home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1015 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 73868 gange)
Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [INDKØB!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #105: 03 Apr 2008, 21:38 »

Gode inkøb, og rigtig flot update.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [INDKØB!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #106: 04 Apr 2008, 07:01 »

fremaragende glæder mig til høre om engangsknaldet.. kunne værr sjovt hvis det var hendes søster eller noget Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [INDKØB!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #107: 04 Apr 2008, 07:12 »

Selvom Shaun Wright-Phillips, jo er søn til Ian Wright, så ville jeg helst have set David Bentley. Jeg er dog fint tilfreds med indkøbet af Wright-Phillips, og han skal nok blive en stor gevinst for dig.

I øvrigt en fin blog.  (:
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [The Blues er ustoppelige!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #108: 04 Apr 2008, 10:07 »

Det andet nyindkøb fik sin anden kamp mod Derby i FA-cuppen, hvor det blev til et mål for midtbaneslideren. Kampen blev endnu en pragtkamp fra de lyseblå, som vandt hele 4-0. Dermed holder man liv i FA-cuppen.

Er der her snakke om Phillips? eller en anden?

Ellers fantastisk blog, du skriver fantastisk og man er altid fanget fra start til slut Peace

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [The Blues er ustoppelige!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #109: 04 Apr 2008, 15:49 »

Er der her snakke om Phillips? eller en anden?

Ellers fantastisk blog, du skriver fantastisk og man er altid fanget fra start til slut Peace

KIU
Der er tale om Lorik Cana, som er præsenteret senere Smiley Den er måske ikke helt superb formuleret Smiley

@Alle, der bliver påbegyndt en update, hvor der kommer et interview med succestræneren Wink
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [INDKØB!] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #110: 04 Apr 2008, 16:26 »



Bag om: Søren Andersen
19. Januar 2008


Så har mit lille forhold til Kate igenbåret karierremæssig frugt, og denne gang er der tale om et eksklusivt interview med City-træneren, som har ført City ud af 2007 med stor bravour. City ligger, efter nederlaget på 2-1 til Liverpool på en 6. plads, men det er utroligt tæt i toppen, og da City efter 4 min kom foran, var man helt oppe på 2. pladsen. Jeg tegner et portræt af den omdiskuterede dansker:

Førsteindtrykket er suverænt; Søren Andersen virker som en yderst sympatisk mand, med utrolig personlig balance. Det er torsdag, og træningen er netop overstået, da jeg mødes med "The Dane" Vi falder hurtigt i snak, og jeg spørger ind til nyindkøbet Shaun Wright Phillips.


- Shaun (Wright Phillips., red)  skiftede til Stamford Bridge for over 200 mio., efter en flyvende periode i City. Han faldt aldrig til i London, og det afspejlede sig også i hans præstationer. I en kæmpe klub som Chelsea skal alle spillere yde 110 % for at være på hold, og da Shaun havde problemer med at falde til, kunne han ikke dette. Shaun er nu kommet hjem i trykke omgivelser, og han er allerede faldet godt til. Humøret er højt i truppen, og det er derfor let at falde til i klubben, siger Søren.

Der er heller ikke nogen grund til sure miner i Manchester, hvor The Blues har vist enorm moral. Nederlaget mod Liverpool var således første nederlag i hele 10 runder. Hvad succesoprskriften er, ved Søren ikke, men han har nogle anderledes fodboldfilosofier:

- Jeg kom til en typisk engelsk klub, hvor spillerne var fightende soldater, der kunne spille i et dræbende tempo. Fra dag 1 søgte jeg spillere, der havde en passion for fodbold, spillere der lever og ånder for at trille med kuglen. Det har givet et fuldstændigt "amazing" træningsmiljø, hvor der bliver spillet lækker fodbold og gået til stålet. Den gode træning afspejles i kampene, hvor vi altid spiller med et overskud, der er altafgørende.

Men det er ikke kun træningen med bolden der er revolutioneret af radikale Søren Andersen, også kosten:
- Jeg vil ikke påpeje kostplanenerne her som professionelle, for de var ikke strikse nok. Hver enkelt spiller har udafbejdet en kostplan, som er sammensat af spilleren, mig og så vores kostekspert. Med denne kost får spillerene det rette brændstof, og undgår derfor mange overbelastningsskad er. Det har også givet afkast i fedtprocenterne, som er faldet med 2 % i gennemsnit. Spillerne føler sig stærkere og hurtigere, og kan derfor yde maksimalt.

Men det er dog ikke kosten der har givet de flotte sejre mod storholdene, som City har voldt enorme problemer:
- Vi har anerkendt, at vi ikke kan udspille storhold som Arsenal, Chelsea og Man Utd, men vi lægger os sgu heller ikke ned! Jeg tager ansvaret for, at spillerne er inde i sin rolle, og derfor ved, hvordan kampen skal spilles. Og så har vi individualister, som kan agøre kampen. En spiller som Micah Richards har gang på gang markeret klassespillere som Ronaldo og Fabregas ud af kampen, og det har været endnu et godt våben.

Joe Hart kalder på manageren, som åbenbart skal hjælpe ham med støvlevalg. Det bliver dog til et sidste spørgsmål, som går på målsætningen.
- Vi vil spille europæisk næste år! Helst CL, men UEFA'en vil også være acceptabelt. Jeg har lige nu kig på en enkelt forstærkning, som vil vække opsigt, hvis handlen går hjem. Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere info senere, afslutter "The Dane"

Jeg sidder og sitre, efter mødet med fodboldpersonlighed en. Jeg havde været nervøs længe, men der var absolut ingen nykker hos jyden, som virkede utroligt sympatisk. Intet under, at City-spillerne elsker ham så højt.

Vh
Pete Stevens
Freelancejournalist





Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #111: 04 Apr 2008, 16:36 »

Kanon update igen!
Keeeeep Itt upp! Wink
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #112: 04 Apr 2008, 16:38 »

Rigtig God Update Thumbs Up
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #113: 04 Apr 2008, 16:41 »

Kanon update igen!
Keeeeep Itt upp! Wink
Rigtig God Update Thumbs Up
Takker mange gange til begge Smiley Jeg er glad for i kan lide det Wink
Logged


BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #114: 04 Apr 2008, 16:46 »

Flot, Flot Nej ikk flot sindsygt fremragende!!!!!
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #115: 04 Apr 2008, 16:49 »

rigtig rigtig god blog
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #116: 04 Apr 2008, 16:59 »

Mange tak, benjababs og Hatt11 Thumbs Up
Logged


Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #117: 04 Apr 2008, 18:35 »

KANON UPDATE!!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #118: 04 Apr 2008, 18:39 »

Rigtig flot update, bliver spændende og se hvem du har kig på Wink
Logged

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview] Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #119: 05 Apr 2008, 09:18 »

rigtig flot update Smiley glæder mig til mere og også hvem det er du har kig på :b
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010