home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 31345 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #30: 31 Mar 2008, 16:57 »

Super, super update... du skriver godt og gør det interessant, selvom jeg er mere tilhænger af flere sæson-updates. Men det skal du ikke ændre for min skyld, da jeg følger med her uanset hvad Wink

Jeg har også tænkt en del over det, men synes ik at der sker nok til at kunne opdatere oftere. synes ik at der er nok kampe til at udfylde pladsen, men hvis folk hellere vil have flere og derved kortere opdateringer så er jeg helt sikkert klar på det.

Hvad synes folk??
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #31: 01 Apr 2008, 01:12 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Blandet høst

Efterårets glæder og sorger


I starten af sæsonen skrev jeg en ny kontrakt med SønderjyskÉ, og her blev det gjort klart at klubben forventede at blive en af de store klubber i Viasat Sport Divisionen. Nu hvor jeg er startet på mit 3 år i klubben, mener jeg at vi er tæt på det mål. Vi har en af de bedste trupper, en fornuftig økonomi og et trænerteam som er blandt de bedste i ligaen, så det eneste der mangler er den oprykning vi har kæmpet for i over 2 år.


Igennem de sidste 2 sæsoner, havde jeg startet med at sige at vi har store forventninger til netop dette efterår og derfor må jeg nok hellere sige at vi har umenneskelige store forventninger til netop dette efterår og hele denne sæson faktisk. Det er den stærkeste trup jeg nogen sinde har haft fornøjelsen at arbejde med. Jeg har mange unge spillere, men mange af dem har utallige SAS Liga kampe med i bagagen, hvilket virkelig giver os et skub op af.
Vi startede sæsonen med at hive det obligatoriske nederlag hjem. Det er jo næsten blevet tradition for os at starte med at tabe, så må man håbe at sæsonen ikke udvikler sig som tidligere.
Vi har haft et ganske udmærket efterår i år, vi har kun tabt 3 kampe og spillet 2 uafgjort, hvilket jeg er utrolig glad og stolt over. Drengene har virkelig kæmpet godt for det, og det er virkelig dejligt at se dem ofre sig. Det er her man ser om ens hårde arbejde har givet pote, og det kan jeg se det har. Flere af spillerne har udviklet sig til at blive profiler og måske store stjerner i fremtiden.


Det blev til flere store sejre og et par tætte kampe har også sneget sig ind, så efteråret har bragt lidt af hvert med sig. En af sæsonens helt store overraskelser har været resultaterne i cuppen. Det er langt om længe lykkedes os at komme forbi 4 runde og vi er nu klar til kvartfinalerne. For at komme der til har vi slået ikke mindre end 2 SAS Liga mandskaber, hvilket jeg er utrolig stolt over, det viser at vi kan klare os mod så gode modstandere. I kvartfinalen skal vi møde endnu et SAS Liga mandskab, nemlig Randers og vi ser frem til kampen med spænding.
Vi endte på 4 pladsen med 5 point op til 2 pladsen og 10 til 1 pladsen. Med den lille point forskel mener jeg at vi har alle muligheder for at rykke op i år. Det kræver bare at vi spiller op til vores bedste i foråret, hvilket jeg er sikker på vi gør. Der er et par spillere som skal fremhæves for deres gode præstationer i efteråret.



Anders har været en klippe i forsvaret sammen med Ole Budtz. De har virkelig gjort det godt og Anders har en gennemsnits karakter på 7,39.


Bo har været den helt store stjerne på den offensive midtbane, han har spillet som en drøm og han har virkelig været en leder i angrebet. Et par mål er det også blevet til, og med en gennemsnitskarakter på 7,38 så høre han til blandt de bedste spillere.


Nu er det tid for spillerne til at nyde en smule vinterferie og det er helt sikkert fortjent. Efter ferien begynder træningen igen og vi skal være 100 % klar for der en oprykning at kæmpe om


Forår med store forventninger

Oprykningen skal sikres i år


Så begynder endnu et nyt forår i spidsen for SønderjyskÉ og jeg glæder mig. Det bliver virkelig et skæbnens forår for mig og klubben, oprykningen er meget tæt på og vi skal virkelig spille godt for at sikre den. Jeg er sikker på at vi er helt klar til kamp og at det bliver til oprykning når sæsonen slutter.
For første gang i mit virke hos SønderjyskÉ, har jeg ikke hentet forstærkninger ind i transfervinduet. Jeg mener ikke at der er et behov for nye spillere, da den trup vi har nu helt sikkert har klassen til alt det vi vil opnå på nuværende tidspunkt, men hvis Ronaldo ringer kan jeg måske nok overtales til at investere. Vi har heller ik solgt ud af vores spillere på trods af at der har været mange bud på dem, da jeg har ville bevare truppen intakt.
Så der er i det hele taget ikke sket særlig meget her i vinterpausen, der er dog blevet spillet en smule venskabskampe og de er gået okay.



Der blev spillet 6 kampe og alle med gode resultater til følge. Jeg er rigtig tilfreds med resultaterne. Lyngby kampen var en af de vigtigste, da jeg her igen kunne se hvordan mit hold ville gøre det mod en SAS Liga modstander og det blev igen til et rigtig godt resultat. De andre kampe var mod klubber fra 2 division og så var der Bramming. De blev alle vinder og der var masser af mål oven i købet. En af stjernerne i venskabskampene blev César Lindado som scorede 12 mål, det tyder jo godt her op til foråret.
Vores første kamp er mod Randers i Cuppen og her håber vi på en sejr så vi måske kan komme i en finale. Nu nærmer starten sig og truppen er toptunet, nu er der ikke andet at gøre end at få spillet kampene og sikret oprykningen.

We are ready to fight, you come and see
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #32: 01 Apr 2008, 08:39 »

Jeg har også tænkt en del over det, men synes ik at der sker nok til at kunne opdatere oftere. synes ik at der er nok kampe til at udfylde pladsen, men hvis folk hellere vil have flere og derved kortere opdateringer så er jeg helt sikkert klar på det.

Hvad synes folk??

Som jeg skrev, så skal du ikke ændre noget for min skyld. Du skal fortsætte med at skrive, som du har lyst til, da det giver det bedste resultat Wink Jeg har derfor valgt at undlade at stemme Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #33: 01 Apr 2008, 09:33 »

Det ser vildt ud med ham Lindado. Spiller han fast, eller har du blot testet ham i venskabskampene?

Måske er det godt, at du starter sæsonen med en cup-kamp, så benene er det mere kampklar end konkurrenterne - Hvem ved?! Wink

Jeg glæder mig til at høre om dit forår...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #34: 01 Apr 2008, 10:45 »

jeg læser ikke nær så mange blogs som jeg gerne ville, men den her har virkelig fanget mig..

keep up the good work
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #35: 01 Apr 2008, 22:15 »

Mange tak for de kommentare som i er kommet med. Det er rigtig dejligt at høre at der er nogen der følger med. Thumbs Up

Ris og ros modtages gerne da jeg altid gerne vil forbedre bloggen.

Jeg må også med dele at jeg nok ik kommer til at lave flere opdateringer  end jeg gør nu. Jeg synes kun der er information nok til 2 årlige opdateringer, har dog overvejet at lave 4, men nu får vi se Smiley
« Seneste Redigering: 01 Apr 2008, 22:57 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #36: 02 Apr 2008, 22:26 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Alle gode gange 3!!!

Fantastisk forår


Inden forårets start havde vi alle muligheder for at kæmpe med i toppen om oprykning. Det eneste vi skulle gøre var at spille op til vores bedste og selvfølgelig vinde flere kampe end de andre.
Vi var også stadigvæk med i DONG Cuppen, hvor vi skulle møde Randers i kvartfinalen. Så inden forårets start var vi faktisk ganske godt med og så manglede vi kun at følge op på det i foråret.



Jeg vil starte med at sige at foråret har budt på mange gode kampe og jeg har vundet rigtig mange af dem. Holdet har virkelig spillet flot, og de kæmpede virkelig for det. Jeg er rigtig stolt over det de har præsteret. Vi afsluttede sæsonen med at vinde de sidste 9 kampe, hvilket jeg synes er virkelig flot. Men jeg må desværre meget skuffet fortælle, at på trods af de fantastiske resultater så er oprykningen endnu engang glippet for os. Vi vandt 12 kampe ud af de 15 spillede , men det var de 3 nederlag der virkelig kostede oprykningspladsen. I kampene mod Silkeborg og Vejle fil vi virkelig en lektion i fodbold på højt niveau. Vi blev da også sendt hjem med et 1-3 nederlag til Silkeborg, her startede vi faktisk med at fører kampen 1-0, men blev straffet for en sløv præstation i anden halvleg. Nederlaget på 2-4 til Vejle var virkelig slemt, her spillede vi UTROLIG dårligt. Vi kom bagud med hele 4-0, men vi fik 2 trøste mål til sidst i kampen. De 2 nederlag kostede os meget fordi det var de 2 hold som vi skulle slås med om de 2 lukrative oprykningspladser. Nederlaget til Kolding var bare rent ro dårligt. Vi havde en klar overvægt af spillet og chancerne men vi kunne bare ikke få bolden i det skide net, og jeg var virkelig skuffet bagefter kampen. Men efter kampen startede vores store sejrs række, så vi må håbe at den fortsætter næste sæson. Med fantastisk spil havde vi jo kvalificeret os til kvartfinalen i DONG cuppen mod Randers. Kampen var fantastisk, vi spillede rigtig godt. Angrebet og midtbanen kæmpede fantastik mod deres forsvar og fik kæmpet sig til 3 scoringer. Vores forsvar havde det rigtig svært mod de SAS Liga vante angribere, men vi holdte dem på kun 2 scoringer og med lidt plus og minus kan vi se at vi scorede en gang mere end Randers og derfor er det lykkedes os at kvalificere os til semifinalen og det er et fantastisk resultat for os.
Semifinalen var mod Esbjerg og her følte vi os klar, vi havde selvtilliden og styrken. Derfor forventede vi endnu en sejr over Esbjerg i de 2 kampen. Vi havde det svært mod Esbjerg på hjemmebane og vi tabte desværre også kampen med 1-2, men det er jo et okay resultat mod et SAS Liga hold. Næste kamp var på udebane og her vidste jeg at vi ville få det svært. Vi kom dog hurtigt på 1-0 over Esbjerg hvilket gav os håb, men desværre for os scorede de midt i 2 halvleg, hvilket betød at vores DONG Cup eventyr var slut.


Som tidligere nævnt havde vi et forår med masser af sejre, men det var ikke nok til at opnå oprykning. Vi må konstatere at vores efterår kostede os en del i kampen om en topplacering og derfor må vi tage til takke med en 4 plads igen, hvilket er 2 gang på de 3 år jeg har været i klubben. Det er desværre ikke tilfredsstillende for mig eller klubben. Vi hører til i SAS Ligaen og det er der vi skal være. Jeg begynder snart på mit 4 år hos SønderjyskÉ og her skal altså snart til at ske noget for ellers tror jeg ikke at jeg er her efter næste sæson.
Nå, men nu venter en kort sommerpause til spillerne og herefter skal vi i ilden igen.




KONFLIKT!!!

Sportslig ledelse vs. Ledelsen


Ledelsen i klubben og den sportslige ledelse, hvor jeg indgår, har i løbet af året haft en del kontroverser. Ledelsen melder ud at de forventer at vi skal være med blandt de store i Viasat Sport Divisionen og at vi skal kæmpe om at opnå oprykning.
Men så må jeg sgu sige at de skyder sig i foden ved at sælge alle holdets stjerner for småpenge. De har gentagende gange valgt at tage beslutninger, over mit hoved, vedrørende spillersalg. Det kan jeg ikke blive ved med at acceptere og det har jeg meddelt dem. Jeg kæmper en kamp om at opbygge et hold som kan være slagkraftigt og sikre os den skide oprykning og så kan det ikke hjælpe at man konstant sælger holdets profiler.


Her er et udsnit af de profiler som klubben har valgt at sælge uden af rådfører mig, og som sagt til spot pris. Jeg havde forhandlet et salg på plads for Sabrin Sburlea på 1,5 million €, men klubben havde accepteret et bud på 525.000 € i forvejen og han valgte selvfølgelig at rejse hjem til Rumænien igen, hvilket er forståeligt, men buddet skulle aldrig være accepteret i første omgang. Det er ikke nemt at føre et hold til toppen når de bedste hele tiden bliver solgt. Den eneste af spillerne som jeg har forhandlet prisen på er Issey Nakajima-Farran og ham har vi fået 750.000 € for, kontant.
Jeg er udmærket klar over at der skal spillersalg til for at drive en klub som SønderjyskÉ, det er jo pengene der driver værket, men man kunne da i det mindste få en fornuftigpris for arbejdet.
Pga. disse problemer med ledelsen har det givet stof til eftertanke omkring en eventuel kontraktforlængelse .
Men nu vil jeg kigge frem af mod næste sæson og håbe på at de ikke har solgt hele min trup.



Sæsonen 2010/2011

Forventninger - Truppen - Ny assistent


Den første store ændring i år er at min assistent gennem de sidste 2 år Stefan Lindqvist har besluttet sig for at sige ja til et tilbud om at indgå i FC Københavns trænerteam, og derfor ønsker han at forlade SønderjyskÉ. FC København betaler os 55.000 € for at vi ophæver kontakten, hvilket vi selvfølgelig gør, da Stefan har været en god assistent.
En ny assistent skal findes og det har vi så arbejdet på. Vi fik en aftale på plads med en englænder ved navn Luke Baxter. Han er ikke kendt i Danmark, men i England er han kendt som en lovende træner, så derfor er vi glade for at kunne byde ham velkommen i klubben.



Spillerindkøb



Spillersalg


Jeg er kendt for at handle mange spillere i hvert transfervindue, men denne gang er det ikke blevet til særlig mange. Jeg mener truppen er fantastisk og derfor har jeg ikke handlet særlig meget. Mange salg er det heller ikke blevet til, de spillere som er fløjet fra reden, er dem som ledelsen har stået for salget af. Det er dog mig der har solgt Farran. Den bedste af de indkøb der er gjort indtil nu, er Nicolaj Agger, glæder mig til at se ham i aktion.
Jeg forventer selvfølgelig at der kommer flere spillere ind, men jeg skal lige have fundet de rigtige, man er jo altid åben overfor gode spillere. Men truppen som den er nu er jeg yderst tilfreds med.


Truppen og taktikken



MÅLMAND
Kenneth Stenild
Leonardo Veira
Anthony Scribe

FORSVAR
Ranf Shawkat
Michaael Lumb
Jeppe Brandrup
Rasmus Hansen
Anders Qvist
Ole Budtz
Søren Fuglsang
Casper Abildgaard

MIDTBANE
Jakob Rasmussen
Thomas Røll
Ken Ilsø
Marc Olsen
Bo Storm
Søren Christensen
Jesper Jensen
Lasse Kryger
Kristoffer Andersen
Søren Frederiksen

ANGREB
Bajram Fetai
Martin Bernburg
Morten Nielsen
Dennis Høegh
César Lindado
Matias Quintana

I denne sæson ser jeg meget frem til at se César Lindado på banen. Han viste glimt af sin kunnen sidste sæson, men i år skal han have chancen som første angriber. På midtbanen forventer jeg en Bo Storm i hopla og anfører Jakob Rasmussen skal vise det overblik han viste sidste år. I forsvaret skal Qvist og Budtz vise at de gerne vil være med og klubbens egen avl Søren Fuglsang får virkelig chancen. På mål skal Stenild vise at han kan præstere over længere tid, han viste det i foråret og jeg forventer han kan holde niveauet.
Så jeg holder humøret højt og håber på at vi kan holde niveauet fra forårets sidste 9 kampe og så vinde ligaen så vi langt om længe kan komme op i SAS ligaen


This is our year, try and stop us!

« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 22:44 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #37: 02 Apr 2008, 23:54 »

Det ser spændende ud.

Dog kan jeg nå du har så mange gode angribere, ikke forstå du kun spiller med en på toppen.
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #38: 03 Apr 2008, 00:00 »

Det ser spændende ud.

Dog kan jeg nå du har så mange gode angribere, ikke forstå du kun spiller med en på toppen.

Er enig, du burde spille med 2

Men god blog ellers! Den her gang SKAL du rykke op!  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #39: 03 Apr 2008, 00:37 »

Det ser spændende ud.

Dog kan jeg nå du har så mange gode angribere, ikke forstå du kun spiller med en på toppen.
Er enig, du burde spille med 2

Men god blog ellers! Den her gang SKAL du rykke op! Thumbs Up

I har begge ret. Jeg burde spille med 2 på toppen, men det har jeg prøvet og det virkede slet ikke. Så det er derfor der kun ligger en helt fremme nu.

Det skal så også lige siges at jeg har en tendens til at køre med ufattelig store trupper. crazy
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #40: 03 Apr 2008, 06:48 »

Det ser spændende ud. Er imponeret over din udholdenhed - Specielt over for ledelsen... Bliver du i klubben, hvis det glipper igen?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #41: 03 Apr 2008, 09:18 »

Det ser spændende ud. Er imponeret over din udholdenhed - Specielt over for ledelsen... Bliver du i klubben, hvis det glipper igen?

Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke er sikker. Ubeslutsom
Er ved at være træt af at miste profilerne hver sommer. Det gør det sgu svært, men jeg ved ikke hvad jeg gør når det er.

Jeg har netop mistet endnu en profil, og tror desværre heller ikke jeg rykker op i år. ticked off
Har mistet 5-6 profiler i år, uden at få penge til at skaffe nye.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #42: 03 Apr 2008, 19:41 »

Genial blog har lige læst alle updates.. Og det er en fornøjelse at læse.. KIU
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #43: 03 Apr 2008, 20:08 »

En rigtig flot blog og jeg forstår din frustration.. Hvis det rigtige job melder sig skal du rykke videre.. jeg er imponeret over din udholdenhed..
Logged

- Veni, vidi, vici -

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #44: 04 Apr 2008, 16:01 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



En blandet pose bolsjer

Men bitter eftersmag


Jeg har lært at man kommer længst med ærlighed, så hvorfor ikke sige det lige ud og ærligt. Jeg må erkende at jeg desværre ikke tror på at vi har skyggen af opryknings potentiale i år. Dette skyldes hverken mine manglende indkøb eller spillerne der er tilbage i truppen. Det skyldes helt og holdent ledelsens fokus på en kortsigtet gevinst, ved salg af holdets profiler til spot pris. Lige inden sæsonen skulle til at starte, valgte ledelsen igen at sælge en af mine profiler. Denne gang solgte de Jakob Rasmussen, en spiller som jeg havde tiltænkt en nøglerolle i denne sæson. Det var ham der skulle være anfører og styre holdet på og udenfor banen. Men sådan skulle det ikke være. Jeg ville ikke have haft problemer med at de solgte profilerne, hvis bare pengene fra salgene var blevet overført til mit transferbudget, men det blev de ikke og derfor kunne jeg jo ikke hente erstatninger der havde samme niveau som de solgte spillere. Derfor har jeg være nødt til at bruge mange at de talenter som allerede er i truppen. Det er i sig selv heller ikke noget problem, men jeg måtte revurdere mine mål og forventninger.
Mine forventninger til året blev at vi skal levere en god indsats og slutte i top 4, men vi takker selvfølgelig ikke nej hvis oprykningen melder sig.



Vi starter vanen tro med at tabe den første kamp. Det har vi gjort hver eneste sæson siden jeg overtog holdet for ca 3 år siden, næsten da. Vi tabte til et klar bedre spillende Randers hold og det var kun i sidste minut vi fik vores trøste mål, og her sluttede vores sejrsrække på 9 sejre i træk. Samlet set så har efteråret været ganske udmærket. Vi har vundet 10 af 15 kampe hvilket jeg synes er okay. Jeg vil dog lige kommentere på vores nederlag og uafgjorte kampe. Randers kunne vi som sagt ikke gøre noget ved, men nederlagene til AB og Slagelse var virkelig noget skidt. AB har vist sig at være min nemesis i min tid hos SønderjyskÈ. Vi har nu spillet mod AB 7 gange og det er blevet til 5 nederlag, 1 uafgjort og kun en enkelt sejr. Det er jo ikke tilfredsstillende i det lange løb. Slagelse kampen var bare en lang kamp om at få bolden ind, men den ville bare ikke og siden de fik scoret på os, så blev sejren deres. Jeg tabte desværre også til FC Nordsjælland, men den kamp var rigtig god og derfor ser jeg ikke tilbage på den kamp med negative øjne. Vi spillede fantastisk og det var kun pga. et mål i det 88 minut at vi måtte indkasserer et nederlag. Men ellers er det forløbet godt og vi har scoret rigtig meget i år, så det håber jeg vi tager med til forårs sæsonen.
Vi har selvfølgelig deltaget i DONG Cuppen igen i år og jeg må sige at jeg havde store forventninger i år pga. de gode resultater sidste år. Det startede da også med sejre i de første 2 kampe hvor Avedøre og Silkeborg blev sendt ud af Cuppen, næste hold blev så AGF. Den kamp burde gå ind i rekord bøgerne. Vi var bagud praktisktalt hele kampen. Men til sidst i kampen kommer vi foran med 4-3, men i 3 minutters overtid scorer AGF og vi skal ud i forlænget. Vi starter med at score ret tidligt og jeg tror at sejren er sikker, men med 4 minutter tilbage udligner de igen og der står nu 5-5. 2 skide minutter er der lagt til og med 1 minut igen score de. Vi taber kampen og er selvfølgelig skuffede, vi kunne have sikret os sejren 2 gange, men smider det hele væk begge gange. Men når alt kommer til alt så spillede vi en fantastisk kamp.


Efterårets resultater placerer os på en 4 plads i Viasat Sport Divisionen, og denne placering kender vi rigtig godt, tror faktisk at vi kan kalde det for vores stamplads nu. Der er 12 point op til førerholdet FC Nordsjælland og 9 point til Randers og vi må desværre nok skyde en pil efter den oprykning. Nu skal vi bare koncentrer os om at spille nogle gode kampe, men vi spiller selvfølgelig stadigvæk efter oprykning, på trods af at det bliver meget svært at opnå. Men vi tager opgaven med oprejst pande og vi vil kæmpe til sidste mand.
Der er som altid et par profiler som jeg gerne vil fremhæve pga. deres gode indsats i efter året.




Bo Storm har udmærket sig igen i år med masser af fantastiske præstationer. Han har sat ny rekord i assists, han er nu oppe på hele 20 af slagsen her i efteråret. Hans average rating er 7.67 hvilket jeg synes er ganske udmærket.


César Lindado ha virkelig grebet chancen i år. Han har scoret hele 20 mål i 18 liga og cup kampe. Det er også blevet til et par enkelte assists hvilket har resulteret i en average rating på 7.61, og det er også rigtig flot.

Det er nu blevet tid til lidt ferie for spillerne og herefter kommer der en del venskabskampe.



Spillernes forår

Meget at spille for. Ny kontrakt og måske en oprykning


Jeg har handlet en del nye spillere ind op til denne forårs sæson. Det er dog ikke spillere der kan gå direkte ind på førsteholdet. Der er hentet spillere ind med talentudvikling for øje. Der skal satses i større grad på udviklingen af talenter. Derfor er der blevet scoutet flittigt over hele landet og vi har hentet en hel del til klubben. Jeg har ikke tænkt mig at liste dem alle op da der er for mange, men en par af dem kan vi da nævne.

Nicola Saric
Erton Fejzullahu

Indkøb
Vito Hammershøy-Mistrati
Mirset galic
Erton Fejzullahu
Nicolás Escobar
Haydar Said
Nicola Saric



Der er 3 af dem jeg er specielt stolte over at kunne præsentere og det er Vito Hammershøy-Mistrati, tidligere hos FC København og FC Midtjylland. Han skal nok blive til noget, der skal bare lidt spille tid til og det kommer der
Erton Fejzullahu er en angriber som jeg tror rigtig meget på, der er dog en del konkurrence i netop angrebet så han skal præstere hvis han vil være med.
Den sidste er Nicola Saric, ham forventer jeg mig også meget af men som sagt der er stor konkurrence på hans plads.


Der er blevet arrangeret en del venskabskampe i vintermånederne. Dette har vi gjort fordi vi ville give spillerne flere kampe i benene. Vi har valgt den del SAS Liga klubber men også lidt fra vores egne rækker, og det er blevet til nogle udmærkede resultater.

Vi spillede lige op mod AaB i en velspillet kamp. I den første af 2 kampe mod FC København fik vi en lektion i fodbold, vi tabte 1-6. Senere hen gik vi hen og slog dem 4-2, et resultat jeg er stolt over. Vi slog de 2 SAS Liga klubber AC Horsens og FC Midtjylland. I de kampe viste vi at vi ikke bare er en Push over og at vi kæmper for livet, på banen. Som noget mere positivt så lykkedes det os at slå AB igen, godt nok i en venskabskamp men det tæller også hos mig.


Med venskabskampene vel overstået er vi ved at være klar til foråret, vi føler os klar og vi vil ikke skuffe. Alle muligheder ligger for vores fødder, nu mangler vi bare at tage dem og score.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010