home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dortmund Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund Tråden  (Læst 54504 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #135: 24 Apr 2013, 22:54 »

Hold nu op, hvor er det en sindssyg præstation af Dortmund-spillerne. At slå Mourinhos hold med hele 4-1 i en semifinale i CL troede jeg ikke var muligt. Robert Lewandowski er selvfølgelig dagens mand i skysovs, virkeligt en enestående præstation. Tysk fodbold bliver bare endnu federe, og Dortmund er klart et af mine favoritmandskaber.

Derudover var det også fedt nok, at der ikke blev buhet af Götze, hvilket kunne have ødelagt det lidt... Men en (meget sandsynlig) finale mellem Dortmund og Bayern holder jeg altså fast i, vil være noget mærkelig for Götze at spille i, men lad os nu se.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #136: 24 Apr 2013, 23:07 »

Og nu også eftersigende Lewandowski....

Hvad siger folket herinde til det? Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #137: 30 Apr 2013, 22:53 »

Jeg sagde det lige fra dengang hvor de spillede 2-2 med Real på Bernabeu: Dette hold kan gå hele vejen til Wembley. Og det har de gjort. Jeg synes det er fantastisk at se et hold, der har været så langt nede  både sportsligt og økonomisk rejse sig på den måde og levere den flotteste gang fodbold jeg har set i Champions League (Yes I said it). Jeg har så stor respekt for det de leverer i Dortmund det må jeg bare sige.

Simpelthen helt åndssvagt at det skulle blive så tæt som det blev. Real Madrid spillede en ganske katastrofal 2.halvleg, men i aften så vi også beviset på at mål ændrer fodboldkampe. Jeg har virkelig aldrig hørt Bernabeu være så stille som de var mellem 70 og 80. Selvfølgelig er det umådeligt stærkt af Real Madrid at være tæt på miraklet, stor respekt til dem også, men det burde Dortmund simpelthen aldrig have tilladt.

Glæder mig til at se Dortmund på Wembley, jeg under dem godt nok den pokal, men Bayern virker desværre som bedste bud.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #138: 30 Apr 2013, 23:22 »

Jeg sagde det lige fra dengang hvor de spillede 2-2 med Real på Bernabeu: Dette hold kan gå hele vejen til Wembley. Og det har de gjort. Jeg synes det er fantastisk at se et hold, der har været så langt nede  både sportsligt og økonomisk rejse sig på den måde og levere den flotteste gang fodbold jeg har set i Champions League (Yes I said it). Jeg har så stor respekt for det de leverer i Dortmund det må jeg bare sige.

Simpelthen helt åndssvagt at det skulle blive så tæt som det blev. Real Madrid spillede en ganske katastrofal 2.halvleg, men i aften så vi også beviset på at mål ændrer fodboldkampe. Jeg har virkelig aldrig hørt Bernabeu være så stille som de var mellem 70 og 80. Selvfølgelig er det umådeligt stærkt af Real Madrid at være tæt på miraklet, stor respekt til dem også, men det burde Dortmund simpelthen aldrig have tilladt.

Glæder mig til at se Dortmund på Wembley, jeg under dem godt nok den pokal, men Bayern virker desværre som bedste bud.

Du har ikke set nok kampe fra Bernabeu.
Logged

Hala Madrid!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #139: 30 Apr 2013, 23:27 »

Du har ikke set nok kampe fra Bernabeu.
Sikkert ikke, men jeg kunne simpelthen ikke høre jer. Det var nærmest bare en eller anden fjern summen. Tilgengæld kom der kog på kedlerne de sidste 7 minutter er de så færdig mand  Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #140: 30 Apr 2013, 23:30 »

Sikkert ikke, men jeg kunne simpelthen ikke høre jer. Det var nærmest bare en eller anden fjern summen. Tilgengæld kom der kog på kedlerne de sidste 7 minutter er de så færdig mand  Opstemt

Bernabeu er til tider virkelig en kirkegård. Der er ofte helt stille, når holdet spiller i La Liga, men synes faktisk der var glimrende stemning i dag. Måske med undtagelse af minutterne op til 1-0 målet, hvor håbet var ved at forsvinde. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #141: 22 Maj 2013, 16:19 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/officielt-gotze-ude-af-cl-finalen

Götze ikke med i finalen... Detsynes jeg godt nok, der er ærgerligt og det gør kampen lidt mindre prisværdig, når en spiller af hans kaliber ikke er med. Det havde dog også været en mærkelig kamp for ham at spille, idet han skifter til Bayern om lidt over en måned.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #142: 25 Maj 2013, 13:29 »

Så er det endeligt i aften!  Opstemt

Jeg ser frem til en utrolig god kamp med masser af tempo i en god atmosfære. Hvis Dortmund skal vinde, skal især Reus og Lewandowski være på 100 % topniveau, ellers bliver det svært.

Kom så Dortmund!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #143: 25 Maj 2013, 14:12 »

Det bliver en super fed aften i aften.   Peace

Favoritværdigheden ligger helt sikkert hos Bayern, men jeg har fulgt meget med i deres udtalelser, og jeg syntes de virker for arrogante og for selvsikre inden dagens opgør, og det tror jeg i særdeleshed bliver en fordel for jürgen Klopp og co.

Bayern skal ikke glemme at Dortmund faktisk har klaret sig rigtig godt i de seneste ti indbyrdes opgør - og hvis jeg ikke husker helt forkert, så mener jeg faktisk at Dortmund sågar er bedst. Så at begynde at undervurdere Dortmund, vil være en katastrofal fejl af Bayern - Men det kan vi så lukrere på i Dortmund   Thumbs Up

Jeg er fortrøstningsfuld omkring opgøret i aften, og tror på en 3-1 sejr.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #144: 25 Maj 2013, 14:55 »

Hvis Dortmund skal vinde, skal især Reus og Lewandowski være på 100 % topniveau, ellers bliver det svært.

Det er mindst lige så vigtigt, at Hummels og Piszczek kan holde i alle 90 minutter. Det vil være på grænsen til det katastrofale, hvis først Santana (som virkelig må være en upopulær herre pt.) og Grosskreutz skal ned i forsvarskæden.

Tillykke med Sokratis, ham havde jeg gerne set blive i Bremen. Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #145: 26 Maj 2013, 11:01 »

Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #146: 26 Maj 2013, 11:35 »


Ingen tvivl om det er forsætligt - hvis dommeren havde set det, så var der givet rødt.

Utroligt, der ikke bliver givet nogle røde kort i går, da der egentlig skulle være givet 3 ..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #147: 27 Maj 2013, 15:40 »

"According to Bild we're very close to sign Eriksen, De Bruyne and Bernard."

Og der skulle være sendt et bud afsted efter Edgar Prib fra Greuther Fürth også. Godt at se Dortmund ikke ligger på den lade side, det kan de heller ikke tillade sig sådan som Bayern agere. Skulle man gå hen og hente de fire, så ligner Reus den nye angriber, som tingene ser ud pt. En plads han kender fint fra tiden i Gladbach, det var dog som hængende angriber, hvad der måske kan blive en udfordring.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #148: 27 Maj 2013, 16:12 »

Bernard ville være et sindssygt spændende indkøb. Eriksen og De Bruyne kender man jo efterhånden til, men Bernard er virkelig spændende. Nok det største talent i brasiliansk fodbold lige i øjeblikket, hvis man altså vælger at anse Neymar for en etableret spiller, hvilket man nok bør. Bernard skulle i hvert fald være et kæmpe talent under alle omstændigheder, og han er klart den spiller jeg glæder mig mest til at se her ved Confederations Cup. Han burde i øvrigt passe som fod i hose hos Klopp. Han arbejder stenhårdt og deltager altid i det defensive arbejder, hvor han faktisk skulle være ganske kompetent. Det virker umiddelbart som et naturligt match.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2013, 16:15 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #149: 27 Maj 2013, 16:23 »

Er jeg helt gal på den her, hvis jeg siger at Bernard og Eriksen minder rimlig meget om hinanden?  Huh
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010