home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 69844 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #45: 30 Mar 2008, 11:36 »

Det bliver desværre først i aften.. Jeg skal til kamp om en ½ time,
Okay. Go' kamp så Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #46: 30 Mar 2008, 12:10 »

Flot update Søren & glæder mig til updaten..
Logged

- Veni, vidi, vici -

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #47: 30 Mar 2008, 12:15 »

Rigtig flot update!! Fedt med Adriani Opstemt Godt du ikk blev brændt af Opstemt
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #48: 30 Mar 2008, 12:19 »

Rigtig flot update,
Logged

martinjensen90
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #49: 30 Mar 2008, 13:53 »

Spiller selv med City lige nu, er næsten færdig med anden sæson.. Du kan få et stjernehold på kun 2 sæsoner, good luck Smiley
Fast læser herfra.. FLOT blog Smiley
Logged

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #50: 30 Mar 2008, 13:56 »

Super update, og spændene navne! Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #51: 30 Mar 2008, 16:29 »


Nye ansigter i City
1. september 2007

Jeg kan næsten ikke få armene ned efter dette transfervindue! Som City-fan og som hungrende journalist er det fantastisk, at Søren Andersen går shop amok! Men nok om mig; mere om de saftige transfers:
Den første spiller, der er hentet til The Blues, er Rodrigo Palacio, som er hentet i argentinske Boca. Palacio er en lynhurtig, teknisk stærk boksspiller, der er kendt for at lave kasser på samlebånd. Palacio er hentet for ca. 100 mio.


Rafael van der Vaart er således også hentet til Manchester-klubben, hvilket må siges som vinduet største scoop for The Citizens, som hermed har sikret sig en kreativ midtbanespiller, med kæmpe potentiale. En vaske ægte 10'er! Vaart, der kostede Søren ca. 135 mio., var yderst utilfreds med sin rolle i HSV, og ønskede nye udfordringer.

På trods af de mange brugte milioner har man således hentet en brasiliansk måltyv til klubben. Det drejer sig denne gang om Amauri, som er hentet til fra Palermo. Vinduets dyreste transfer, som rundede de 200 mio. Hermed er City fantastisk besat i angrebet, med Palacio, Bojinov, Benjani og så Amauri.

Næste overraskelse kom i form af en trio: Christopher Samba fra Blackburn, Sergey Ignashevich og Marouane Fellaini. Ikke nogen navnestærk trio, men i kraft af deres pris på samlet 95 mio., må de betegnes som en vidunderlig tilføjelse.
Samtidigt har man tilknyttet Luis Jimenez, som tiltræder efter endt lejeperiode i Inter.

Nu vil du forstå, hvorfor jeg ikke kan få armene ned! Kate, som jeg har snakket lidt mere med, har skaffet mig en kommentar fra manager Søren Andersen:
"Jeg er henrykt over dette vindue! Vi har hentet nogle habile spillere, og har et komplet hold klar til sæsonen. Vores målsætning er stadig den samme, på trods af et ondt startprogram, med modstandere som Arsenal, Liverpool og Chelsea i de første par runder. Men vi føler os klar på udfordringerne efter vores transfers! Here we go!"

Jeg glæder mig mindst lige så meget som spillerne til sæsonstart! Når sæsonen starter, starter mit liv!

Vh.
Pete Stevens
Freelancejournalist
Logged


BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Nye ansigter] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #52: 30 Mar 2008, 16:34 »

Sindsyg en flot update, gode køb ! Kan specielt godt lide Amauri!! rigtig godt!!! keep on
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Nye ansigter] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #53: 30 Mar 2008, 16:42 »

ENDNU EN GANG SUPER UPDATE ! Wink
Logged


Fjogh
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Nye ansigter] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #54: 30 Mar 2008, 16:46 »

Svedige indkøb! 135 for van der vaart; røverkøb! men 200 for amauri, det kan gøres billigere
Logged

¡Hala Madrid!

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Nye ansigter] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #55: 30 Mar 2008, 16:51 »

Svedige indkøb! 135 for van der vaart; røverkøb! men 200 for amauri, det kan gøres billigere

Jeg plejer at gi 120, så lidt billigere kan det gøre  Thumbs Up
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Nye ansigter] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #56: 30 Mar 2008, 17:01 »


God start for "The Dane"
30. september 2007

| 3-0, vs. Derby | 3-0, vs. Liverpool | 2-1, vs. Reading | 3-2, vs. Birmingham | 1-2, vs. Arsenal|                      
| 2-2, vs. Chelsea |2-2, vs. Bolton | 4-0, vs. Middlesbrough |


Så er mit liv i gang, og hold op hvor det går! Efter en dræbende velkomst til Derby stod den på Liverpool hjemme. En kamp, som var den perfekte målestok for det nye City-hold. Stemningen på City of Manchester Stadium var på kogepunktet, da Palacio kunne hamre bolden ind bag Reina, for 3. gang i kampen! City havde banket et måløst Liverpool mandskab synder sammen, og Elano og Van der Vaart havde vist eksemplarisk angrebsspil. Det var svært at lade være med at smile, selvom jeg burde være objektiv.


Denne kraftpræstation kanaliserede skyhøj moral i truppen, hvilket gav resultat i de kommende storkampe mod Chelsea og Arsenal, som gav 1 point. Kampen mod Arsenal var en nervebidder af rang. Palacio bragte udeholdet foran, og derefter var der konstant belejring af Citys målfelt. De sidste 10 min., fin The Gunners også hul på bylden, og scorede hele 2 gange.

Det var derfor et skuffet mandskab det tog imod Chelsea. Men et hurtigt mål af Amauri gav rejst pande, og man leverede igen en suveræn præstation. Til den store ærgelse for City-fansene scorede Joe Cole dog i sidste minut, hvilket gav Chelsea en heldig 2-2 "sejr".

City ligger pt. á point med United, og deler derfor 1. pladsen. Den suveræne start har kvalt den skeptiske ansættelse af "The Dane" som har taget byen med storm. Holdet har virket uovervindelige, og har leveret yderst professionelle præstationer. Jeg er imponeret over vores styrke i år! Amauri og Palacio virker som et perfekt match, hvor Amauri tager sig af slåskampene, mens Palacio tager nedfaldet. Det er en farlig cocktail!

En anden grund til at smile er, at mit venskab med Kate giver kæmpe fordele i kontakten med klubben. Jeg kan ofte få kommentarer fra manageren, og jeg er endda blevet lovet et langt interview med manageren! Det tegner godt for min karierre.

Vh.
Pete Stevens
Freelancejournalist
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: [Sæsonstart] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #57: 30 Mar 2008, 20:54 »

God start !? Det er da en fantastisk start Wink og flot update..
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: [Sæsonstart] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #58: 30 Mar 2008, 21:01 »

 Et Nederlag i 8 kampe og møde med 3 af de største i England

Plus en første plads er Jo Helt FANTASTISK
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Sæsonstart] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #59: 30 Mar 2008, 21:10 »

fremragende det hele er godt.. gode resultater
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010