes topbanneret burde udskiftes, og du må lade være med at bruge smileys i updaten. min mening.
Logged

19-18!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #57: 19 Apr 2008, 21:30 »

'


Synes topbanneret burde udskiftes, og du må lade være med at bruge smileys i updaten. min mening.

Med hensyn til banneret, har jeg brug for uafhængige kræfter til at hjælpe mig med dette, da mine photoshop evner ikke rækker langt......
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #58: 19 Apr 2008, 21:45 »

Vil gerne hjælpe med et banner Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #59: 19 Apr 2008, 21:47 »

Vil gerne hjælpe med et banner Smiley

Har du msn? bare i en pb hvis det er
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010