home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 74096 gange)
molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #180: 08 Apr 2008, 23:28 »

4-4-2
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #181: 08 Apr 2008, 23:29 »

4-4-2
Oki.. var lige i tvivl.. jep jeg har spillet 4-4-2 i 1½ sæson nu tror jeg..  Wink Det fungerer vist udemærket.. Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #182: 08 Apr 2008, 23:39 »

Det er en fantastisk bedrift at blive nr. 2 i La Liga Jimmy. Håber du bliver og vinder næste år, selvom min mavefornemmelse siger mig du rykker videre. Ville ellers være fantastisk hvis du kunne blive mestre med Mallorca. Smiley

Jeg vil også lige benytte muligheden for at rose selve bloggen. Du formåer i alle update at holde mig fanget. Det har hverken Rossoneros eller Cecs kunne formå. Jeg vil gerne, på vegne af mig selv, og jeg ved nok også andre sige du efter vores mening er den bedste blogskriver der findes lige nu. Store ord, som jeg synes du er værdi til at modtage.

Ser frem til næste update.

Hold da helt ferie for en SUPER fed kommentar.. Jeg er dybt beæret over at du mener at jeg skriver med end Cesc & Rosso..  (synes det er lidt ærgeligt at du ikke nævner Metsu, som jeg selv ser lidt op til)

Jeg er glad for at fange dig i hver eneste update og for jeg fanger også mig selv, da jeg gerne vil skrive sådan at folk læser det hele.. Thumbs Up

Men jeg er dybt, dybt beæret over dine store ord og den flotte ros.. Jeg vil nu gå i seng meget stolt og glad.. Tusind, tusind tak for den flotte kommentar.. Thumbs Up

GP; En beæret Blog-skriver.. Thumbs Up

EDIT: Tak for PB'en
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #183: 08 Apr 2008, 23:43 »

Genial sæson, intet mindre.

Vil ligesom Shaft rose dig til skyerne, denne og så JS's blog er de to eneste jeg SKAL læse hver dag. Du fanger mig utrolig godt, hele tiden. Du beskriver så malende men dog så enkelt, fantastisk. Og netop enkeltheden er sku dejlig, der er ikke alt muligt fancy-stuff, hvilket er meget dejligt. For mig er dette den pt. bedste blog på FmF.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #184: 09 Apr 2008, 00:33 »

Fantastisk sæson som de andre siger. Intet mindre!

Kong Midas har gjort det igen og næste sæson tager du La Liga!!!
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #185: 09 Apr 2008, 07:06 »

det her er intet mindre end genialt. Dit sprog er flydende og resultaterne er helt i top! Tilykke
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #186: 09 Apr 2008, 08:38 »

Det er jo en dødssynd det her. Hvordan kan du gøre det?

Hvordan kan du finde på at skrive en så fantastisk blog? Man glemmer jo tid og sted når man læser den.
Kan du ik lige skrue lidt ned for niveauet så man også kan få et liv ved siden af at læse din blog, er jo helt afhængig Smiley

Synes du skriver rigtig godt, og du gør det rigtig spændende at læse og følge med.

So keep up the good work.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

-Benja-
Gæst
 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #187: 09 Apr 2008, 08:41 »

Tillykke med titlen i Uefa Cuppen, hvad var det jeg sagde med Søren Larsen ville bombe mod Schalke 04. Jeg har tidligere rost dit skriveri, så nu vil jeg rose resultaterne.
Det er utrolig flot klaret, en anden plads i La Liga, det tager jeg hatten af for. Det er kæmpe stort det du har udrettet med Mallorca, det er der ikke mange der kan gøre. Man må sige at du virkelig har gjort dig et scoop af Søren Larsen, ham og Güiza er et farligt makkerpar. Men det var et par nerverpirrende kampe til sidst, men du klarede det Smiley Utrolig flot update, den om Uefa Cuppen. Du skal da tilmelde dig til blogkonkurrence da du bestemt har en chance for at vinde Peace

Endnu engang fantastisk blog Jimmy.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #188: 09 Apr 2008, 09:01 »

Fantastisk arbejde Jimmy. Dine blogge er altid underholdende, og du er ikke typen der stopper efter blot et par dage. Detter er én af de ting jeg virkelig beundrer dig for.
Tillykke med UEFA Cup titlen og som Benja siger, så var det noget af en nervepirrende kamp - Jeg ender ofte selv med at tage mit eget liv, når jeg er udsat for sådan kampe. Du vandt og det var jo det vigtigste og en kæmpe begivenhed for Mallorca. Du skal helt sikkert også roses for din slutplacering i ligaen. Du afsluttede den jo fremragende. Man kommer nok aldrig til at se Mallorca slå storhold som Real, Valencia etc. - Virkelig klasse.

Jeg vil dog mene, at du kan give os den lille ekstra ting, der kan give din blog et bedre omdømme - Selvom den nu har et fantastisk et! Og som Benja siger, så synes jeg også helt klart, at du skal tilmelde dig blogkonkurrence, da du er én af de få der kan holde en blog kørende i en længere periøde samtidig med, at du underholder hos på en ganske højt niveau.

Det er også rart og se, at folk begynder at give meget mere fyld på dine kommentarer. Det har helt sikkert også øget din motivation endnu mere. Keep up the good work Jimmy - Du gør det fremragende!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #189: 09 Apr 2008, 09:21 »

Tillykke med UEFA-pokalen, den skal nok lune i Mallorca's pokalskab

Vil tilslutte mig Vondracek og sige at du absolut har formatet til en blogkonkurrence, så overvej om det var noget  Thumbs Up
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #190: 09 Apr 2008, 09:36 »

For helvede.. Det skulle jo være en update, hvor du vandt mesterskabet Wink

En fantatisk bedrift at få medaljer til Mallorca. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #191: 09 Apr 2008, 11:27 »

Wauw for nogen kommentare at komme hjem til.. Det er intet mindre end fantastisk at blogge for jer og det er fedt at I er vilde med det.. Jeg havde faktisk besluttet mig for ikke at deltage i blogkonkurrencen, men skal da vist genovervejes..

Jeg er dybt beæret ovar at i mener at min(e) blogs har et niveau, som har chancen for at vinde.. Hvis jeg kan finde det rette hold, skal jeg da klart overveje at deltage..

Men indtil videre kan i da følge med her.. Der kommer en update inden for et par timer..

Men mange, mange tak for de flotte ord og rosen til jer alle sammen.. Tak tak tak.. Thumbs Up


Mvh. JimmyGP
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #192: 09 Apr 2008, 12:36 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Min fremtid
#20#




Mandag d. 18. Maj 2009

Jeg sidder endnu gang på kontoret med hovedet begravet i en avis. Medierne hylder mig, de hylder holdet og de sender lykønskninger til Mallorca på grund af vores fantastiske sæson. Jeg kan kun give dem ret og det været en fantastisk rejse. Vi har gjort alt det, som ingen regnede med, at vi kunne.

Jeg læser overskrifter på flere artikler, der omhandler os og jeg kan ikke komme uden om ordene ”fantastik”, ”eventyrlig” og ”magi”. Der er endda en artikel, der hævder at jeg har magiske evner og at jeg har forhekset spillerne til at spille over evne. Det er sikkert heller ikke helt forkert for der sket ting og sager i Mallorca, men det handler ikke om trolddom, magi & Woodoo, men nok nærmede om indstilling, hårdt fysisk arbejde og troen på kollektivet.


Jeg læser videre og får øje på en liste over klubber i Europa, der forventes at fyre træneren. Med et glemmer jeg de flotte artikler og de negative tanker fra tidligere på året er tilbage. Jeg kigger nærmere på listen og navne som Marseille, PSV, Lille & OB brænder sig fast i min bevidsthed.

Jeg sidder alene med min kolde cola og jeg kigger ud af vinduet. Solen skinner, himlen er blå og byen er fuld af liv. I aften skal vi hyldes foran rådhuset og jeg ser frem til ceremonien, som måske bliver min sidste i spidsen for Mallorca.

Jeg sætter colaen fra mig og rejser mig op. Jeg går over til køleskabet, hvor der ligger en Captain Morgan på køl. Jeg tager den ud sammen med en ny cola og jeg finder et stort glas. Jeg hælder rom i glasset og drinken bliver vist 70-30 i rommens favør. Jeg tager min kolde drink med over til vinduet og kigger ud på den flotte udsigt. Jeg nyder solens varme stråler imens jeg tager en stor slurk og mærker vinden blæse.

Tankemylderet fortsætter inde i mig og jeg er dybt forvirret. Skal jeg forlade ferieøens idyl for at prøve noget helt nyt? Skal jeg bare rejse hjem til Danmark og holde mig væk fra fodbolden. Nej, Fodbold er mit liv og mit liv er fodbold. Jeg er nød til at sætte mig ned og tænke det her i gennem. Hvis der skal ske noget, så skal det ske nu.

Jeg sætter mig ved skrivebordet igen, tænder computeren og åbner Word. Jeg skriver stille og roligt 11 navne ind og tryk ”ctrl + p”. Printeren larmer og 10 sekunder senere er mit dokument udskrevet. Jeg rejser mig igen og henter papiret. Jeg læser hvad der står på papiret: ”Marseille, Lille, Rennes, PSV, Blackburn, Portsmouth, Getafe, Schalke, OB, Espanyol eller Mallorca”.

Jeg rækker ud efter min drink og bunder resten. Jeg rydder op efter mig, tager en flaske vand i køleskabet, tager min seddel i hånden og går over døren. Jeg låser mit kontor og går ned mod bilen. Jeg er klar til at modtage folkets hyldest i aften og officielt vil jeg gå ferie ligesom resten af spillertruppen.

Uofficielt skal jeg finde ud af hvad der skal ske i fremtiden.
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #193: 09 Apr 2008, 14:57 »

Ud fra hvad du skriver, synes jeg du skak skifte hold, lyder som det du har mest lyst til.

Ville personligt gerne se dig tage mesterskabet, men hvad fanden, det kan du jo også i et andet land Smiley

På den anden side er jeg stor fan af blogs, hvor folk skifter hold, så det er et svært valg. Uanset hvad følger jeg dog med dig, TIL VERDENS ENDE!!! Opstemt

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #194: 09 Apr 2008, 15:23 »

Du bliver den nye Søren Kusk med alt det alkohol. Det går den gale vej Jimmy !

Nå det så er sagt, vil jeg sige, jeg bliver meget overrasket hvis du ikke skifter hold, da du nu har haft lyst til det i en halv sæson. Dog ser jeg stadig du helst bliver i Mallorca og vinder La Liga i næste sæson.

Og som steeval siger. "TIL VERDENS ENDE". Verdens ende er nå du stopper bloggen. Så går verden under, så hold den kørende for fanden ! Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010