home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 74114 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #195: 09 Apr 2008, 15:28 »

Jeg synes du skal følge din overbevisning, og ikke lytte til vores bud. Meeeen favoritklubben PSV må´jeg da indrømme trækker lidt i mig Opstemt Du holder dit niveau skyhøjt og det er en udsøgt fornøjelse ! God ferie Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #196: 09 Apr 2008, 15:55 »

Ud fra hvad du skriver, synes jeg du skak skifte hold, lyder som det du har mest lyst til.

Ville personligt gerne se dig tage mesterskabet, men hvad fanden, det kan du jo også i et andet land Smiley

På den anden side er jeg stor fan af blogs, hvor folk skifter hold, så det er et svært valg. Uanset hvad følger jeg dog med dig, TIL VERDENS ENDE!!! Opstemt
KIU

Det er nemlig hvad jeg kan.. Der kommer en update når jeg engang får taget en beslutning.. Det er jeg superglad for at høre.. mange tak Thumbs Up Thumbs Up

Du bliver den nye Søren Kusk med alt det alkohol. Det går den gale vej Jimmy !

Nå det så er sagt, vil jeg sige, jeg bliver meget overrasket hvis du ikke skifter hold, da du nu har haft lyst til det i en halv sæson. Dog ser jeg stadig du helst bliver i Mallorca og vinder La Liga i næste sæson.

Og som steeval siger. "TIL VERDENS ENDE". Verdens ende er nå du stopper bloggen. Så går verden under, så hold den kørende for fanden ! Opstemt

Nu var det kun enkelt drink til at klare nerverne..  crazy Jeg er superglad for at dig og steeval er så hooked på min blog.. Jeg håber også på at den fortsætter i laaangg tid, måske lige afbrudt af en blogkonkurrence.. Wink Mange mange tak Thumbs Up Thumbs Up

Jeg synes du skal følge din overbevisning, og ikke lytte til vores bud. Meeeen favoritklubben PSV må´jeg da indrømme trækker lidt i mig Opstemt Du holder dit niveau skyhøjt og det er en udsøgt fornøjelse ! God ferie Thumbs Up

Mange tak søren.. det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #197: 09 Apr 2008, 16:00 »

Og som steeval siger. "TIL VERDENS ENDE". Verdens ende er nå du stopper bloggen. Så går verden under, så hold den kørende for fanden ! Opstemt

Noget af et pres du ligger på manden, hele verdens skæbne i hans hænder, men hvad fanden, hvis nogle kan klare det er det Jimmy  Wink

Angående hold synes jeg du skal prøve dig af i det franske, frankrig har en spændende liga man sjældent hører om og udover Benjas blog, og Metsus afstikker til Frankrig, kan jeg ikke lige komme i tanker om andre Smiley

Well KIU og glæder mig til at se dit valg
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #198: 09 Apr 2008, 17:32 »

Så ved jeg hvad fremtiden bringer.. Det gør I også når jeg har lavet aftensmad til konen & jeg.. Wink Updaten skal dog lige skrives først.. Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #199: 09 Apr 2008, 17:33 »

Snyd.. Jeg skal til kamp nu.. Så får først mit kick engang ved 21 tiden.. Så har jeg noget at glæde mig til Opstemt
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #20# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #200: 09 Apr 2008, 17:39 »

Så ved jeg hvad fremtiden bringer.. Det gør I også når jeg har lavet aftensmad til konen & jeg.. Wink Updaten skal dog lige skrives først.. Opstemt

Kan næsten ikke vente Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#21# Mallorca -> PSV
« Svar #201: 09 Apr 2008, 21:45 »



Eindhovense Voetbalvereniging Philips' Sport Vereniging

#21#



20.06.2009

Den 61-årige hollænder Co Adriaanse overtog PSV Eindhoven tilbage i 2007 og han nåede 2 år på posten. Adriaanse formåede ikke at vinde det hollandske mesterskab i sin tid som PSV-træner og bestyrelsen var meget utilfredse med at stå i skyggen af den evige rival AFC Ajax. Under Adriaanse blev det til en bronze- & en sølvmedalje for PSV.

Bestyrelsesformande n  Ronald Fossen valgte derfor at fyre Adriaanse og han fandt afløseren langt mod syd. Han blev faktisk fundet ganske hurtigt, da Fossen aflagde et besøg i Palma de Mallorca for at sikre sig den danske succes-træner Jimmy Poulsen.

Poulsen har i gennem længere tid leget med tanken om at prøve noget nyt og da PSV kom på banen var det en kærkommen mulighed for et frisk pust for træneren. Poulsen har accepteret en 2-årig kontrakt fra PSV, mens Los Bermellones har ansat den tidligere Atlético Madrid & Werder Bremen træner Javier Aguirre. Poulsen tiltræder som ny træner for "Boeren" d. 21.06.09. og han glæder sig meget til at komme i gang.

"Det er korrekt at jeg længe har leget med tanken om skifte Mallorca ud og da PSV kom på banen var det ikke en svær beslutning at tage. Jeg har virkelig nydt min tid hos Mallorca og jeg er glad for at de gav mig chancen for 2 år siden og det vil jeg aldrig glemme. PSV er fantastisk klub at overtage og jeg glæder mig til at vinde titler med dem. Den økonomiske situation er ikke den bedste, da "nogen" har sløset med pengene - men jeg tror på at vi kan vende det og komme tilbage i førersædet i Holland" sagde Poulsen på sit første pressemøde som PSV-træner.
   

 
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #202: 09 Apr 2008, 21:48 »

Noo ikke PSV Skuffet Skuffet Jeg vil have Mallorca tilbage !!
Logged


Rossonero
Gæst
 
Feedback
« Svar #203: 09 Apr 2008, 21:48 »

Ah, men altså.

Du gjorde et fremragende arbejde med din forrige blog, og du fortsætter tydeligvis de flotte takter. Overskueligheden og enkelheden er helt i top, hvilket er positivt ment, og så er dine blogs fantastisk troværdige.

Jeg glæder mig til mere fra din pen!
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #204: 09 Apr 2008, 22:16 »

Når du nu endelig skulle skifte klub er PSV bestemt ikke værst. Som altid højt niveau i updaten, men hvad ellers kan man forvente?

Held og lykke i det hollandske!

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #205: 09 Apr 2008, 22:19 »

Ja Jimmy, endelig et skifte. Mallorca interesserer mig ikke vildt, næsten samme med PSV - men det går da i den rigtige retning.
PS - se nu lige at få meldt dig til den blogkunkurrence; vi skal have alle de bedste med, og ingen gøg uden gokke.

Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #206: 09 Apr 2008, 22:22 »

Spændende skifte til PSV, Jimmy. Som jeg tidligere sagde til Cesc, så besidder klubben nogle fantastiske spillere. Udover det så finder man en kæmpe talentmasse i Holland, hvor mange af de største navne man hører/har hørt om, har spillet.
Glæder mig til at følge et nyt kapitel i denne blog og til at se talenterne udvikle sig til verdensstjerner.

EDIT: Tag også lige at følge Zulue's råd Wink - Du er én af de få herinde, som kan få en blog til at vare ved!
« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 22:24 af vondracek » Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #207: 09 Apr 2008, 23:40 »

Efter at ha' læst bloggen, så er den i skarp konkurrence med JS' om Spurs, favorit på denne side.

Eminemt, det du har gang i her. Meld dig til blogkonkurrence og du er sikker i top3!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #208: 10 Apr 2008, 12:37 »

Noo ikke PSV Skuffet Skuffet Jeg vil have Mallorca tilbage !!

Sådan blev det.. PSV er en spændende udfordring og de er et skridt i den rigtige retning for at for trænersædet i en rigtig storklub.. Wink

Ah, men altså.

Du gjorde et fremragende arbejde med din forrige blog, og du fortsætter tydeligvis de flotte takter. Overskueligheden og enkelheden er helt i top, hvilket er positivt ment, og så er dine blogs fantastisk troværdige.

Jeg glæder mig til mere fra din pen!

Mange tak for kommentar Rosso.. det er jeg glad for at høre.. Nå du siger troværdige mener du så handlerne eller hvad tænker du på?

Mange tak.. Thumbs Up

Når du nu endelig skulle skifte klub er PSV bestemt ikke værst. Som altid højt niveau i updaten, men hvad ellers kan man forvente?

Held og lykke i det hollandske!

KIU

Mange tak steeval..  Wink Thumbs Up

Ja Jimmy, endelig et skifte. Mallorca interesserer mig ikke vildt, næsten samme med PSV - men det går da i den rigtige retning.
PS - se nu lige at få meldt dig til den blogkunkurrence; vi skal have alle de bedste med, og ingen gøg uden gokke.

Wink

Jeg havde mulighed for en større klub, men jeg valgte PSV for at holde det realistisk.. Men jeg hopper da på at jeg kan fange dig med PSV og bestræbelserne på at gøre det til det førende hollandske hold, igen.. Wink

Jeg overvejer stadig konkurrencen, men jeg mangler holdet.. har du et forslag?

Spændende skifte til PSV, Jimmy. Som jeg tidligere sagde til Cesc, så besidder klubben nogle fantastiske spillere. Udover det så finder man en kæmpe talentmasse i Holland, hvor mange af de største navne man hører/har hørt om, har spillet.
Glæder mig til at følge et nyt kapitel i denne blog og til at se talenterne udvikle sig til verdensstjerner.

EDIT: Tag også lige at følge Zulue's råd Wink - Du er én af de få herinde, som kan få en blog til at vare ved!
Det er jeg glad for at du siger.. det er et spændende hold, som kan nå langt når jeg har fået styr på økonomien.. Wink

Har du et forslag til holdet?

Efter at ha' læst bloggen, så er den i skarp konkurrence med JS' om Spurs, favorit på denne side.

Eminemt, det du har gang i her. Meld dig til blogkonkurrence og du er sikker i top3!

Det er jeg stolt over at høre Cencur..  Thumbs Up mange tak og det overvejer jeg.. Thumbs Up


@ ALLE: Nu er flere af jeg der mener at jeg tilmelde mig blogkonkurrencen.. Jeg er meget tæt på at melde mig til, så i er meget velkommne til at komme med forslag til hold enten i forbindelse med jeres kommentare her i bloggen eller på PB..


MANGE TAK FOR DE MANGE FLOTTE KOMMENTARE.. DET HJÆLPER GEVALDIGT PÅ SKRIVELYSTEN..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21# Mallorca -> PSV
« Svar #209: 10 Apr 2008, 12:53 »

Selvfølgelig har jeg et forslag. Skal bare lige i tænkeboks i en halv times tid, så får du forslag over PM. Smiley

Hvornår kommer næste update? (Er syg, har ikke så meget andet at lave) .. :Q
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010