home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 31333 gange)
Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #45: 04 Apr 2008, 16:10 »

Nogen okay resultater, og flot update! Wink
Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #46: 05 Apr 2008, 10:18 »

Jeg synes det er utroligt, at din bestyrelse ikke tror på det langsigtede projekt! Og så synes jeg, at der er en tendens til, at topholdene (dem på oprykningspladserne) altid har et enormt forspring.

God update! Glæder mig til at høre om dette forår!!!
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #47: 06 Apr 2008, 00:17 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Et fantastisk forår

Fremtiden - Foråret - Truppen


Jeg så virkelig frem til dette forår. Vi har hele året bare sagt at vi skulle gå ud og gøre det godt og ikke tænke på at opnå oprykning. Så et eller andet sted så kunne vi jo kun overraske. For mig personlig var det også et specielt forår. Jeg havde været i klubben i næsten 4 år og gik med overvejelser om det ikke var på tide at finde nye græsgange. Så vores spil i foråret og forholdet til ledelsen ville have indflydelse på min beslutning om jeg skulle forlænge, hvis muligheden bød sig, eller om jeg skulle videre når kontrakten udløb. Så jeg så virkelig frem til det i år. Vi var jo blevet slået ud af DONG Cuppen i efteråret, så i denne sæson kunne vi virkelig fokusere på at gøre god figur i forårs sæsonen.


Igen har vi knaldet at fantastisk forår af, vi har virkelig spillet som en drøm, og vi har vist at vi er et hold som man skal regne med. I de 2 sidste kampe af efteråret fik vi 2 sejre og de 2 sejre har været med til at give os i SønderjyskÉ et rekord forår, og jeg kan stolt sige at vi er kommet igennem det uden et eneste nederlag. Vi har ikke tabt en kamp i hele foråret. Jeg er virkelig i den syvende himmel over det. Drengede har virkelig formået at finde sammen og har spillet den slags fodbold som man normalt kun drømmer om af så unge nogle spillere. Det er lykkedes os at vinde 11 kampe og det er gjort overbevisende flere gange. Vi fik også spillet 4 kampe uafgjort og hvis vi regner lidt og tager de 2 kampe med fra efteråret, så kan jeg stolt meddele at vi er ubesejret i hele 17 kampe i træk. Det er ny rekord for fodboldklubben SønderjyskÈ. Jeg skal være den første til at sige undskyld til spillerne. Jeg havde overhovedet ikke regnet med at det var muligt, men spillerne har bevist at de kunne og virkelig ville det. Så undskyld drenge!!
Vi har haft et par super præstationer i sæsonen. I første kamp mødte vi Randers og denne gang var det os der gav en lektion i god fodbold, og vi kom derfra med en 2-0 sejr, fantastisk. Det lykkedes os denne gang at få point mod AB. Det blev godt nok kun uafgjort men det er point og det prøver vi ikke så tit. Vores 2-2 kamp mod Nordsjælland var en fantastisk kamp, vi spillede lige op hele kampen, men en sejre havde nu været dejligt. Jeg er rigtig stolt over vores 7-0 sejr over Fredericia, vi udspillede dem fra start til slut og jeg var virkelig tilfreds. Køge og FC Fyn fik også et par lektioner i hvordan fodbold burde blive spillet.



Men på trods af de fantastiske resultater og 17 ubesejrede kampe, så lykkedes det os desværre ikke at opnå oprykningen, men det var jo heller ikke det der var målet med året. Men for første gang så var vi virkelig med i kampen og vi sluttede på en 3 plads med 5 point op til anden pladsen. Det må man virkelig kalde for et tilfredsstillende resultat. Jeg synes at dette forårsresultater giver os et kæmpe boost og det kan tyde på at holdet nu har fundet det der skal til, og det kan tyde godt til næste sæson.


Jeg vil igen fremhæve 3 spillere som har grebet chancen og virkelig vist at de kan spille fodbold og at de er potentielle landsholdsspillere. Spillerne er Bo Storm, César Lindado og ikke mindst Anders Qvist.

Bo har virkelig haft en sæson af de helt store. Han har spillet som en drøm og jeg synes det er værd at bemærke at han har haft 40 assists i 33 kampe. Det er sgu ikke noget man ser hver dag. Han er virkelig en af dem som har leveret varen på banen og det kan også ses ud fra hans average rating på 7.73. Fandeme flot.

César Lindado

Lindado har spillet fantastisk i denne sæson. Han fik chancen og han har i den grad grebet den. På 28 kampe har manden formået at finde nettet hele 31 gange. Han har virkelig været en af dem som har drevet holdet frem, og hvis han ikke var blevet skadet, så havde der nok været flere mål i kassen. Lindados præstationer har resulteret i en rigtig god average rating som blev på hele 7.71. Rigtig flot min dreng.


Anders er den spiller det har imponeret mig allermest over hele sæsonen. Han har været den klippe i forsvaret som jeg forventede og han har styret det med hård hånd. Men samtidig med det så har han også været en flittig mand i den anden ende af banen. Hvilket har resulteret i hele 24 scoringer, vel og mærket af en som spillere i det centrale forsvar. Han har virkelig fortjent den rating han er endt med og 7,70 i average rating er slet ikke så dårligt endda.


Sæsonen har virkelig været en overraskelse og den bedste i min tid hos SønderjyskÈ. Jeg er virkelig stolt over de 17 kampe hvor vi er ubesejret og håber vi kan fører det videre til næste sæson. Jeg håber også at jeg kan beholde spillerne som jeg har nu, så jeg har mulighed for at gøre holdet endnu bedre. Men nu skal spillerne på ferie og jeg skal til at forhandle en ny kontrakt på plads. Så ja jeg bliver hvis vi kan blive enige.



Kontrakt forhandling

Playing Hardball


Der har været meget snak i medierne om at jeg måske ikke ville forlænge min aftale med SønderjyskÉ, da det absolut ikke er en hemmelighed at jeg har haft mine kontroverser med ledelsen i klubben. Jeg underskrev en kort kontrakt på et enkelt år med klubben i marts, men gjorde det klart at jeg også kiggede mig om efter andre mulige klubber. Klubben gik med til det, men også kun lige.

Da sæsonen sluttede snakkede de om at de egentlig gerne ville have en længere kontrakt med mig og at de virkelig ønskede at jeg blev. De mente at det var mig som havde sørget for den positive udvikling der var i klubben, og at det var noget de gerne så ført videre af mig.
Jeg gik med til at forhandle igen, men denne gang sad jeg med alle kortene på hånden. Jeg krævede at alle salg af spillere, og jeg mener ALLE, skulle gå gennem mig før noget blev vedtaget Jeg ville også have mere investering i træningsfaciliteter ne og mere fokus på taletnt udviklingen.


Det var nogle seje forhandlinger, men jeg stod fast for det var jo dem som der ville have en længere kontrakt med mig. Men vi nåede da til enighed om den nye kontrakt og det betyder 2 år mere i SønderjyskÈ for mig. Jeg ser frem til at have mere at sige og håber derved at det betyder at jeg kan holde på mine spillere eller i hvert fald få en fornuftig pris for dem. Nå men den nye sæson banker på og der er meget jeg skal nå.




Sæsonen 2011/2012

Spillersalg - Spillerkøb - Truppen


I denne sommer pause tror jeg desværre at jeg mister mine profiler, mange klubber har vist interesse for dem, men hvis de ryger så kommer der penge i kassen. Jeg vil altid gerne investere i nye spillere og det håber jeg lidt på at jeg kan komme til i år. Men det kommer lidt an på om der ryger nogen ud. Jeg kan lige så godt være ærlig, der er solgt spillere og et par af profilerne er taget af sted. Vi er også henover sommeren blevet samarbejdsklub med Feyenoord fra Holland. Begge klubber mener at der er noget at hente fra sådan et samarbejde og jeg ser meget frem til det

En af mine bedste på den defensive midtbane Jesper Jensen har forladt klubben til fordel for AC Horsens på en free transfer. Det er jeg meget ked af, men vi kunne ikke tilbyde en god nok økonomisk pakke til ham og ønsker ham alt held og lykke fremover.
Det dyreste salg har helt klar været Bo Storm. FC København stod klar med 2.5 millioner € kontant og det var sgu for godt til at sige nej til. Det vil betyde at klubben er sikret økonomisk mange år frem og det betyder også at jeg for lidt penge at bruge af. Vores topscorer sidste sæson har også forladt klubben. Han gjorde det til fordel for FC Midtjylland. Her var jeg dog ikke tilfreds med prisen, synes godt den kunne have været lidt større, men det giver igen flere penge til klubben. Morten Nielsen har levet en anonym tilværelse hos os siden han kom til fra Chelsea, og derfor er det en fantastisk pris vi har fået for ham. HamKam kom med et tilbud på 1,2 millioner € og det kunne vi ikke afvise. Morten nåede kun 5 kampe på 2 år og derfor lod vi ham gå. Jeg er meget tilfreds med de salg for de har hjulpet med at skabe en sund økonomi i klubben og derved give en stabil bund at bygge på.


Jeg har på nuværende tidspunkt kun foretaget et pat nye indkøb, men er i gang med at kigge på spillere som jeg mener, kan styrke os. Sashi Chalwe er hentet ind og han kan gøre en forskel i forsvaret. Martin Halle er hentet hjem igen og vi glæder os til at se ham i trøjen igen. Brian Priske er hentet ind som en reserve spiller da han er blevet 34 år gammel. Han skal også hjælpe med at træne de unge forsvarstalenter i klubben. Men indtil nu er Luquinhas fra Cruzeiro det største indkøb jeg har fortaget, og hvilket et. Han bliver helt sikkert en af de helt store spillere de næste par år. Så vent bare og lyt efter. Der foregår forhandlinger med mange spillere på nuværende tidspunkt så når vinduet er lukket så kommer der en update på det område.

Førsteholds truppen har selvfølgelig ændret sig en smule med salget af profilerne, men vi bibeholder vores nuværende taktik.
Truppen og taktikken



MÅLMAND
Kenneth Stenild
Leonardo Veira
Anthony Scribe

FORSVAR
Niklas Bengtsson
Michaael Lumb
Jeppe Brandrup
Saglik Erkan
Anders Qvist
Sashi Chalwe
Søren Fuglsang
Casper Abildgaard

MIDTBANE
Rasmus Hansen
Luiquinhas
Ken Ilsø
Marc Olsen
Linus Perrson
Søren Christensen
Christian Mouritsen
Lasse Kryger
Rafael Silva
Søren Frederiksen

ANGREB
Bajram Fetai
Martin Bernburg
Anders Jakobsen
Dennis Høegh
Omar Andrade
Matias Quintana

I år bliver et af de spændende. Vi har bevaret en del af de spillere vi havde sidste år og der er blevet forstærket en smule, men flere kommer til. I år forventer jeg at vi spiller lige så godt som vi gjorde sidste år og måske bedre. Jeg vil driste mig til at sige at hvis vi spiller op til vores bedste så kan vi måske sikre os en oprykning, men det er meget usikkert om vi kan. JEG ved vi kan præstere, og nu er det tid at vise det til de andre. Så lad os gå ind på banen med oprejst pande og vise de andre vores styrke.


Don't think you can win, KNOW IT!!!!!

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse….
« Svar #48: 06 Apr 2008, 00:20 »

Efter denne update så tror jeg at jeg går over til 4 om året ellers bliver de sgu for lange.

Håber det kan gå.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #49: 06 Apr 2008, 11:46 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Transfer Update


Jeg har jo som sagt solgt et par af mine profiler for gode penge og halvdelen af de penge er blevet overført til mit transfer budget. Jeg har tidligere snakket lidt om de foreløbige transfers så dem kigger vi ikke på her. Der blevet set på en del spillere og vi har fundet lidt som kan gå direkte ind på holdet.


Der er blevet hentet 3 nye forsvare ind. Allan Olesen var på lån i klubben hele sidste sæson. Han spillede fantastisk på højreback positionen og da han gerne ville blive i klubben så hentede vi ham ind permanent. De 2 svenskere Niklas Bengtsson og Linus Johansson er hentet ind efter meget scouting arbejde og de ses som klare forstærkninger. Henrique er hentet i São Paulo, han er angriber og han skal nok gå hen og blive en rigtig god investering. Han har spillet 3 kampe og det er blevet til 2 mål, så det tyder godt fremover. Lige inden Vinduet lukkede i, lykkedes det os at få fat på den tidligere Brøndby og OB angriber, Kim Christensen. Vi ser det som en god investering da han bringer en masse rutine med sig, som vi håber han kan give videre til de unge i truppen.



Med alle de nye indkøb så er der alt for mange i truppen og vi har været nødt til at sælge lidt ud, for at lette på trykket på truppen og trænerne. Kenneth Fabricius har forladt os efter mange års tro tjeneste. Han har gennem det sidste år været udenfor truppen og derfor valgte vi at sælge ham. Vi takker ham for alle de år han har været i SønderjyskÉ. Lars Pleidrup fandt aldrig fordoms styrke og derfor er han blevet solgt til Molde i Norge. Heine Lundgaard og Jesper Weinkouff var begge store talenter da de blev hentet, men det er aldrig lykkedes dem at overbevise os om at det var dem vi skulle satse på, så derfor er de blevet solgt videre.


Jeg har sikret mig et af de største talenter i Sydamerika, mange store klubber i Europa har været efter ham, men jeg har fået papir på ham. Her snakker vi om Nicolás Millán fra Colo Colo og han støder til truppen pr 1.1.2012. Det er noget vi ser meget frem til og jeg kan personligt næsten ikke vente.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #50: 06 Apr 2008, 17:56 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



An Autumn of dreams

Imponerende takter


Da jeg underskrev den nye kontrakt med klubben, håbede jeg på at vi fra nu af kunne blive den magt faktor som vi altid har snakket om. Man kunne jo selvfølgelig stille spørgsmålstegn ved det, da jeg jo solgte ud af arvesølvet hvis man kan sige sådan. Der var jo blevet solgt en del af profilerne fra sidste sæson og ville det så betyde at niveauet igen ville falde.
Foråret bød jo på en ubesejret række på 15 kampe og tager man de 2 kampe fra efteråret med, så endte det jo på 17 kampe uden et nederlag. Noget jeg er vildt stolt over.
Op til dette efterår har medierne fokuseret på netop denne række kampe og de har meldt ud at de ikke tror vi kan holde den kørende, mest pga. de salg vi har gjort. I interviews har jeg skulle forsvare min beslutninger og det er gået godt. Jeg har også sagt at vi i år et hold som der skal holdes øje med, for vi kan overraske.
Jeg vil starte med at sige den netop overstået efterårs sæson, har overgået mine vildeste forventninger. Vi har virkelig spillet fantastisk og det kan ses på vores resultater.


Vi starter sæsonen med en sejr og det er aldrig sket for os før i min tid som træner hos SønderjyskÉ. B 93 blev besejret med 4-1. I kampen viste vi at vi stadigvæk kan spille foldbold selvom der er forsvundet nogle centrale spillere. Herfølge kampen var en stor skuffelse og helt igennem en kedelig 1-1 kamp, uden det vilde at berette om. De 2 næste kamp blev der delt tæsk ud. Næstved blev sendt hjem med et 4-0 nederlag i bagagen, en kamp vi styrede fra start til slut. Skive blev besejret med tenniscifrene 6-0 og vi viste igen at vi har styrken til at kæmpe med i toppen.
I de efterfølgende kampe blev det til smalle sejre over Frem, Hvidovre og senere Holstebro, men de tæller jo også med, og det er dem vi måske har tabt i de tidligere sæsoner. Sejren over Esbjerg var fantastisk, da de som nedrykker automatisk er blandt favoritterne til at rykke op igen, så her kunne vi næsten i få armene ned.
Slagelse viste sig endnu engang som en " pain in the ass" modstander. Holdet er ikke særlig godt i år og alligevel smider vi point til dem. Det er desværre bare ikke godt nok. Så kom det uundgåelige, et nederlag. Vi tabte ude 2-1 til Skjold og det var simpelthen ikke tilfredsstillende. Det var en modstander som vi bare skulle slå hvis vi skulle være med allerøverst, det gjorde vi ikke og det kan ikke ændres. Efter at have sundet os lidt over nederlaget, så fik vi gang i holdet igen. Sejren mod AB var en af de sjældne og derfor en af de rigtig gode. Vi formåede også at slå Horsens og Kolding hvilket er fantastisk da de kæmper med i toppen. Vi sluttede sæsonen af med en fantastisk kamp på hjemmebane mod Brabrand, hvor de blev sendt hjem med et nederlag på hele 8-0. Vi viste klassen hele vejen igennem kampen og kom ud med et fantastisk resultat. I DONG Cuppen gik det ikke særlig godt, da vi blev sendt ud i 3 runde af Viborg. Med spil og chancer skulle vi have vundet kampen, men Theis Rasmussen holdt målet rent og derfor sluttede vores DONG Cup eventyr.


Vores flotte resultater i efteråret kan også ses i tabellen hvor vi ligger på en rigtig flot 2 plads, med kun 2 point op til Esbjerg. Vi har 7 point ned til AB på 3 pladsen så vi skal ikke dumme os særlig meget før de virkelig kan ånde os hårdt i nakken. Jeg vil lige nævne en fantastisk rekord vi har sat i år. Hele 26 kampe i træk ude nederlag i ligaen. Det er fandeme ikke noget man ser hverdag og det er rigtig flot klaret. Så et kæmpe tillykke til hele truppen. I har spillet som en drøm og jeg håber i kan holde niveauet i foråret.
Der er 3 spillere som har gjort det fantastisk i efteråret. Anders Qvist har været blandt dem i flere år, men i år er han ikke med. Han spillede de første 5 kampe, men så blev han ramt af en knæskade som har holdt ham ude det meste af efteråret. Lasse Kryger, Marc Olsen og Luquinhas har være cream of the crop i efteråret.


Lasse har virkelig vist sig at være en fantastisk erstatning for Lindado. Han kan spille både venstre wing og angriber. Det er i angrebet han virkelig har udmærket sig i efteråret. Han har scoret 12 mål i 17 kampe og det er rigtig flot gjort. Han skuffede dog lidt i Cuppen, men imponerende er det dog at han er endt med en average rating på 7,41. Så et rigtig solidt efterår af Lasse.


Marc har spillet rigtig solidt gennem de sidste 2 år og han har haft en rigtig stor del af æren for vores gode spil. Han laver en masse arbejde på venstrekanten og han kommer med nogle fantastiske indlæg. Det er ikke mål eller assists der har givet Marc en average rating på 7,41, men godt gammeldags hård arbejde.

Luquinhas

Luquinhas er ny i truppen og jeg har glædet mig meget til at se ham i aktion. Han har virkelig spillet super på den defensive midtbane og er hoppet lige ind i spilfordeler rollen på holdet. 88 % af hans afleveringer har ramt målet og det er en rigtig god statistik. Det er også blevet til et par assists i efteråret og når det hele blir lagt sammen så ender han på en average rating på 7,41. Så han har været en god investering


Med det fantastiske efterår i baglommen så kan spillerne nu tage sig lidt fortjene ferie og jeg kan planlægge næste sæson.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2008, 18:38 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #51: 06 Apr 2008, 17:58 »

TILLYKKE med top2 håber sq du holder den, for du fortjener sq at rykke op Smiley
« Seneste Redigering: 06 Apr 2008, 22:37 af NichlasKirk » Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #52: 06 Apr 2008, 19:47 »

Super , klasse blog ... Smiley

Håber sku du rykker op i denne sæson ... Som du osse har holdet til ...

Kan vi forvente en update i aften ?
Logged

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #53: 06 Apr 2008, 22:01 »

Det ser godt ud! Har fulgt med fra starten, og det ser ud til, at din tålmodighed og kompetence nu bærer frugt. SÅDAN! Håber for dig, at det holder den resterende del af sæsonen! Tillykke med sejr i første spillerunde! Shockeret)
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #54: 06 Apr 2008, 22:22 »

Super , klasse blog ... Smiley

Håber sku du rykker op i denne sæson ... Som du osse har holdet til ...

Kan vi forvente en update i aften ?

Jeg tror desværre ik jeg når at få spillet forårs sæsonen idag. Men den kommer op imorgen engang. Der kommer en vinter update først og så kommer den for foråret.

Jeg vil også lige takke for de fine kommentare der er kommet omkring min blog. Altid dejligt med ris og ros. Mange tak til alle Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #55: 06 Apr 2008, 23:48 »

Den her sæson tror jeg du klarer den. Jeg kan rigtig godt lide den måde din blog er sat op på - det er som at se sigs elv i de gamle dage  Tunge
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #56: 06 Apr 2008, 23:56 »

Den her sæson tror jeg du klarer den. Jeg kan rigtig godt lide den måde din blog er sat op på - det er som at se sigs elv i de gamle dage  Tunge

Det håber jeg også at jeg gør. Smiley

Jeg takker for din ros, tror da at det er ros Tunge

Jeg er ikke en haj til det teknik halløj når det kommer til det grafiske, men kunne godt tænke mig at gøre det bedre.
Har du nogle forslag Dusty78DK? Tager gerne imod pointers...
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #57: 07 Apr 2008, 00:01 »

Det håber jeg også at jeg gør. Smiley

Jeg takker for din ros, tror da at det er ros Tunge

Jeg er ikke en haj til det teknik halløj når det kommer til det grafiske, men kunne godt tænke mig at gøre det bedre.
Har du nogle forslag Dusty78DK? Tager gerne imod pointers...

Jeg er den forkerte at spørge. Jeg er fanatisk modstander af blogs med alt for meget grafisk lir - jeg vil se bold og intet andet  Wink

Vil dog lige kommentere at din blog er smukt sat op. Et par vigtige Screenshots og intet andet - ligesom jeg vil have det!  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #58: 07 Apr 2008, 00:12 »

Okay, så er min jo lige sagen Smiley

Jeg er bare glad for der er nogen der kan lide den, arbejder jo meget med skidtet Grin
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: En karrieres begyndelse…SønderjyskÉ
« Svar #59: 07 Apr 2008, 02:04 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Vinter Update

Transfers - Venskabskampe


Der er sket en del transfers i løbet af vinter pausen. Jeg har dog ikke måtte slippe spillere som jeg ikke kunne undvære. Der var ingen af dem som var tæt på førsteholdet og derfor var de praktisk talt bare fyld på holdet. Så det var en nødvendig udrensning. Med transfer pengene fra salgene mellem hænderne har vi sonderet terrænet og der er blevet fundet et par spillere som helt klart er forstærkninger til den nuværende trup.


Inden det danske vindue åbnede så tyvstartede vi med at sælge Bajram Fetai og Martin Bernburg til 2 svenske klubber. Da de blev hentet til klubben fra Nordsjælland håbede vi på at de ville blive stjerner på holdet, men gennem de sidste 2 år har de ikke kunne finde formen og derfor er de blevet sendt videre til andre klubber. Jeppe Brandrup var også købt som den helt store stjerne og han spillede også lidt i starten, men faldt senere ned mellem revnerne og forsvandt i mængden. Det lykkedes os at finde den rigtige klub til Jeppe og derfor blev han solgt. Lasse Heinze, Erton Fejzullahu og Ricky Olsen var kun kort i klubben. Dette skyldes den store konkurrence der er om de 11 pladser på holdet. De har ikke formået at spille sig til en fast plads og ville derfor gerne videre. Vi fik nogle gode tilbud og greb chancen til at tjene lidt penge på dem. Specielt salget af Ricky Olsen var tilfredsstillende, da vi ikke har givet det store for ham.



Vi har gjort os nogle fantastiske indkøb henover vinteren. Som jeg tidligere har nævnt så har vi fået papir på Nicolás Millán, hvilket jeg ser som et kæmpe scoop. Vi har også hentet Nikolaj Hansen hos FC København og han bliver helt klart en stor spiller for os. Ved hjælp fra vores nu store scout netværk har vi igen hentet lidt godt ind fra det sydamerikanske, nogle med europæiske pas andre uden. Men de har virkelig klassen til at gøre holdet endnu stærkere. Jardel og Christiano er habile forsvare og kan med deres rutine bringe holdet op på SAS Liga niveau. Rodrigo er en glimrende backup til de eksisterende spillere på den defensive midtbane. Rivaldo og Emiliano Vecchio er etablerede spillere og husere på den offensive midtbane. De kan gå hen og blive vigtige brikker i spillet om toppen i foråret.

Der er blevet spillet et par venskabskampe henover vinteren, men modstanderne har ikke været blandt de bedste klubber og det har bare været for at holde spillerne i gang. Vi havde dog en kamp mod FC København, vi tabte godt nok 2-1, men vi viste at vi helt klart har klassen til at spille i SAS Ligaen.
Så nu venter foråret og vi håber vi kan fortsætte den fantastiske stime fra efteråret.


We will keep fighting 24-7. You just wait and see.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010