home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 160 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Et nyt forsøg - Arsenal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan synes du bloggen er rent indholdsmæssigt og layout mæssigt ?
Kæppen i bund og derudaf'
- 6 (46,2%)
Dårlig, Hvad FANDEN laver du mand?
- 1 (7,7%)
På det jævne
- 4 (30,8%)
Jeg har forslag til forbedringer, som jeg har skrevet i et indlæg
- 2 (15,4%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Et nyt forsøg - Arsenal  (Læst 15233 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #30: 13 Apr 2008, 14:06 »


I Premier League ser det endnu bedre ud. Takket være holdet kan vi nu konkludere en samlet målscore på 18-1, og 21 point efter 9 kampe i ligaen, og nederlag i denne turnering har vi endnu ikke oplevet. Sæsonen startede i London, hvor vi skulle møde Sunderland i et opgør, som var domineret fra start til slut. Allerede efter 16 sekunder, havde Nicklas Bendtner hakket bolden i nettet fra Craig Gordon, og så stod den 1-0, og et lamslået Sunderland hold, kunne stå tilbage med en uforrettet protest om offside.
  Sidenhen kunne vi på hjemmebane præsentere endnu en debutant scoring, personificieret ved Bakary Sagna, der scorede på straffe, begået mod Bendtner. Det eneste sørgelige ved kampen var at Kolo Touré fik en skade, og jeg var derfor nødt til at se mig om efter en erstatning til truppen til næste kamp, da Senderos også var skadet, og det kun efterlod mig Richards og Djourou. Kampen endte derfor 2-0.

Denne chance skulle det vise sig at tilfalde en 17 årig nordmand, ved navn Håvard Nordtveit. Da jeg i modsætning til mange af de andre talenter fra reserve holdet, ikke havde fået udlejet ham i tide, kunne jeg med en vis sindsro trække ham op til første holdstruppen, da han havde imponeret i reserveholds kampene. Derudover kunne jeg notere mig at Eboué har vist træk til træning, der siger mig at han kan udvikle sig til en mulig center forsvarer, så han skal også have noget kamptræning i den position.

Dernæst gjaldt det sæsonens første uafgjorte resultat i Premier League, da vi skulle tage imod Aston Villa på Emirates. 0-0 og færdig med den kamp. Endnu en gang spillede vi uafgjort, denne gang mod Fulham på udebane. 1-1. Sjovere blev det straks, kampen efter, da vi tæskede Everton hjemme i egen hule. Bendtner x 2 og en enkelt Hleb, gjorde at kampen gav en go’ stemning på stadion. så en sikker 3-0.

Så kom vi til en sjov kamp. Vi skulle møde Derby på udebane, og selvom medierne her, regnede med en sikker sejr til os, havde jeg inden kampen advaret gutterne om, ikke at jappe kampen igennem, med fare for et uhyggeligt resultat til følge……

More follows…


Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #31: 14 Apr 2008, 14:32 »

Slet ingen læsere Huh
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #32: 14 Apr 2008, 14:40 »

Nu har jeg kun læst din sidste update. Først og fremmest synes jeg det ligner en anden arsenal blog alt for meget.. Cesc..

Dertil synes jeg dit sprog slet ikke er højt nok. Alt for mange sætninger starter med Så. Det gør det kedeligt at læse.

jeg vil dog kigge forbi i ny og næ, så forsæt med at updatere Smiley
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #33: 15 Apr 2008, 08:07 »

Nu har jeg kun læst din sidste update. Først og fremmest synes jeg det ligner en anden arsenal blog alt for meget.. Cesc..

Dertil synes jeg dit sprog slet ikke er højt nok. Alt for mange sætninger starter med Så. Det gør det kedeligt at læse.

jeg vil dog kigge forbi i ny og næ, så forsæt med at updatere Smiley

Udover sproget, er der andet jeg skal gøre bedre, eller er det okay det andet?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #34: 15 Apr 2008, 12:43 »

jeg kan godt lide din update med krydser og flueben Smiley
Ja er jeg også. Fin update.
Logged

Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #35: 15 Apr 2008, 12:51 »

God blog jeg er med herfra:D
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #36: 15 Apr 2008, 14:33 »

Udover sproget, er der andet jeg skal gøre bedre, eller er det okay det andet?

Jeg synes måske du skal prøve et andet design. Men hvis du ikke er den store grafiker, hvilket jeg ikke ved om du er, så kan det godt blive svært  crazy
Logged


Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #37: 15 Apr 2008, 14:53 »

Har du ikke en rimelig ung truppe nu :O
Eller mega ung Peace?
Logged

theaabfan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #38: 15 Apr 2008, 15:03 »

Har du ikke en rimelig ung truppe nu :O
Eller mega ung Peace?
Vil give dig ret.. Men det kan godt lade sig gøre at spille lige op med det helt store.. og så om en eller to sæsoner er det ham der ler sidst..
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #39: 16 Apr 2008, 08:00 »

Jeg synes måske du skal prøve et andet design. Men hvis du ikke er den store grafiker, hvilket jeg ikke ved om du er, så kan det godt blive svært  crazy

Jeg sidder og kæmper med det hele tiden, men eftersom jeg ikke har en dansk manual til Photoshop, kan det godt gå hen og blive svært....... Men jeg skal prøve at forbedre mig hele tiden.....

Har du ikke en rimelig ung truppe nu :O
Eller mega ung Peace?

Vil give dig ret.. Men det kan godt lade sig gøre at spille lige op med det helt store.. og så om en eller to sæsoner er det ham der ler sidst..

Hehe...... Den er ganske ung: Gennemsnitsalder
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #40: 16 Apr 2008, 08:07 »


Kampen startede i et frygteligt højt tempo. Allerede efter 14 minutter, havde vi haft 5 forsøg inden for rammen af Derby’s mål, og da Adebayor tæskede til bolden i det 17. Minut, røg den da også ind. 1-0. Efterfølgende var det Eduardo’s målshow. 2 mål fra hans fødder og kampen var reelt afgjort ved starten af 2. Halvleg. Så var det Van Persie’s show, kun afbrudt af Diaby, og så var vi foran 6-0 og ydmygelsen af Derby var fuldendt. Så gør det ikke noget at Eduardo også kunne tillade sig at brænde et straffe i kampen.

Kampen efter var ude mod Newcastle, som der faktisk ikke er meget at sige om, andet end at fremtidens makkerpar i angrebet – mine favoritter i klubben – Walcott og Bendtner scorede en gang hver, mens Adebayor kom ind i kampens døende minutter og hakkede den ind til slutresultatet 3-0.

Endnu en udekamp, denne gang mod Wigan skulle stå som næste skridt mod mesterskabet. Igen må man konstatere at vores udebane stil at spille på, svinger ret meget. Men Walcott bragte glæde til mit hjerte på en ellers kedelig dag på kontoret, da han bragte os foran 1-0, som også var kampens resultat.

De 2 sidste kampe denne update omhandler, er hjemmekampen mod Manchester City og ude mod Portsmouth. Kampen hjemme mod City var et rent overflødighedshorn af chancer til os. Desværre var mange af disse chancer uden om målet. Dog skal det siges at min med-dansker i klubben, Nicklas Bendtner havde en skarp dag foran målet, da han scorede kampens første mål og generelt havde en god dag. Han blev dog i pausen udskiftet til fordel for Adebayor, da han var gået død, grundet et slag på skinnebenet. Adebayor har indtil videre skuffet mig lidt i sæsonen, men han gjorde hvert fald sit til at overbevise mig om at han nærmer sig førsteholdet, da han fik kringlet sig rundt om 3 spillere, inden han fra kanten af feltet tonsede den op i det fjerne hjørne. 2-0 og så var den kamp overstået.
Efter det var kampen mod Portsmouth en gigantisk skuffelse. 0-0, og så gik det ellers hjemad mod London.


Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #41: 16 Apr 2008, 12:36 »

Any comments?
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #42: 16 Apr 2008, 12:41 »

rigtigt gode resultater
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #43: 16 Apr 2008, 12:57 »

Rigtig god update og gode resultater

Ærgeligt med 0-0 mod Portsmouth men så smadrede du også bare Derby Thumbs Up
Logged

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et nyt forsøg - Arsenal
« Svar #44: 16 Apr 2008, 13:04 »

Super Lækker Blog , Læser med herfra (:
Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010