home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73840 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #135: 07 Apr 2008, 18:49 »

Det ser flot ud, stadig en blog som fanger mig Jimmy..
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #15# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #136: 07 Apr 2008, 19:00 »

Rigtig flot update!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #137: 07 Apr 2008, 20:56 »

Hmm Jimmy det var en ny form for skrivning Smiley Kan godt lide det, dog ser jeg med bekymrende miner på mødet med Larsen og Güiza..

Men ved du hvad jeg vil gøre krav på ? UPDATE NR 2 ! Opstemt
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #138: 07 Apr 2008, 20:57 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Kontoret del 2
#16#




Januar 2009

2 ud af 2


Jeg tager en slurk mere og tilbyder dem noget at drikke. De takker ja og jeg fisker 2 vand frem og placerer dem på bordet foran dem. Larsen tager flaskerne og sender den ene videre til Güiza, som leder efter noget i sin sportstaske.

Vi har snakket lidt alle sammen i omklædningsrummet startede Søren. Ballesteros havde den her artikel med til træning og vi snakkede lidt efter træning fortsatte Güiza. Jeg kiggede på artiklen og kunne konstatere at det var den samme, som jeg selv havde kigget på tidligere.

Vi ville bare lige sige at vi er tilfredse med transfervinduet og det er resten af holdet også. Vi synes det er fedt at du tror på os.
Moralen er høj i omklædningsrummet og vi tror også selv på at vi kan holde os i top 5.

Jeg mærker selvtilliden strømme tilbage, mens Larsen og Güiza snakkede videre. Jeg smiler stort både indvendigt og udvendigt. Da de færdige klapper jeg begge på skulderen og viser dem ud. Hele holdet skal ud og spise sammen, mens jeg skal pusle videre med taktikken til på Søndag, hvor vi skal spille på Camp Nou.


Da jeg sidder i bilen på vej hjem kommer de negative tanker igen frem og jeg begynder igen at overveje om Mallorca overhovedet at det rigtige sted for mig. Jeg begynder samtidigt at overveje hvad der skal ske når vi når Maj. Skal jeg blive eller skal der ske noget nyt? Jeg er meget i tvivl om hvad det rigtige er at gøre. Mallorca har givet mig en chance og jeg har skabt mig et navn her på øen. Men det er også det navn jeg gerne vil bruge til noget, men eftersom at jeg ikke har vundet noget står storklubberne sikkert ikke i kø.

Da jeg når hjem sætter jeg tankerne på stand-by og jeg forsøger at slå det hen.. Men tanken har plantet sig i mit hovedet; Skal jeg forlade Mallorca eller skal jeg prøve noget nyt?



Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #139: 07 Apr 2008, 20:59 »

Hmm Jimmy det var en ny form for skrivning Smiley Kan godt lide det, dog ser jeg med bekymrende miner på mødet med Larsen og Güiza..

Men ved du hvad jeg vil gøre krav på ? UPDATE NR 2 ! Opstemt

Jeg ville prøve noget nyt.. Thumbs Up Lyder godt.. Wink

Så er der update..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #140: 07 Apr 2008, 21:01 »

Nej for satan da, du forlader ikke Mallorca før du har vundet La Liga! Opstemt
Skidegod update! Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #141: 07 Apr 2008, 21:02 »

Så er der update..

Thumbs Up

Var sgu bange for, at de ville væk, men godt at det ikke var værre end det.. Smiley
Hvis du ikke har lysten til Mallorca, så skift klub - efter sæsonen Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #142: 07 Apr 2008, 21:05 »

Bah, havde håber på drama Jimmy Opstemt

Synes du er "kendt" for også at skifte hold mange gange i løbet af en blog. Jeg kunne godt tænke mig at se om du kunne vinde La Liga med Mallorca. Men igen det er helt op til dig. Jeg følger jo nok med alligevel Wink
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #143: 07 Apr 2008, 21:08 »

Holy Fuck!!! Lige det jeg savnede, mit tastatur er stadig vådt af savl og tungen slikker skærmen får, at smage på lækkerierne! Virkelig to gode updates, og du svarede selv på dit spørgsmål, for det er den der lille ting ekstra du har, der gør dig en af sidens bedste. Virkelig god læsning!

Over and out
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #144: 07 Apr 2008, 21:10 »

Holy Fuck!!! Lige det jeg savnede, mit tastatur er stadig vådt af savl og tungen slikker skærmen får, at smage på lækkerierne! Virkelig to gode updates, og du svarede selv på dit spørgsmål, for det er den der lille ting ekstra du har, der gør dig en af sidens bedste. Virkelig god læsning!

Over and out

Nu vidste jeg det jo egentlig godt. Men det lyder som en meget grim lyst til computere du har  crazy
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #145: 07 Apr 2008, 21:14 »

Nu vidste jeg det jo egentlig godt. Men det lyder som en meget grim lyst til computere du har  crazy

Du kender mig jo, normal har jeg aldrig været, men hvad fanden  Opstemt
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

-Benja-
Gæst
 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #146: 07 Apr 2008, 21:22 »

Endnu engang super update Jimmy, er lidt enig med Shaft om at du skifter klub mange gange i dine blogs. Synes du skal blive lidt i Mallorca, se om du kan få en titel i hus, ved godt det er svært. Men du har noget stort igang på ferieøen, jo bedre placeringer du kommer på i ligaen, jo større navne vil dig. Kunne være fedt hvis du kunne blive et hold som lå med i den sjove ende af ligaen, drille de store kluber. Men det er selvfølgelig op til dig selv, men hvis du skal skifte klub skal du ikke tage skridtet til nogle af de store klubber. Heller tage til en lidt større klub end Mallorca osv. Men det er godt at Søren Larsen og Güiza er glade for dig, og synes der er en god moral i klubben. Så du er igang med noget stort.
Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #147: 07 Apr 2008, 21:24 »

Nej for satan da, du forlader ikke Mallorca før du har vundet La Liga! Opstemt
Skidegod update! Thumbs Up
Mange tak.. det er også bare en tanke jeg leger med -> overvejer ret kraftigt.. Rullende Øjne

Thumbs Up

Var sgu bange for, at de ville væk, men godt at det ikke var værre end det.. Smiley
Hvis du ikke har lysten til Mallorca, så skift klub - efter sæsonen Wink

Nej ikke de 2.. Güiza har Larsen som favoritpersonale, mens Larsen er glad for spille på hold med Gutiérrez..

Lysten til Mallorca er ikke stadig stor - men det er den til Spanien.. Jeg håber lidt på Barca eller Real, men det sker sikkert ikke.. Men jeg håber faktisk mest på at jeg bliver glad for Mallorca igen.. Wink

Bah, havde håber på drama Jimmy Opstemt

Synes du er "kendt" for også at skifte hold mange gange i løbet af en blog. Jeg kunne godt tænke mig at se om du kunne vinde La Liga med Mallorca. Men igen det er helt op til dig. Jeg følger jo nok med alligevel Wink

Det der med at skifte hold hjælper oftest med at holde motivationen til et langt spil.. (Kig hvad jeg skrev til Zone om min fremtid) Cool

Holy Fuck!!! Lige det jeg savnede, mit tastatur er stadig vådt af savl og tungen slikker skærmen får, at smage på lækkerierne! Virkelig to gode updates, og du svarede selv på dit spørgsmål, for det er den der lille ting ekstra du har, der gør dig en af sidens bedste. Virkelig god læsning!

Over and out

Husk at få det tørret op så dit tastatur ikke går i stykker.. funny Men tak for en fed kommentar.. Oki.. FEDT Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #148: 07 Apr 2008, 21:27 »

@ Shaft & Steeval.. I har sat meget skumle tanker i hovedet på mig.. Puhaa.. funny funny

Endnu engang super update Jimmy, er lidt enig med Shaft om at du skifter klub mange gange i dine blogs. Synes du skal blive lidt i Mallorca, se om du kan få en titel i hus, ved godt det er svært. Men du har noget stort igang på ferieøen, jo bedre placeringer du kommer på i ligaen, jo større navne vil dig. Kunne være fedt hvis du kunne blive et hold som lå med i den sjove ende af ligaen, drille de store kluber. Men det er selvfølgelig op til dig selv, men hvis du skal skifte klub skal du ikke tage skridtet til nogle af de store klubber. Heller tage til en lidt større klub end Mallorca osv. Men det er godt at Søren Larsen og Güiza er glade for dig, og synes der er en god moral i klubben. Så du er igang med noget stort.
Thumbs Up

Mange tak for den store kommentar.. Ja det har jeg vel.. synes bare ikke Mallorca er sjove pt.. Men jeg skal da prøve at undgå de helt store og gå efter et en top 3-6 i stedet.. Thumbs Up Igen mange tak fo kommentaren... Thumbs Up

I den næste update vil du se at jeg driller de store.. Wink

Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: #16# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #149: 07 Apr 2008, 21:32 »

Så Jimmy. Nu kan jeg se, at du har ændret synsvinkel i de sidste par updates og det synes jeg er fornuftigt. Rart at få lidt afveksling engang i mellem. Du klarer dig jo rigtig godt i Primera Division og må desværre indrømme, at jeg fik lidt af en overraskelse, da jeg så Mallorca være med i toppen!
Jeg synes du skulle blive i klubben indtil du har hentet ligatrofæet hjem. Hvis klubben for ny træner tror jeg, at de vil begynde at slås om overlevelse igen. Vind trofæet, gør befolkningen på ferieøen stolte og smut derfefter videre Wink
Synes også, at du skriver ganske fornuftigt i de to forrige updates. Jeg har dog fundet enkelte fejl, som fx to punktummer efter hinanden, hvilket jeg ikke synes klæder en blog så meget.

Ellers ser det jo godt ud, og dejligt at Søren Larsen og Güiza render rundt med et smil på læben. Keep it up Jimmy!
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010