home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 31208 gange)
Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (Vinteren sæson 8)
« Svar #135: 23 Apr 2008, 16:50 »

Det ser sgu rigtig godt ud.

Er det muligt at få et SS af AaB, for de ser skræmmende ud i dit spil lige i øjeblikket...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (Vinteren sæson 8)
« Svar #136: 23 Apr 2008, 19:45 »

Det ser sgu rigtig godt ud.

Er det muligt at få et SS af AaB, for de ser skræmmende ud i dit spil lige i øjeblikket...



Et stk SS af AaBs hold i 8 sæson af mit spil.

Arbejder på en ny update nu.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (Vinteren sæson 8)
« Svar #137: 23 Apr 2008, 20:09 »

Det ser sgu mærkeligt ud, det AaB-hold!! Men det er jo også en del år ude i fremtiden!! Hvor gammel er Curth i dit spil??

Glæder mig til en update... Måske den er der i pausen mellem Barca og United?!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (Vinteren sæson 8)
« Svar #138: 23 Apr 2008, 20:12 »

Hvordan kan de forresten have så mange foreigners i deres trup? På dit SS har de som minimum 6 udlændinge i truppen!! Plejer der ikke maks at være en tre-fire stykker i DK?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (Vinteren sæson 8)
« Svar #139: 23 Apr 2008, 20:23 »

Det ser sgu mærkeligt ud, det AaB-hold!! Men det er jo også en del år ude i fremtiden!! Hvor gammel er Curth i dit spil??

Glæder mig til en update... Måske den er der i pausen mellem Barca og United?!

Skal bare have rette updaten igennem og så er den oppe. Curth er blevet hele 30 år i mit game.

Hvordan kan de forresten have så mange foreigners i deres trup? På dit SS har de som minimum 6 udlændinge i truppen!! Plejer der ikke maks at være en tre-fire stykker i DK?

Man må kun 3 udlændinge på banen af gangen, men man må gerne have flere på bænken. Jeg har haft 3 på banen og 3 på bænken i sin tid uden problemer.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (starten sæson 8)
« Svar #140: 23 Apr 2008, 20:40 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Mål og forventninger - Transfers - Venskabskampe


Opbygning til et spændende forår.


Som alle i dansk fodbold ved, så er jeg utrolig glad for at finde spillere, hente dem ind, bruge dem og så sælge dem dyrt. Men i denne vinter har jeg ikke været aktiv på købe siden. Jeg har holdt mig til at hente to spillere ind, som allerede var købt for længe siden. Jeg er overbevist om at holdet har klassen til at vinde SAS Ligaen.
De to spillere som vi har fået papir på er Oskar Andersson fra Hammarby og Ales Zich fra Slovan Liberec. Begge spillere er kæmpe talenter og er bestemt nogle vi vil satse på i fremtiden, men der går nok år før vi ser dem kæmpe om pladserne på førsteholdet. Det var de få indkøb vi har gjort, men som sagt, vi har stor tiltro til vores nuværende holds evner. Men der er straks sket mere på salgs siden af det hele. Jeg havde faktisk ikke regnet med at skulle sælge en masse spillere, men da der i truppen var en del utilfredshed med at der var så mange spillere på førsteholdet, så valgte vi at sælge dem som allerhelst ville væk eller dem der var længst fra at komme på holdet.
Kasper Larsen havde kun fået tid på vores andenhold og det var han ikke tilfreds med, så ham fik vi sendt til Nordsjælland. Alfonso Blanco var købt som førstemålmand for nogle år siden, men han fandt sig aldrig tilrette i klubben og da Fredrikstad gerne ville betale prisen, så røg han. Anders Jacobsen har været en del af truppen i mange år, men spilletiden har været minimal, så derfor valgte vi i fællesskab at sende ham til Aalesund. Trelleborg har virkelig kastet om sig med penge. De har hentet tre af mine spillere til en samlet værdi af 5,9 millioner €. Luquinhas og Agouda har været hos os i et stykke tid, men har kun fået sporadisk spilletid og derfor ville jeg ikke holde på dem længere. Sidste mand som har forladt os i denne vinter er Zoltan Stieber. Han nåede kun at være hos os i seks måneder, men hvilket måneder. Han har ikke rigtig været til træning og når han endelig var, så brokkede han sig utrolig meget. Derfor valgte vi at sende ham videre. Der er forsvundet en del bredde spillere, men det skal nok gå.
Vi har spillet seks venskabskampe og vi har vundet dem alle med en rimelig margin og hvis man tolker på de kampe, så tror at vi kan være med i toppen. Men mange trænere vil nok sige at det bare var venskabskampe og dem kan man ikke sige noget udefra. Men det er jeg ikke enig i, jeg mener bestemt at vi kan sige en del ud fra kampene. Vi viste i kampene at spillerne virkelig har fundet hinanden og at holdet nu har den fornødne styrke til at spille med i toppen af dansk fodbold. Den helt store spiller i kampene har været Ricardinho og med sine 12 mål så tror jeg helt sikkert at han bliver forårets store skinnende stjerne.
 
Mine forventninger til foråret er ganske store og jeg må sige at jeg forventer en top placering. Det kan måske ende med at vi medvirker i en DONG Cup finale, man ved aldrig. Vi skal i hvert fald ud i Europa med det hold som vi har nu og jeg glæder mig til at komme i gang og vise at SønderjyskÉ også er et hold som vi skal regne med. Så lad bare foråret begynde.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (Vinteren sæson 8)
« Svar #141: 23 Apr 2008, 20:55 »

Arrogant sejrsresultater og -række, og vilde salg du har lavet!! Hvis dansk fodbold kunne præstere det i virkeligheden, så ville det rykke!! Nå, vil tilbage til brændte straffespark mellem Barca og United!! ;o)
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
SønderjyskÉ (Afslutningen på 8 sæson)
« Svar #142: 25 Apr 2008, 11:17 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Forårets prøvelser - En stor sur smiley - Vej til Europa går gennem AaB


Foråret var en sur Smiley


Efter kampene i efteråret havde vi en rigtig god placering i ligaen, og jeg havde store forventninger til at vi kunne få en top placeringen. Vi var jo rigtig godt med i både liga og cup, så jeg så virkelig frem til dette forår med stor spænding. Det kunne jo ende med at vi fik lidt sølvtøj til vores glasmontre i klubhuset. Men sæsonen skulle jo overstås inden der kunne stilles noget ind i vores fine skab. Jeg må sige på forhånd at hvis vores forår var en () så ville jeg have givet den en sur smiley, for det har bare ikke været godt nok. Vores mål var jo at forbedre vores forrige placering og kvalificere os til Europæisk bold, men kunne vi få realiseret de mål.


Den første kamp i året var kampen mod AGF, i kvartfinalen af den danske cup. Kampen var kedelig og hård at komme igennem, men vi vandt og kom derfor videre i cuppen. De efterfølgende kampe bragte blandede resultater med sig, men vi holdte vores placering i toppen. Men kampene mod AGF og FCK var skuffende, vi skulle altså gerne have vundet dem, da vi havde en klart bedre trup og helt igennem bare var bedre. Men det var som om vi var blevet bange henover vinteren, vi var bange for at dumme os og netop dette skulle vise sig at blive fatalt senere hen. Men i de efterfølgende kampe fik vi nogle okay resultater, men det holdt hårdt og det var kun på hængende hår at vi sikrede os de sejre. Efterfølgende skulle vi møde Brøndby hele 3 gange på 10 dage, og Brøndby havde vist skræmmende styrke op til de kampe. Den første kamp var i ligaen og her blev det uafgjort, men det var mere held end forstand. Vi kom rigtig godt fra start i semi-finale kampene mod Brøndby ved at vinde 3-0 hjemme, og det var jeg yderst tilfreds med. I mellem de to cup kampe skulle vi møde Silkeborg og her trak vi os sejrs rigt ud. Det gav os masser af selvtillid til den afgørende kamp ude mod Brøndby i cuppen. Kampen endte 3-3 men vi spillede ikke ret godt i den kamp. Brøndby angreb konstant og var foran hele tre gange i kampen, men vi fik hentet dem hver gang og derved sikrede vi os den ene finale placering i DONG cuppen, som skulle spilles mod vores nemesis, AaB. Efter finalepladsen var sikret, begyndte holdet at slappe utrolig meget af og de præsterede ikke optimalt. Dette kunne ses i 0-0 kampen mod Vejle. Det gik bare dårligt og jeg var ikke tilfreds med spillerne. De kom dog igen med en god præstation mod FC Midtjylland, vi vandt 4-2. Men efter denne kamp skulle der gå langt mellem succeserne. Som man siger på engelsk "this is where we dropped the ball". I de 9 sidste kampe vandt vi kun de to og det kan man ikke sikre sig en topplacering på. Vi blev smadret ganske godt af Viborg og det var bare ren frustration at se på, og jeg var tæt på forlade bænken og gå direkte op i baren for at drikke mig en kæp i øret. Vi tabte desværre også cup finalen til AaB og det var rent held at vi ikke tabte med mere end 2-1. Der var dog en positiv ting ved at vi var i finalen mod AaB. Hvis de vandt ligaen så ville vi komme ud i Europa pga. 2 pladsen og det ville jo være fantastisk. Vi skulle i næste kamp møde AaB igen og her fik vi igen tæsk. Vi tabte hele 6-2 og her viste vi virkelig ingen vilje på banen. Jeg gav dem opsang, vejledning og gav dem alt hvad jeg kunne give, men lige lidt hjalp det. Vi ramte bunden med et brag. Vi genfandt lidt af vores spille glæde i kampen mod AGF, men her var det allerede for sent. Vi tabte de to følgende kamp og derefter spillede vi to kampe uafgjort, men vi fik dog en sejr i den sidste kamp mod Horsens, som faktisk gik gennem sæsonen uden en eneste sejr.


Som det kan ses på vores placering efter de 33 spillede kampe, så var foråret en stor skuffelse. Vi startede ud med at ligge nr. 2 og sluttede på en 4 plads. Dette er jeg utrolig skuffet over, men vi nåede da de mål jeg håbede på. Vi sluttede højere oppe i tabellen end sidste sæson og vi kvalificerede os til fodbold i Europa gennem en 2 plads i cuppen, så mange vil nok kalde vores sæson for en succes, men jeg er skuffet. Denne skuffelse har virkelig sat mine tanker i gang omkring mit virke i klubben. Jeg føler lidt at det er på tide at komme videre, men på samme tid vil jeg gerne stå bag hold ude i Europa.
Der er mange ting der skal overvejes og kun tiden kan vise om jeg bliver i klubben endnu et år. Jeg plejer også hvert år at komme med ros omkring de spillere som jeg mener har gjort det rigtig godt henover året, men i år vil der ikke komme sådanne ting. Jeg er skuffet over spillernes præstationer og derfor kommer der ingen ros. Det kan lyde hårdt, men jeg giver kun ros når den er fortjent og det mener jeg ikke den er nu. For første gang har jeg personligt været med i opløbet som årets træner og jeg fik en anden plads. Det er jeg ganske tilfreds med. Selvom jeg er meget i tvivl om min fremtid i klubben så skal jeg forberede holdet på næste sæson, og der skal jo kigges på mulige forstærkninger. Der skal dog først en smule sommerferie til og i år kan vi holde den med Europæisk fodbold i tankerne.


« Seneste Redigering: 25 Apr 2008, 11:26 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Afslutningen på sæson 8)
« Svar #143: 25 Apr 2008, 11:36 »

Tillykke med Europa!! Det er skidt, at du ikke holder kadancen!!

Har du forsøgt at søge job andetsteds?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Afslutningen på sæson 8)
« Svar #144: 25 Apr 2008, 12:01 »

Tillykke med Europa!! Det er skidt, at du ikke holder kadancen!!

Har du forsøgt at søge job andetsteds?

Ja jeg har søgt nok 10 job, men ingen med succes, desværre. Så det kan ligne en sæson mere i SønderjyskÉ.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Afslutningen på sæson 8)
« Svar #145: 25 Apr 2008, 12:09 »

Altså nu skal man kigge på sæsonen over en hel enhed, og der må jeg sige at din sæson så absolut er godkendt med en fjerde plads, og finale plads i pokalen. Så op med hovedet og tag noget medajle med hjem næste sæson Wink
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Afslutningen på sæson 8)
« Svar #146: 25 Apr 2008, 12:15 »

Altså nu skal man kigge på sæsonen over en hel enhed, og der må jeg sige at din sæson så absolut er godkendt med en fjerde plads, og finale plads i pokalen. Så op med hovedet og tag noget medajle med hjem næste sæson Wink

Ja det er nok bare mig der er godt "kone sur" ticked off. og som du siger så er der jo altid næste sæson. Smiley

Mange tak for din kommentar. Altid dejligt med sådan en Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Afslutningen på sæson 8)
« Svar #147: 25 Apr 2008, 12:32 »

"Metal-træthed" efter mange sæsoner i samme klub er fuldt ud forståeligt, men jeg vil anbefale dig at blive i det sønderjyske.

Selv om du måske mener du burde have opnået mere, så har du bragt klubben ud i Europa, og jeg tvivler på de nogen sinde har været med i UEFA-cuppen før. Så det er noget stort du har opnået denne sæson.

Så derfor vil jeg sige: Klø på! Ud og lær resten af Europa at snakke sønderjysk  Thumbs Up
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: SønderjyskÉ (Afslutningen på sæson 8)
« Svar #148: 25 Apr 2008, 12:43 »

Kæft det var skidt af ACH Opstemt
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
SønderjyskÈ (Sommeren sæson 9)
« Svar #149: 26 Apr 2008, 00:52 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Opgraderinger - Trænerstaben - Truppen - Transfers - Venskabskampe - Første resultater


Første gang ude Europa med SønderjyskÉ


Jeg begyndte som altid tidligt med at kigge efter mulige forstærkninger til en allerede utrolig stærk trup. Vi er utrolig godt besat på alle positioner men man kan jo aldrig sige nej til spillere som er bedre end dem man allerede har. Vi har søg overalt i Europa og der er kommet en del spændende emner frem, og dem har vi studeret ganske nøje.

TRUPPEN

MÅLMAND
Martin Hansen
Mikkel Andersen
Jesper Christiansen

FORSVAR
Kris Stadsgaard
Christiano
Radomir Krizek
Rang Shawkat
Mark Yildirim
Cristián Bolaños
Vaclav Valek
Sebastian Svärd
Søren Fuglsang
Ricardo Correia

MIDTBANE
Matti Lund Nielsen
Per Weirauch
Timon van Leeuwen
Cristian Benavente
Søren Frederiksen
Leon Jessen
Mark van den Boogaart
Tommy Bechmann
Christian Sivebæk
Thomas Kind Bendiksen

ANGREB
Ricardinho
Oliveira
César Lindado
Petr Petrik
Nahuel Benitez x 2
Søren Ulrik Vestergaard

Jeg har gennem sæsonen haft en del samtaler med klubbens ledelse omkring forbedringer at klubbens forhold og vores hjemmebane. Jeg har haft nogle krav til dem hvis de ønskede at jeg skulle blive og i sommerpausen har de offentliggjort planerne om nogle forbedringer der vil komme i løbet af den næste tid. Jeg har gennem de sidste år været en stor fortaler for at vi lavede forbedringer på vores stadion og de kommer nu. Der vil blive lavet 4000 nye pladser på stadion hvilket helt klart vil gavne vores fans. Jeg har også fremstillet krav til ledelsen om forbedringer på vores træningsfaciliteter og bedre faciliteter til de unge i klubben, og de krav har klubben nu tænkt sig at opfylde. Så klubben har i denne sæson lavet investeringer for godt 9 millioner €. Det er noget jeg har savnet og derfor har det givet mig fornyet lyst til at være i klubben. Jeg har også udvidet vores trænerstab henover sommeren. Daniel Van Buyten, Jesper Christiansen og Kasper Bøgelund har alle stoppet deres karriere som spillere og er i stedet blevet ansat som træner i SønderjyskÉ. Så velkommen på den anden side af linjerne til jer.
Transfers


Jeg må ærligtalt sige at det ikke er blevet til de vilde salg i år, men det skyldes jo at jeg gerne vil holde på min nuværende trup. Der har været enkelte spillere som har været utilfredse med mig, men jeg mener at vi har fået snakket ud om det. Den eneste jeg ikke kunne få en fornuftig samtale med var Nabil El Zhar og derfor blev han også solgt til FC København i en fart. Jeg vil ikke have spillere i min trup som skaber dårlig stemning, og det var han begyndt med, men nu er han væk og vi skal ikke tænke på ham mere. Nick Nielsen har kun været hos os som ungdomsspiller og da vi ikke ville give ham en kontrakt så rejste han selvfølgelig. Som sagt så er det ikke blevet til de helt vilde salg, men det er lykkedes os at hente en smule forstærkninger.

Vi har hentet lidt af hvert og jeg må sige at mit kendskab til flere af spillerne er ganske minimalt. Den eneste jeg kender sådan nogenlunde er endnu en hjemvendt dansker, nemlig Michael Krohn-Dehli. Efter mange år i Holland bestemte han sig for at vende hjem til Danmark og klubben blev SønderjyskÉ. Ola Lekven og Vaclav Valek er begge unge spillere og jeg forventer mig rigtig meget af begge spillere og ser frem til at se dem i aktion. Vi har hentet en del franskmænd ind i år. Dette skyldes at de har haft et par gode årgange med gode spillere og vi har jo store forventninger til at vi skal være med i toppen og der skal man jo have gode spillere, så nationalitet betyder intet for mig. I Rangers har vi fundet Thomas Bendiksen og han virker som et utrolig godt køb. Det bliver spændende at følge alle de nye spillere og se om de kan gøre sig gældende på vores hold.


Venskabskampe

Vi har som altid været igennem en god omgang venskabskampe og igen er det gået udmærket. Der er blevet brugt en del spillere som ikke har fået den vilde førsteholdsbold og jeg er meget tilfreds.


Lyngby, Ølstykke og Frem er alle hold som ligger højt oppe i liga systemet og hold som kan give os smæk for skillingerne. Vi præsterede rigtig godt og det blev til to sejre og en enkelt uafgjort i de tre kampe. De sidste tre kampe var mod mindre klubber og vi fik de sejr som der var krævet af os.






De første resultater

Denne sæson bliver en af de mest spændende i min tid hos SønderjyskÉ. Vi skal for første gang i klubbens historie ud i Europa og spille fodbold, det bliver så spændende at se om vi kan være med der. Men vores første rigtig prøve bliver når vi skal spille den danske super cup mod AaB. Vi træder ind i UEFA cuppens første kval runde og vi skal møde Hibernians fra Malta.

Super cup finalen blev fundet meget imponerende med 4-1 og det havde jeg faktisk ikke regnet med. Vi plejer at have utrolig svært ved at slå AaB, men denne gang gik det og vi fik vores aller første pokal til skabet i min tid, flot drenge. Næste kamp var vores første i Europa og den gik fantastisk. Vi bankede Hibernians på hjemmebane med hele 5-0 og jeg var helt oppe at køre over det, fantastisk resultat. Efter UEFA Cup kampen var det hverdag igen og her skulle vi spille 3 kampe. Vi vandt kampene mod Silkeborg og Lyngby med 2-1, det var ikke vildt overvældende spil vi spillede, men vi vandt og fik en god start på sæsonen. Næste kamp mod Randers endte uafgjort, et lidt dårligt resultat, men det kan jeg godt leve med. Så blev det igen tid til Europæisk bold og jeg så virkelig frem til kampen. Det kunne jo være fantastisk at komme videre ud i Europa. Kampen blev vundet med 1-0 og derved kvalificerede vi os til anden kval runde. Lodtrækningen var virkelig spændende og der var mange gode hold med. Vi endte med at skulle møde Chornomorets fra Ukraine. Jeg håber på at vi kan slå dem og kvalificere os til næste runde af UEFA cuppen, men det er noget kun tiden kan vise.
« Seneste Redigering: 26 Apr 2008, 01:00 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010