home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 31230 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #90: 13 Apr 2008, 10:07 »

Krydser fingre for at du blive roppe. Kan se at du har sat tempoet lidt ned hvad angår indkøb, og det er nok en god idé.  Smiley

Hvilken taktik spiller du?
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #91: 13 Apr 2008, 10:47 »

Ja jeg gider ik hente så mange ind mere. De spillere jeg kan få er ikke bedre end dem jeg har.

Lige nu spiller jeg en 4-4-2 med halv offensive wings og playmaker. Ved godt det ikke er den bedste beskrivelse, men skal til 90 års fødselsdag med svigermekaniken nu, så har ikke tid til au uddybe, men gør det gerne når jeg kommer hjem.

I skal have tak for kommentarene. Jeg var ved at tro at ingen fulgte med mere. Græder

PS: er sikker på jeg klare den. Den evige optimist Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #92: 13 Apr 2008, 10:56 »

Ja jeg gider ik hente så mange ind mere. De spillere jeg kan få er ikke bedre end dem jeg har.

Lige nu spiller jeg en 4-4-2 med halv offensive wings og playmaker. Ved godt det ikke er den bedste beskrivelse, men skal til 90 års fødselsdag med svigermekaniken nu, så har ikke tid til au uddybe, men gør det gerne når jeg kommer hjem.

I skal have tak for kommentarene. Jeg var ved at tro at ingen fulgte med mere. Græder

PS: er sikker på jeg klare den. Den evige optimist Smiley


God fest.

Hvad angår taktik: Har du overvejet 4-5-1 når du spiller på udebane mod top 5 i ligaen? Kombineret med en stærk opsætning i forbindelse med dødbolde, kan det måske give flere udebanepoint  Smiley

EDIT: Jeg håber du fortsætter. En blog om et hold som SønderjyskE er mest spændende når den skrives over lang tid, og jeg synes du gør et godt job  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Apr 2008, 11:46 af Dusty78DK » Logged

AskeLT
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #93: 13 Apr 2008, 11:18 »

Syns det er fantastisk at se sådan en vedvarenhed Smiley. Kanon blog.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #94: 13 Apr 2008, 11:33 »

Bare så du ved det, så følger jeg skam med (;

Smider dog sjældent en kommentar, desværre.

Men jeg må sige jeg er imponeret over at du havde tålmodighed (Og ligeledes din bestyrelse) med at oprykningen ventede så længe. Jeg tror du får en niende plads nå sæsonen er ovre.

Glæder mig til det næste Smiley
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #95: 13 Apr 2008, 19:40 »


God fest.

Hvad angår taktik: Har du overvejet 4-5-1 når du spiller på udebane mod top 5 i ligaen? Kombineret med en stærk opsætning i forbindelse med dødbolde, kan det måske give flere udebanepoint   Smiley

EDIT: Jeg håber du fortsætter. En blog om et hold som SønderjyskE er mest spændende når den skrives over lang tid, og jeg synes du gør et godt job  Thumbs Up

Jeg må sige at jeg ikke har overvejret den taktik, men vil lige have det i baghovedet. Gruden til jeg ikke har brugt sådan en taktik er nok at jeg har så mange angribere. Men som sagt, vil have det i baghovedet.
Men mangler en god taktik på dødbolde, har nemlig ikke en Smiley
Jeg regner med at fortsætte, har tænkt at blive ved i 10 sæsoner, og derefter finde ud af om der skal være flere.

« Seneste Redigering: 13 Apr 2008, 19:44 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #96: 13 Apr 2008, 19:43 »

Bare så du ved det, så følger jeg skam med (;

Smider dog sjældent en kommentar, desværre.

Men jeg må sige jeg er imponeret over at du havde tålmodighed (Og ligeledes din bestyrelse) med at oprykningen ventede så længe. Jeg tror du får en niende plads nå sæsonen er ovre.

Glæder mig til det næste Smiley

Det er også i orden. Hvis man ikke har noget at sige så skal man heller ikke.
Men er virkelig glad for at høre du læser med. bare så man ved at det blir læst.
Der kommer nok en lille update idag, men nu ser vi. Der skal jo være tid Smiley

Ja det blir spændende at se om du får ret omkring min placering Smiley
Og mange tak for en af de sjældne kommentare Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #97: 14 Apr 2008, 20:07 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Resultater- Afgørelsen -Uafgjort


Et forår fyldt med ups'er og frustrationer


Formålet med foråret var at sikre os et år mere i SAS Ligaen. Det har været noget af en kamp og det har virkelig gået op og ned, og når jeg siger op og ned, så mener jeg det.
Vi havde jo valgt at sælge en smule ud af den enorme trup som vi havde fået samlet. Jeg havde selvfølgelig mine betænkeligheder ved a sælge sådan ud, men det er svært at have en trup på over 30 førsteholdsspillere .
Så kampene i foråret måtte vise om det var en klog eller dum beslutning at trimme truppen midtvejs i sæsonen.


Det var igen lykkedes os at kvalificerer os til kvart-finalen i cuppen. Det har vi jo gjort et par gange og jeg har været rigtig glad for at vi har kunne præstere i cuppen. Denne gang var modstanderen FC Midtjylland. Vi havde jo spillet nogle gode venskabskampe og derfor troede jeg at vi kunne slå Midtjylland uden problemer. Men jeg måtte sande at holdet havde utrolig kolde ben. Vi fik nogle tørre tæsk og tabte 3-0. De kom hurtigt foran og så fortsatte de bare med at score. Vi kom dog ganske godt med hen mod slutningen af kampen, men bolden kunne bare ikke passere stregen. Efter denne kamp begyndt et uafgjort's helvede uden lige, ud af de 16 kampe der resterede, spillede vi 7 uafgjort. Så ville de fleste trænere tænke, hvad snakker han om, uafgjort er da okay. Her siger jeg NEJ, grunden til min stærke reaktion er at vi i 5 af kampene var foran hele kampen, lige ind til overtiden. Her besluttede vores målmand gennem hele sæsonen, Anthony Scribe, så at lave store målmandsdrop gang på gang. Jeg var virkelig skuffet over hans spil og snakkede gentagende gange med ham om det. Men lige lidt hjalp det, først da pressen begyndte at kritisere hans præstationer skete der noget. Det var dog ikke bedre præstationer der kom, nej han begyndte sgu at hyle over at pressen var for hård ved ham, og derefter ville han væk. Et ønske jeg faktisk gerne vil opfylde pga. hans dårlige præstationer.
Kampene mod Esbjerg, Viborg, Midtjylland, FC København og Lyngby var alle på den førnævnte måde. Det var dog kampen mod FCK jeg var mest ked af, for vi var nemlig foran med hele 3-0, men med 10 min igen scorede de 3 gange og de 3 point forsvandt igen ud gennem netmaskerne.
Vi har dog også været utrolig heldige med 2 af de uafgjorte kampe. Imod vejle var vi bagud indtil de sidste 7 minutter, og med 1 minut igen scorede vi det udlignende mål. Dejligt når det sker for en selv, men omvendt er det noget hø.
Men i kampen mod Brøndby var vi virkelig heldige og selvfølgelig gode. Men i første halvleg blev vi spillet af banen af et fantastisk Brøndby hold, men efter pausen var det vores tur. Vi hentede de 4 mål på 30 min og pressede på til at få det mål som ville bringe os foran. Målet kom ikke, men det var sgu tæt på. Det blev dog ikke kun til lutter uafgjorte kampe. Det lykkedes os også at vinde lidt for derefter at begynde at tabe. Det var et mærkeligt forår faktisk. Vi slog Lyngby i den tredje kamp i forårets SAS Liga program. Vi var foran fra start til slut, men gav dog Lyngby et trøste mål til allersidst, hvilket var lidt ufortjent. Randers kampen blev dog lidt for spændende for min smag. Vi kom sikkert foran med 2-0, men Rander blev lukket ind i kampen igen og ved 2-2 så det ikke ud til at vi ville få alle 3 point med hjem. Men med 5 minutter igen fik vi endelig bolden i kassen og dermed fulgte de tre point, og det var tre vigtige point. Randers var jo en af vores store modstandere i kampen om at blive i ligaen.
Kampen mod AaB var en kæmpe katastrofe, vi spillede som røv og nøgler for at sige det mildt. Men vores målmand bare en del af skylden, han var personligt skyld i to af målene. Ved et af dem stod han næsten oppe på midten af banen, for derefter at spille en modstander helt fri og derved give dem et "gratis" mål. Vi tabte 3-0 til de senere vindere af SAS Ligaen.
   

Vi fik dog en kæmpe oprejsning da vi slog FC Nordsjælland 5-1 på hjemmebane. Det var et fantastisk resultat, men det var også en kamp der bare skulle vindes, da de var det suverænt ringeste hold over hele sæsonen.
Efter kampen ramte vi virkelig en bølgedal af dårlige præstationer. Inden de kampe lå vi faktisk nummer syv og var kun 4 point fra en fjerde plads. Jeg havde jo faktisk set os på den plads. Vi havde jo faktisk fået skrabet en del point sammen indtil da. Men af en eller anden grund valgte spillerne at komme med utrolig dårlige præstationer i netop de kampe. Det var en meget frustrerende tid at være træner i, for vi havde jo spillet godt og chancen for en top placering var jo til stede, men som sagt, vi dummede os.
Vejle kampen var en ups'er af de helt store. Vi spillede virkelig dårligt og vi kunne bare intet stille op mod deres fremstormende angreb. Vi gjorde at vi kunne for at dæmme op for deres angreb, men de løb lige igennem forsvaret og som tidligere sagt så var det intet problem at passere vores målmand. Vi sluttede dog sæsonen af med at besejre Midtjylland og med den sejr sikrede vi os niende pladsen i SAS Ligaen og derved sikrede vi os et år mere i den bedste række. Pladsen var dog sikret med 2 kampe igen, men vores niende plads blev først sikret lige til sidst.
Næste år må målet så være at slutte over stregen igen og måske komme i semi-finalen af cuppen. Men hvem ved hvad fremtiden bringer os i SønderjyskÈ.



Pressens transfer bud


Ved at sikre os endnu en sæson i SAS Ligaen, så begyndte pressen igen at komme med bud på hvem de mente vi var tæt på at sikre os papir på. Der var en del ret sjove bud, men her kommer et par af dem som pressen så som mest sandsynlige.


Kasper Bøgelund

Kasper er tidligere landsholds back og fantastisk en af slagsen. Han er ved at lidt oppe i alderen og vil derfor gerne hjem til Danmark igen. Hans kontrakt med Coventry udløber til sommer og han kan derfor hentes helt gratis

Chance for transfer *****


Timon Van Leeuwen

Van Leeuwen er en spiller fra Feyenoord og han er en de selv har udviklet. Han er kendt for sit store talent og hans evner frem af banen er kendt ude i verden. Hans kontrakt udløber til sommer. Derfor er han en eftertragtet herre.

Chance for transfer*****


Cristian Benavente

Benavente var et kæmpe talent da han blev hentet til Real Madrid i en meget ung alder. Han fik ikke nok spilletid på førsteholdet og derfor blev han solgt til Levante, som dog lejende ham ud. Pressen har rygtet ham til SønderjyskÉ, men det bliver nok svært at lokke ham til Danmark

Chance for transfer *****


Mikkel Andersen

Det er jo ingen hemmelighed at man i SønderjyskÉ har problemer på målmandsposten. Derfor sættes Mikkel Andersen i forbindelse med SønderjyskÉ. Han vil gerne have mere spilletid og det er der bestemt en mulighed for i SønderjyskÉ.

Chance for transfer*****


Rang Shawkat

Rang blev i sin tid solgt fra SønderjyskÉ da han gerne ville til udlandet. Men han har til den danske fodbold internetside Bold.dk sagt at han gerne ville hjem til Danmark og at SønderjyskÉ bestemt var en mulighed, da de nu er i SAS Ligaen

Chance for transfer*****


Det bliver spændende at se om der er hold i nogle af pressens spekulationer. Men nu venter en dejlig sommer og en ny sæson i SAS Liagens skær.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #98: 14 Apr 2008, 20:15 »

Juhu, ramte rigtigt Opstemt

Det ville være et scoop hvis du fik Bøgelund til klubben Peace

Glæder mig til at se hvordan det går i den nye sæson Smiley
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #99: 14 Apr 2008, 20:17 »

Rigtig godt at du holdt dig oppe! Alt for fedt! Glæder mig til hvilke køb og salg du har til næste sæson. En hel del, sikkert  Wink
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #100: 15 Apr 2008, 00:13 »

Juhu, ramte rigtigt Opstemt

Det ville være et scoop hvis du fik Bøgelund til klubben Peace

Glæder mig til at se hvordan det går i den nye sæson Smiley

Ja du ramte den sgu lige på, men det var tæt at det ikke blev til den 9 plads.

Ja, han ville være en fin mand af få. håber også at han kommer til.

Rigtig godt at du holdt dig oppe! Alt for fedt! Glæder mig til hvilke køb og salg du har til næste sæson. En hel del, sikkert  Wink

Ja det er super at blive oppe, nu skal den bare forbedres. Jeg kan vist allerede love at der er kommet en del nye til, men har også smidt en del på porten. Der er en del overraskelser imellem Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #101: 15 Apr 2008, 00:26 »

Jeg kan vist allerede love at der er kommet en del nye til, men har også smidt en del på porten. Der er en del overraskelser imellem Smiley

Pas nu på du ikke skifter for meget ud. Det tager tid at spille et nyt hold sammen, jeg taler om erfaring som "supershopper"  Wink
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #102: 15 Apr 2008, 00:44 »

Pas nu på du ikke skifter for meget ud. Det tager tid at spille et nyt hold sammen, jeg taler om erfaring som "supershopper"  Wink

Ja jeg ved det godt. Jeg har altid været en supershopper. Det startede helt tilbage da jeg købte Championship manager 1996/1997 tror jeg. Old habbits die hard Grin
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

pumba23
Gæst
 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #103: 15 Apr 2008, 02:25 »

Dette er en af de bedste blogs jeg længe har set
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #104: 15 Apr 2008, 08:49 »

Ja jeg ved det godt. Jeg har altid været en supershopper. Det startede helt tilbage da jeg købte Championship manager 1996/1997 tror jeg. Old habbits die hard Grin

Damn, du minder meget om mig  Wink

Kan ikke huske om jeg har spurgt, men er du med i blogkonkurrencen? Jeg tror du vil kunne klare dig rigtig godt  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010