home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 896 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73956 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #165: 08 Apr 2008, 21:45 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

UEFA Cuppen
#18#




UEFA Cup semifinalen

På et proppet ONO Estadi tog Mallorca imod gæsterne fra Schalke 04, som havde Peter Løvenkrands i startopstillingen. Hjemmeholdet havde den tidligere Schalke-angriber Søren Larsen, som havde et regnskab at gøre op med Schalke-træneren Mirko Slomka.


"Jeg er stadig skuffet over den behandling jeg fik af Schalke og i særdeleshed Slomka. Jeg håber på at det bliver mig, der sender dem ud af UEFA Cuppen" sagde en selvsikker Søren Larsen før kampen.

Semifinale, 1. kamp
Mallorca - Schalke 4-1
1-0 Larsen '2 (pen)
2-0 Güiza '46
3-0 Larsen '53 (pen)
4-0 Larsen '63
4-1 Kurányi '84

"Larsen sikrede et fantastisk udgangspunkt inden vi tager til Tyskland, men jeg må sige at det er ærgeligt at Kurányi får scoret 6 minutter før tid. Men det skal ikke berøre at drengene igen har skabt et fantastisk resultat. Vi går sku hele vejen. Mallorca for the Title" sagde en selvsikker Poulsen efter kampen.


På VELTINS-Arena virkede Schalke nervøse og ikke klar til kamp. Det kom til udtryk efter 6 minutter, da Höwedes nedlagde Larsen i feltet. Larsen tog sig selv af sparket og scorede sit UEFA Cup mål nr. 11 i denne sæson. 3 minutter senere udlignede Kurányi dog efter en flot solotur.


Arango scorede efter en halv times spil til 2-1 på et flot frisparksmål, som snød Neuer på stregen. I anden halvleg lagde Løvenkrands bolden til rette for Putsilo, som med et velplaceret skud udlignede til 2-2; kampens resultat.

"Vi spiller 2 gode kampe og kommer til finalen med et flot 6-3 resultat. Jeg er meget stolt af mine drenge og jeg er sikker på at vi kan gå hele vejen. Jeg har lige fået at vide at Galatasaray er klar til finalen efter en 1-0 sejr på Mestalla. Det er et stort resultat for et tyrkisk hold og jeg tror vi går en tæt kamp i møde" sagde Poulsen efter kampen.

Semifinale, 2. kamp
Schalke - Mallorca 2-2
0-1 Larsen '6 (pen)
1-1 Kurányi '9
1-2 Arango '29
2-2 Putsilo '53





UEFA Cup Finalen 2009 - Live fra Sükrü Saracoglu i Istanbul

Årets finale bliver spillet på Fenerbahce's hjemmebane foran 50.509 forventningsfulde fans, mens fløjten blev passet af den 35-årige skotte Stuart Dougal.



28 sekunder: Galatasaray har spillet bolden rundt og Linderoth modtager den. Han spiller den videre til Lincoln, som tager et træk og trykker af. Gérman Lux svarer igen med en drømmeredning og Navarro clearer bolden.

15.16: Efter et frispark spiller Kjær Arango fri og han trykker af langt udefra, men bolden sniger sig lige forbi stolpen.

28.28: Gutiérrez slår bolden ind i feltet, hvor Servet springer op sammen med Larsen. Servet når dog højest og får clearet bolden.

42.33: Gutiérrez dribler ind i boksen og trykker af. Orkun redder i første omgang, men i anden omgang banker han den i nettet til fortjent 1-0.


Pausen: Holdet har spillet fornuftigt og der er ingen der har behov for at forlade banen. Derfor bliver der ikke fortaget nogen udskiftninger fra mine side.


48.26: Tyrkerne spiller bolden godt rundt og efter flot sammenspil mellem Lincoln og Özgürcan når de frem til en stor chance. Özgürcan får bolden forbi Gurpegi og Lincoln trykker af første gang. Skuddet går lige forbi stolpen.

60.46: Simon Kjær er tvunget til at give hjørnespark & Gurpegi får headet Lincolns spark ud af boksen. Lincoln samler bolden og spiller Barusso, som trykker af. Efter en del tumult i feltet ender det med et målspark, da Özgüran banker bolden i sidenettet.


62.00: Arda ud - Topal Mehmet ind

68.36: Lincoln trykker af langt udefra, men lige på Lux, som let griber bolden.

73.00: Barusso får bolden ind i boksen fra højrekanten og Nonda slår umarkeret. Han kan med lethed udnytte sin første chance i kampen til at udligne til 1-1.

74.00: Blaszczykowski ud - Herrera ind

81.00: Wijnaldum & Delibasic for Arango & en småskadet Larsen.

86.24: Et Galatasaray-angreb bliver clearet i første omgang, men Linderoth erobrer bolden og sender den i boksen. Her står Nonda igen klar og han bringer for første gang tyrkerne foran.

88.51: Scaloni sender bolden til Gutiérrez, som afdribler sin direkte modstander og sender en næsten fri Trejo afsted mod mål. Her svigter Trejo ikke og bringer balance i regnskabet med sin scoring til 2-2.

90+: Bolden ender foran en fri Necati i Mallorca's straffesparksfelt, men en fremstormende Lux redder Mallorca og finalen skal ud i forlænget spilletid.


94.42e: Balta slår et frispark indover, men forsvaret clearer den. Anden-bolden ender hos Song, som banker den i sidenettet.

100.07e: Galatasaray får frispark på kanten af feltet, som Linderoth tager sig af. Svenskeren sparker hårdt og bolden rettes af i muren. På stregen står en chanceløs Lux, som intet kan gøre ved Linderoths spark. 3-2 til Galatasaray.

114.14e: Simon Kjær er gået med frem ved et frispark og han er tæt på at udligne med et flot skud. Orkun får dog slået bolden ud til hjørnespark. Wijnaldum sparker og Kjær når højest, men Song får reddet den og header den ud til et nyt hjørnespark. Wijnaldum sparker igen, men Balta header den tilbage til Wijnaldum, som spiller Scaloni. Scaloni sender den i boksen og her står Delibasic klar. Han kæmper sig foran forsvaret og header bolden i nettet til 3-3.


Straffesparkskonkur rence


Song finter Lux den anden vej og scorer sikkert til 0-1.

Delibasic skyder i Urkuns højre side, men Urkun går til venstre; 1-1.

Necati sparker hårdt og Lux vælger den rigtige side. Desværre for Lux kan han intet gøre. 1-2.

Gutiérrez sender bolden den ene vej og målmanden den anden og scorer sikkert til 2-2.

Nonda gør præcist som Gutiérrez og scorer til 2-3.

Orkun er tæt på at redde Trejo's skud, men den lille argentiner udligner til 3-3.

Topal Mehmet sparker i midten og Lux redder sikkert; stadig 3-3.

Hvis Nunes scorer ser det sort ud for Galatasaray. Han træder selvsikkert og banker bolden mod sin højre.
Orkun går den anden vej og Mallorca er foran 4-3.

Venstrebacken Hakan Balta skal score, hvis Galatasaray skal have en chance. Han finter Lux, som går mod
højre. Balta sparker i den anden side, men han rammer ydresiden af stolpen.


MALLORCA ER VINDERE AF UEFA CUPPEN 2009!!!!!!!!!!!!!



Finalen
Mallorca - Galatasaray 3-3 (7-6)
1-0 Gutiérrez '43
1-1 Nonda '73
1-2 Nonda '87
2-2 Trejo '90
2-3 Linderoth '101
3-3 Delibasic '116


0-1 Song scorer
1-1 Delibasic scorer

1-2 Necati scorer
2-2 Gutiérrez scorer

2-3 Nonda scorer
3-3 Trejo scorer

3-3 Mehmet brænder
4-3 Nunes scorer

4-3 Balta brænder
Logged

- Veni, vidi, vici -

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #166: 08 Apr 2008, 21:47 »

Fantastisk resultat. og god blog Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #167: 08 Apr 2008, 21:49 »

JAAAA!!! Kraft helvede i sgu! Den var det første pokal, nu venter La Liga.. Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #168: 08 Apr 2008, 21:50 »

Tillykke med titlen, og helt sikkert en flot update også Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #169: 08 Apr 2008, 21:54 »

JAAAAAAAAAAAAAAAA Jubelsbrøl på Mallorca !!! TILLYKKE !!!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #170: 08 Apr 2008, 21:56 »

Fantastisk resultat. og god blog Smiley
2 x mange tak Hatt Thumbs Up

JAAAA!!! Kraft helvede i sgu! Den var det første pokal, nu venter La Liga.. Djævel

Tak Zone.. Det må du læse om i morgen.. Rullende Øjne Thumbs Up

Tillykke med titlen, og helt sikkert en flot update også Smiley

Tak for det Gerraden.. Thumbs Up

JAAAAAAAAAAAAAAAA Jubelsbrøl på Mallorca !!! TILLYKKE !!!

Og et meget stort et af slagsen.. Wink Fans/bestyrelse/spillere er helt vilde efter kampen.. Det er fedt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #171: 08 Apr 2008, 21:56 »

Skulle jeg have delt updaten i 2??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #172: 08 Apr 2008, 22:00 »

Tak Zone.. Det må du læse om i morgen.. Rullende Øjne Thumbs Up

Så forventer jeg også updaten, når jeg logger på ca. kl. 9, og du skal have vundet mesterskabet Opstemt Wink

Skulle jeg have delt updaten i 2??

Nej, den er fin, som den er Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #173: 08 Apr 2008, 22:01 »

Så forventer jeg også updaten, når jeg logger på ca. kl. 9, og du skal have vundet mesterskabet Opstemt Wink

Nej, den er fin, som den er Thumbs Up

Hmm.. så skal jeg jo lave den nu.. det vil jeg da overveje.. Wink

Oki.. Jeg var lidt i tvivl om længden.. Men tak for det Zone Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #174: 08 Apr 2008, 22:45 »

Skulle jeg have delt updaten i 2??

Nej skulle du ikke..

Ja updaten var lidt lang. Men sådan bliver det, nå det er så medrivende kampe. Er jo ikke din skyld  Wink
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #18# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #175: 08 Apr 2008, 22:52 »

Fantastisk!!! Tillykke med sejren, du har sku fortjent den!!!

Længden var helt perfekt, så nu vil jeg tilslutte mig den ventende masse, og glæde mig til La Liga update Peace

KIU!!!
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #176: 08 Apr 2008, 23:15 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Afslutningen på Primera División
#19#




La Liga 2008/2009

Eftersom at Barcelona sluttede sæsonen af med at vinde hele 9 kampe i træk kan det vel ikke overraske nogen, at det blev storholdet som blev mestre for 19. gang. Til gengæld kan det overraske, at Mallorca får medaljer og holdets bedste placering nogensinde i Primera División.

Los Bermellones sluttede nemlig på 2. pladsen med med 85 point foran Real på 3. pladsen med 83 point. Ø-holdet har knoklet røven ud af bukserne i gennem hele sæsonen og det er helt fortjent at snupper sølvmedaljen. Mallorca er det næstmest scorende hold i ligaen med 77 mål og det overgåes kun af FCB, som har scoret hele 88 gange.



Mere overraskende er det næsten at en dansker slutter øverst på topscorerlisten og så med stil. Søren Larsen har scoret hele 31 gange i denne sæson og det er 13 sæsoner siden at der sidst blev scoret så mange mål. Tilbage i sæsonen 1996/1997 scorede Ronaldo Luiz Nazário de Lima hele 34 gange, men derfor er det alligevel en fantastisk bedrift af Søren Larsen.



Logged

- Veni, vidi, vici -

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #177: 08 Apr 2008, 23:24 »

det er sgu okay gået... bruger sdu stadig den samme taktik som du viste sidst?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #178: 08 Apr 2008, 23:27 »

det er sgu okay gået... bruger sdu stadig den samme taktik som du viste sidst?

Mange tak.. Det synes jeg også selv.. Thumbs Up

 Hvilket taktik viste jeg sidst? 4-4-2 eller 4-2-3-1??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #179: 08 Apr 2008, 23:28 »

Det er en fantastisk bedrift at blive nr. 2 i La Liga Jimmy. Håber du bliver og vinder næste år, selvom min mavefornemmelse siger mig du rykker videre. Ville ellers være fantastisk hvis du kunne blive mestre med Mallorca. Smiley

Jeg vil også lige benytte muligheden for at rose selve bloggen. Du formåer i alle update at holde mig fanget. Det har hverken Rossoneros eller Cecs kunne formå. Jeg vil gerne, på vegne af mig selv, og jeg ved nok også andre sige du efter vores mening er den bedste blogskriver der findes lige nu. Store ord, som jeg synes du er værdi til at modtage.

Ser frem til næste update.
Logged


Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010