home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 225 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 31189 gange)
Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #120: 21 Apr 2008, 10:09 »

Kanon update!! Surt at du havde AaB i en af de sidste kampe, så du mistede chancen for Europa mod et hold, du ikke kan slå. Ellers lækkert at du spiller med i "toppen".

Har du en til at overtage for Nicolás Millán? Du må snart kunne få en klasse-signing, hvis du vil, eller er det fortsat umuligt?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #121: 21 Apr 2008, 10:26 »

SønderjyskE som midterhold i dansk fodbold - meget flot klaret!  Thumbs Up
Ja det er rimelig godt klaret. Men det har også taget lidt tid jo Smiley Men jeg vil højere op i ligaen crazy

Kanon update!! Surt at du havde AaB i en af de sidste kampe, så du mistede chancen for Europa mod et hold, du ikke kan slå. Ellers lækkert at du spiller med i "toppen".

Har du en til at overtage for Nicolás Millán? Du må snart kunne få en klasse-signing, hvis du vil, eller er det fortsat umuligt?
Ja det var virkelig noget hø med den kamp, det var virkelig tæt på. Men sådan kan det jo gå.
Jeg har masser til at overtage pladsen, f.eks:
César Lindado
Søren Ulrik Vestergaard
Kwabena Agouda
Nahuel Benitez
Nahuel Benitez
De to sidste har ens navne. Så som du kan se, så er der masser af spillere der står på spring.
Der kommer en trup opdagering i næste update.
Jeg leder med lys og lygte efter store signings, men ingen vil, jeg har pengene til det.
« Seneste Redigering: 21 Apr 2008, 10:32 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (starten sæson 8)
« Svar #122: 22 Apr 2008, 01:05 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



SønderjyskÉ mod toppen? - Transfers - Truppen


8 Sæson i SønderjyskÉ, vores tid er nu.


Da sidste sæson sluttede, havde jeg bestemt mig for at jeg absolut ikke ville handle en masse spillere ind igen, og jeg ville heller ikke rigtig sælge nogen. Men man har jo et standpunkt til man tager et nyt. Klubben havde en meget sund økonomi og den estimerede værdi havde rundet 22 millioner €(165.000.000 kr.). Det er en pæn stigning fra den estimerede værdi på 500.000 €(3.750.00 kr.) fra første sæson. Så man kan godt sige at vi har gjort et godt stykke arbejde. Det var pga. den gode økonomi at jeg bestemte mig for at prøve at holde sammen på truppen, men der var desværre spillere som ville videre og derfor var jeg tvunget til at sælge. Det var nogle gode spillere der forlod klubben, så derfor var vi nødt til at gå ud på markedet og bruge lidt penge. Vi kiggede på rigtig mange spillere og der blev valgt lidt forskelligt. Vi handlede nogle rutinerede spillere som har spillet en del kampe i Danmark, men også i udlandet. Vi handlede også spillere til bredden og så købte vi også en del til fremtiden. En af grundene til at vi har handlet så meget, er at ambitionerne er at komme ud i Europa, og det mener jeg vi kan nu.

TRUPPEN

MÅLMAND
Martin Hansen
Mikkel Andersen
Jesper Christiansen

FORSVAR
Kris Stadsgaard
Christiano
Sashi Chalwe
Sava Dimitrijevic
Rang Shawkat
Radomir Krizek
Sebastian Svärd
Søren Fuglsang
Leon Jessen
Ricardo Correia

MIDTBANE
Matti Lund Nielsen
Nabil El Zhar
Søren Frederiksen
Timon van Leeuwen
Mark van den Boogaart
Cristian Benavente
Per Weirauch
Tommy Bechmann
Christian Sivebæk
Luiquinhas

ANGREB
César Lindado
Søren Ulrik Vestergaard
Kwabena Agouda
Petr Petrik
Nahuel Benitez x 2
Anders Jacobsen
Spillersalg

Vi har solgt hele 11 spillere henover sommeren. Størstedelen af de som blev solgt, var spillere som ikke har spillet særlig meget i sidste sæson, men desværre har vi også måtte sælge et par profiler. Det var specielt svært at sige farvel til mine to faste mænd i front, Nicolás Millán og Matías Quintana. Men begge havde ambitioner om at spille i større klubber ude i Europa.
Vi fik rigtig gode penge for begge spillere, men penge er ikke alt og jeg ville nu hellere have beholdt dem begge. Jardel var fast mand da han kom til klubben, men han kunne ikke præstere i længden, så derfor har han forladt os igen. Wang Dalei fik enkelte kampe sidste år, men kunne ikke rigtig finde formen og følte sig heller ikke tilpas i klubben. Så da Vejle gerne ville betale prisen for ham så sendte vi ham op til dem. Ibrahim Sissoko spillede 25 kampe for os sidste år og gjorde rigtig god figur, men da vi op til denne sæson fik tilbudt om at købe nogle spillere til netop hans position, som også var bedre end ham, så valgte vi at sende ham videre. Olesen, Ilsø, Olsen og Jensen var alle fire spillere som ikke længere var sikre på førsteholdsbold i SønderjyskÉ, så derfor ville de gerne videre i jagten på mere spilletid, og jeg er ikke manden der tvinger folk til at blive et sted de ikke ønsker at være. Transfer summerne var heller ikke store på dem, da de bare skulle videre. Nikolaj Agger og Mirzel Galic spillede fast på andenholdet, men det var ikke nok og derfor bad de om at blive solgt. Noget jeg gerne gik med til da der trængte til lidt oprydning hos reserverne.



Spiller køb


Der har virkelig været gang i kasseapparatet i SønderjyskÉ denne sommer og vi har formået at hente ikke mindre end 15 spillere i alle aldersgrupper. Vi har hentet spillere hovedsageligt fra Europa eller sydamerikanere med Europæisk pas, og det er nogle gode spillere der er hentet ind. Vi har inddelt indkøbene i følgende grupper: De rutinerede, Unge til bredden, talenter og målmænd.

De rutinerede


Vi har sikret os fire dansker som jeg klaret ser som nogle med rutine. Sebastian Svärd er hentet hjem fra tyske Gladbach og han har meget rutine som kan gavne os gennem den lange sæson. Tommy Bechmann er også hentet i tyskland, hvor han har spillet for Bochum og sidst for Braunschweig. Begge spillere er i starten af 30'erne, men de har stadigvæk en del år tilbage at spille i. Christian Sivebæk og Leon Jessen er begge hentet i Midtjylland, hvor de har været en vigtig del af deres førstehold, og det håber også at de får hos os. Van den Boogaart var et stort talent hos Feyenoord i hans unge dage, men har siden været hos Sevilla i Spanien og NEC i hjemlandet Holland. Han har evnerne til at yde noget stort for os, og tiden må vise om han slår til. Mahamadou Habibou var en spiller jeg aldrig før havde hørt om, men vi modtog en DVD fra hans agent og vi kunne lide hvad vi så, så vi skrev en 2 åring kontrakt med franskmanden.


Unge til bredden


Der er mange ukendt spiller mellem de her spillere. Zoltan Stieber var den eneste jeg havde kendskab til, da jeg fulgte ham i hans unge dage hos Aston Villa. Oliveira, Petr Petrik og Vlad Visan er alle angribere og de har alle talenter der springer skalaen. Oliveira er den yngste og derfor får han nok ikke spilletid til at starte med, men alle skal nok gøre deres for at blive en succes i det SønderjyskÉ. Så jeg ser frem til at følge deres udvikling.



Talenter


Det er blandt talenterne at vi finder det klart dyreste af mine indkøb. Mark Yildirim er et stort talent i Holland og derfor hentede jeg ham til og det er sjældent at en "dreng" på 17 år kan gå ind og spille op med top professionelle spillere, men det kan Mark. Adílson er også et stort talent og jeg ser også et meget stort lys i ham. De andre er selvfølgelig også talenter, men de har meget at bevise før jeg vil bruge dem på holdet. Men det kommer nok. De er jo hentet for at blive brugt.


Målmænd


Sidste år havde vi en solid bagerste skanse i Jesper Christiansen, men han nærmer sig pensionsalderen og derfor har jeg besluttet at få nogle yngre kræfter ind i truppen, som så med tiden skal tage over efter ham. Begge er hentet i England og har spillet en del på diverse hold. Mikkel Andersen er hentet på free transfer, men han spillede tidligere for Reading og Bradford. han er en talentfuld målmand som har spillet meget de sidste 2 år. Martin Hansen er hentet hjem fra selveste Liverpool hvor han var nede som tredje målmand. Han kom dertil fra Brøndby, men nu får han chancen her hos os.



Mange onde tunger vil nok sige at der er skiftet alt for meget ud i truppen til at vi kan gøre os gældende i SAS Ligaen, men jeg mener bestemt at vi kan spille med i toppen af ligaen, og måske kvalificere os til Europæisk fodbold. Medierne giver os en placering midt i feltet, men jeg satser på vi kan spille med i toppen. Det bliver en spændende sæson og jeg glæder mig, MEGET.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #123: 22 Apr 2008, 10:17 »

Fed update!! Det kan bruges til noget.

Selvom du har spillet i 8 sæsoner, er det så ikke en helt urimelig god økonomi, du kører med?? Hvad har du samlet fået på spillersalg i den periode (og hvad har du samlet brug på spillerindkøb)?

Ellers fint at se dig smide lutten på potentielle stjerner. Kender dog ikke Vlad Visan, så det bliver spændende at se, om han er en succes, men tror du har ret med hensyn til Yildirim.

Og så er det nogle gode salg du har lavet - Specielt til Vejle!!

Kom med flere updates - TAK!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #124: 22 Apr 2008, 11:29 »

Meega fed blog, håber du når ud i Europa Smiley

Hvis du går ind under spilstatus hvor mange dage og timer har du så brugt på det save-game  crazy ?
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #125: 22 Apr 2008, 12:04 »

Fed update!! Det kan bruges til noget.

Selvom du har spillet i 8 sæsoner, er det så ikke en helt urimelig god økonomi, du kører med?? Hvad har du samlet fået på spillersalg i den periode (og hvad har du samlet brug på spillerindkøb)?

Ellers fint at se dig smide lutten på potentielle stjerner. Kender dog ikke Vlad Visan, så det bliver spændende at se, om han er en succes, men tror du har ret med hensyn til Yildirim.

Og så er det nogle gode salg du har lavet - Specielt til Vejle!!

Kom med flere updates - TAK!

Jeg har solgt spillere og købt spillere for følgende beløb:
Solgt: 56.000.000 € = 420.000.000 kr ca.
Købt: 19.250.000 € = 144.375.000 kr ca.
Difference på: 36.750.000 € = 275.625.000 kr.

Bonus info:
Spiller solgt eller released: 121
Spillere købt: 184
Solgt pr sæson: 17
Købt pr sæson: 26
Opgjort inden sæson start sæson 8.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #126: 22 Apr 2008, 12:07 »

Meega fed blog, håber du når ud i Europa Smiley

Hvis du går ind under spilstatus hvor mange dage og timer har du så brugt på det save-game  crazy ?

Ja det kan man nemlig se der Smiley Vil du gerne vide det da?

Der er brugt 10 dage 13 timer og 16 min.
MEN, spillet har tit kørt i flere timer mens jeg har lavet alt muligt andet. Så man skal nok afskrive 2 til 3 dage fra den tid, men det er stadigvæk utrolig længe.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #127: 22 Apr 2008, 12:30 »

Det er jo verdens mest urentable forretning, du har stablet på benene - I hvert fald hvis du ikke var Kræmmeren fra Nordjylland (eller hvad medierne nu kalder dig). Du skal vist være glad for, at du henter billigt og sælger dyrt!!! (Måske har jeg misforstået din "estimerede værdi" som værende din balance... Er ikke helt inde i det nye spil endnu, så er ikke klar over, om det er et spørgsmål om alle aktiverne - I så fald er din balance vel meget mindre?)

Ellers vildt at du har gamet så længe. Som sagt tidligere er jeg imponeret over din udholdenhed.
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #128: 22 Apr 2008, 12:46 »

Det er jo verdens mest urentable forretning, du har stablet på benene - I hvert fald hvis du ikke var Kræmmeren fra Nordjylland (eller hvad medierne nu kalder dig). Du skal vist være glad for, at du henter billigt og sælger dyrt!!! (Måske har jeg misforstået din "estimerede værdi" som værende din balance... Er ikke helt inde i det nye spil endnu, så er ikke klar over, om det er et spørgsmål om alle aktiverne - I så fald er din balance vel meget mindre?)

Ellers vildt at du har gamet så længe. Som sagt tidligere er jeg imponeret over din udholdenhed.

Den estimerede værdi dækker over klubbens værdi (spillere og sådan). Så der er jo sket enorm værdi stigning i klubben.
Min balance er på godt 20 millioner €.



« Seneste Redigering: 22 Apr 2008, 12:52 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #129: 22 Apr 2008, 16:05 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Last minute transfers


Der er blevet spillet lidt kampe og det er ikke gået helt som gerne jeg ville have det. Så derfor har jeg brugt lidt af klubbens penge og vi har fået markante forstærkninger ind. De er som følger.

Jeg har gjort det største indkøb i SønderjyskÉs historie. Jeg har hentet Ricardinho i Brasilien, hvor han var en af de bedste igennem flere år. Jeg havde længe hold øje med ham og da jeg snakkede med hans agent, lød det til at han var interesseret i at komme til SønderjyskÉ. Så jeg kontaktede klubben og vi blev enige om en pris. Derefter gik det hurtigt og vi blev enige med Ricardinho om en kontrakt. Vi holdt øje med flere unge spillere og da muligheden bød sig så hentede vi dem ind. Vi skrev også korte kontrakter med Mohamed Zidan og Andrea Gasbarroni. Dette gjorde vi pga. deres rutine på banen og begge har en fremtid i vores træner team, håber jeg på. Éver Guzmán blev også hentet ind som reserve til angrebet, da ingen af de nuværende har scoret nok mål. Glæder mig til at se de nye ansigter i truppen trække SønderjyskÉs trøje over hovedet.

Jeg har som altid også sendt flere spillere ud i andre klubber, da der skal gøres plads til de nye. Det er som altid spillere som ikke er med på førsteholdet, som vi har givet tilladelse til at finde nye klubber. Der er dog et par prominente navne mellem dem.

Jeg var utrolig skuffet da klub ledelsen valgte at sælge Sava videre til Zürich, UDEN at snakke med mig. Men det fik åbenbart et tilbud de ikke kunne afvise, DESVÆRRE!.
Sashi Chalwe har også forladt os. Der har ikke været meget spilletid til ham de sidste år og pga. hans alder så har vi solgt ham til Randers. Resten er spillere som desværre ikke har kunne brude ind i førsteholds truppen og derfor har vi ikke ville holde på dem. Dog har det været lidt sørgeligt at sige farvel til Michael Christensen, der er af egen avl og bestemt har en lys fremtid foran sig. Men han ville gerne lov til at prøve kræfter i det Midtjyske.
Det var det, men der er jo også sket en del på så kort tid.

Ses til næste update

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #130: 22 Apr 2008, 16:18 »

Klar til næste update!! Fedt at se dig smide lutten på en (klasse?)signing (jeg kender ham overhovedet ikke)!! Håber han kan bringe dig i Europa!! Kan man eventuelt få et SS af Ricardinho?

Fortsæt endelig med store signings!! Bliver dine fans ikke vilde?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #131: 22 Apr 2008, 16:30 »

Klar til næste update!! Fedt at se dig smide lutten på en (klasse?)signing (jeg kender ham overhovedet ikke)!! Håber han kan bringe dig i Europa!! Kan man eventuelt få et SS af Ricardinho?

Fortsæt endelig med store signings!! Bliver dine fans ikke vilde?
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #132: 22 Apr 2008, 17:02 »

Et SS af Zidan? Opstemt
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ(starten sæson 8)
« Svar #133: 22 Apr 2008, 21:20 »

Et SS af Zidan? Opstemt


Hans tal er ikke vildt gode. Han har være arbejdsløs lidt og så falder tallene jo lidt.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ (starten sæson 8)
« Svar #134: 23 Apr 2008, 13:29 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Et Solidt efterår - Dummy mistakes - Vinter forventninger


Et godt efterår, dog med plads til forbedringer.


Op til denne sæson har vi i klubben investeret en del penge i nye spillere, og denne gang har vi været ude at bruge store penge på store spillere. Det største indkøb i klubbens historie er gjort og Ricardinho er faldet ganske godt til hos os. Vi har købt de nye spillere i håb om at de kan drive holdet op i toppen af SAS Ligaen. Vores forventninger til sæsonen er også store, da vi mener at det er den stærkeste trup vi nogen sinde har arbejdet med. Vores resultater har også været ganske udmærket, men vi bliver forfulgt af dumme dummy fejl, som man ikke burde lave på vores niveau.
Vi startede året med to hjemme kampe i træk og den første var mod Midtjylland. Vi spillede ganske godt i hele kampen, men slappede dog for meget af efter min mening. Første halvleg endte med en 1-0 føring til os. I anden halvleg startede Midtjylland med at spille os ud af banen, og de pressede os virkelig i bund. Dette pres resulterede da også i et mål til dem, men med 5 min igen scorede vi sejrs målet og kampen endte 2-1 til os, hvilket er et dejligt resultat at starte ud med. Næste kamp var mod Vejle og her løb vi dem virkelig over ende fra start til slut. Allerede ved pausen førte vi 3-0. Men midt i anden halvleg scorede de to hurtige mål og jeg må erkende at jeg svedte lidt her, men holdet holdt dem hen og til sidst scorede vi det fjerde og sidste mål. Vores første kamp på udebane var mod Silkeborg, en overkommelig opgave efter min mening. Det startede også ganske fantastisk med at vi var foran med 3-0 efter 25 minutter, og jeg følte at kampen allerede var hjemme, men nej. Silkeborg scorede til 3-1 i slutningen af første halvleg og efter pausen startede the Silkeborg show. Vores forsvar gik i hi eller noget, for Silkeborg løb lige igennem og scorede på samlebånd. Martin Hansen kunne intet stille op og med 10 min igen kom de foran med 4-3, og i overtiden fik de lige drejet kniven lidt mere rundet, med målet til 5-3. Et par af spillerne fik nærmest et hjertestop da jeg kom ind i omklædningsrummet. Jeg råbte og skreg af samtlige spillere og sagde at de overhovedet ikke behøvede at gå i bad og skifte tøj, da de skulle løbe hele vejen hjem til Haderslev. Så slemt blev det dog ikke, men træningen de næste dage var dog ekstra hårde.
De to næste kampe mod Viborg og Esbjerg blev vundet og jeg følte at min skideballe havde givet spillerne lidt perspektiv. Viborg kampen var ikke noget problem, men kampen mod Esbjerg var tæt på at blive noget hø. De pressede os hårdt til sidst i kampen og jeg var virkelig ved at blive bange for at vi ikke kunne holde dem hen og da de scorede til 2-1 skulle man tro at jeg ramte overgangsalderen, jeg svedte i hvert fald en hel del. Men vi vandt kampen og det var vel som det skulle være.
Så skulle vi igen op mod AaB, det var en kamp jeg frygtede lidt for, da de har været ubesejret ret længe og de har jo for vane at lammetæve os. Denne gang spillede vi dog lige op med hinanden og jeg kunne næsten mærke de point gå ind på bogen, men nej. Igen viste de at heldet altid er med topholdet. De scorede nemlig 2 min før tid og derved blev det igen ikke til en sejr over dem. Kampen mod FCK var lidt noget øv, for vi førte igen det meste af kampen, men igen lavede vi en dummy fejl og derfor endte kampen 1-1. Kampene mod Horsens og AGF endte også med sejr til os, men der var ikke så meget at fortælle om de kampe, da vi styrede dem begge hele vejen igennem, dog fik AGF et par mål fordi vi igen slappede af i anden halvleg. Så var turen kommet til en kamp mod Randers på deres hjemmebane og her gentager historien sig fandeme igen. Vi kommer foran over to omgange, men igen glipper det sgu til sidst. I overtiden score vi selvmål og så er den kamp jo også tabt. De næste to kampe spillede vi svage kampe og det førte til to uafgjorte resultater mod Brøndby og Midtjylland. Det var okay resultater, men jeg har jo præget spillerne med en vinder mentalitet og derfor bliver man jo skuffet når man ikke vinder. Så blev det atter tid til at møde Silkeborg og jeg mindede spillerne om at jeg ikke vil se sådan et resultat som sidst. Kampen gik da også meget bedre og vi vandt 3-0. Så det så ud til at de havde hørt efter. Vejle og Viborg gav ikke meget modstand, men vi lukkede desværre for mange mål ind synes jeg. Men en sejr er jo som sagt en sejr.
I de to sidste kampe ville jeg gerne have et par sejre til, så vi kunne slutte vores flotte efterår af med stil. Det startede også godt i AaB kampen. Vi kom foran med 1-0 og da vi fik tilkendt et straffe tænker jeg for mig selv, at nu kom sejren endeligt. Men vi brænder sgu og så lavede jeg en fatal fejl. Jeg fortager mine udskiftninger i det 67 minut og jeg fortager alle tre på en gang. Men to minutter efter indskiftningerne er fortaget bliver Per Weirauch skadet og vi må spille resten af kampen med 10 mand på banen, MOD AAB. Det straffer AaB med 2 hurtige scoringer, og nu er vi bagud. Men inde i overtiden score vi og der redder vi det ene point. Sidste kamp var mod Esbjerg, i Esbjerg. Her gentager historien sig igen igen. Vi kom foran som vi plejede og som vi så også plejede at gøre, så tabte vi det hele på jorden igen. Tre minutter før tid score de til 2-1 og vi slutter det ellers så flotte efterår af med et nederlag til Esbjerg, og det var jeg desværre ikke helt tilfreds med. Vi har selvfølgelig også spillet med i Cuppen i år. Men i år har jeg brugt en anden taktik end jeg plejer. I cup kampene har jeg valgt at bruge spillere som normal ikke får så meget tid på banen og det har været en succes. De to første kampe mod København KFUM og Bramming vil jeg betegne som rene walk overs og vi vinder da også kampene med samlet 13-1. I fjerde runde møder vi OB, som lige er rykket ned i Viasat Sport Divisionen, og vi slår dem da også ganske sikkert, men vi giver dem et trøste mål til sidst, hvilket der ikke var behøv for. Men med sejren er vi kvalificeret til næste runde og vi nærmer os måske vores først store pokal under min ledelse. Det kunne være godt med sådan en.

Jeg kan være en meget hård mand at arbejde med, da jeg virkelig gerne vil vinde. Jeg er den dårligste taber jeg kender og det får spillerne nogle gange at føle, men det er aldrig ondsindet og det ved spillerne godt. Jeg vil sige at jeg er utrolig tilfreds med hvad holdet har præsteret i efteråret. De har præsteret over mine forventninger og det kan ses i at vi ligger på en 2 plads i ligaen. Vi er dog tæt forfulgt at et bredt felt bagved og vi skal ikke lave mange fejl før vi ligger midt i ligaen. Hvis vi kommer af med de dummy fejl der har ramt os meget i efteråret, så tror jeg på succes og så jeg håber vi kan holde vores placering i forårssæsonen og derved kvalificere os til kampe ude i Europa.


Nu nærmer vinterpausen sig og her forventer alle at jeg vil købe og sælge vildt igen, men dette sker ikke. Jeg er fuldt ud tilfreds med de spillere jeg har nu. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere at der ikke bliver solgt lidt, men håber at holdet forbliver intakt. Der kommer dog to spillere ind og det er unge spillere som jeg skrev kontrakt med for snart et år siden, men det er så også det. Men nu skal vi holde vinterferie og spille enkelt venskabskampe.


Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010