home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dortmund Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund Tråden  (Læst 54888 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #105: 26 Nov 2011, 18:21 »

Fuldt fortjent. Stort tillykke Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #106: 04 Jan 2012, 18:26 »

Marco Reus, en af de mest eftertragtede spillere i Bundesligaen, som både Bayern og flere andre top klubber i Europa har jagtet, har skrevet kontrakt med Dortmund. Han spiller sæsonen færdig i Gladbach, hvorefter han til sommer skifter til Dortmund, hvilket er utrolig spændende i mine øjne.

Lækkert at se, at vi kan tiltrække en spiller, som er så varmt et navn i andre topklubber, men det hjælper måske at han er gammel Dortmund spiller..  Smiley

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Dortmund-hapser-Reus
Logged

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #107: 04 Jan 2012, 18:37 »

Reus og Götze sammen :-) JA TAK! Opstemt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #108: 04 Jan 2012, 18:40 »

Hold da op, den havde jeg ikke set komme, selvom jeg godt havde læst at vi var interesserede i ham, så regnede jeg med at han røg til Bayern eller en anden stor europæisk klub. Men det er da skide lækkert, har set et par kampe med Gladbach hvor han spillede rigtig godt og så meget lovende ud, så det skal sgu nok blive spændende. Er der kommet noget ud om, hvor meget vi har givet for ham?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #109: 04 Jan 2012, 19:03 »

Er der kommet noget ud om, hvor meget vi har givet for ham?

Et godt bud er de 17.5 mio euro, hans frikøbsklasul har været på.
Et røverkøb af de helt store. Jeg ser allerede frem til at se masser af Dortmund kampe i næste sæson i flimmerkassen, det bliver vanvittigt med den offensiv.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #110: 04 Jan 2012, 19:04 »

Et godt bud er de 17.5 mio euro, hans frikøbsklasul har været på.
Et røverkøb af de helt store. Jeg ser allerede frem til at se masser af Dortmund kampe i næste sæson i flimmerkassen, det bliver vanvittigt med den offensiv.

Næppe.. i så fald, så ville han nok allerede være skiftet, og ikke vente til efter sæsonen. Men vi har da helt sikkert måtte slippe en god sum for ham.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #111: 04 Jan 2012, 19:08 »

Hmm.. der står dog flere steder at Dortmund har udløst klausulen på de 17.5 mio euro. Virker bare lidt underligt at de ikke vil have ham nu så. Også selvom han helt sikkert vil udvikle sig i Gladbach.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #112: 04 Jan 2012, 19:24 »

Hold da op, den havde jeg ikke set komme, selvom jeg godt havde læst at vi var interesserede i ham, så regnede jeg med at han røg til Bayern eller en anden stor europæisk klub. Men det er da skide lækkert, har set et par kampe med Gladbach hvor han spillede rigtig godt og så meget lovende ud, så det skal sgu nok blive spændende. Er der kommet noget ud om, hvor meget vi har givet for ham?

Heh, sjovt at du skriver det når du har Arsenal logo som avatar og vi (Arsenal) var også interesseret i ham Wink Men ja, det var godt nok hurtigt det køb kom, og det virker lidt som et røverkøb af Dortmund der bare bliver stærkere og stærkere. 10 mål i 15 kampe for Reus har jeg læst. Så håber jeg bare at vi snupper Götze fra jer i stedet Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #113: 04 Jan 2012, 19:45 »

Onside.dk skriver at Dortmund har smidt ca. 130 mio danske kroner, for at sikrer sig Reus Smiley
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #114: 22 Jan 2012, 18:48 »

Fremragende sejr i dag over HSV. Hele 1-5 endte opgøret, som i min optik sagtens kunne have endt med en større sejr, og det var endda uden Weidenfeller og Götze.

Kagawa var virkelig i super form, og leverede en fantastisk præstation. Lewandoski gjorde det også godt, selvom han havde flere situationer, hvor han var selvisk. Dog skal han have ros, for det eminente mål til 0-5, hvor vi jo spiller småspil i deres felt, selvom der står 5-6 spillere i feltet.

Alt i alt en fremragende kamp, og da Bayern samtidigt tabte i går, så er der for alvor spænding i Bundesligaen. Det er jo helt surrealistisk at der er tre hold på samme antal point, så langt henne i sæsonen, mens Gladbach bare er et enkelt point efter.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #115: 22 Jan 2012, 20:33 »

Næppe.. i så fald, så ville han nok allerede være skiftet, og ikke vente til efter sæsonen. Men vi har da helt sikkert måtte slippe en god sum for ham.

Grunden til at man ikke henter ham nu, er, at man skal have frigjort lønkroner, som det bliver tilfældet når Zidan bl.a. er væk til sommer. Det var man ude og sige i løbet af december måned.
I øvrigt spillede han endnu en stor en kamp i fredags mod Bayern, hans assist til Herrmanns andet mål var virkelig af høj, høj klasse.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #116: 25 Jan 2012, 21:40 »

Håber ikke at der er hold i de historier der florere omkring Subotic, hvor han bliver anklaget for voldtægt: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tyskfodbold/article1697134.ece

Dog skal man aldrig stole på hvad EB skriver, og jeg tror da umiddelbart heller ikke på historien. Men trods det, så er det aldrig rart når ens spillere bliver sat i forbindelse med sådan en slem anklage..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #117: 25 Jan 2012, 21:45 »

Håber ikke at der er hold i de historier der florere omkring Subotic, hvor han bliver anklaget for voldtægt: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tyskfodbold/article1697134.ece

Dog skal man aldrig stole på hvad EB skriver, og jeg tror da umiddelbart heller ikke på historien. Men trods det, så er det aldrig rart når ens spillere bliver sat i forbindelse med sådan en slem anklage..

Men EB er jo ikke kilden her - de henviser jo til Blic. Link.

Ikke sagt at det gør det mere korrekt, men man skal jo heller ikke på nogen måde afviste alt EB og BT skriver. I langt de fleste tilfælde oversætter de jo alligevel fra udlandske medier.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #118: 05 Feb 2012, 20:38 »

Super runde i Bundesligaen. Vi får selv en pligt sejr over Nürnberg, selvom vi var under massivt pres i kampens indledning. Men heldigvis får vi os kæmpet ind i kampen, og tager alle tre point. Samtidigt smider både Bayern, Schalke og Gladbach point, hvilket gør at vi nu er alene i spidsen, en position, vi forhåbentlig kan fastholde resten af sæsonen..   Kys
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #119: 04 Mar 2012, 10:23 »

Skøn skøn fodbold weekend i Bundesligaen. Ikke alene snupper vi en sejr over Mainz, men både Schalke og Bayern tabte begge, hvilket gør at vi nu er hele syv point foran Bayern. Gladbach har mulighed for at tage andenpladsen med en sejr i deres kamp, men for at være ærlig, så er det ikke dem jeg frygter mest.

For mig, så er succeskriteriet, at vi kommer i CL, og med 15 point ned til Leverkusen og elleve point ned til Schalke på fjerdepladsen, så kan det simpelthen ikke gå galt for os længere.

Men efterhånden som Bayern taber dumme point, så tror jeg mere og mere på et mesterskab igen i år, og kan klubben da så bare holde på alle vores spillere, så tror jeg at et magtskifte i Bundesligaen er tættere på en nogensinde før. Men det kræver også at vi kan holde på spillere som Kagawa, som måske desværre er på vej væk.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010