home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73830 gange)
steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #13# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #120: 05 Apr 2008, 17:39 »

Halv skuffende sæsonstart, men du skal nok komme tilbage Peace

Ser ud til det bare er nogle småjusteringer der skal til.

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #121: 05 Apr 2008, 18:09 »

RETTELSE



Jeg har åbenbart glemt at gemme så jeg har været nød til at spille udekampene mod Lillestrøm & Sevilla om.

Lillestrøm - Mallorca 1-3
0-1 Larsen '45+ (pen)
0-2 Trejo '47
1-2 Occean '65
1-3 Güiza 83


Mallorca videre med 6-3


EfB videre efter samlet 2-2 mod Club Brugge & FCK videre med 4-2 over Røde Stjerne.

BIF er ude efter et 4-1 nederlag til Standard Liege, mens FCM må forlade turneringen med efter samlet 2-0 til Porto.

Sevilla - Mallorca 1-1
0-0 Nunes
1-0 Keita '82
1-1 Güiza '87

Primera División
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #122: 05 Apr 2008, 23:07 »

Hey..

Jeg regner ikke med at der kommer update før Mandag (Måske sent Søndag aften).. jeg skal til min lillesøster's konfimation hele dagen i morgen og jeg aner ikke hvor jeg kommmer hjem.. Rullende Øjne

Det beklager jeg selvfølgelig.. Græder

GP Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #123: 07 Apr 2008, 05:07 »

Det har nu været Mandag i lidt over 5 timer.. Jeg vil have den update NU !!! Ej gas Wink

Som de andre siger skuffende start, men jeg ser frem til du kommer stærkt igen Peace

Hvornår får jeg min afstemning som lovet Huh Opstemt
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#14# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #124: 07 Apr 2008, 10:49 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Back on track
#14#




Primera División

Ordet krise forbinder man ikke længere med Mallorca, som med Søren Larsen i topform har spillet sig op i den sjove af Primera División. For 11 runder siden lå man på en skuffende 14. plads, men med masser af mål fra Danmarks 3. bedste fodboldspiller har spillet sig på en flot 4. plads.



Som allerede nævnt er en stor del af Mallorcas succes takket være Søren Larsen, som har gang i sin bedste sæson nogensinde. Larsen har indtil videre scoret 21 mål i denne sæson, hvoraf 16 scoringerne er kommet i Primera División, hvilket gør ham til topscorer foran Real Madrids David Villa (14) og Athletic Bilbaos Aritz Aduriz(11). 

Larsen finder sig godt til rette sammen med David Güiza, men det betyder ingenting om det Güiza, Trejo eller Delibasic, han spiller sammen med for han scorer alligevel.

Succesen er dog udeblevet på landsholdet, hvor han kun har scoret et enkelt mål i fire kampe. Morten Olsen er også gået over til at spille med en angriber og Larsen har i gennemsnit måtte nøjes med et kvarter per kamp. På landsholdet står han dog stadig i skyggen af Arsenal-angriberen Niclas Bendtner & veteranen Jon Dahl Tomasson. Larsen har det dog fint med rollen som 3. valg.

"Jeg får masser af spilletid i Mallorca og jeg får da også scoret en del mål. Niclas & Jon gør også for Arsenal & Villarreal samt på landsholdet. Hvis jeg fortsætter min stime skal Olsen nok give mig min chance. Lige pt. er det okay at være 3. valg  men hvis jeg ender som Liga-topscorer må jeg da hellere få mig en snak med Morten Olsen & Peter Bonde". sagde Søren Larsen med et smil på læben.





UEFA Cuppen

Vi startede i Frankrig mod gruppens svageste hold og vi måtte nøjes med et skuffende 1-1. I mine øjne skulle vi have 3 point for at gå videre i tuneringen, men Valenciennes spillede dog en flot kamp, hvor det var fortjent at de fik et point på kontoen.

Valenciennes - Mallorca 1-1
1-0 Audel '6
1-1 Trejo '75
1-1 Rosinei


Næste opgave var den russiske kæmpe CSKA Moskva på hjemmebane. Gutiérrez åbnede ballet efter 5 minutter , hvor han flugtede Borja Valero's hjørnespark i kassen. Mallorca pressede på i gennem hele kampen og Güiza var kampens store synder med 3 brændte 100% chancer.

Mallorca - CSKA Moskva 1-0
1-0 Gutiérrez '5


En vanvittig kamp på City of Manchester Stadium endte i et målorgie. Kampen bølgede frem og tilbage og i sidste ende er det okay med 1 point til hver. Kampens bedste spiller var Gérman Lux, som havde flere store redninger.

Manchester City - Mallorca 3-3
1-0 Castillo '21
1-1 Güiza '44
1-2 Larsen '58
2-2 Nunes (OG) '67
2-3 Blaszczykowski '77
3-3 Etuhu '81


Mallorca skulle "bare" have point i den sidste kamp for at gå videre, mens PSV skulle have en sejr på ONO Estadi for at komme videre i UEFA Cuppen. Kampen var plaget af nervøsitet og fejlafleveringer fra begge mandskaber. Selvom PSV pressede formåede de kun at ramme indefor rammen en enkelt gang. Efter 55 minutter sikrede Søren Larsen Mallorca 1. pladsen i gruppe A, da bankede bolden i mål fra kanten af feltet.

Mallorca - PSV 1-0
1-0 Larsen '55







Copa del Rey

4. runde, 1. kamp
Elche - Mallorca 3-3
1-0 Iago '4
1-1 Nsue '13
2-1 Omar '14
3-1 Omar '44
3-2 Gutiérrez '67
3-3 Larsen '74

4. runde, 2. kamp
Mallorca - Elche 2-2
1-0 De Palmas (OG)
2-0 Larsen '40
2-1 Omar '63
2-2 Omar '67


Elche rykkede ud af Liga BBVA sidste år og det er ufattelig ringe at vi spiller uafgjort mod den begge gange. På deres hjemmebane spillede de en rigtig god kamp, hvor 3-3 var et helt fair resultat. Men på hjemmebane må vi bare ikke sætte en 2-0 føring over styr.

Men vi er videre og jeg håber vi kan gøre det bedre i 5. runde hvor Valencia venter


« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 13:45 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #14# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #125: 07 Apr 2008, 11:36 »

Som altid god update Smiley

Må dog indrømme at jeg synes niveauet af dine updates er faldet en smule siden Real og starten af denne blog.

Er dog sikker på du nok skal komme tilbage og vise mig uret i den næste Peace

KIU

@Shaft: Kan man ikke rigtigt sige dig imod!!!

Vi ses på bakken!!! (Måske)
« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 11:38 af steeval » Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #126: 07 Apr 2008, 12:37 »

Som altid god update Smiley

Må dog indrømme at jeg synes niveauet af dine updates er faldet en smule siden Real og starten af denne blog.

Er dog sikker på du nok skal komme tilbage og vise mig uret i den næste Peace

KIU

@Shaft: Kan man ikke rigtigt sige dig imod!!!

Vi ses på bakken!!! (Måske)

Det er fedt med noget kritik.. Men jeg kan få dig til at præsicere hvad det der er dårligere? Jeg giver dig ret, men det kan nogen gang være svært at se sine egne fejl..

Mange tak for kommentaren.,
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #127: 07 Apr 2008, 12:58 »

Tillyykke med avancement! OG selvom nogle påstår at niveauet er dalet, så vil jeg sige: Det var også så mega højt, at det næsten ikke kan overgås Wink

Jeg læser klart med, dog ikke altid med en comment Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #128: 07 Apr 2008, 14:17 »

Tillyykke med avancement! OG selvom nogle påstår at niveauet er dalet, så vil jeg sige: Det var også så mega højt, at det næsten ikke kan overgås Wink

Jeg læser klart med, dog ikke altid med en comment Smiley

Mange mange tak Søren.. Thumbs Up

Til sidste du skriver kan jeg sige at det er gengældt.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #129: 07 Apr 2008, 16:29 »

Først. Tak for den afstemning. Jeg føler mig meget bearet. Det næste er vel jeg bliver konge Opstemt

Nå men ang. updaten så synes jeg dit skriftlige stadig er godt. Men resultaterne i Uefa og Cuppen er skuffende på trods af du er gået videre i begge ting. Elche skal du altså vinde klart over. Og i Uefa Cuppen synes jeg du haltede lidt, men kom dog stærkt igen.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går mod Valencia og Standard Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#15# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #130: 07 Apr 2008, 18:14 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Kontoret
#15#




Januar 2009

1 ud af 2


Jeg sidder på mit kontor med en spansk sportsavis foran mig. Jeg bladrer lidt frem og tilbage, hvorefter jeg samler en kuglepen op. Jeg klikker lidt med den, imens jeg læser en artikel om det spanske transfervindue.
Indvendigt breder uroen sig og jeg hidser mig op da jeg læser følgende. "Mallorca forventer at slutte i toppen, men hvor er stjernerne? Mallorca skulle eftersigende være interesseret i flere spillere, som skulle forstærke holdet. Der er bare ikke sket noget. Mallorca mangler bredde og derfor tror vi ikke på at de kan hænge på i toppen. Vi tipper den til at slutte på 9. pladsen".

Fucking 9. pladsen? Hvad tror de selv? Vi ligger med i toppen, vi er videre i Copa del Rey og i UEFA cuppen. Holdet har virkelig fundet formen og trådt i karakter. Mine drenge er klar til at gå i gennem ild og vand for hinanden. Ingen er større end holdet og alligevel trykker de sådan noget lort. Javist har vi ikke nogen Cristiano Ronaldo, men de hjælper hinanden til at blive bedre fodboldspillere og sammen udvikler vi os til et bedre hold.

Jeg mærker vinden, som kommer ind i gennem det åbne vindue. Jeg rejser mig op og går over mod vinduet. Jeg kigger ud over Palma og spotter en lille dreng med "Larsen" på ryggen. En spansk dreng med et dansk navn på ryggen er alligevel lidt sejt. Jeg kigger videre og nyder synet af min hjemby Palma. Jeg har det godt her og det har familien også.

Jeg lukker øjnene og tænker på Danmark. Lille kolde Danmark, hvor der sikkert ville være slud og regn nu. DMI varsler sikkert snestorm og så kommer der 5 mm.
Underligt nok har jeg ikke savnet Danmark før nu og jeg pludselig lyst til brun sovs, kartofler og en stor dansk bøf.

Jeg åbner øjnene igen og efter at have nydt udsigten sætter jeg mig tilbage i stolen og åbner en kold cola fra minikøleskabet. Danmark glider ud af mine tanker og jeg tænker igen på vi skulle have været mere aktive og forsøgt at købe os til topplacering. Jeg bliver for første gang usikker på mig selv og hele det koncept jeg har bygget op omkring mit hold. Jeg tænker at jeg er træner for et midterhold, som spiller over evne. Men hvor længe? De negative tanker breder sig som en steppebrand og mit sædvanlige selvsikre jeg smuldrer langsomt.

Jeg tager en slurk af den kolde cola og med det samme lyder der 3 bank på døren. Jeg svarer ikke første gang, da jeg ikke er i humør til at snakke. Det banker igen og jeg kan høre stemmer. "kom ind" hører jeg mig selv sige imens jeg fortryder det dybt.

Güiza og Søren Larsen kommer ind og begge sætter sig ned på den af side af mit skrivebord. Jeg beholder fødderne oppe og kigger afventede på dem.
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: #14# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #131: 07 Apr 2008, 18:22 »

Super læsning, du fanger mig virkeligt med dit sprog. En lille spansk dreng med Larsen 9 på trøjen Smiley En lille fed detalje. Er du ved og være træt af det spanske? Siden du siger at du først savner Danmark nu, og hvad er det for noget med Güiza og Søren Larsen... Der sker ting nede på den dejlige ferieø, kan ikke vente med at høre hvad der sker.
Endnu engang fantastisk læsning. Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #132: 07 Apr 2008, 18:44 »

Super læsning, du fanger mig virkeligt med dit sprog. En lille spansk dreng med Larsen 9 på trøjen Smiley En lille fed detalje. Er du ved og være træt af det spanske? Siden du siger at du først savner Danmark nu, og hvad er det for noget med Güiza og Søren Larsen... Der sker ting nede på den dejlige ferieø, kan ikke vente med at høre hvad der sker.
Endnu engang fantastisk læsning. Thumbs Up

Tak Benja - glæd dig til del 2.. he he.. jeg afslører ingen ting før det.. Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #133: 07 Apr 2008, 18:48 »

Flot update.

Glæder mig til 2. del
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #134: 07 Apr 2008, 18:49 »

Men så kom med del 2 Opstemt.
Glimrende update, gode detaljer, ja alt er bare godt ved denne blog! Thumbs Up
Tror sgu det er min favoritblog! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010