home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 31162 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Afslutningen på sæson 8)
« Svar #150: 26 Apr 2008, 00:59 »

"Metal-træthed" efter mange sæsoner i samme klub er fuldt ud forståeligt, men jeg vil anbefale dig at blive i det sønderjyske.

Selv om du måske mener du burde have opnået mere, så har du bragt klubben ud i Europa, og jeg tvivler på de nogen sinde har været med i UEFA-cuppen før. Så det er noget stort du har opnået denne sæson.

Så derfor vil jeg sige: Klø på! Ud og lær resten af Europa at snakke sønderjysk  Thumbs Up

Jeg må godt nok sige at jeg på et tidspunkt ikke gad mere, men det har hjulpet at få kommentare om at fortsætte, så det gør jeg Smiley
Som jeg skrev tidligere så tror jeg også bare at jeg var lidt kone sur, men var nok også kørt lidt træt i det. Men nu er lysten kommet tilbage.

så jeg køre som sagt videre her og vil sige tak til alle dem som har skrivet kommentare og til dem der følger med, dejligt at vide at det er godt nok det man går og laver. så Tusind tak skal i have Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Sommeren sæson 9)
« Svar #151: 28 Apr 2008, 09:56 »

Har lige haft et par dage uden fmfreaks (hvordan er det muligt?!), så dejligt at komme tilbage til en update.

Jeg har opgivet at følge med i dine signings, da jeg ikke kender én eneste af dem - Dertil er du simpelthen kommet for langt i spillet.

Fedt med Europa - Det giver bloggen ekstra kant, at du nu er med på det niveau. Fedt at opleve.

Ellers tillykke med pokalen. Det tegner som gode tider, når du kan slå AaB så markant.

Hvad er målsætningen for den nye sæson? Er det medaljer, eller skal de ligefrem have en bestemt karat? Synes nemlig du er utrolig ambitiøs, da det lyder som om, at du er "utilfreds" med 7 point i de første 3 ligekampe.
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Afslutningen på sæson 8)
« Svar #152: 28 Apr 2008, 10:11 »

Jeg må godt nok sige at jeg på et tidspunkt ikke gad mere, men det har hjulpet at få kommentare om at fortsætte, så det gør jeg Smiley
Som jeg skrev tidligere så tror jeg også bare at jeg var lidt kone sur, men var nok også kørt lidt træt i det. Men nu er lysten kommet tilbage.

så jeg køre som sagt videre her og vil sige tak til alle dem som har skrivet kommentare og til dem der følger med, dejligt at vide at det er godt nok det man går og laver. så Tusind tak skal i have Thumbs Up

Jeg siger igen: Overvej at tilmelde mig blogkonkurrencen. Du er rigtig god til at skrive på din måde, og der er tonsvis af lovende hold i Viasat Sport Divisionen og 2. division at vælge imellem. Overvej det, jeg tror ikke det er for sent  Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Sommeren sæson 9)
« Svar #153: 28 Apr 2008, 10:29 »

fed blog og fedt at du er med UEFA´en!
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Sommeren sæson 9)
« Svar #154: 28 Apr 2008, 11:05 »

Har lige haft et par dage uden fmfreaks (hvordan er det muligt?!), så dejligt at komme tilbage til en update.

Jeg har opgivet at følge med i dine signings, da jeg ikke kender én eneste af dem - Dertil er du simpelthen kommet for langt i spillet.

Fedt med Europa - Det giver bloggen ekstra kant, at du nu er med på det niveau. Fedt at opleve.

Ellers tillykke med pokalen. Det tegner som gode tider, når du kan slå AaB så markant.

Hvad er målsætningen for den nye sæson? Er det medaljer, eller skal de ligefrem have en bestemt karat? Synes nemlig du er utrolig ambitiøs, da det lyder som om, at du er "utilfreds" med 7 point i de første 3 ligekampe.
Jeg sidder faktisk og arbejder med næste update nu, så der kommer mere snart. Det er heller ikke nemt at finde rundt i de nye spillere, men jeg stoler på mine scouts, men der er et par svipsere i mellem spillerne.
Ja UEFA cuppen giver et ekstra kick til det hele. Det er også lidt cool at have fået dem derop.
Min målsætning var medaljer og slutte højt. Men jeg har revurderet min målsætning som du kan læse i min næste Update.

Jeg siger igen: Overvej at tilmelde mig blogkonkurrencen. Du er rigtig god til at skrive på din måde, og der er tonsvis af lovende hold i Viasat Sport Divisionen og 2. division at vælge imellem. Overvej det, jeg tror ikke det er for sent Smiley
Jeg overvejer det også og jeg har faktisk ideen til næste Blog klar, men jeg skal snart igeng med et Projekt på universitetet og det kommer til at tage meget af min tid, så jeg har ikke så meget tid til at spille. Og så skal jeg lige lærer at bruge photoshop til at lave mit banner, og det går ikke så godt ticked off

fed blog og fedt at du er med UEFA´en!
Jo mange tak, jeg gør mt bedste Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Sommeren sæson 9)
« Svar #155: 28 Apr 2008, 11:38 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Europa - Downfall - Tunge overvejelser


Europa vs. Liga, kan niveauet holdes i begge på samme tid.


Mange mennesker vil mene at vi i SønderjyskÉ har overpræsteret igennem de sidste par år, det er blevet til en femte og en fjerde plads i de sidste to år og det er aldrig før sket i klubbens historie. Jeg mener ikke at vi kun har overpræsteret på nogen måde og jeg mener da bestemt også at vi hører til i toppen af dansk fodbold. Med vores kvalificeringen til fodbold ude på kontinentet og sejren i første runde af kval runden, så mener jeg at vi har bevist at vi mener det seriøst. Men så kommer spøgsmålet om man kan koncentrere om ligaen og UEFA cuppen på samme tid. Jeg har altid sagt at det var meget svært at holde fokus mere end et sted af gangen, men jeg håber at vi kan bryde det og være med begge steder. Jeg tror at denne sæson bliver et langt sejt træk, men vi skal nok komme ud i den anden ende ”on top” som man siger. Forventningerne er store og jeg håber ikke at vi skuffer.


Vores kampprogram var langt og hårdt, men jeg troede helt bestemt at vi var klar til den udfordring og med tilgangen af de nye spillere, så var jeg sikker på at det nok skulle gå. Men desværre viste efteråret sig som en kæmpe prøvelse og den ville teste min tiltro til spillere og troen på mig selv. Vi fik egentlig en rimelig god start på sæsonen, men det begyndte så småt at gå galt efter de første kampe. Henover efteråret er det kun blevet til 4 sejre og 3 uafgjort, resten er tabt. Så det er ikke blevet til den helt store point høst. Vi har bare ikke haft heldet i hele efteråret, mange at kampene er tabt lige til sidst, men vi har vundet over Silkeborg to gange, Lyngby en enkelt og så fik vi også 3 point mod FCK, men ellers har den stået på meget skuffende resultater. Der har været kampe hvor vi virkelig har fået en lektion i fodbold, men for det meste har det været tætte kampe med nederlag til sidst. Så det har virkelig været ret så frustrerende at sidde på bænken til alle de kampe. Jeg vil ikke gå dybere ind i liga kampene, da resultaterne og placeringen i ligaen taler for sig selv, og spillere præstationerne har jo heller ikke været i top.
Vi kom jo videre til anden kval runde i UEFA cuppen og her mødte vi jo Chornomorets fra Ukraine. Vi mødte dem første gang på udebane og det lykkedes os at få en uafgjort med hjem derfra. Kampen var meget spændende og vi kæmpede en del på deres meget ujævne bane, men vi scorede 2 mål og det var nok til at få et godt udgangspunkt til hjemmekampen. På hjemmebane startede vi fantastisk ud, vi kom ret hurtigt foran 2-0 og det lignede en sikker samlet sejr, men pludselig fik de et mål og så ville resten af kampen blive spændende. De pressede os helt i bund i det sidste kvarter og var tæt på deres anden scoring, men vi holdte dem tilbage og gik derved videre til første runde af UEFA cuppen. Jeg glædede mig rigtig meget til at se hvem vi skulle møde og der var utrolig mange gode hold med. Jeg ville gerne undgå de helt store hold da vi gerne ville i anden runde. Trækningen var en lidt lang proces for os, da vores hold var en af de sidste der kom op af bowlen, men så kom vi. Vi var først oppe og da de viste at vi skulle mode Hapoel Tel-Aviv kom jeg med et lille smil. Det var nemlig en modstander vi kunne vinde over og jeg var faktisk allerede fremme ved anden runde. Første kamp var på hjemmebane og vi spillede fantastisk og kampen endte 4-2 til os og det var et okay resultat, men var dog ikke glad for de to mål de fik. Da vi ankom til Tel-Aviv var jeg sikker på at vi allerede var videre og kampen skulle bare overstås. Men jeg fik mig dog en kæmpe overraskelse da kampen var i gang. Vi kom hurtigt foran og jeg tror at spillerne begyndte at slappe af her, men Tel-Aviv blev vist mere tændte af det mål og efter det mål kørte de os bogstaveligtalt over. De scorede tre hurtige mål og nu var kampen pludselig alt for spændende. Der blev kæmpet meget frem og tilbage og det tyde på flere mål, men det var Tel-Aviv der trak sig sejrrigt ud af kampen med målet til 4-1. Det betød desværre at vi røg ud i første runde af UEFA cuppen, et meget skuffende resultat for mig netop da det skete, men det var vores første gang ude i Europa og det gik okay. Efter vores exit fra UEFA cuppen ville vi satse på den hjemlige liga, men kampen ude i Europa havde taget hårdt på os og vi faldt helt igennem. Der er dog stadigvæk et sted vi er med og det er i DONG cuppen, så jeg har besluttet at vi satser det hele der for vi er allerede langt nede i ligaen. Næste kamp i DONG cuppen er mod AGF, ligaens tophold.


En 10. plads efter kampene i efteråret er jo ikke noget vi er stolte over, men vores kampe i Europa havde virkelig kostet os og det må vi acceptere. Men vi skal i gang i det kommende forår og derfor har jeg og teamet startet en proces der skal vurdere holdet på spiller siden, men også trænerteamet. En stor ændring er at min assistent gennem flere år er blevet sagt op og vi har hentet en ny mand ind. Han kommer fra et assistent job i Helsingborg, og jeg glæder mig meget til at arbejde sammen med ham. Han er mere fremadrettet i sin mentalitet end Luke var og det var nu ved at være et problem, men nu er vi videre og sådan er det. Men vi har også startet en proces der skal tynde ud i vores efterhånden igen store trup og vi har fortaget en del salgsfremmende arbejde så vi kan komme af med nogle af spillerne, da vi havde mange som ikke leverede varen eller simpelthen bare ikke var gode nok, og de mange middelmådige spillere trak ned i truppen. På samme tid har vi scoutet kraftigt rundt omkring i verden, det har vi gjort for at få den kaliber spiller ind som vi mener vi mangler, og denne gang skal der bruges penge, vi SKAL være med i toppen.
Så vinteren skal bruges på meget arbejde og nu skal vi bare i gang. Der er store forandringer og udskiftninger i vente. Så vi ser frem mod et forår hvor et nyt SønderjyskÉ hold rejser sig fra asken og bliver store igen.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Efteråret slut i sæson 9)
« Svar #156: 28 Apr 2008, 11:45 »

Efter at have afsluttet afstemningen så tyder det på at bloggen skal blive ved lidt endnu, så det vælger jeg at følge.

Men jeg modtager gerne input til hvordan den kan gøres bedre, da jeg selv synes der mangler lidt, men bare ikke kan sætte en finger på det. Så forslag modtages gerne, hvis i altså har nogle.

Tak til dem der læser med og til dem der har stemt. I hope you will keep following this blog
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÈ (Sommeren sæson 9)
« Svar #157: 28 Apr 2008, 23:01 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Overvejelser - Opgradering - Transfers -  Venskabskampe - Forventninger


Efteråret fra helvede, hvad gør man så?


Det er som alle ved ingen hemmelighed at vores efterår har været et sandt helvede, og hvordan graver man sig op fra helvede? En skovlfuld af gangen. Vi har ikke kunne levere det vi har lovet. Vi har gennem flere år proklameret, at vi bestemt hører til i toppen af dansk fodbold og at vi i SønderjyskÉ er noget specielt. Det er også gået udmærket i de to foregående år, men i år er det gået virkelig skidt. Vi har ikke kunne få spillet til at hænge sammen og vi har flere gange været prygleknapper for de andre hold. Det er noget vi bliver nødt til at ændre på i foråret.
Det dårlige efterår gav, os i teamet, stof til eftertanke og vi igang satte en proces der skulle være med til at rydde kraftigt op i truppen. Da vi sidste sæson sikrede os adgang til det dejlige selskab der er UEFA cuppen, så hentede vi jo en del spillere ind som skulle give os de kvaliteter der skulle til for at klare os godt i Europa, men mange af de spillere formåede ikke at slå til, og det var bare skuffende. Derfor startede vi midt på efteråret med at prøve at få afsat en del af de fejlkøb vi havde foretaget os. Der viste sig desværre også et behov for at tynde ud i de spillere som ikke ønskede at forblive i klubben. Her snakkede vi om stamspillere og reserver som gerne ville videre i fodbold systemet. Så derfor er der forekommet utrolig mange salg på dette halve år. For at få holdet op i systemet igen har vi haft vores scouts på overarbejde og især dem, der har base i Sydamerika, har gjort et kæmpe stykke arbejde. Vi har nemlig kigget meget på spillere derfra, da vi er kendt for at være gode til at integrere spillere fra den del af verden. Vi har følt at der har været et behov for at rydde op i de spillere som ikke har leveret varen og ikke var gode nok, for så at erstatte dem med markant bedre spillere. Der har været åbnet for den helt store pengekasse i klubben, og vi har hentet nye ind for flere millioner. Hvis man vil være top hold, så må man handle som et.



Transfers



Salg




Som tidligere omtalt så har solgt en del spillere siden sommeren, det er faktisk blevet til hele 21 spiller i alt. Der er en del markante spillere. Mellen en af dem er vores forsvarsgeneral Kris Stadsgaard. Kris havde ønsket at forlade klubben i det meste af året og derfor gik vi med til salget da norske Vålerenga ville betale vores pris. Flere af de store spillere som har forladt os er:
Oliveria - Angriber
Søren Frederiksen – Offensiv midt
Søren Ulrik Vestergaard – Angriber
César Lindado – Angriber
Christian Sivebæk – Wing
Nahuel Benítez – Angriber
Timon Van Leeuwen – All-round midt
 
Det var de spillere som gennem deres tid i klubben har være en fast del af førsteholdet. Mange af de andre solgte, har også været en del af truppen, men har ikke fået mere end et par kampe igennem deres tid i klubben og derfor er mange af dem røget. Der er dog et par af spillerne jeg er ked af at miste, fordi de er nogle store talenter, men pga. den manglende spilletid har jeg måtte slippe Adílson og Florin Sandu. Jeg forventede mig meget af disse spillere og de præsterede rigtig godt på andenholdet, men fandt aldrig formen på førsteholdet. Men det er mange spillere som der har forladt os, og det har jo nok også bidraget til den dårlige form. Det gav godt i klubkassen at sælge alle de spillere, ca. 32 millioner € som så skulle reinvesteres.



Køb




Der er blevet handlet en del som det kan ses på opgørelsen, men det har været nødvendigt. Det er ikke kun unge spillere som vi har fået ind i transfervinduet, vi har handlet spillere fra alle alders klasser og det har vi gjort for at skabe harmoni mellem dem med rutine og dem der mangler. Vi har samlet i denne sæson, brugt hele 34 millioner € på at skaffe de nye spillere og det forpligter. Spillerne stammer fra forskellige dele af verdenen, men størstedelen kommer fra Sydamerika og Østeuropa, hvilket vi har meget erfaring med i klubben, så de skal nok falde til. Men det er blandt de sydamerikanske spillere at vi finder vores profiler. De fleste af dem er offensive i deres spil og jeg glæder mig utrolig meget til at se dem bringe os op i tabellen igen. De mange indkøb er del af den nye strategi, som vi i trænertemaet har fastlagt. Vores målsætning er jo at være med i toppen og vinde det danske mesterskab indenfor 5 år. For at kunne realisere den målsætning, skulle der hentes nye spillere ind som vi kunne bygge fremtidens hold op omkring. De spillere mener vi, at vi har fundet mange af i dette vindue og nu skal de bare holdes i klubben så vi kan nå vores mål. Der er ikke planlagt flere indkøb lige nu, men vi siger aldrig nej til et røverkøb.

Sidste gang de forskellige landsholdssamlinger blev offentliggjort, havde vi hele 21 spillere der blev kaldt op og det var bare på ungdoms siden, så jeg ser det lidt som en blåstempling af det vi har gang i her i klubben og det er jeg stolt over. Vi har som altid spillet en del venskabskampe, men denne gang skulle de bruges til at få holdets moral op fra kulkælderen.



Venskabskampe




Vi har mødt et bredt spektre hold og vi er alle gangene sluppet af sted med sejre, og vi score samlet 28 mål, hvilket jeg er rigtig stolt over. Kampene var jo til for at få moralen på holdet op og det har helt klar hjulpet. De fleste af spillerne har vist mere glæde og lyst til træning, og vores mental træner har meldt om klare forbedringer hos spillerne. Så venskabskampene har virkelig givet holdet troen tilbage, og nu skal vi bare overføre det til ligaen som langsomt nærmer sig. Jeg føler vi er klar og de nye spillere vil rigtig gerne på banen, så de kan vise hvad de dur til.
Mine forventninger til denne sæson er at vi kommer lidt højere op i tabellen og at vi kommer i finalen af DONG cuppen. Det kan måske lyde lidt ambitiøst, men vi skal have valuta for vores investerede penge. Nu står liga starten for døren og vi er klar til at rejse os igen.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #158: 29 Apr 2008, 09:38 »

Vilde investeringer - Selvom jeg ikke kender spillerne. Hvor mange er tilbage i truppen, for det er jo næsten Viborg-tilstande i SønderjyskE lige nu. Wink

Synes dog det er meget at hive ligeså mange spillere ind, som du sælger, hvis din trup var stor i forvejen.

Ellers lækkert med ekstra data som samlet indkøbs- og salgspris, så den ikke skal regnes sammen af en selv.
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #159: 29 Apr 2008, 09:52 »

Hva er din hemmelighed til at sælge dine spillere for så høje beløb i hvert transfervindue?

Har aldrig oplevet at det er muligt at sælge SÅ mange spillere for så høje beløb da der er en "grænse" for hvor høj deres værdi kan blive i DK..
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #160: 29 Apr 2008, 13:55 »

Hva er din hemmelighed til at sælge dine spillere for så høje beløb i hvert transfervindue?

Har aldrig oplevet at det er muligt at sælge SÅ mange spillere for så høje beløb da der er en "grænse" for hvor høj deres værdi kan blive i DK..

Jamen der er egentlig ingen hemmelighed bag det. Hvis jeg vil af med en spiller så tilbyder jeg ham bare til klubber til en høj pris. hvis han står til 500.000 € så tilbyder jeg ham bare til klubberne for 3 millioner € og så afventer jeg bare om der er nogle der byder. Hvis ikke nedsætter jeg bare prisen lidt.
Ved spillere som andre klubber byder på uden at jeg først har gjort noget, afkræver jeg bare en høj pris da det jo ikke er mig der vil sælge. Nogle gange går de med på den andre gange gør de ikke.
Men det skal også siges at mange af priserne er på afbetaling og ikke en engangssum.

Håber det var svar nok. ellers så sig til 
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #161: 29 Apr 2008, 13:56 »

Jamen der er egentlig ingen hemmelighed bag det. Hvis jeg vil af med en spiller så tilbyder jeg ham bare til klubber til en høj pris. hvis han står til 500.000 € så tilbyder jeg ham bare til klubberne for 3 millioner € og så afventer jeg bare om der er nogle der byder. Hvis ikke nedsætter jeg bare prisen lidt.
Ved spillere som andre klubber byder på uden at jeg først har gjort noget, afkræver jeg bare en høj pris da det jo ikke er mig der vil sælge. Nogle gange går de med på den andre gange gør de ikke.
Men det skal også siges at mange af priserne er på afbetaling og ikke en engangssum.

Håber det var svar nok. ellers så sig til 

Okay, tak..

Flotte salg  Thumbs Up
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #162: 29 Apr 2008, 13:58 »

Vilde investeringer - Selvom jeg ikke kender spillerne. Hvor mange er tilbage i truppen, for det er jo næsten Viborg-tilstande i SønderjyskE lige nu. Wink

Synes dog det er meget at hive ligeså mange spillere ind, som du sælger, hvis din trup var stor i forvejen.

Ellers lækkert med ekstra data som samlet indkøbs- og salgspris, så den ikke skal regnes sammen af en selv.

Ja det virker lidt underligt at hente så mange ind, men jeg er ved at smide flere ud. Jeg vil byggeholdet op omkring de nye spillere. Men jeg har alt for mange spillere på alle tre hold og gemmer mange på andenholdet. Men er igang med at tynde kraftigt ud Smiley
Jeg havde på et tidspunkt 96 spillere på førsteholdet, andenholdet og U-18.  crazy
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #163: 29 Apr 2008, 14:00 »

Okay, tak..

Flotte salg  Thumbs Up
Jamen mange tak.

og god blog du har forresten Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #164: 29 Apr 2008, 14:03 »

Jamen mange tak.

og god blog du har forresten Thumbs Up

Tak og i lige måde  Wink

Får bare ik kommenteret så meget, som det fortjener  Ubeslutsom
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010