home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 618 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 73862 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Sæsonstart] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #75: 01 Apr 2008, 18:00 »

Tak tak Wink
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Sæsonstart] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #76: 01 Apr 2008, 18:07 »


The Blues i ekstase!
16. Devember 2007



Der var lagt op til et traditionsderby af allerhøjeste klasse, og selvfølgelig havde jeg min billet i hånden. Jeg havde faktisk taget mig sammen til at invitere Kate med til kampen, og jeg hentede hende tidligt. Der var sang og lyseblå farver over hele området, og stemningen var på kogepunktet. Kate og jeg gik roligt ind på City of Manchester Stadium, hvor vi fandt vores fine pladser. "Flot trøje, Pete" lød det, til min store forløsning, fra Kate. Jeg havde overvejet tøjvalget i over en uge! Skulle jeg tage City-trøjen, eller noget mere sofistikeret? Det blev sgu City-trøjen, og heldigvis var det et godt valg! Stadion var propfyldt, og lydmuren ramte udeholdets rødklædte djævle som en lammende knytnæve.
City kom hurtigt foran 1-0, på mål af Amauri. Et brøl af dimentioner lød fra hjemmepublikummet, og ølglas røg op i luften.

Skal jeg tro mine egne øjne? Der er spillet 30 min, og der står fanme 3-0 til City! Hjemmeholdet bæres frem af de opmuntrende råb, og de virker uovervindelige! Jeg må indrømme, at jeg glemte Kate i jublen, hvilket jeg vil uddybe senere.

På trods af Tevez's udligning til 3-1 fortsatte City deres triumferende tag på kampen, og vidunderbarnet Michael Johnson kunne i overtiden understrege hjemmeholdets overlegenhed, da han scorede til 4-1! Kampens store oplevelse var ligaens topscorer, Amauri, der scorede hatrick.



Resten af aftnen kan jeg kun huske i brudstykker; jeg var pløre fuld, ligesom resten af alle City-fans. Nu vågner jeg med en drønende hovedpine, og husker intet til Kate. Hvad satan har jeg lavet? Har jeg skræmt hende væk?

Jeg vender mig rundt, hvor jeg ser en ufattelig smuk kvinde. Hun ligger stadig og sover, og jeg tillader mig et øjeblik at beskue hendes smukke ansigt. Jeg har aldrig set hende før! Jeg forsøger ihærdigt at genskabe begivenhederne, men jeg kan ikke. Jeg må have mig en McBacon!

Vh
Pete Stevens
Freelancejournalist
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #77: 01 Apr 2008, 18:14 »

Mesterskabet kommer hjem, kommer hjem Smiley Fantastisk sejr over United, når du vinder, vinder du ikke bare med et mål men med flere. Dog har du lige et par kampe hvor dine spillere mister koncentrationen Smiley

Hvor blev der af Kate, Pete hvad har du lavet din frækkert Opstemt
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #78: 01 Apr 2008, 18:16 »

Mesterskabet kommer hjem, kommer hjem Smiley Fantastisk sejr over United, når du vinder, vinder du ikke bare med et mål men med flere. Dog har du lige et par kampe hvor dine spillere mister koncentrationen Smiley

Hvor blev der af Kate, Pete hvad har du lavet din frækkert Opstemt

Ja, det er en kendsgerning, at det er enten eller med mit hold Grin


mht. Kate vil der komme yderligere info i næste update Wink
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #79: 01 Apr 2008, 18:17 »

Flot update Grin Men den bommert er vist svær at rete op på Peace
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #80: 01 Apr 2008, 18:51 »

super super blog glæder mig rigtig meget til mere  Smiley
Logged


Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #81: 02 Apr 2008, 08:42 »

Det er SÅ godt skrevet!! Hold kæft du skriver godt!! Jeg må også pænt be' om en update mere!! Igen: GODT, GODT SKREVET!!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #82: 02 Apr 2008, 08:44 »

PS. Er det ikke lidt søgt med en McBacon, når der nu trods alt ligger en ufattelig smuk kvinde i din seng? Eller er det hverdagskost for Pete Stevens? Wink
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #83: 02 Apr 2008, 08:45 »

Lol urealistisk du slår man utd!!...

men flot blog.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #84: 02 Apr 2008, 11:37 »

Lol urealistisk du slår man utd!!...

men flot blog.
Nu vandt City faktisk sidst de 2 mødtes.. Ubeslutsom Græder


MEN flot blog Søren.. KIU.. Du skal da vist have hentet nogen loger til PL??
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #85: 02 Apr 2008, 15:53 »

Nu vandt City faktisk sidst de 2 mødtes.. Ubeslutsom Græder


MEN flot blog Søren.. KIU.. Du skal da vist have hentet nogen loger til PL??
Faktisk sidste 2 gange Tunge Peace
Men jeg trykker på enig-knappen! Peace
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #86: 02 Apr 2008, 16:00 »

kommer der snart update Smiley
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #87: 02 Apr 2008, 19:06 »

Der kommer da en update i aften Smiley Tak for de mange komentarer, og jeg har lige downloadet logoer Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #88: 02 Apr 2008, 19:35 »

Flot download crazy

Det ser jeg frem til Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Manchester Derby] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #89: 02 Apr 2008, 20:32 »


The Blues er ustoppelige!
1. Januar 2008

| 2-1, vs. Wigan |1-1, vs. Sunderland | 2-0, vs. Derby | 3-0, vs. Arsenal |


City og jeg er som nat og dag! Yndlingsklubben tordner derudad, og er nu ubesejrede i 8 ligakampe i træk. De seneste kampe har været en stor udfordring for kometholdet, som har manglet Amauri, som er skadet. På trods af tabet af Europas Beste Angriber, har City ikke ladet formen dale, og det har været henrivende at følge!


Jeg kommer lige fra stadion, hvor jeg var vidne til en magtemonstration af kaliber. Det frygtindgydende førerhold, som hidtil kun har lukket 9 mål ind i 19 kampe, var kommet til Manchester for at hente 3 point til kontoen. City-spillerne var dog ikke indstillede til nogen walk-over, og der blev fightet på ægte britisk maner!

Bojinov kunne bringe hjemmeholdets fans i himlen allerede efter 10 min, da han sparkede en løs bold i nettet. Det hurtige føringsmål tændte op under fansene, som herefter skabte en fænomenal kulisse. Palacio kunne gøre det til 2-0 efter 15 minutters spil, og efter 40 min stod der 3-0. City havde gjort det! De havde slået de kommende mestre, og dermed indtaget 5. pladsen, med 2 point til 2. pladsen.

Guldmedaljerne må dog ses tabt, eftersom Arsenal er gået i udbrud, med 10 points forspring. Arsenal-kampen blev også en stor velkomst til nyindkøbet Lorik Cana, som er hentet i franske Marseille. Han spillede alle 90 min, og virkede som en lækker spiller. Han er en løbestærk klassespiller, der kan lukke hullet foran forsvaret. Hermed er jagten på medaljer indledt!

På det personlige plan går det derimod ad helvede til! Jeg har ikke hørt fra Kate, og jeg har endnu ikke turdet kontakte hende. Pigen, som jeg vågnede ved siden af, har jeg ikke set til igen, hvilket irriterer mig endnu mere. Kate var sgu noget specielt, og jeg har smidt hende på porten for et engangsknald. Forkasteligt. Jeg spytter i min håndvask, skal lige til at tage en cola, da telefonen ringer! 

« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 20:38 af Søren91 » Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010