home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 69345 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
[El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« : 29 Mar 2008, 21:45 »


Who The Fuck Is Soren?
7. August 2007


Jeg griber kinabogen og den lille afstumpede blyant, og styrter ud af min lille lejlighed. Endelig en begivenhed, som virkelig trækker i mig. Jeg styrter ud på Edwin Road, hvor regnen sigler ned i tykke stråler. Jeg får tiltusket mig en taxa, og angiver City of Manchester Stadium som min destination. På vejen sidder jeg og spekulerer over svingdørens brutale og kolde udskiftning, som denne gang har kostet Sven-Göran Eriksson jobbet. Selvom jeg er freelance-journalist er jeg også brændende City-fan, og jeg har ventet længe på mit stikord, og nu er det kommet!

Taxaen stopper foran det flotte stadion, jeg betaler chaufføren rigeligt; skynder mig ind til pressemødet, hvor der allerede er jurnalister alle vegne. Jeg når lige at finde en plads, inden Thaksin Shinawatra tager ordet:

"Tak for jeres flotte fremmøde til dette pressemøde. Vi vil først komme med en statement, hvorefter der vil være tid til spørgsmål. Grunden til dette pressemøde er, at Sven-Göran Eriksson er blevet afskediget. Vi har haft et godt samarbejde med Sven, men nu er det altså ovre. Sven havde ytret ønske om en pause fra fodboldverdnen, og vi ville ikke stå i vejen for dette ønske. Da vi samtidigt havde en fantastisk afløser i baghånden var der ikke de store overvejelser forbundet med afskedigelsen. Vi ønsker Sven al mulig held og lykke i fremtiden, og kigger nu fremad" sagde den rige thailænder.

"Vi er samtidigt stolte over at kunne præsentere Søren Andersen som ny manager. Han træder ind med øjebliklig virkning, hvor han skal forsøge at leve op til vores målsætning om europæisk fodbold" sagde bestyrelsesformande n yderligere.


Herefter begyndte de intetsigende spørgsmål at strømme ind fra den aggressive pøbel af jurnalister. Jeg måtte have luft! Jeg måtte ud! Hvad er det dog for en disposition klubben har? Ansætte en ukendt manager? Jeg ved ikke hvad jeg skal sige! Men som den seriøse jurnalist jeg er, vil jeg finde ud af noget mere om danskeren.

Jeg slændrer ned af de mørke gader; lys fra pubber flyder ud i den regnvåde nat og giver at hyggeligt skær over nattelivet. Jeg står pludseligt udenfor "The Blues", de passionerede City-fans stampub. Jeg går ind, og sætter mig nervøst på en barstol. Snakken går højlydt om den danske nyansættelse, og jeg falder i snak med en stor skaldet gut:

"Jeg kender intet til ham! Men jeg vil være positivt indstillet overfor ham, for han kan kun være bedre end den inkompetente svensker! Det var dømt til at mislykkedes! Jeg glæder mig nu til at se, hvad han kan omsætte de mange thailandske dollars til!" sagde Tommy.

Jeg tager en dyb tår af min pint, og beslutter mig for at gå hjem i seng. Klokken er allerede over 12, og jeg kan mærke mine muskler bliver mere og mere påvirkede af den afslappende øl. "Who the fuck is Soren?!" siger en anden City-fan. Jeg vader hjem i seng, og beslutter mig for at besvare mit spørgsmål i morgen!

Vh
Pete Stevens
Freelancejournalist





« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 09:10 af Søren91 » Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #1: 29 Mar 2008, 21:48 »

lækker, lækker, lækker blog fra dig igen, igen, igen...
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #2: 29 Mar 2008, 21:48 »

Denne blog vil blive skrevet fra en journalists synsvinkel. Ville prøve noget nyt, håber i kan lide det?

Enjoy
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #3: 29 Mar 2008, 21:49 »

lækker, lækker, lækker blog fra dig igen, igen, igen...
Tak, hvad synes du om synsvinklen ? Smiley
Logged


vondracek
Gæst
 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #4: 29 Mar 2008, 21:49 »

Det ser godt ud Søren. Har selv været City, og de har et fantastisk hold - Held og lykke med det!
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #5: 29 Mar 2008, 21:49 »

God start på denne her blog. Det er jo lækkert!
Det lyder jo også til at være en spændende klub! Smiley

Jeg følger med!
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #6: 29 Mar 2008, 21:50 »

Tak, hvad synes du om synsvinklen ? Smiley

syntes synsvinklen er spændende Smiley bliver sjovt at følge .
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #7: 29 Mar 2008, 21:50 »

Det ser godt ud Søren. Har selv været City, og de har et fantastisk hold - Held og lykke med det!
Tak Vondracek, jeg begynder på næste update nu Smiley
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #8: 29 Mar 2008, 21:51 »

God start, med et godt hold. Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #9: 29 Mar 2008, 21:57 »

Hey ... Så kan du høre Dolla ft. T-Pain - Who the fuck is that? Opstemt


Fin start. Shockeret
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #10: 29 Mar 2008, 21:58 »

Det lyder rigtig spændende og vil følge med.

Synes det er fedt du prøver en anden synsvinkel. keep up the good work
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #11: 29 Mar 2008, 22:09 »

Kæft en fed start, og som jeg skrev til dig på msn, en spændende synsvinkel! Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #12: 29 Mar 2008, 22:24 »

Fantastisk blog !
Og jeg kan super godt lide din synsvinkel, og den måde du skriver på Wink

FAST LÆSER !
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #13: 29 Mar 2008, 22:27 »


Who The Fuck Is Soren?
8. August 2007

Jeg sidder og venter på en lille cafe, med min bærbare computer, som arbjeder på højtryk. Det har været mildest talt umuligt at finde info om "The Dane" og jeg er ved at gå over i en desperat tilstand, indtil jeg modtager en SMS:

"Call me for information about "The Dane"" stod der bare. Desperat, som jeg er, griber jeg telefonen, og ringer optimistisk det ukendte nummer op. Det er en dansktalende fyr der svarer. Han fortæller glædeligt, at han har arbejdet meget sammen med Søren, og derfor kender meget til ham, både personligt og trænermæssigt.

Søren Andersen's aktive fodboldkarierre sluttede bræt i 1995, da han knæ var nedslidt. "Han var knust, men kærligheden til sporten fik ham til at tage en træneruddannelse," og hurtigt blev han bidt af magten. Han blev hefter ansat i AaB, hvor han arbejde i en lang årerække som talentchef.  
Det viser sig hurtigt, at Søren Andersen er en utroligt vellidt mand, med stor respekt i det nordjyske:
"Søren var ungdomstræner i AaB, hvor han gjorde et fænomenalt arbejde. Han er super dygtig i udviklingen af unge talenter, og samtidigt en utrolig sympatisk mand, der også kan motivere spillerne," sagde kilden.

Med det engelske job må Søren sige vemodigt farvel med den danske klub, men kilden spår dog Søren succes i det engelske:

"Jeg tror på at Søren bliver en succes i England. Han har en enorm passion for spillet, og han er villig til at arbejde i døgndrift for sejrens sødme. Spillerne synes utroligt godt om ham, og han er god til mandsskabspleje. Og så har han en utrolig ro over sig, der er med til at give en målrettet og ambitiøs moral. Han er den type, der kan klare alle udfordringer," sagde kilden til sidst.
Jeg lægger glad telefonen på, med viden om en fantastisk artikel er på vej. Endelig lidt penge på bogen! Jeg slændrer hjem til sofaen, hvor jeg hiver aviserne frem.
Her er nøgleordene transferbudget, inkompetence, erfaring og "The Dane".
 
"Det hele har gået utroligt stærkt på det seneste, og det har været lidt af en omvæltning, at gå fra rolige Aalborg til Manchester. Alligevel tror jeg de to byer minder meget om hinanden, og jeg skal nok overbevise de skeptiske fans!"
Om indkøb, sagde han følgende: "Jeg har da fået en pose penge, og jeg har da et par spillere i kiggerten. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg vil vinde guld inden 3 år, og spille europæisk indenfor 1 år
" sagde Søren Andersen til The Guardian.

Om Søren kan hive nogle spændende transfers i hus vil fremtiden vise! Jeg vil undersøge forskellige rygter, og se om jeg kan fremstille en "ønskeliste"

Vh
Pete Stevens
Freelancejournalist
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #14: 29 Mar 2008, 22:28 »

Tak for de mange kommentarer! Det er helt overvældende ! Wink
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010