home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:52:59 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 13:46:09 Bubbles Blogkonkur... #17 - Danish Viking Wa...
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132830 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dortmund Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund Tråden  (Læst 55693 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #90: 18 Apr 2011, 10:54 »

Jeg må sige, at det Dortmund har præsteret i den her sæson med et hold bestående af så unge spillere, er intet mindre end fantastisk. Jeg må sku sige at det har fanget min sympati, det der er sket i klubben. Selvom at Leverkusen er mit hold i Tyskland, er det virkelig fedt at se, at et hold som Dortmund for alvor er tilbage i toppen, og nu forhåbentligt stabilisere sig deroppe igen. Hvis I er i stand til at holde på størstedelen af Jeres profiler, så ser det rigtig godt ud for fremtiden, og så bliver det nok svært for Leverkusen at nappe mesterskabet inden for de næste par år med både Dortmund og Bayern M tilbage på toppen, som Bayern nu nok er igen i næste sæson.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #91: 08 Maj 2011, 15:09 »

Midt i en tid hvor man som Dortmund fan kan glæde sig over mesterskabet og udsigten til Champions League næste sæson, så må man også begræde at vi siger farvel til en af de allerstørste stjerner i Nuri Sahin der med stor sandsynlighed skifter til Real Madrid.

At han ønsker at skifte er fair nok, men jeg havde håbet på noget mere end de 75 millioner kr. som vi får for ham grundet en klausul i kontrakten
http://www.bold.dk/nyt/Kicker-Sahin-skifte-paa-plads

Håber vi får en spiller der kan tage over for Sahin, andet end Ilkay Gündogan fra Nürnberg, som jeg dog ikke kender synderligt meget til.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #92: 24 Jul 2011, 10:54 »

Vi tabte desværre super cuppen igår til Schalke 04, efter nul:nul og straffespark. Men nøj hvor var det ufortjent at Dortmund ikke vandt opgøret. På et tidspunkt i kampen sidder jeg med en følelse af at vi reelt kunne have været foran med 10-0, hvis bare vi havde udnyttet de mange chancer, og ikke mindst det spilovertag vi havde i kampen.

Heldigvis ser det yderst lovende ud for den kommende sæson, da vi var Schalke meget overlegne, og at spillerne virker i rigtig god form, og stærkt spillende. Specielt den løbevilje der er på holdet - Begge veje, er fantastisk at se, og samtidigt har vi nogle fantastiske boldspillere, med stor kreativitet og flair. Kan holdet spille som igår, så ender vi helt sikkert i toppen igen i år.

Ser frem til en supersæson...
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #93: 24 Jul 2011, 11:09 »

Vi tabte desværre super cuppen igår til Schalke 04, efter nul:nul og straffespark. Men nøj hvor var det ufortjent at Dortmund ikke vandt opgøret. På et tidspunkt i kampen sidder jeg med en følelse af at vi reelt kunne have været foran med 10-0, hvis bare vi havde udnyttet de mange chancer, og ikke mindst det spilovertag vi havde i kampen.

Heldigvis ser det yderst lovende ud for den kommende sæson, da vi var Schalke meget overlegne, og at spillerne virker i rigtig god form, og stærkt spillende. Specielt den løbevilje der er på holdet - Begge veje, er fantastisk at se, og samtidigt har vi nogle fantastiske boldspillere, med stor kreativitet og flair. Kan holdet spille som igår, så ender vi helt sikkert i toppen igen i år.

Ser frem til en supersæson...

Det er vel netop også derfor vi elsker fodbold, at selvom man er presset i bund kan man stadigvæk vinde.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #94: 07 Aug 2011, 10:40 »

Flot start af Dortmund i fredags. Det var ikke til at se at Nuri Sahin manglede i forhold til sidste sæson. Chris Löwe gjorde det også rigtig godt i Schmelzer's fravær. Desuden var Lewandowski super! Han fik fat i rigtig meget og vandt den ene hovedstødsduel efter den anden, og Westermann og Mancienne havde store problemer med at holde ham i kort snor, hvilket man heller ikke formåede med hverken Grosskreutz, Götze eller Kagawa, som alle tre formåede at skabe problemer gang på gang - Grosskreutz var ikke helt så imponerende som Götze og Kagawa, men det var godt at se at han har bevaret sin målfarlighed fra sidste sæson. Hvis de vigtigste spillere kan holde sig skadesfri, tror jeg sagtens at Dortmund kan udfordre de hold der går efter titlen, og i stedet for at stille sig tilfreds med en top-3 placering, kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle stræbe efter at genvinde titlen. I mine øjne kan den nuværende bedste startopstilling - altså med Schmelzer i stedet for Löwe og Subotic i stedet for Santana - sagtens slå Bayern i et indbyrdes opgør.

Det bliver en spændende sæson i Tyskland, for jeg synes der er mange hold der kan tage titlen. Mange vil regne Bayern som favorit, men min vurdering er at Dortmunds chancer er ligeså gode, hvis ikke bedre. Selvfølgelig kan det være svært lige umiddelbart at se, hvem der skulle kunne udfordre de to, men det er det gode ved tysk fodbold - alle kan slå alle og hver kamp kan vitterligt blive fugl eller fisk. Du ved aldrig hvad der vil ske.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #95: 07 Aug 2011, 12:07 »

Jeg så kampen i fredags, og man må sige at Dortmund virkelig fortsatte de flotte takter fra sidste sæson. Gundogan viste han er et rigtig stort talent, og han virker til at være godt integreret i Dortmund truppen. Sahin ser ikke ud til at være savnet på trods af hans store sidste sæson. HSV bliver total klædt af, og Dortmund kunne med mere skarphed have scoret 3 eller 4 mål mere. Netop skarpheden er dog Dortmunds svaghed, de bruger mange chancer på at lave deres mål, det går mod midterholdene og bundholdene hvor de er dem overlegne, men mod hold som Leverkusen, Schalke og Bayern München vil de ikke få samme antal chancer, og det bliver spændende at se specielt tvekampen med Bayern om mesterskabet.
Der kan dog ikke være tvivl om at Dortmunds spillestil og filosofi er en nydelse at se på, og de vil være at finde i toppen af ligaen igen i år. De skal nok give Bayrn kamp til stregen. Cool
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Jilech
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #96: 07 Aug 2011, 12:46 »

Bliver spændende at se hvor længe de kan holde på Götze.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #97: 20 Nov 2011, 10:33 »

Hvilken fantastisk sejr igår.. Det er nu tredje gang i træk at vi besejre Bayern, hvilket nu for alvor sætter spænding i toppen af Bundesligaen.

I starten syntes jeg at det var lidt en skam at vi spillede så defensivt igår mod Bayern, hvor vi i anden halvleg kom lidt længere frem på banen, hvor vi også har vores kvaliteter. At målet var lidt heldigt, er jeg blot glad for, da det er lidt ekstra salt i Bayerns sår..   Djævel

Men det tegner sig til at blive en utrolig spændende sæson og dejligt at se at vi igen i år holder et utroligt højt niveau og kan spille med helt fremme.
Logged

Najft
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #98: 20 Nov 2011, 10:42 »

Fantastisk sejr i går Smiley jeg havde sgu lidt frygtet at det ville blive en lidt halv lunken sæson efter sidste års succes.. men drengene har gjort det fremragende på det sidste !!

Så skal arsenal også nedlægges på emirates på onsdag
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #99: 20 Nov 2011, 10:45 »

Fantastisk sejr i går Smiley jeg havde sgu lidt frygtet at det ville blive en lidt halv lunken sæson efter sidste års succes.. men drengene har gjort det fremragende på det sidste !!

Så skal arsenal også nedlægges på emirates på onsdag

jeg havde også frygtet at sidste sæson var en overpræstation af spillerne, samt at afgangen at Nuri Sahin ville få en afgørende stor betydning for holdet. Men spillerne viser igen i år, hvor store talenter og fantastiske spillere de er, og kan vi holde på vores spillere så vil vi jo være i europæiske topklasse om bare 3-4 år.

Desværre så frygter jeg at spillere som Götze og Kagawa snart er fortid i klubben, men heldigvis kan vi forvente en stor sum for de to spillere. Specielt førstenævnte.
Logged

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #100: 26 Nov 2011, 12:35 »

er vi klar til derby i dag drenge mod schalke? Opstemt!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #101: 26 Nov 2011, 12:43 »

er vi klar til derby i dag drenge mod schalke? Opstemt!


Selvfølgelig er man da det, og glæder mig allerede til at skulle sidde klistrende op ad skærmen halv fire.  Peace

Der er ingen tvivl om at denne kamp er vigtig af flere årsager. Først og fremmest, så vil en sejr medfører at vi holder fast i toppen, samtidigt er det en seks-point kamp mod en af vores direkte konkurrenter og så må vi heller ikke glemme hvor vigtigt det altid er at slå Schalke 04.

Jeg er dog også meget fortrøstningsfuld omkring opgøret, selvom Schalke er godt kørende og er bedst indbyrdes. Alligevel mener jeg at vores trup så spændende, og dynamisk at jeg tror Schalke får store problemer med os. Desuden er vi på hjemmebane foran 80.000 tilskuere, hvilket gerne skulle give os en ekstra fordel.

Dortmund 2-0 Schalke 04
1-0 Kagawa
2-0 Lewandowski
« Seneste Redigering: 26 Nov 2011, 12:49 af Guldbrand » Logged

PH23
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #102: 26 Nov 2011, 13:37 »

Er Götze blevet klar?
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #103: 26 Nov 2011, 14:05 »

God kamp senere i dag. Tror på en meget lige kamp, hvor der vil være chancer til et par mål i hver ende.

Tror det bliver uafgjort.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #104: 26 Nov 2011, 16:52 »

Først Bayern, og nu også Schalke.. Hvilken fantastisk sæson vi igen er igang med..   Peace
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010