home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1087 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dortmund Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund Tråden  (Læst 57641 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: Dortmund Tråden
« Svar #75: 02 Maj 2009, 17:22 »

Endnu en fantastisk sejr, og endnu engang 100 % fortjent ! Dortmund styrede kampen, både på, og udenfor banen... Helt fantastisk.. Også dejligt at se Zidan på tavlen igen.. Hold kæft en go sæson vi har gang i faktisk.. Peace Vi er trods alt det hold der har tabt færrest kampe i hele ligaen.. Dejligt at se.. Kom nu, drenge.. Nu skal vi have den europæiske plads !!!!!!!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Guldbrand
Gæst

« Svar #76: 02 Maj 2009, 23:54 »

Uden tvivl at det var en fantastisk dejlig sejr, og vildt fedt at vi er inde i en fantastisk stime for tiden. Kan vi forsætte dette gode spil, så er jeg sikker på at vi nok skal komme til at spille europæisk bold til næste sæson. Vi er trods alt kun 2-3 point efter. Og egentlig er Champions League bold heller ikke helt ude af syne nu hvilket jo næsten var uvirkeligt fra sæsonstarten af..  Så helt klart en af de bedste sæsoner Dortmund har haft længe   Peace

Guldbrand
Gæst

« Svar #77: 10 Maj 2009, 19:43 »

Mål og højdepunkter fra 4-0 sejren over Karlsruhe: http://www.youtube.com/v/VcyaBhorWoQ

Og med HSV nederlag til Werder Bremen har Dortmund nu indtaget den meget vigtige 5 plads i ligaen, og vi står nu til at snuppe en Uefa Cup plads   Peace

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #78: 11 Maj 2009, 11:10 »

Det ser fantastisk ud... Nu har vi lige Wolfsburg ude i næste kamp... Men de viste godt nok svaghedstegn mod Super Mario & co.... Derefter har vi 2 pligtsejre, (hjemme mod Bielefeld og ude mod Gladbach)... Dog frygter jeg stadig HSV, som har 3 overkommelige kampe tilbage... (Hjemme mod Bochum, hjemme mod Köln, og ude mod Frankfurt)... Men mon ikk om de nok skal dumme sig, bare én gang... Og så er 5. pladsen stort set sikret... Smiley Jeg drømmer om medaljer, og en plads i CL, men jeg vil 100 % sikkert være tilfreds med en plads i Europa League ! Ingen tvivl om det...

- Nyd iøvrigt lige denne hyldest af Kongen ! Vurderet udfra antallet af folk på langsiden overfor, vil jeg skyde på at det er optaget en times tid før kampstart... Derfor også meget imponerende at der er så mange på Süd-tribunen... Smiley
http://www.youtube.com/v/rY3up1YbTsE&feature=channel_page

... Iøvrigt.. Hvilket mål af Kuba til 1-0 mod Karlsruhe... Og jah, så kom Frei på tavlen igen... Han er så elsket blandt fansene dernede, så Zidan er måske ved at være fortid i klubben... Han må i hvert fald tage til takke med bænken som det kører nu... Smiley
« Seneste Redigering: 11 Maj 2009, 11:19 af simonob » Logged

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 30 Maj 2009, 13:22 »

det er ret ærgeligt at den europæiske triumf missede til sidst med et dårligt 1-1 mod Gladbach og heldigt at HSV scorer i overtiden.
Dog sys jeg vi kan kigge stolt tilbage på en fantastisk sæson :-)

NUR DER BVB <3

Guldbrand
Blogmester

« Svar #80: 14 Jan 2011, 19:45 »

Så er der igen Bundesliga bold, når vi møder Leverkusen ude.

Vi tabte seneste vi mødte dem, og man kan vel heller ikke forvente en sejr mod Leverkusen på udebane. Men jeg håber virkelig inderligt at holdet formår at finde sidste års form, og gå hen og vinde kampen. Jeg tror det vil få en enorm indflydelse på hvorvidt vi skal blive mestre eller ej.

En sejr i dag tror jeg vil lukke hullet fuldstændig til Leverkusen, og så er der i mine øjne kun Bayern tilbage. De er tilgengæld også skræmmende stærke for tiden, derfor ser jeg det som utrolig nødvendigt at vi får de tre meget vigtige point, og den selvtillid der følger med.

patrick J
Manager

« Svar #81: 14 Jan 2011, 19:49 »

Håber virkelig også i vinder idag. Ikke nok med at jeg har oddset på jer, men jeg kan godt lide jeres spillestil, og endda med så mange unge spillere. Det er virkelig imponerende! Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Guldbrand
Blogmester

« Svar #82: 14 Jan 2011, 22:40 »

En utrolig flot præstation idag, med fantastiske 6 minutter i anden halvleg hvor vi gik fra 0-0 til 3-0 !!!

Leverkusen er helt sikkert hægtet af, og der er nu Bayern med minimale chancer for at nå os ! Det er jo helt uvirkeligt at Dortmund er ved at vinde mesterskabet i år, og så endda i så suveræn stil !

De unge spillere viser endnu engang klassen, og der venter helt sikkert en stor fremtid hvis man formår at holde på de mange talenter

Guldbrand
Blogmester

« Svar #83: 15 Jan 2011, 17:29 »

Hvor er det jo bare fantastisk ! Wolfsburg har netop lige sikret et-et mod FC Bayern, hvilket øger vores chancer for et mesterskab med flere længder.

Bayern havde ellers muligheden for at bringe sig på nul-to i kampen, men Lahm brændte fra ellevemeterpletten. Dermed er vi nu 16 point foran Bayern, som jeg ser som den eneste trussel. Men de skal efterhånden vinde samtlige resterende kampe for overhovedet at have en chance for at nå Dortmund..

Det er jo en helt igennem fantastisk sæson det her !!! Og så netop i denne sæson hvor man har fået Yousee boksen så man endelig kan se Bundesliga bold på Euro sport 2  Thumbs Up

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #84: 15 Jan 2011, 17:31 »

Ja de kan vidst godt begynde at gravere pokalen, bestille champagnen og spare sammen til bonussen :p

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #85: 19 Feb 2011, 21:08 »

Wer wird Deutscher Meister BVB Borussia
Wer wird Deutscher Meister Borussia BVB !

Guldbrand
Blogmester

« Svar #86: 27 Feb 2011, 11:27 »

Åhhh...!! hvilken fantastisk dag igår !! 3-1 sejr over Bayern, og så endda på Allianz-Arena hvilket i mine øjne i den grad kaster mesterskabet endnu mere over til vores favør. Bayern er helt sat af nu, det er jeg slet ikke i tvivl om nu hvor de er hele 16 point efter os. Tilbage er dermed kun Leverkusen, og selvom de også er godt kørende, så har det altid været Bayern jeg har set som den største trussel i forhold til at indhente os. Leverkusen har bare ikke den "magi" over sig, som Bayern til tider har..

Men at vi henter mesterskabet er der heller ikke noget der kan have nogle indvendinger imod. Vi har vundet begge udebaneopgør mod Bayern og Leverkusen med 3-1 hvor vi har været det klart bedste hold. Vi har i stort set samtlige kampe, hvis faktisk ikke samtlige har været det bedste hold. Selv de kampe vi har spillet uafgjort eller tabt har vi været det bedst hold og de andre har været heldige med at få point imod os.. Det er der vist ikke andre hold i Europa der kan prale af !!

Men en helt igennem fantastisk sæson, og jeg kan blot ønske mig at vi holder på alle vores profiler, så vi kan bygge et nyt storhold op der kan udfordre Bayerns dominans..

Guldbrand
Blogmester

« Svar #87: 01 Mar 2011, 18:59 »

Så er Klose måske på vej til Dortmund:
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Dortmund-lurer-paa-Klose

Helt sikkert en brugbar alternativ, som jeg gerne ser i Dortmund. Han har selvfølgelig toppet i sin karriere, men jeg er sikker på at han nok skulle blive en succes hvis det er..

Guldbrand
Blogmester

« Svar #88: 15 Mar 2011, 21:01 »

Mats Hummels forlænger til 2014
http://www.bold.dk/nyt/Dortmund-forlaenger-med-forsvarskomet

Hvor er det fantastisk at vi for forlænget med ham, for han var ellers en af dem jeg frygtede ville forlade os til sommer når de store klubber begynder at gå på rov i Dortmund. Men det glæder mig at bestyrelsen ønsker at holde på de mange profiler og store talenter, og ikke går efter de mange millioner kr. som man helt sikkert kan få ved at sælge..

Guldbrand
Blogmester

« Svar #89: 18 Apr 2011, 10:13 »

Åhhh.. Hvilket fantastisk dag det var igår. først taber formstærke Leverkusen med hele fem-et til FC Bayern, og efterfølgende vinder Dortmund med sikre tre-nul hjemme mod Freiburg, hvilket betyder at vi er hele otte point foran med fire kampe igen.

Med denne mavepuster til Leverkusen er jeg overbevist om at dere egen tro på et mesterskab er som tabt på jorden, og de vil nok i stedet blot koncentrere sig om deres andenplads og direkte adgang til CL. Dette giver os i endnu højere grad mere ro til at sikre os mesterskabet, som jeg slet ikke er i tvivl om at nok skal lykkedes.

Glæder mig allerede utrolig meget til næste sæson, hvor den både står på Champions League og et mesterskab der skal forsvares. Håber blot at vi kan beholde alle vores unge stjerner, og i stedet købe for at styrke holdet og bredden.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010