home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dortmund Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund Tråden  (Læst 54519 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #120: 04 Mar 2012, 17:29 »

Så blev en super weekend sluttet af med at Gladbach tabte ude til Nürnberg. Fantastisk at vi nu er syv point foran, med ti resterende kampe.

Intet er afgjort endnu, men det ser sku yderst lovende ud   Thumbs Up
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #121: 04 Mar 2012, 17:38 »

Så kom jeg da også i gang med denne fantastiske klub Opstemt

ligger pt. 2'er i ligaen efter 15 kampe, 2 point efter Bayern.

Det er jo fantastisk at have Lewandowski, Barrios, Götze, Grosskreutz, Leitner og alle de andre !

Det her er tråden, til klubben i IRL .. Right?
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #122: 04 Mar 2012, 18:04 »

Det her er tråden, til klubben i IRL .. Right?

Det har du helt ret i, og hvor ville det være fantastisk at tage mesterskabet igen i år! Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #123: 27 Mar 2012, 17:58 »

Hmm, synes godt nok der er dødt herinde.

Ville lige vise denne fra bold: http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Goetze-forlaenger-med-hjerteklub

Dejligt at se at han ikke har tænkt sig at vende ryggen til os, som Sahin gjorde det, se hvad han fik ud af det, og det får forhåbentlig lukket munden på Arsen*l og fister Wenger.

En anden og efter min mening meget positiv ting i de senere uger har været Kagawa. Nøjs hvor har han gjort det godt den lille japser, han må for min skyld meget gerne skrive en kontrakt forlængelse i stil med den Götze har sat sit krys på. Det her hold har virkelig potentialet til at være Tysklands bedste hold mange år frem.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #124: 27 Mar 2012, 19:04 »

Det er et fedt og klogt valg af Götze, og jeg tror, at han sagtens kunne blive hele kontraktperioden, hvis ikke længere.

Dortmund ligner jo et ChL-hold mange sæsoner  i fremtiden i kraft af deres meget kompetente og unge hold. Derudover er BvB jo en mesterskabskandidat, og kan meget vel vinde Bundesligaen igen i år. Kan Dortmund holde på Klopp og alle profilerne herunder Götze, så er Dortmund jo det perfekte sted for Götze de næste par år. 

Men som fodboldelsker ville jeg elske at se ham på den helt store scene, og her taler jeg Barcelona/Real Madrid, og måske et engelsk hold, dog er der ingen tvivl om, at som tingene ser ud nu, så passer hans spillestil helt klart bedst til Spanien. Som Chelsea fan havde han dog ellers været en god mand at have, hvis AVBs projekt var blevet til noget.. Men nok om det.

Götze har i mine øjne helt klart bedst af at blive et par år mere i BvB og Bundesligaen og etablere ham selv som stjernen i Bundesligaen. Det mener jeg klart hans potentiale rækker til. Derudover er Götze jo en Dortmund-dreng, og han vil nok ikke forlade hans hjemby og hjerteklub, som blot 19-årig.

Dortmund er en af de klubber, som har min sympati i Tyskland. I kraft af deres attraktive/underholdende spillestil og den fantastiske atmosfære, som fansene på Westfallenstadion står bag, håber jeg virkelig det kan bryde Bayerns monopol i Tyskland.. Ville være ærgeligt for tysk fodbold, hvis Bayern endnu engang skulle støvsuge andre tyske klubber for gode spillere. Smiley

Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #125: 27 Mar 2012, 19:38 »

Bla. også det at i henter Marco Reus foran Bayern siger lidt om fremgangen i klubben. I skuffede i CL i år, men til gengæld har holdet vist fantastisk styrke i Bundesligaen og ligger til at vinde den i år igen. En god præstation i CL næste år, og så kan i for alvor melde jer på den europæiske bane. Smiley 
Logged

Hala Madrid!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #126: 23 Apr 2013, 12:01 »

Som Dortmund fan gør det ondt at se vores stjernespillere forlade klubben. Jeg kan godt forstå skiftet, men synes det er ærgerligt, han skifter til en konkurrent. Med ham og Lewandowski væk, skal der handles. De har også udtalt de gerne vil op med pengepungen. Felipe Santana er dog også på vej væk. Lukas Piszeck og Mats Hummels har også været rygtet væk til andre klubber, men mon ikke de bliver.
En Edin Dzeko har bl.a. været rygtet til Dortmund. Ham vil jer gerne hilse velkommen. Men der skal flere gode spillere til, før vi kan slå et Bayern hold, der spiller fantastisk for tiden.
Måske er det vores held Guardiola er ny træner. Han vil nok gerne have noget af Barcelona spillestilen ind i klubben, og det kan komme til at tage tid.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #127: 23 Apr 2013, 12:04 »

Velkommen til Bayern Mario
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #128: 23 Apr 2013, 12:52 »

Som Dortmund fan gør det ondt at se vores stjernespillere forlade klubben. Jeg kan godt forstå skiftet, men synes det er ærgerligt, han skifter til en konkurrent. Med ham og Lewandowski væk, skal der handles. De har også udtalt de gerne vil op med pengepungen. Felipe Santana er dog også på vej væk. Lukas Piszeck og Mats Hummels har også været rygtet væk til andre klubber, men mon ikke de bliver.
En Edin Dzeko har bl.a. været rygtet til Dortmund. Ham vil jer gerne hilse velkommen. Men der skal flere gode spillere til, før vi kan slå et Bayern hold, der spiller fantastisk for tiden.
Måske er det vores held Guardiola er ny træner. Han vil nok gerne have noget af Barcelona spillestilen ind i klubben, og det kan komme til at tage tid.
Kender du slet ikke klubben??? Det er jo slet ikke Dortmunds politik. De vil jo ikke give så meget i løn mere, som de gjorde en gang. De vil også helle bruge egne talenter. så  Edin Dzeko kommer aldrig til at ske..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #129: 23 Apr 2013, 13:28 »

så  Edin Dzeko kommer aldrig til at ske..

Nu har Dzeko været rygtet til Dortmund det sidste godt halve års tid, han skulle endda være med på at gå ned i løn ift. hvad han tjener hos Man City, for at skifte til Dortmund. Så det er bestemt ikke utænkeligt at Dzeko vender retur til Tyskland.

Men Dzeko og de Bruyne.. Det lyder lidt som en klassisk Arsenal'sk discount udgave af Götze og Lewandowski anno 2013.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #130: 23 Apr 2013, 13:59 »

Hvor er det bare et ærgerligt skifte...  Græder

Jeg har hele tiden vidst at det bliver en udfordring at holde på vores stjernespillere, og har også været forberedt på at de var på lånt tid. Først skiftede Nuri Sahin til Real Madrid og så Kagawa til United. Jeg har dog hele tiden håbet på at det var de udenlandske klubber og altså ikke Bayern der ville rende med vores spillere, men nu er Götze desværre røget i den lumske Bayern fælde, selvom han nærmest kunne vælge og vrage mellem alle andre klubber i verden (lidt groft stillet op måske)

Nu håber jeg bare at spillere som Lewandowski, Hummels, Piszczek og İlkay Gündoğan alle vælger en udenlandsk destination, når de engang vælger at skifte til en større klub.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #131: 23 Apr 2013, 14:06 »

Hvor er det bare et ærgerligt skifte...  Græder

Jeg har hele tiden vidst at det bliver en udfordring at holde på vores stjernespillere, og har også været forberedt på at de var på lånt tid. Først skiftede Nuri Sahin til Real Madrid og så Kagawa til United. Jeg har dog hele tiden håbet på at det var de udenlandske klubber og altså ikke Bayern der ville rende med vores spillere, men nu er Götze desværre røget i den lumske Bayern fælde, selvom han nærmest kunne vælge og vrage mellem alle andre klubber i verden (lidt groft stillet op måske)

Nu håber jeg bare at spillere som Lewandowski, Hummels, Piszczek og İlkay Gündoğan alle vælger en udenlandsk destination, når de engang vælger at skifte til en større klub.
Hvis vi vælger at sælge Sagna, ser jeg gerne at vi henter Piszcek. Så er dit ønske opfyldt.
Logged

welbz is dat guy

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #132: 23 Apr 2013, 14:07 »

Hvis vi vælger at sælge Sagna, ser jeg gerne at vi henter Piszcek. Så er dit ønske opfyldt.

Jeg foretrækker nu at beholde ham - Endog også i lang tid. Men ja, hellere Arsenal eller Real Madrid som også har været nævnt, fremfor Bayern..
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #133: 23 Apr 2013, 14:33 »

Dortmund har bedt om politibeskyttelse til dagens træning klokken 16.30 af frygt for vrede fans. #BVB #Götze
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #134: 23 Apr 2013, 17:53 »

Direktøren vil helst ikke sælge Robert Lewandowski nu. Med mindre man får en tilpas stor pose penge for ham, vil jeg meget gerne se ham blive. Han har godt nok kun et år tilbage af sin kontrakt, men hvis han forsætter med at score masser af mål, vil han bidrage rigtig meget. Mere end de penge man ville få i et eventuelt salg.
http://www.bold.dk/nyt/BVB-vil-ikke-lade-Lewandowski-smutte

MichaelPaw; Han har været rygtet til BVB i mere end et halvt år. Han er nok klar over, han ikke kan få den samme løn nogen andre steder.
Desuden vil jeg ikke mene de har et talent der kan tage over. Reus og Schieber er alternativerne i angrebet. Reus har spillet fremragende i år, men spiller også andre positioner. Schieber er først i tyverne, men jeg synes ikke, han er god nok til at være førstevalg i BVB.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010