home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt forsøg - Arsenal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan synes du bloggen er rent indholdsmæssigt og layout mæssigt ?
Kæppen i bund og derudaf'
- 6 (46,2%)
Dårlig, Hvad FANDEN laver du mand?
- 1 (7,7%)
På det jævne
- 4 (30,8%)
Jeg har forslag til forbedringer, som jeg har skrevet i et indlæg
- 2 (15,4%)
Antal Stemmer: 13

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt forsøg - Arsenal  (Læst 15227 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Et nyt forsøg - Arsenal
« : 09 Apr 2008, 09:43 »

Inspireret af Cesc’s fantastiske ”Kings Of” som har tryllebundet mig (og mange andre) vil jeg – for gud ved hvilken gang – forsøge mig med en blog som tager udgangspunkt i Arsenal. Da jeg også har tilmeldt mig SoftAir blog-konkurrencen, vil denne optil konkurrencen går i gang blive opdateret regelmæssigt, hvorefter der vil være pause, mens den anden blog – som omhandler Real Betis – køres på, da jeg gerne vil bevise FMF’s brugere om at jeg kan skrive en blog, som kan køre længere end en halvsæson, da jeg desværre har haft en tendens til at give op, lige så snart at jeg er røget ind i en dårlig stime rent spillemæssigt.

Med hensyn til min nye Arsenal blog, som vil starte inden længe, vil jeg gøre nogle ting meget anderledes end mine andre blogge, da jeg har nået en erkendelse af flere ting:

Jeg vil opdatere bloggen meget oftere end jeg har gjort før. Jeg har haft en tendens til at spille en halvsæson i spillet, inden jeg opdater herinde, hvilket har bevirket at jeg har jappet en update igennem, for at komme op til hvor jeg er i spillet, hvilket jeg synes ødelægger læsningen for mig selv, hvilket jeg kun kan konkludere at andre læsere også må synes. Hvilket så er medvirkende til at jeg mister lysten til at spille videre.

Jeg vil opstille nogle flere mål til spillet, så jeg kan underholde mig selv, uden at skulle skifte klub regelmæssigt, hvilket forhåbentligt skulle kunne underholde eventuelle læsere i længere tid.

Derudover håber jeg at få flere kommentarer i min nye blog, end tilfældet har været i mine tidligere, da det selvfølgelig er op til mig at levere et godt produkt, som folk får lyst til at læse, men samtidig at blive ”bekræftet” i at der er læsere, så ikke man sidder og kører død i det hurtigere.

Så jeg håber at i vil tage godt imod min nye Gunners blog, og vil kommentere den.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2008, 23:36 af phoenix » Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #1: 09 Apr 2008, 14:09 »

Godt valg.. Jeg følger med..
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #2: 09 Apr 2008, 18:31 »

Godt valg.. Jeg følger med..

Nu er det dog ikke det mest originale valg af klub, men potentialet i den er fantastisk.....
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #3: 09 Apr 2008, 18:33 »

Horribelt klubvalg Tunge MEn jeg giver dig sgu en chance
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #4: 09 Apr 2008, 18:34 »

Held og lykke med det.. Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #5: 09 Apr 2008, 18:34 »

Horribelt klubvalg Tunge MEn jeg giver dig sgu en chance

Noget siger mig at du så enten er: Tottenham, CHelsea, ManU, west ham eller liverpool fan Huh Smiley

Men takker for tilliden

Held og lykke med det.. Smiley

Takker Thumbs Up
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #6: 09 Apr 2008, 19:32 »

Jeg venter spændt på en indledning, for at bedømme den, men det ser ud til du har helt styr på det skriftlige Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #7: 11 Apr 2008, 08:27 »

Jeg venter spændt på en indledning, for at bedømme den, men det ser ud til du har helt styr på det skriftlige Smiley

Den skulle komme i løbet af sent fredag / lørdag Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #8: 11 Apr 2008, 23:26 »

Arsenal er ikke hvilken som helst klub i England. Arsenal er først og fremmest – ifølge mine øjne – den eneste klub i England, der selv om de ikke lige for tiden er inde i den bedste periode, stadig repræsenterer et stykke kultur i engelsk fodboldhistorie, som for mig et noget unikt, og derfor har i en af grundende til at jeg gang på gang vælger at starte blogs op, med netop dette hold.

Mine mål for klubben, som de også var sidste gang, er at få britiske spillere – og allerhelst engelske – spillere ind på holdet, da når man starter med Arsenal, kun er en englænder ved navn Theo Walcott på førsteholdet. Det og så at man har en væsentlig transfersum til rådighed i starten af første sæson, gør at jeg allerede inden første fløjt kan gå aggressivt til værks på transfermarkedet, og jeg vil derfor kunne præsentere nogle væsentlige forstærkninger og ændringer til holdet, i starten af min nye blog omkring kongeklubben i engelsk fodbold: Arsenal FC.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #9: 11 Apr 2008, 23:49 »

Et af mine mål med arsenal er også at i stedet for at ligge i bunden af "Fab Four" i England, sigter jeg efter at komme op i toppen af denne "Fab Four", så Liverpool, Chelsea og Manchester United skal frygte mig på deres egne hjemmebaner.......
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #10: 12 Apr 2008, 10:33 »


Min første tid i Arsenal var en smule mere stille og rolig, end jeg havde regnet med. Som en uerfaren manager, uden erfaring fra bare de mindste ligaer, hvilede presset på mig allerede da jeg havde underskrevet kontrakten, men det virkede mere som at klubbens fans havde valgt den stiltiende protest overfor klubbens beslutning om at hyre mig til at overtage fra Arséne Wenger, som noget overraskende var blevet træt af at stå i spidsen for Arsenal, da han aldrig rigtigt kom sig over beslutningen at Fly Emirates ville bygge et nyt stadion til klubben, da de mente at Highbury var for småt til en klub de stod overfor at skulle sponsorere.

Men efter nogle indledende møder med spillerne, først samlet og dernæst en af gangen, lod spillerne til at acceptere hvad der var sket, og give mig en chance med at føre klubben frem mod det mesterskab, som der var blevet sukket over siden sidste gang klubben havde vundet Premier League, så dominerende som de havde gjort sidst.

Specielt min samtale med Nicklas Bendtner og Theo Walcott gjorde indtryk på mig. Henholdsvis 19 og 18 år gamle, vidste jeg på forhånd at de ville udgøre en del af grundstammen på det hold, jeg allerede på daværende tidspunkt kunne se i mine tanker som fremtidens Arsenal. Bendtner som den targetman han er, og Walcott som den til dels offensivt orienterede højre kant han er, men samtidig en kapabel makker til Bendtner, så i de to har jeg nogle offensive kræfter som der i fremtiden kan satses utroligt meget på.

Med den økonomi, som Arsenal over årene har genereret, samt vores nye hovedsponsors meget gavmilde donationer, er jeg blevet stillet astronomiske 340 millioner i udsigt til at udbygge vores i forvejen utroligt stærke mandskab, så vi kan kæmpe med om mesterskabet endnu en gang.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #11: 12 Apr 2008, 10:41 »

der må gerne være mere grafik..
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #12: 12 Apr 2008, 10:47 »

der må gerne være mere grafik..

Der er mere gfx up and coming i næste update
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #13: 12 Apr 2008, 12:50 »


Som ventet havde jeg en del forslag til bestyrelsen, angående indkøb og dertil hørende salg af spillere. Som klar første prioritet skulle jeg finde en ny målmand, da Jens Lehmann ikke holder meget mere end en sæson, og Manuel Almunia ikke kan holde niveau i forhold til Lukasz Fabianski. I kikkerten er en englænder, som ikke kan holde niveau mod Fabianski endnu, men som på sigt meget vel kan vise sig at blive en af de helt store. Navnet er Joe Hart, som jeg mener klubben har fået for ikke meget mindre end en kanonhandel. Ind ryger Hart, og ud ryger Almunia i en byttehandel, som bestyrelsen ikke var vildt meget for, men takket være en brandtale, om at forøge antallet af englændere på holdet, kom i stand.

Næste handel, skulle vise sig at omhandle forsvaret, da A.C. Milan kom med et bud på William Gallas som ikke kunne afslås: 125 millioner og så manglede vi en spiller i midterforsvaret. Endnu en gang – i overenstemmelse med min plan om et – på sigt – engelsk hold – kunne vi igen præsentere et scoop: Micah Richards hentet i Manchester City, ligesom Hart, for en sum af 190 millioner. Micah Richards, om end kun 19 år, men ikke desto mindre brølende stærk fysisk, og med en springkraft ud over det sædvanlige er jeg sikker på at han går ind på førsteholdet, som et af de mest sikre kort overhovedet.

Denne gang skal vi til midtbanen for at kigge på spiller salg og køb: Gilberto Silva, der som den eneste ikke var meget for at skulle trænes af en ukendt dansker, havde udtrykt sig omkring en periode væk fra klubben, så han kunne gennemtænke situationen vedrørende sig selv. Dette skulle vise sig at blive på en mere permanent basis end både han og jeg havde regnet med. F.C. Internazionale kom med en formel forespørgsel vedrørende Gilberto, da de gerne ville have en spiller af Gilberto’s karat tilknyttet klubben. De var imidlertid ikke interesseret i en lejeaftale, men kom straks med et bud på 57,5 millioner, og da han udtrykte sin udtalte glæde over at kunne komme til Italien, ville jeg ikke stå i vejen for ham. Så nu gik jagten i gang på at finde en spiller som kan kontrollere den centrale midtbane, samt muligvis også kan omskoles til en af kanterne, skulle det blive muligt i fremtiden. Igen vender vi blikket mod Manchester, og byens lillebror af et fodbold hold. Denne gang havde jeg kikkerten fremme og spotte 19 årige Michael Johnson, som vi endte med at få til klubben for lige godt og vel 152 millioner kroner.

Udover disse handler, som specielt Theo Walcott var tilfreds med, da det øgede andelen af britiske spillere på holdet, gik jeg i sidste øjeblik af det åbne transfer vindue efter en ikke-brite, da Matías Fernández havde fanget en af mine scouts øjne. Jeg endte med at måtte byde 120 millioner, men selvom Matías accepterede mit kontraktforslag, nåede vinduet at lukke inden begæringen om en arbejdstilladelse kunne nå at blive færdigbehandlet. Så jeg måtte byde på ham på ny, og når vinduet åbner igen til Januar, får klubben fingrene i en venstre kant, som kan aflaste Tomas Rosicky.
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #14: 12 Apr 2008, 12:55 »

jeg kan godt lide din update med krydser og flueben Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010