home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 31278 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #60: 07 Apr 2008, 03:02 »

Så må det blive året hvor du rykker op Smiley

Er dog spændt på hvordan din defensiv klarer det i foråret, især højreside efter Jeppe´s farvel.

Må lige spørge.. Rivaldo, er det ham den gamle eller en ny brasiliener ?

Glæder mig til nyt i morgen Smiley
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #61: 07 Apr 2008, 08:55 »

Så må det blive året hvor du rykker op Smiley

Er dog spændt på hvordan din defensiv klarer det i foråret, især højreside efter Jeppe´s farvel.

Må lige spørge.. Rivaldo, er det ham den gamle eller en ny brasiliener ?

Glæder mig til nyt i morgen Smiley

Den måtte jo komme Smiley Det er ikke den gamle desværre, det er en af de mange nye Rivaldo'er.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #62: 07 Apr 2008, 09:07 »

Jeg synes det er en rigtig god blog du er i gang med.

Men den ene grund til du ikke er rykket op noget før, er nok at du køber og sælger rigtig mange spiller hvert transfer vindue.
Men synes stadig det er en rigtig rigtig god blog.
Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #63: 07 Apr 2008, 10:29 »

God update! Godt købmandskab i transfervinduet!!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #64: 07 Apr 2008, 10:38 »

Jeg synes det er en rigtig god blog du er i gang med.

Men den ene grund til du ikke er rykket op noget før, er nok at du køber og sælger rigtig mange spiller hvert transfer vindue.
Men synes stadig det er en rigtig rigtig god blog.

Jeg giver dig 100 % ret, det er en af de helt store grunde til det. Men det er desværre den eneste måde jeg kan tjene penge på, og så længe det er spillere der ikke har set skyggen af førsteholdsbold, så mener jeg ikke at det har den store indflydelse.  Thumbs Up
Men salget af profilerne har bestem noget at sige, og det var jo heller ikke mig. ticked off
Men rigtig god pointe, go jeg gør det faktisk sådan i alle spil. Elsker at købe og sælge Smiley
« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 10:43 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #65: 07 Apr 2008, 23:50 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Et forår af middelmådighed

Sejre - nederlag - uvished


Denne sæson har indtil nu vist sig at være den bedste vi har haft i min tid hos SønderjyskÈ. Vi har virkelig formået at få spillet til at hænge sammen og få det til at gå op i en højere enhed. Efteråret var virkelig en fornøjelse for mig at se på fra bænken. Jeg kunne se alt det jeg havde arbejdet på gennem 4 år skinne igennem på banen, og det var ren fornøjelse. Jeg håbede bare at vi kunne fortsætte i den retning og ikke smide det hele på gulvet. Vi sad jo med en fantastisk chance på hånden, vi lå nr. 2 og havde et lille forspring ned til nr. 3. Oprykningen var jo til at tage og føle på. Så bliver jo et spændende forår.


I de sidste 2 sæsoner har vi været rigtig god til at holde stimer med sejre eller ubesejret rækker og det har vi kørt lidt videre med. Jeg siger det lige ud, jeg var utrolig nervøs op til dette forår. Det er første gang vi har skulle forsvare en position og ikke hente en foranliggende. Selvom jeg var nervøs var jeg også mere end sikker på vi nok skulle klare den. Vi har trænet hårdt, studeret taktikken og vores modstandere, så mere klar kan vi vel ikke blive, nu mangler vi bare at spille lidt kampe.
Sæsonens første kamp var mod Herfølge, og lige så snart som kampen var startet røg alt min nervøsitet på jorden. Drengene spillede endnu bedre end de gjorde i efteråret. Allerede efter 25 min var vi foran 3-0, hvilket er rigtig flot i mine øjne. Vi fik det sidste mål i 2 halvleg. Næstved kampen var tæt og lige, men vi trak os sejrs rigt ud af den. B 93 og Skive blev besejret med solide sejre, men det var også kampe som skulle vindes, begge hold lå i bunden og kæmpede. I de 2 følgende kampe mod Frem og Hvidovre havde vi det svært, det var først til sidst i kampene at det lykkede os at score og få sejre i hus. Vi havde det meget svært mod Holstebro, intet fungerede, alle skud på mål gik ved siden af eller lige i hænderne på målmanden. Det var også kun på et hængende hår at vi fik udlignet. Jeg troede godt nok vores første nederlag i 12 kampe kom der. men vi fik de udskudt.
Kampen mod Esbjerg var en af de vigtigste kampe i hele året. På dette tidspunkt lå vi nemlig af point og vinderen af kampen ville få et forspring. Det var en tæt kamp hele vejen, men vi var bagud hele kampen igennem og da de scorede det sidste mål i 86 minut, så var der ikke mere at gøre. Nederlaget betød at endnu en stime sluttede brat, og denne gang nåede vi op på 12 kampe som ubesejret. Efter kampen mistede spillerne lidt af deres så ellers høje moral og derfor tabte vi kampen mod Slagelse. Det var skuffende men vi var nødt til at kæmpe videre. På dette tidspunkt lå vi nemlig stadigvæk på en 2 plads. Så de næste kampe ville blive virkelig vitale. Moralen fik igen et boost opad, da vi slog Skjold med 3-1 og derved holdte vores forspring som på dette tidspunkt var stort. I kampen mod AB var alt tilbage ved det gamle og vi tabte igen til dem. Det er simpelthen irriterende og frustrerende at vi bare ikke kan hamle op med dem. Med en sejr i Horsens kampen kunne vi sikre vores oprykning til SAS Ligaen, det mål vi har kæmpet om at nå i snart 5 år. Denne kamp kunne sikre os målet, alt det vi havde kæmpet for og opfyldelse af min drøm. Meget afhænger af den ene kamp. Det var en meget spændende kamp og det holdt hårdt. Det forløsende mål kom i det 67 minut, og vi holdt dem fra fadet resten af kampen. Lige da fløjten lød løb vi alle ind på banen, vi omfavnede hinanden, flere græd af glæde. Vi kunne næsten ikke fatte det, vi havde opnået vores mål. Det var for vildt.
 Efter vi havde sikret os oprykningen så var moralen og humøret højt, vi fløj næsten på en sky. Det kunne også ses på banen. Kolding og Aarhus Fremad fik begge lektioner i god fodbold og mål var der nok af. Sidste kamp i sæsonen og vores sidste i Viasat Sport Divisionen for nu, var mod Brabrand. Vi spillede ukoncentreret i hele kampen og det betød at vi ikke vandt kampen, men uafgjort var også okay, for oprykningen var sikret. Så næste sæson står den på SAS Liga bold på Haderslev fodboldstation, kampe mod Brøndby og FC København, kan næsten ikke vente.
Jeg vil lige uddele ros til Årets spiller i SønderjyskÈ, det blev Lasse Kryger.


Lasse blev holdet topscorer i år med hele 21 mål, og det er fantastisk flot klaret, og han har helt klart fortjent den hæder det er at blive kåret til den bedste. Hans Average rating sluttede 7.40 og det er virkelig flot klaret.

Nu nærmer sommerpausen sig og det bliver dejligt med lidt fri eller spillerne får fri. Jeg skal i gang med at tænke SAS Liga tanker og få truppen på plads. Der skal analyseres og scoutes og det bliver spændende at se om der kommer nye ansigter til. Medierne har været i gang med at spekulere på mulige indkøb, her er lidt af dem de er kommet på:


César Lindado

Lindado er som bekendt en gammel kending af klubben. Han blev solgt sidste sommer. Han er angriber med et kæmpe potentiale og klasse. Han vil være en forstærkning til de fleste trupper.

Chance for transfer *****


Søren Ulrik Vestergaard

Vestergaard angriber med fortid i Randers. Han er nu på kontrakt i FCK, men er langt fra førsteholdet. Han er en angriber med fremtiden foran sig og potentialet er der.

Chance for transfer*****


Nick Bille Nielsen

Nick er måske ikke kendt af alle i dansk fodbold. Det skyldes at han i en tidlig alder skiftede til Reggina i Italien. Han fik lidt spille tid på første holdet, men var for det meste udlejet til mindre klubber i Italien. Hans favorit plads er i angrebet

Chance for transfer *****


Bo Storm

Siden skiftet fra SønderjyskÈ til FCK har der ikke været meget spilletid til Bo. Han har derfor ytret ønske om et skifte for at få mere spilletid. Han har et stort tilhørsforhold til det sønderjyske og vil derfor ikke være afvisende overfor et skifte.

Chance for transfer*****


Kris Stadsgaard

Kris Stadsgaard er en fantastisk mand at have i forsvaret. Han rejste til Italien for at spille for Reggina, men opholdet var ingen succes og derfor skiftede han til AaB. Han har dog ytret ønske om at finde sig en ny klub, da forholdet til træneren ikke er for godt.

Chance for transfer*****


Nå nu er sommerpausen her, og nu skal den smule ferie jeg har, nydes.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #66: 08 Apr 2008, 09:38 »

TILLYKKE MED OPRYKNINGEN!!

Glæder mig til at se nye transfers...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #67: 08 Apr 2008, 09:54 »

Det var på tide den oprykning kom  Thumbs Up
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #68: 08 Apr 2008, 15:36 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



SønderjyskÉ i SAS Ligaen


SAS Liga opgraderinger


Det har været en meget kort sommerpause for os i SønderjyskÉ. Den første kamp kommer allerede på den 18/7 og derfor har vi haft utrolig travlt med at få tingene på plads. Klubben begyndte med at tilbyde mig en forlængelse af den nuværende kontrakt. Den løb endnu et år frem, men klubben ville gerne have papir på mig flere år frem. Jeg underskrev den nye kontrakt da jeg gerne vil fortsætte den udvikling jeg har været med til at starte. Til kontrakt møderne så en ny målsætning for klubben dagens lys. Den nye målsætning siger at vi skal have etableret os som SAS Liga mandskab indenfor 5 år. Hvilket jeg ser som en meget sandsynlig en af slagsen.
SønderjyskÉ har det mindste budget af alle klubber i SAS Ligaen, men dette betyder ikke at vi er den svageste. Vi har en rigtig god trup og vi har arbejdet meget hårdt og længe på at finde forstærkninger til truppen. Vi har haft kontakt med mange spillere, men kun få har fået en kontrakt.
Vi har foretaget ganske få køb, men vi mener at de virkelig kan gøre forskellen i kampen om overlevelse. Medierne gav tidligere bud på hvem de troede vi hentede ind og det gættede 3 af dem. César Lindado er hentet hjem igen, da hans succes hos FC Midtjylland udeblev. Vi er glade for at have ham tilbage i klubben og glæder os til ham begynde at score igen. Søren Ulrik Vestergaard kom også til SønderjyskÉ og vi glæder os til at se ham i aktion. Det helt store indkøb er helt klart været Kris Stadsgaard. Han har rutine fra serie A og SAS Ligaen og derfor er han utrolig værdifuld. Vi har hentet Matti Lund Nielsen ind fra OB og vi ser ham som en klar forstærkning. Han har været på lån i klubben i 3 omgange og han har virkelig gjort det godt. Den sidste spiller jeg vil fremhæve er Nabil El Zhar. Den tidligere Liverpool mand er virkelig en stor spiller at få og jeg forventer meget af ham. Det har ikke kostet os mange penge at hente forstærkningerne og derfor har vi stadigvæk en rigtig sund økonomi.
Vi har dog besluttet at sælge en stor mængde unge og spillere som vi ikke har gjort brug af. Vi har ønsket at bringe udgifterne til løn ned, da de er meget store, men dog indenfor budgettets rammer. Men det har da lettet presset en del.
Som sagt så er det ikke spillere fra førsteholdet som er blevet solgt. Der er flere salg på vej, da vi i gennem årene har hentet en del unge ind, og ikke alle har udviklet sig som forventet. Så vi nedbringer antallet af spillere med ca. 25 %. Det lyder lidt koldt at gøre det på denne måde, men sikringen af SAS Liga status er det vigtigste for os på nuværende tidspunkt.
Mange vil nok stille spørgsmål ved min prioritering, men jeg gør hvad jeg mener, er bedst for holdet på længere sigt.
Vi har en samarbejdsaftale med Feyenoord og den er vi stadigvæk tilfreds med. Men sideløbende med den, har vi også fået aftaler på plads med to klubber som vi kan sende vores talenter ud til.

Så hjertelig velkommen i SønderjyskÉ familien til Vejen Sportsforening og Skjold Birkerød. Vi bruger Vejen til de helt unge spillere og det samarbejde har allerede båret frugt. Skjold Birkerød spiller i anden division øst, og her kan vores spillere som ligger lige udenfor førsteholdet få noget spilletid. Igennem det næste år vil det samarbejde blive evalueret.
Vi er nu ved at være klar til vores første efterår i landets bedste række. Vi ser frem til gode kampen og håber at vi kan vise at vi høre til blandt de bedste klubber i Danmark og hvem ved, måske kan vi vinde et mesterskab en dag.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #69: 08 Apr 2008, 19:13 »

Lækkert med en update. Det bliver spændende at se dine nye signings gøre væsen af sig!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #70: 08 Apr 2008, 19:15 »

Tillykke med oprykningen, håber du får en god sæson i SAS Liga Smiley
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #71: 10 Apr 2008, 00:29 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



SønderjyskÉ i SAS Ligaen - De første 11 kampe spillet - Av for en lussing


SAS Liga chokket

Transfers - Truppen - Resultater - Systemskift


Sommerpausen var utrolig kort, vi havde knap tid til at se os om og så stod den på SAS Liga fodbold i det sønderjyske. Der er sket yderligere to transfers inden vinduet smækkede i den 31/8. Vi har hentet Michael Ballack ind i truppen. Han er desværre ved at være i sin karrieres efterår og har nået den unge alder af 36 år. Han har stadigvæk klassen til at spille med på dette niveau, men han er hovedsagelig hentet ind som træner. Han har en enorm erfaring og rutine, som vi håber kan gavne os i træningen og i udviklingen af de unge spillere i klubben. Det andet indkøb blev Kléberson. Den tidligere Man Utd man går direkte ind i truppen og styrker os på den defensive midtbane. Han var virkelig et scoop, men alderen begynder at trykke og med sine 33 år nærmer afslutningen på karrieren sig. De var begge fantastiske spillere men pensionen er nær. Formålet er egentlig også at de skal indgå i vores træner team.

TRUPPEN

MÅLMAND
Anthony Scribe
Kenneth Stenild
Leonardo Veira

FORSVAR
Allan Olesen
Christiano
Kris Stadsgaard
Saglik Erkan
Jardel
Sashi Chalwe
Søren Fuglsang
Michaael Lumb

MIDTBANE
Linus Persson
Luiquinhas
Ken Ilsø
Marc Olsen
Matti Lund Nielsen
Søren Frederiksen
Nabil El Zhar
Lasse Kryger
Kléberson
Michael Ballack

ANGREB
Nícolas Millián
Omar Andrade
Matias Quintana
Søren Ulrik Vestergaard
Henrique
César Lindado
Da sæsonen skulle forberedes blev der snakket om vi skulle lave et systemskifte. Vi havde jo i flere år brugt en meget offensiv taktik, men ville den også slå til i SAS Ligaen? Efter vi havde set en del video med de andre hold mente vi at taktikken stadigvæk kunne virke og derfor valgte vi at bibeholde vores 4-2-3-1. Så blev det tid til at sæson skulle skydes i gang og man må sige vi fik noget af en velkomst til landets bedste række. Første modstander var FCK.













Vi følte os super klar til at vise fodbold Danmark at SønderjyskÉ kan bide skeer med alle de andre. Men vi fik da noget af en brat opvågning. FCK scorede 2 gange indenfor 25 minutter og så var vi jo sat på plads. Det lykkedes os at holde dem på 2 mål i første halvleg. I pausen blev der snakket taktik og hvad der skulle gøres for at vende kampen. I anden halvleg var vi som forandret, vi spillede fantastisk fodbold og fik i det 81 minut vores første SAS Liga mål. Vi kunne ikke vinde kampen, men vi gjorde hvad vi kunne og jeg var okay tilfreds. Op til Randers kampen var vi fulde af optimisme og jeg mente at det var en kamp der bare skulle vindes. Vi blev mødt med massiv modstand, vi kæmpede virkelig for at få scoret, men ind ville bolden ikke. Kampen blev afgjort ved et forsvarskiks og derved gik Randers derfra med de tre point. En utrolig bitter pille at sluge.
I kampen mod Brøndby fulgte vi faktisk ganske godt med. De kom foran hele tre gange og vi kom igen to af gangene. Men til sidst i kampen mistede vi fuldstændig overblikket og spillerne kunne bare ikke følge med mere. Det betød at da de scorede deres tredje mål, stod vi bare som tilskuere til en fodbold kamp. Jeg følte ellers at vi havde godt styr på dem og at vi skulle have haft det ene point.
Kampen på Aalborg stadion (Energi Nord Arena) var et mareridt. Vores egen Matti Lund Nielsen synes det var en god idé at give dem to straffespark. Jeg må erkende at jeg på det tidspunkt overvejede at udsætte ham for en form tortur, ikke meget, bare en lille smule. De to straffe betød i sidste ende at vi igen tabte kampen. I de første fire kampe havde vi ikke fået et eneste point og jeg begyndte at have seriøse overvejelser om det ikke var ved at være tid til en systemskift, men min stab overtalte mig til at give den gamle taktik et sidste forsøg.
Det gjorde vi så mod Nordsjælland, hvor vi fik vores første point i SAS Ligaen under min ledelse. Det var dejligt og nu følte jeg at vi nok skulle klare den. Men jeg nåede kun lige at få lidt snært af glæde, da vi mod AGF igen tabte. Nu var der ingen vej udenom taktikken skulle ud hvis vi skulle klare det. Kampen mod Esbjerg blev den sidste kamp med vores 4-2-3-1 taktik. Vi vandt kampen, men jeg holdt fast taktikken skulle bare ud.
Taktikken jeg valgte var den klassiske 4-4-2 med offensive wings. Jeg ville stadig spille offensiv fodbold og derfor blev det denne taktik som vi skulle spille med fremover.


Vores første kamp med den nye taktik, blev mod FC Fyn i Cuppen. Det fungerede fantastisk i denne kamp og vi spillede dem ud af banen og kom derfra med en 4-1 sejr. Hvilket er tilfredsstillende. Men taktikken kom først rigtig på prøve i kampen mod liga rivalerne fra Viborg. Den fungerede som en drøm. Vi kom foran med hele 3-0 og jeg var overlykkelig. Jeg tænkte at det her var virkelig dejligt, endelig noget succes. Men så begyndte niveauet at falde og de fik lov til at score to gange. Til sidst i kampen blev jeg godt nok noget nervøs, men drengene holdt dem fra målet. Rigtig godt resultat af dem.

Kampen mod Lyngby var egentlig en rigtig kedelig affære. Der blev godt nok scoret 4 mål, hvilket plejer at betyde en god kamp, men ikke her. Det var en skuffende kamp og jeg var ærlig talt lidt skuffet over spillet. Det var noget vi skulle kigge på til træningen henover ugen. 0-0 mod Midtjylland var utrolig skuffende da vi kæmper mod dem i bunden af tabellen. Sådan en kamp skulle altså bare vindes. Jeg lyder måske lidt krævende men man er nødt til at presse dem lidt, så får men det bedste frem. I 3 runde af cuppen fik HIK en pæn lussing på 4-0 og det var et meget fint resultat. Kampen i Vejle var rigtig spændende, næsten en gyser faktisk. Vi spillede rigtig godt, men vi kunne intet gøre ved deres mål, da de bare udspillede os. Men vi gjorde virkelig en indsats for at komme igen. Vi fik også reduceret i det 72 minut. Men vi kunne bare ikke få det sidste mål, så vi kunne komme derfra med det ene point, desværre. Efter de første 11 kampe i ligaen ligger vi lige over stregen, men det er tæt dernede. Vi har 9 point og Midtjylland og Nordsjælland har 8 point. Så lige nu er det tæt, men jeg er sikker på at vi nok skal tage afstand til de nederste og derved sikre os overlevelse i SAS Ligaen. Dette er de første skridt toppen af den danske liga. Bare vent og se, vi kommer og vi VIL vinde!!

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #72: 10 Apr 2008, 08:15 »

God trup du har - bare for mange "alle henter" talenter. Cool nok med Kleberson og Ballack, men hvor er Distel Zola henne i din trupoversigt?

Gode updates, synes bare det er lidt ærgerligt med alle de talenter som alle henter Smiley .. Men det er jo ikke fordi det kører super godt for dig pt. Men håber du klare den Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #73: 10 Apr 2008, 09:10 »

God trup du har - bare for mange "alle henter" talenter. Cool nok med Kleberson og Ballack, men hvor er Distel Zola henne i din trupoversigt?

Gode updates, synes bare det er lidt ærgerligt med alle de talenter som alle henter Smiley .. Men det er jo ikke fordi det kører super godt for dig pt. Men håber du klare den Smiley

Ja der er en del af de talenter som alle kender til, men jeg har jo måtte hente det som jeg kunne få, og en del af dem er jo også gode. Distel Zola er blevet langtidsskadet så derfor er han ikke at finde på oversigten. Men forventer meget af ham, så mon ik han er at finde på listen næste gang.

Nej det er ik fordi det køre super godt, men det er på vej Smiley. Jeg kæmper en del med at få bedre spillere til.
Men jeg ved at jeg kommer til at klare den. Taktik ændringen ser ud til at virke, man skal jo også mixe det lidt engang i mellem.

Men du har gjort mig lidt nysgerrig, har du en idé til andre talenter JS? Det kan jo være jeg ikke kender dem Smiley

Og du skal have mange tak for din kommentar, dem har der manglet lidt af. Så når de kommer så varmer det sgu Opstemt
« Seneste Redigering: 10 Apr 2008, 09:15 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

pl15
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #74: 11 Apr 2008, 09:54 »

Hvor mange spiller har du solgt og købt i løbet af din tid, som manager i sønderjyskE? Hvorfor prøver du ikke at opbygge en grundstamme på holdet, jeg synes godt nok at du skrifter for meget ud i din trup.
Logged

En klub i Danmark! der er kun en klub i Danmark! Der kun en klub i Danmark!! Klubben = SILKEBORG IF
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14275.msg395546#msg395546

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010