home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt forsøg - Arsenal
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan synes du bloggen er rent indholdsmæssigt og layout mæssigt ?
Kæppen i bund og derudaf'
- 6 (46,2%)
Dårlig, Hvad FANDEN laver du mand?
- 1 (7,7%)
På det jævne
- 4 (30,8%)
Jeg har forslag til forbedringer, som jeg har skrevet i et indlæg
- 2 (15,4%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt forsøg - Arsenal  (Læst 15267 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #15: 12 Apr 2008, 12:56 »

Flot topbanner Grin crazy
Flot nok blog, men nu må vi håbe at du kan fortsætte lidt mere.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #16: 12 Apr 2008, 13:00 »

jeg kan godt lide din update med krydser og flueben Smiley

Tak skal herren have for den udmeldelse Thumbs Up

Flot topbanner Grin crazy
Flot nok blog, men nu må vi håbe at du kan fortsætte lidt mere.

Hehe, i wonder who made my banner Opstemt

Og takker for ordene, og ja, jeg håber meget på selv at kunne fortsætte denne blog både mere regelmæssigt og længere end min tidligere Arsenal blog.....

Jeg håber også at de mål jeg har sat mig, vil få folk til at læse min blog, og se om det vil lykkes for mig....
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #17: 12 Apr 2008, 13:02 »

så lidt, men plesea lad være med at panik sælge nogle af spillerne fordi de ikke er engelske
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #18: 12 Apr 2008, 13:07 »

så lidt, men plesea lad være med at panik sælge nogle af spillerne fordi de ikke er engelske

Tro mig, det kunne aldrig falde mig ind at sælge en spiller som Fabregas til en billig penge....... NEVER......

Men det vil også være de mindre gode spillere der ryger først
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #19: 12 Apr 2008, 13:08 »

jeg stoler på dig!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #20: 12 Apr 2008, 13:11 »

jeg stoler på dig!

Så må det være op til mig at gengælde din tillid Cool
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #21: 12 Apr 2008, 13:13 »

Så må det være op til mig at gengælde din tillid Cool

hehe ja. Jeg holder øje med bloggen  Cool
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #22: 12 Apr 2008, 13:14 »

hehe ja. Jeg holder øje med bloggen  Cool

Takker
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #23: 12 Apr 2008, 14:36 »

Har lige set din sidste update med krydser og flueben, og må sige jeg ik er voldsomt imponeret.
Idéen er rigtig god, men det er ikke udført godt nok. Det flyder slet ikke, og teksten står jo virkelig dårligt omkring billederne og det ser ikke særlig godt ud. Desuden er billederne slet ikke i samme størrelse, hvilket også får det til at se rodet ud.
Det er også lidt for nemt bare at sætte to streger over billedet i grøn og rød i paint. Det ser uprofessionelt ud.
Hvis du derimod kunne sætte billederne flot op over for hinanden, måske en lille effekt på fluebenene og krydserne, så ville det straks se mere indbydende ud. Det er klart at det ikke lige er så nemt hvis ikke man er en ørn til PhotoShop (som mig f.eks.), men så synes jeg heller ik du skal bevæge dig ud på det område med grafikken.

Håber du forstod min kritik og at du vil kigge på det og fortsætte den ellers gode blog.
Logged

Vuelve la ilusión

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #24: 12 Apr 2008, 14:39 »

Har lige set din sidste update med krydser og flueben, og må sige jeg ik er voldsomt imponeret.
Idéen er rigtig god, men det er ikke udført godt nok. Det flyder slet ikke, og teksten står jo virkelig dårligt omkring billederne og det ser ikke særlig godt ud. Desuden er billederne slet ikke i samme størrelse, hvilket også får det til at se rodet ud.
Det er også lidt for nemt bare at sætte to streger over billedet i grøn og rød i paint. Det ser uprofessionelt ud.
Hvis du derimod kunne sætte billederne flot op over for hinanden, måske en lille effekt på fluebenene og krydserne, så ville det straks se mere indbydende ud. Det er klart at det ikke lige er så nemt hvis ikke man er en ørn til PhotoShop (som mig f.eks.), men så synes jeg heller ik du skal bevæge dig ud på det område med grafikken.

Håber du forstod min kritik og at du vil kigge på det og fortsætte den ellers gode blog.

Selvfølgelig.... Det grafiske har jeg aldrig rigtigt gjort mig i, og denne blog vil da også fra tid til anden kræve udefra kommende hjælp, men jo, jeg vil da gøre det bedre i fremtiden...... Grunden til at jeg gjorde det med Paint, var at jeg havde idéen og ville banke den op med det samme, da jeg lige var inde i et skrivemæssigt højtryk Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #25: 12 Apr 2008, 21:52 »


Med mine indkøb i mente, kommer her beretningen om holdets træningskampe op til sæson starten. Vores første kamp var på Emirates mod Liverpool, som efter en god start og 2-0 føring, blev smidt på gulvet og et 4-2 nederlag var i hus, til stor ærgrelse for holdet og mig selv.

Næste kamp der var på programmet var mod vores ene samarbejdsklub BEC, som endte med en stille slutstilling på 2-2. Ikke nogen nævneværdig kamp.

Vores sidste træningskamp var mod Everton, som endte 0-0. Heller ikke nogen nævneværdig kamp.

Det var en stille fortrydelse i mit sind, at vi ikke nåede flere træningskampe i opstartsfasen, da jeg altid har ment at jo flere kampe til at få spillernes grundform op, jo bedre. Men ak, sådan skulle det ikke gå…

Dette var en meget kort update, men jeg regner med at have 1 eller flere updates i morgen, da jeg skal på skole hele næste uge, og derfor vil fyre op under godteposen, inden jeg hiver stikket til civilisationen helt ud.


Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #26: 12 Apr 2008, 22:44 »

fin blog, flot topbanner
Logged

Anubis
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #27: 13 Apr 2008, 00:48 »

Fast læser indtil videre;) Forsæt det spændende arbejde:P
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #28: 13 Apr 2008, 06:46 »

fin blog, flot topbanner

Fast læser indtil videre;) Forsæt det spændende arbejde:P

Takker for de rosende ord Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #29: 13 Apr 2008, 11:37 »


! Champions League Update !

Så kom de første betydningsfulde kampe i sæsonen, og den første var mod Sparta Prag hjemme på Emirates. Efter en meget nervøs kamp – tydeligvis over mine til tider noget ustabile kommentarer til holdet – kunne Robin Van Persie dog score til 1-0 efter en god times spil, hvilket også skulle vise sig at blive kampens resultat. Godkendt resultat, men kan måske ikke vise sig at være nok, da Sparta Prag på hjemmebane kan være vanskelige at spille mod.

Da returkampen i Prag skulle spilles, skulle et af nyindkøbene vise sig at få en hovedrolle. Efter at Sparta havde scoret til 1-0 og dermed udlignet vores føring fra første kamp, mente jeg det var på tide at gøre noget drastisk. Så i halvlegen, pillede jeg en noget ustabil spiller personificeret i Denílson, ud til fordel for Michael Johnson. Dette skulle vise sig at være det klogeste jeg gjorde i den kamp. 5 minutter inde i 2. Halvlegs spilletid, scorer han det udlignende mål, og derved så det ud til at det skulle være os der trak det længste strå, 1-1 og nu var det Sparta’s tur til at komme frem ad banen. Hvilket de desværre også gjorde, da de med cirka 15 minutter scorer til 2-1, og dermed var presset stadigvæk på dem, men alligevel blev jeg hurtigt meget nervøs. Men Michael Johnson skulle endnu en gang vise sig at være vores definitive frelser. Han udlignede til 2-2 og dermed var det ganske sikkert at vi ville gå videre til hovedrunden i UEFA Champions League, og derved komme et skridt nærmere et af bestyrelsens mål for sæsonen, nemlig en semifinale plads i turneringen.

Da resultatet af gruppe lodtrækningen endelig kom, kunne vi konstatere at vi kom i en alligevel noget prekær situation. Trukket ud til at være i gruppe med Sevilla, Marseille samt Fenerbahce, var jeg rimelig sikker i min sag: Fenerbahce, no problem. Marseille kan være en grim modstander, men overkommelig. Men Sevilla, skal vi vogte meget på.

Første kamp i gruppespillet var i Tyrkiet mod Fenerbahce. Den indtil videre største skuffelse for mig som træner for Arsenal. En gennem trist kamp, der ender med vores nederlag på 1-0. Dog må man på baggrund af den utrolige stemning som tyrkerne kan ligge for dagen, alligevel konkludere at det var et fair resultat, da vi pga. støjen ikke kunne spille ordentligt.

Så stod næste kamp på Emirates mod Sevilla, og så var der inden kampen, en overskrift:

Giganterne i gruppen mødes i et slag der kan afgøre hele gruppens endelige placeringer!

Og man må sige at hvis der er en spiller der bare bliver ved med at præstere i Champions League, så er det Michael Johnson. Allerede i 6. Minut, scorer han til 1-0, og lægger derved presset over på et Sevilla hold der skulle bruge det meste af første halvleg til at organisere dem selv. Da jeg i halvlegen havde hevet Walcott og Hleb ud, skulle det vise sig at Van Persie ikke kan siges at kunne præstere på højrekanten. Igen måtte Michael Johnson præstere et svendestykke uden lige, da han fra midten af banen, formåede at dække Van Persie’s plads af, så han faktisk resulterede i en 4-3-3 opstilling, men Van Persie som den ene angriber. Jeg udskiftede Johnson i det 70. Minut, da jeg mente at han havde gjort sit stykke arbejde, og ind kom Denílson, som jeg mener skal til at præstere noget mere. Hvilket han da også gjorde, da han lukkede af for Sevilla’s højreside, og derigennem bidrog til at vi kunne gå i omklædningsrummet som vindere. 1-0 og vi lever i gruppen igen.

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010