home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1058 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 32594 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #15: 28 Mar 2008, 09:36 »


SønderjyskÈ - The start of a new era


Klokken er 6.30 da alarmen lyder, og jeg har ikke lukket et øje hele natten. Dagen i dag er en af de vigtigste i mit liv til dato, og jeg er meget nervøs, men spændt er jeg også.
Jeg skal være i klubben klokken 8.30 da pressemødet begynder klokken 9.00. Det bliver mit første møde med den landsdækkende sportspresse, og de vil helt sikkert være klar til at stille alle de svære spørgsmål og selvfølgelig stille spørgsmålstegn vedrørende min manglende erfaring og kompetence til at lede et hold af denne størrelse. Det er i hvert fald det jeg forventer de vil gøre, men i mine mange møder med klubbens sportslige ledelse er dette blevet diskuteret, og både klubben og jeg selv mener at jeg har erfaringen og er klar til denne udfordring.

Fandme en fed blog, gode transfers
Mens jeg sidder i bilen på vej ned mod klubbens konferencelokale, prøver jeg at sætte mig mentalt op til mødet med pressen. Jeg er vel forberedt og klar. Det er i hvert fald det jeg siger til mig selv.

Klokken er nu 8.55 og pressemødet skal til at gå i gang. Jeg står i kulissen og venter til jeg bliver kaldt ind til pressemødet. Jeg ryster og nervøsiteten presser på, jeg føler det som om jeg skal til eksamen.

Klubbens formand starter pressemødet og starter med at fortælle det som alle har ventet på, at klubben i dag vil præsentere deres nye træner og derved kan alle spekulationer om hvem der tager over efter den gamle træner, som valgte at sige stop for at tilbringe mere tid med familien pga. længerevarende sygdom, få en ende.

Nu er det ved at være min tur. Formanden gør sig klar og siger ”Jeg vil hermed præsentere Jesper Kristoffersen som ny cheftræner for SønderjyskÉ”. Der bliver klappet da jeg går ind og sætter mig.
Jeg starter med at fortælle om mine visioner og de fremtidsplaner jeg har med klubben.
Målet er oprykning til SAS Ligaen og dette skal ske med offensivt og hurtigt spil.
Pressen stiller selvfølgelig spørgsmålstegn ved mit CV som træner. De mener ikke jeg har en nødvendige erfaring. Men jeg er ikke ny i fodboldverdenen.
Jeg startede min karriere som spiller i en lille klub i Nordjylland, blev senere spottet af AaB’s scouts og fik en ungdomskontrakt. Dette gik fint i nogle år, men så fik jeg en skade som gjorde at jeg var nødt til at stoppe karrieren, inden den faktisk var begyndt. Jeg blev dog i AaB som ungdomstræner, hvor jeg var i 4 år. Efter dette flyttede jeg til England hvor jeg blev ansat som ungdomstræner i Hull city som dengang lå i League 2. Dette kunne lade sig gøre pga. et venskab med en ledende figur i klubben.
Men jeg arbejdede mig op og blev til sidst en del af staben der stod for træningen af klubbens førstehold, som nu befinder sig i Championship ved hjælp af back to back oprykninger.
Sådan er jeg nået til hvor vi sidder nu, til et pressemøde som ny cheftræner for SønderjyskÉ

Efter at have afværget de mange spørgsmål fra pressen er pressemødet nu forbi og jeg kan begynde min første dag som cheftræner.

De første dage går med samtaler med klubbens spillere og trænere, hvor strategi og lignende bliver diskuteret. Der bliver selvfølgelig også snakket om mulige indkøb til at fuldføre mine og klubbens mål. Klubben har begrænsede midler, men det burde være nok til at fuld ende missionen om oprykningen til SAS Ligaen

Næste opdatering vil komme når sæsonstarten står for døren. Her vil mulige transfers blive offentliggjort.

Indtil næstegang… Smiley

Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #16: 28 Mar 2008, 13:03 »

Mange tak for de mange kommentare, godt at høre min blog kan gå an Grin.

Ved godt jeg har mange fra sydamerika, men det er min brist, men de har altså også et kæmpe talent alle sammen.
Man skal jo tage chancen ik Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

dasmessi
Gæst
 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #17: 28 Mar 2008, 13:07 »

Mange tak for de mange kommentare, godt at høre min blog kan gå an Grin.

Ved godt jeg har mange fra sydamerika, men det er min brist, men de har altså også et kæmpe talent alle sammen.
Man skal jo tage chancen ik Smiley
Det er en super blog!. Vil ønske dig held og lykke med at vinde SAS ligaen hvis du kand et, for hvis jeg kigger på dit hold nu, så kan jeg se at du har muligheder for at vinde eller komme i top5  Thumbs Up
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #18: 28 Mar 2008, 13:16 »


God update. Nogel fremragende indkøb du har fået gjort dig der. Hvor meget har Agouda udviklet sig indtil videre? Har set han kan blive vild hvis man er heldig.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #19: 29 Mar 2008, 04:10 »


SønderjyskÈ - The start of a new era


Fortvivlelsens efterår


I år havde vi startet den største satsning på fodbolden i SønderjyskÈ's historie. Der var skaffet kapital til udvidelse af truppen i håb om at det kunne hjælpe til med at opnå vores helt store mål, nemlig den famøse oprykning til det forjættede land, også kendt som SAS Ligaen.
Men vi har måtte sande, at penge ikke var alt og at man ikke kunne købe sig til succes. Udvidelsen af førsteholds truppen var dog en god ting og det holder jeg fast ved. For at kunne kæmpe med i toppen skal man have en bred trup og faciliteterne til at bære det, og de 2 ting har vi nu. Men hver gang der bringes nye spillere ind kan det forstyrre den skrøbelige harmoni der er i en trup. Det har jeg i hvert fald måtte sande. Den trup vi har fået samlet her i SønderjyskÉ er en af de bedste jeg nogen sinde har arbejdet med, i hvert fald på papiret. Men ærlig talt, så har vi manglet sammenholdet og gejsten, hvilket man har kunne se på vores resultater og placeringen i tabellen.


Vores første kamp i sæsonen var mod SAS Liga nedrykkerne fra FC Nordsjælland og jeg var fyldt med selvtillid op til kampen. Kampen blev ikke vist i TV men presse opbuddet var enormt. Jeg blev selvfølgelig interviewet og sagde tingene som de var, at vi i år havde satset stort og det helt sikkert ville lykkedes os at vinde i dag og opnå oprykningen.
Kampen viste desværre at vi stadigvæk var et stykke fra at kunne følge med de helt store.
Her ville nogle at givet op, men sådan er jeg ikke, man skal altid finde det positive frem i tingene og det gjorde jeg så. I interviewet med TV 2 Sports udsendte efter kampen, roste jeg spillerne for deres fighter vilje til sidste minut, men måtte også erkende at vi manglede det sidste for at kunne nå Nordsjællands niveau. Men det skulle nok komme.
I de efterfølgende kampe kunne vi ikke rigtig finde rytmen og det betød desværre meget skuffende resultater. Hele 3 uafgjorte kampe i træk. Det var ikke acceptabelt set med mine øjne, så derfor blev der holdt et spillermøde for at komme til bunds i tingene. Her viste det sig at der var en del disharmoni i truppen, den var blevet skabt af nogle spillere som ikke kunne sammen. Det er svært at være så mange sammen uden det her sker. Vi fandt frem til en løsning og 2 spillere forlod holdet for at prøve nye græsgange. Herefter begyndte tingene så småt at forbedre sig.
Vi formåede at finde rytmen, hvilket betød 8 sejre i 9 kampe. Det var fantastisk at se drengene spille deres spil og virkelig vise at de ville kæmpe for sagen. Jeg var virkelig stolt.
Selv i Cuppen havde vi formået at spille godt, vi nåede igen i år til 4 runde. Denne gang fik vi Viborg som modstander, og en overkommelig en af slagsen. Her følte jeg virkelig at vi havde chancen for at opnå noget stort. Vi havde ikke den mest fantastiske "record" op til kampen, vi havde spillet 2 uafgjorte kampe op til Viborg kampen, men jeg var fortrøstningsfuld.
Kampen var også en det bedste vi havde spillet det år, men det var ikke nok, desværre. Vi tabte 1-0 på i mål i første halvlegs overtid, i anden halvleg gjorde vi hvad vi kunne, og kun pga. fremragende spil af Viborgs målmand fik vi ikke udlignet. Men man skal ikke græde over spildt mælk siger man jo, og vi mangler jo stadigvæk 2 utrolig vigtige kampe i efteråret. Herfølge kampen var en katastrofe og vores hold fik en nedsmeltning af de helt store, det kan også ses ud fra resultatet. Sidste kamp var mod Lyngby, og kampen var helt klart en af de vigtigste i år. Lyngby lå nemlig på 2 pladsen i ligaen og det er dem vi skal have vippet af pinden.

Kampen startede godt og vi spillede lige op i det meste af den. Men så skete det der bare ikke måtte ske, vi fik en spiller smidt ud på et direkte rødt kort. Jeg har aldrig i mit liv råbte og skreget så meget efter en dommer, jeg havde sådan lyst til at knalde ham en, men min assistent fik mig ned igen, men fuck en idiot. Han afgjorde praktisk talt kampen.
Lyngby scorede et mål i overtiden og vi mistede vigtige skridt i kampen om oprykning.


Nå med efterårssæsonen slut skal der arbejdes op mod næste del af sæsonen, som byder på spændende kampe og jeg skal kæmpe om en forlængelse af min kontrakt med SønderjyskÉ.

Vinterpausen på godt og ondt

Kampen om kontrakten og den famøse oprykning


Der er igen sket en masse forandringer i vinterpausen. Vi har i vinterens løb snakket en del med den sportslige ledelse i klubben. De har selvfølgelig ikke været tilfreds med de sportslige resultater og det har jeg jo heller ikke været. Så vi har fællesskab fået en omstrukturering af trænerteamet på plads, ud er røget hele 5 trænere og nye er hentet ind. Vi har manglet trænere der havde en mere offensiv indstilling til fodbold, og det har vi så fået nu. Med det nye trænerteam på plads håber jeg det kan give den stabilitet i baglandet vi har manglet.


Sammen med udskiftningerne i trænerteamet har vi sideløbende solgt ud af den store spillertrup. De spillere som er blevet solgt, havde af den ene eller anden grund ikke leveret varen på banen og derfor var der ikke plads til dem i klubben mere. Det er aldrig dejligt a skille sig af med spillere, men det er et nødvendig onde fra tid til anden. Jeg må da også være ærlig og så sige at det var mest for pengenes skyld jeg gik med til at sælge dem. Jeg havde dog også en mindre kontrovers med ledelsen da de pludselig godkendte et bud på en af mine største talenter som jeg mente var alt for lavet, men jeg kunne intet gøre. Heldigvis for mig så valgte spilleren at sige nej til klubben, han ville hellere blive hos SønderjyskÉ og mig. Det gjorde mig glad da han valgte at blive for han var virkelig blevet en vigtig del af truppen


Jeg har selvfølgelig hentet nye spillere ind igen for at styrke holdet, og denne gang har jeg virkelig fået fat på nogle spillere som jeg helt bestemt mener kan gøre forskellen. Spillere som Bo Storm, Søren Christensen og Kenneth Stenild er helt klart nogle som kan vinde kampe for mig og derfor er jeg virkelig stolt over at kunne præsentere dem som SønderjyskÉ spillere. Glæder mig meget til at se dem trække en SønderjyskÉ trøje over hovedet og løbe ind på banen. I sin tid havde jeg utrolig høje forventninger til Theis Rasmussen og troede helt sikkert han skulle være min faste mand dernede, men han har ikke præsteret på det niveau man har kunne forvente og derfor er Stenild blevet hentet til klubben, med ham som bagerste skanse kan det ikke gå galt..


Nu nærmer foråret sig hastigt og med de nye spillere på holdet, ved jeg at mit hold har styrken og alle muligheder for at få klubben op i landes øverste række. Jeg ved de vil kæmpe for oprykningen med næb og klør så nu er der ikke andet for and at komme i gang med kampene og så få sikret den oprykning.

Det var det for nu, ses til sommerpausen hvor vi forhåbentlig er et SAS Liga mandskab.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #20: 29 Mar 2008, 04:13 »

God update. Nogel fremragende indkøb du har fået gjort dig der. Hvor meget har Agouda udviklet sig indtil videre? Har set han kan blive vild hvis man er heldig.
Jamen Agouda har udviklet sig ganske udemærket, men i efteråret scorede han desværre ikke nok, men han får chancen igen. mest fordi han har scoret en del i venskabskampene Smiley
Nå nu vil jeg sgu i seng. kl er 4 og jeg skal arbejde kl 11 imorgen...
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #21: 29 Mar 2008, 10:24 »

Det ser spændende ud! Specielt at du har solgt dig selv til Kalmar for €100.000. ;o)

Hvor realistisk ser det ud for dig i forhold til at hente de 11 point, du har op til den oprykningsgivende 2. plads?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #22: 29 Mar 2008, 18:11 »

Det ser spændende ud! Specielt at du har solgt dig selv til Kalmar for €100.000. ;o)

Hvor realistisk ser det ud for dig i forhold til at hente de 11 point, du har op til den oprykningsgivende 2. plads?

Js det er vildt flot jeg har solgt mig selv til Kalmar, skulle jo sælge et eller andet ik crazy

Det er meget realistisk ud, man skal jo altid bevare håbet og med det hold jeg nu så tror jeg på det. Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #23: 29 Mar 2008, 19:44 »

Det lyder super. Kunne dog ikke lade være med lige at indføre lidt "plat" humor i min tidligere skrivelse, da du jo havde solgt en med dit eget navn! SORRY!

Glæder mig til noget godnatlæsning i form af nyt input fra dig herpå bloggen!!

Jeg spiller videre med min FM 2006, indtil jeg har den nyeste version!! ;o)
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #24: 30 Mar 2008, 17:59 »


SønderjyskÈ - The start of a new era


Foråret fra helvede

A year of first's


Vi havde kæmpe forhåbninger til foråret, det var nu vi virkelig skulle slå til og få den oprykning som vi har satset så stærkt på. Men desværre går tingene ikke altid som man håber og ønsker. Dette forår satte virkelig mine evner som træner på en stor prøve, og jeg har bestået. Holdet har været gennem en rigtig svær periode hvor intet fungerede, spillet på banen var virkelig dårlig og det kunne man se på vores slut placering.


Det er ikke blevet til mange sejre i foråret og det har virkelig været frustrerende, og flere gange har jeg været ved at rive håret af mit hoved. Det har så også betydet at jeg har måtte sidde ude i en kamp, pga. karantæne. Jeg havde brokket mig lidt for meget og derfor fik jeg den ene kamp på tribunen. Min assistent gjorde det okay i kampen og fik 1 point med hjem. Men foråret var virkelig været en prøvelse, specielt da jeg også skulle kæmpe for en ny kontrakt med klubben. Jeg var flere gange i tvivl om det overhovedet ville komme på tale.
Vi har måtte indkasserer hele 5 nederlag i foråret og nederlaget til Lyngby var en af de store. Det var en pisse frustrerende kamp at være vidne til, for det var et kollektivt kollaps på hele holdet der gav Lyngby sejren. Det var kampen der afsluttede en rigtig forfærdelig sæson og en jeg meget snart gerne vil glemme.

Det blev til en utrolig skuffende 7 plads i ligaen, men det skal så også lige tilføjes at vi begyndte at eksperimentere med forskellige opstillinger i de sidste 8 kampe. Men ved hjælp af de kampe har vi nu fundet den opstilling som vi mener der skal satses på i den nye sæson. Vi har også gjort os tanker om hvor holdet skal bevæge sig hen af og hvilke spillere der skal ind og hvilke der skal ud. Men som sagt, et utrolig skuffende år og vi må bare håbe det går bedre næste år, og gerne med mig i det varme sæde.

Sæsonen 2009/2010

Nye spillere - Kontrakten - Ny taktik


Jeg vidste jo at jeg kun havde et år tilbage af den oprindelige kontrakt med klubben, så sidste år var både en kamp om oprykning, men også en kamp for mig om en forlængelse. Jeg er faldet godt til i det sønderjyske og er glad for dagligdagen i klubben så derfor vil jeg gerne blive noget længere for at gøre arbejdet færdigt.

Vi startede forhandlingerne efter sæsonen var færdig. Klubben var selvfølgelig ikke tilfreds med den netop overståede sæson og ville gerne vide hvad jeg ville gøre for at rette op på det dårlige resultat. Jeg fortalte dem at jeg ville fortsætte den udvikling jeg havde startet med at forbedre truppen og ville fortsætte den positive udvikling af talenterne i klubben. Jeg fortalte dem også at vi gennem en længere periode havde arbejdet med en ny taktik og at det var planen at den skulle indarbejdes henover sommeren. De var tilfredse med det de hørte og vi blev enige om en 2 årig forlængelse og underskrifterne blev sat.
Så nu har jeg mulighederne for at gøre det arbejde jeg har startet, færdigt.

Der er sket en smule udskiftninger på holdet henover sommeren. Der er hentet nye spillere ind og vi har solgt dem, som ikke har slået til på holdet. Truppen er blevet barberet en del ned. Men der er også sket et par transfers som ikke var en del af mine planer. Klubbens formand accepterede bud fra andre klubber på 2 af vores største talenter. José san Román og Maximiliano Oliva er begge blevet solgt for spot priser til andre klubber og det var jeg ikke tilfreds med, hvilket jeg også gav til kende overfor ledelsen. Men det ændrede ikke ved at de var blevet solgt.
Sabrin Sburlea

Michael Lumb





Der er blevet solgt en del spillere for at lette på løn budgettet. Jeg har skulle sælge de unødvendige spillere da de optog for meget plads i truppen, og pengene er jo altid dejlige at få. Flere af spillerne faldt aldrig til hernede og andre passede bare ikke ind i vores spil koncept. Der kommer nok flere spiller salg henover sommeren, da der er stor interesse for mine spillere. Det er jo også kvalitetsspillere jeg er i besiddelse af.
Med de nye indkøb og salgene, så mener jeg at vi har den stærkeste trup i hel Viasat Sport Divisionen og det vil fører os til sejr i år.



MÅLMAND
Martin Raska
Kenneth Stenild
Leonardo Veira

FORSVAR
Ranf Shawkat
Michaael Lumb
Jeppe Brandrup
Rasmus Hansen
Anders Qvist
Ole Budtz
Søren Fuglsang
Casper Abildgaard

MIDTBANE
Jakob Rasmussen
Thomas Røll
Ken Ilsø
Marc Olsen
Bo Storm
Søren Christensen
Jesper Jensen
Raimond Manco
Issey Nakajima-Farran

ANGREB
Bajram Fetai
Martin Bernburg
Kwabena Agouda
Dennis Høegh
César Lindado
Sabrin Sburlea

Efter meget prøven frem og tilbage som er taktikken blevet fastlagt til at blive en 4-2-3-1 opstilling. Vi vil spille offensiv fodbold og det skal tvinge de andre til at komme med et svar på tiltale. Så jeg håber den nye sæson bringer en topplacering med sig, for truppen bliver ikke bedre end den er nu og den har helt klar potentialet til at klare oprykningen. Så nu må sæsonen gerne komme, for SønderjyskÉ er klar til kamp og i år vinder vi. For i år er det vores år Thumbs Up
Let them come, we are ready

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #25: 31 Mar 2008, 09:49 »

Tillykke med forlængelsen af kontrakten. Jeg er imponeret over, at dit hold ikke kom frem til mere i den seneste sæson.

Med dine indkøb ser det spændende ud, og det er rart endelig at se en holdopstilling.

Held og lykke med forsøget i næste sæson - Håber det lykkes, så vi kan se, hvordan du klarer udfordringerne i SAS-Ligaen. Jeg regner nemlig med SAS-Liga-fodbold i næste sæson, hvis du stiller med det der hold i dine kampe.

Hvem rykkede ned fra SAS-Ligaen?
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #26: 31 Mar 2008, 12:16 »

Nedrykkerne var Silkeborg og Vejle. Sjovt nok dem der rykkede op i første sæson. så det klarede de sgu ikke godt. Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #27: 31 Mar 2008, 12:56 »

Det ser spændende ud.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #28: 31 Mar 2008, 16:27 »

Super, super update... du skriver godt og gør det interessant, selvom jeg er mere tilhænger af flere sæson-updates. Men det skal du ikke ændre for min skyld, da jeg følger med her uanset hvad Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #29: 31 Mar 2008, 16:34 »

Det var super, at det var Silkeborg og Vejle, der rykkede ned. Dem kunne du næsten spille op med i første sæson, og du er markant styrket siden da, så du bliver nødt til at rykke op denne sæson!

Lad endelig høre fra dig med flere updates! ;o)
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010