home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73938 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #150: 07 Apr 2008, 21:46 »

@ Shaft & Steeval.. I har sat meget skumle tanker i hovedet på mig.. Puhaa.. funny funny

Ej altså Jimmy dog.. Sådan må du ikke tænke  funny  Grin
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #151: 07 Apr 2008, 21:47 »

Jeg synes, at du skal skifte. Meget mere interessant hele tiden, at høre om en ny klub, men jeg er vist ene om den sag. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #152: 07 Apr 2008, 21:48 »

Ej altså Jimmy dog.. Sådan må du ikke tænke  funny  Grin
He he.. det var ikke med vilje.. Grin


Så Jimmy. Nu kan jeg se, at du har ændret synsvinkel i de sidste par updates og det synes jeg er fornuftigt. Rart at få lidt afveksling engang i mellem. Du klarer dig jo rigtig godt i Primera Division og må desværre indrømme, at jeg fik lidt af en overraskelse, da jeg så Mallorca være med i toppen!
Jeg synes du skulle blive i klubben indtil du har hentet ligatrofæet hjem. Hvis klubben for ny træner tror jeg, at de vil begynde at slås om overlevelse igen. Vind trofæet, gør befolkningen på ferieøen stolte og smut derfefter videre Wink
Synes også, at du skriver ganske fornuftigt i de to forrige updates. Jeg har dog fundet enkelte fejl, som fx to punktummer efter hinanden, hvilket jeg ikke synes klæder en blog så meget.

Ellers ser det jo godt ud, og dejligt at Søren Larsen og Güiza render rundt med et smil på læben. Keep it up Jimmy!
Ja jeg regner med at skifte lidt mellem synsvinklerne for at skabe afveksling.. Wink Nu får vi se hvad der sker til sommer.. Wink  Det der med de 2 punktumer er en dum vane jeg har fra min mobiltelefon..  Ubeslutsom

Men mange tak for den flotte kommentar..


@ Mange tak til jer alle sammen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #153: 07 Apr 2008, 21:48 »

Jeg synes, at du skal skifte. Meget mere interessant hele tiden, at høre om en ny klub, men jeg er vist ene om den sag. Smiley

Nu får vi se.. Wink Den rigtige klub skal også være der.. Wink

Men det er fedt at i ikke synes det samme.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #154: 08 Apr 2008, 13:13 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

På medaljekurs
#17#




José Sánchez skriver;

"Der er kun 8 kampe tilbage i Primera División anno 2008/2009 og Los Bermellones er meget overraskende placeret på en fornem 2. plads 2 point foran Real Madrid (3) med en kamp i baghånden.Førerhold et fra Barcelona har også spillet 31 kampe og de har et forspring på 6 point ned til sæsonens helt store overraskelse fra Mallorca. Hvis Mallorca kigger den anden vej er der 7 point ned til Valencia og en medalje er helt klart indenfor rækkevidde. Rent statistisk kan Mallorca ikke slutte lavere end en 7. plads.





Som livslang Mallorca-fan håber jeg inderligt på at drengene kan holde gejsten i sæsonens sidste 8 kampe og med Spaniens farligste duo i front kan det ikke gå galt. David Güiza & Søren Larsen har til sammen scoret 39 mål og derfor er de begge at finde i top 5 på topscorerlisten. Søren Larsen topper listen med 23 mål foran Goran Pandev (Valencia) og David Villa (Real Madrid), som begge har scoret 20 mål.

Nummer 4 på listen er Zaragoza's Diego Milito med 19 mål, mens Güiza er nr. 5 med 16 mål.


Player Stats

Mallorca's sidste 8 kampe


Men medaljen har også en bagside. Omar Esparza har beskadiget sit korsbånd og må side ude i 7-9 måneder. Den 20-årige mexikanske landsholdsspiller havde ellers etableret sig på førsteholdet og han har spillet over 50 kampe i La Liga for Mallorca".




Copa del Rey

Mallorca havde store problemer i 4. runde på Elche fra den 3. bedste række. Problemerne så ud til at fortsætte i 5. runde, hvor man mødte Valencia. På Mestalla viste Gari ingen nåde da han med 7 minutter igen scorede til kampens resultat 1-0. Det var helt fortjent at Valencia vandt, da de dominerede kampen igennem og da Esparza blev smidt ud lige før halvleg ligende det en Mission Imposible at holde stand.

På ONO Estadi var rollerne byttet om og Valencia blev spillet ned under græsset og efter en halv time stod det klart at Mallorca var på vej i kvartfinalen. Spillernes moral var også i top, da man før returopgøret havde slået Real Madrid med 2-0 i ligaen.



5. runde, 1. kamp
Valencia - Mallorca 1-0
0-0 Esparza '45
1-0 Gari '83


5. runde, 2. kamp
Mallorca - Valencia 2-0
1-0 Güiza '16
2-0 Larsen '27 (pen)



I den første kvartfinale gik det galt for Los Bermellones og med en Koné i topform havde Larsen & Co. ikke de store chancer. Sevilla var occeaner bedre end os og flere gange i kampe kunne man tydeligt se klasseforskellene, når Sevilla-offensiven rullede sig ud. Nunes' røde kort efter 38 minutter gjorde det selvfølgelig ikke lettere for os at få en godt resultat med hjem, men i overtiden fik Søren Larsen da pyntet lidt på resultatet.

På hjemmebane gik det straks bedre og her var det Mallorca, der spilstyrende. Güiza åbnede efter kvarters spil efter en flot solotur. I anden halvleg scorede Carlos Gurpegi på et vaskeægte dommedagshug og så kampen ellers åben ud. Desværre kom Mallorca ikke tættere på og Sevilla var klar til semifinalen med en 5-4 sejr.


Kvartfinale, 1. kamp
Sevilla - Mallorca 5-2
1-0 Koné
1-1 Arango '13
2-1 Koné '15
2-1 Nunes '38
3-1 Kerzhakov '58
4-1 Koné '78
5-1 Kanouté '82
5-2 Larsen '90+


Kvartfinale, 2. kamp
Mallorca - Sevilla 2-0
1-0 Güiza '15
2-0 Gurpegi '54





UEFA Cup

1. Knockout, 1. kamp
Standard - Mallorca 0-2
0-1 Ibagaza '27
0-1 Esparza udgår med en skade og vi må spille med 10 mand '57
0-2 Trejo '58
0-2 Dembéle '67
0-2 André '85


1. Knockout, 2. kamp
Mallorca - Standard 1-0
1-0 Larsen '2


2. Knockout, 1. kamp
Mallorca - Ajax 1-1
1-0 Larsen '10
1-1 Elmander '82

2. Knockout, 2. kamp
Ajax - Mallorca 0-1
0-1 Larsen '45


Kvartfinale, 1. kamp
Lazio - Mallorca 1-1
0-1 Nunes '17
1-1 Rocchi '17 (pen)

Kvartfinale, 2. kamp
Mallorca - Lazio 4-3
0-1 Martins '3
1-1 Ibagaza '17
2-1 Güiza '30
2-2 Martins '43
3-2 Larsen '51
4-2 Güiza '57
4-3 Ledesma '68


Mallorca møder Schalke 04 i den ene semifinale, mens Valencia tager imod Galatasaray i den anden.
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 13:36 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #155: 08 Apr 2008, 13:19 »

Ej hvad fanden bilder du dig ind at gemme Uefa cuppen !!!

Ærgeligt mod Sevilla, men nu kan du koncentrer dig om Uefa Cuppen og La Liga hvor det jo går fremragende. Måske allerede i år mesterskabet kommer ?
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #156: 08 Apr 2008, 13:27 »

Ej hvad fanden bilder du dig ind at gemme Uefa cuppen !!!

Ærgeligt mod Sevilla, men nu kan du koncentrer dig om Uefa Cuppen og La Liga hvor det jo går fremragende. Måske allerede i år mesterskabet kommer ?
Så får du kampene nu.. crazy

Jep.. det er ikke umuligt at vinde The Double.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #157: 08 Apr 2008, 13:27 »

Dejlig update Peace

Godt at se du er kommet på ret kurs og så tag da lige det mesterskab Smiley

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #158: 08 Apr 2008, 13:31 »

takker



SÅ ER DER AFSTEMNNG!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #159: 08 Apr 2008, 13:34 »

Jimmy.. Hvordan er det lige du staver Elmander Opstemt

Glæder mig til kampen mod Schalke 04 Opstemt Vind the Double !
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #160: 08 Apr 2008, 13:37 »

Jimmy.. Hvordan er det lige du staver Elmander Opstemt

Glæder mig til kampen mod Schalke 04 Opstemt Vind the Double !

Det var fordi jeg havde skrevet Salamander først og så blev det en mellemting mellem de 2-- Thumbs Up Tak for rettelsen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #161: 08 Apr 2008, 13:38 »

Det var fordi jeg havde skrevet Salamander først og så blev det en mellemting mellem de 2-- Thumbs Up Tak for rettelsen.. Thumbs Up


Hahaha hvorf, hvorfor lige Salamander  funny  funny  funny
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #162: 08 Apr 2008, 14:01 »

Kan godt lide dine updates, de er ikke for lange eller for korte, de er lige tilpas.
Må sige at det er noget af en overraskelse at du ligger hvor du gør, har smidt min stemme på andenpladsen, men håber selvfølgelig på guld, men det vil være en kæmpe triumf hvis du får en titel til ferieøen.
Kampprogrammet er heller ikke det værste, dog er der to svære kampe mod Valencia og Atletico Madrid, hvordan ser Barcelonas og Real Madrids kampprogram ud, har de nogle svære kampe.
Virkelig flot af dig i Uefa cuppen. Du vinder over Schlake 04, Søren Larsen vil vise hvor stor en fejl det var at de skilte sig af med ham. Imponerende at han er topscorer i La Liga, er der nogle store klubber der gerne vil have fingrene i ham?
Den her, er en af de bedste blogs her på FMF Peace

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #163: 08 Apr 2008, 14:06 »

Endnu en dejlig update, og snup da lige La Liga og UEFA'en Wink


Hahaha hvorf, hvorfor lige Salamander  funny  funny  funny

Han har sikkert set for meget Terkel i knibe Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #164: 08 Apr 2008, 17:45 »


Hahaha hvorf, hvorfor lige Salamander funny funny funny
Tjek Zones svar crazy

Endnu en dejlig update, og snup da lige La Liga og UEFA'en Wink

Han har sikkert set for meget Terkel i knibe Grin

He he.. Jeg så den faktisk i går da jeg var syg.. Grin Grin Jeg håber... Thumbs Up

Kan godt lide dine updates, de er ikke for lange eller for korte, de er lige tilpas.
Må sige at det er noget af en overraskelse at du ligger hvor du gør, har smidt min stemme på andenpladsen, men håber selvfølgelig på guld, men det vil være en kæmpe triumf hvis du får en titel til ferieøen.
Kampprogrammet er heller ikke det værste, dog er der to svære kampe mod Valencia og Atletico Madrid, hvordan ser Barcelonas og Real Madrids kampprogram ud, har de nogle svære kampe.
Virkelig flot af dig i Uefa cuppen. Du vinder over Schlake 04, Søren Larsen vil vise hvor stor en fejl det var at de skilte sig af med ham. Imponerende at han er topscorer i La Liga, er der nogle store klubber der gerne vil have fingrene i ham?
Den her, er en af de bedste blogs her på FMF Peace

Mange, mange tak for den lange kommentar.. Jeg er glad for du kan lide min blog.. Tak for rosen og jeg satser på at Søren Larsen scorer hattrick på Veltins-Arena..  Opstemt Jeg håber at han er opsat på hævn.. Wink

Meget overraskende er der ingen der vil have Larsen.. Men det gør mig skam heller ikke noget.. Thumbs Up

Wauw.. at du synes det her er en af de bedste blogs..  Smiley Thumbs Up Peace Jeg bukker mig ydmygt..

Barca's kampprogram


Real's kampprogram



Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010