home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: (Pause)SønderjyskÉ (sæsonen slut i sæson 9)  (Læst 31163 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #165: 29 Apr 2008, 14:21 »

Tak og i lige måde  Wink

Får bare ik kommenteret så meget, som det fortjener  Ubeslutsom

Nej det kender jeg alt for godt
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #166: 30 Apr 2008, 10:07 »

Jeg har en sørgelig nyhed! Jeg har tilmeldt mig Blogkonkurrencen og derfor får jeg ikke så meget tid til fremover at lave updates til denne Blog. Men jeg vil forsøge at lave updates til begge blogs, men siden jeg også har et projekt og 3 eksamener på universitetet som skal klares så bliver jeg meget presset på tiden. Men jeg må bare undvære søvn i en måned. crazy
Håber at folk også vil følge min blog i konkurrencen, glæder mig til at se om jeg kan gøre det godt. Smiley
Der er en update på trapperne til denne blog, kommer i løbet af eftermiddagen.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #167: 30 Apr 2008, 13:09 »

What?!?! Sætter du denne på del-pause?!

Jeg er klar på at følge dig i konkurrencen, hvis jeg bare finder ud af, hvor den er...
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #168: 30 Apr 2008, 14:04 »

What?!?! Sætter du denne på del-pause?!

Jeg er klar på at følge dig i konkurrencen, hvis jeg bare finder ud af, hvor den er...
Ja desværre kommer den lidt på vågeblus, men vil prøve at holde begge kørende. Jeg har jo to bærbar, så må de begge bare køre Smiley

Den kommer til at omhandle Rayo Vallecano's rise from the ashes to stardom
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #169: 30 Apr 2008, 14:09 »

Ja desværre kommer den lidt på vågeblus, men vil prøve at holde begge kørende. Jeg har jo to bærbar, så må de begge bare køre Smiley

Den kommer til at omhandle Rayo Vallecano's rise from the ashes to stardom

Det er et klogt valg, da du er nået langt i dit arbejde i SønderjyskE - glæder mig til at se dig give gas.  Thumbs Up
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #170: 30 Apr 2008, 14:19 »

Glæder mig os til det.  Thumbs Up
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #171: 30 Apr 2008, 14:19 »


SønderjyskÈ - The start of a new era



Oprustning - Resultater - Opfølgning på sæsonen – Mål og forventninger - [color=Blue]


Sæsonen fra helvede, dog med opblomstring


Indtil nu har sæsonen været en af de værste jeg har oplevet i min tid her hos SønderjyskÉ. Det har virkelig været en prøvelse, men jeg mener bestemt at jeg og holdet er kommet ud stærkere i den anden ende. Vi har jo handlet en del ind i vinterens løb og det har bestemt gjort truppen bedre. Vi har i den forbindelse også måtte sende folk den anden vej, men det har ikke været profilerne, kun spillere som har kæmpet i udkanten af holdet. Så starten på foråret har været noget vi har ventet på med stor spænding og forventning. Vi har trænet hårdt og virkelig arbejde med det mentale, det var det som kostede os i efteråret.
Men nu er vi klar til kamp og i foråret skal vi vise vores sande ansigt til omverdenen igen.



Målet i foråret har været at komme i finalen af DONG cuppen og igen vise vores styrke i ligaen med en placering i top 6. Det kan lyde meget ambitiøst, men hvad er en træner uden ambitioner? Arbejdsløs formegentlig.
Vores første kamp i foråret var mod AGF i DONG cuppen og det gik jo som en drøm, men det holdt hårdt. Vi kom først foran 2-0, men den føring hentede de så der stod 2-2. Men til sidst i kampen lykkedes det os at trække fra med et par hurtige scoringer og så var vi klar til semi-finale kampene mod Brøndby. Første kamp i ligaen var mod Nordsjælland. Vi fik en jævn start på sæsonen i denne kamp og det lykkedes os at starte med at få point, så det tydede jo godt. Kampen endte 1-1, men jeg mente jo nok at vi burde have vundet den. Men efter denne kamp fandt spillerne virkelig hinanden på banen og det betød noget fantastisk spil på banen. Vi vandt de fem efterfølgende i ligaen og et par af resultaterne var virkelig fantastiske. Esbjerg, Lyngby og Silkeborg blev alle slået med en lille margin og det var flere gange tæt på at gå galt, men vores forsvar og specielt Martin Hansen i målet gjorde det fantastisk. Imod FCK og AaB styrede vi virkelig slagets gang. Mod FCK kom vi foran med 2-0, men med et par hurtige mål fik de hentet os igen, men i slutningen af anden halvleg trak vi fra og scorede to gange og det gav os sejren. Vi havde gennem flere år kæmpet med at få point mod AaB, men vi gav dem for engangsskyld en lektion i god fodbold. Vi slog dem med hele 6-1 på hjemmebane, virkelig imponerende. Vi havde igen kvalificeret os til semi-finalen i DONG cuppen og igen skulle vi møde Brøndby. Vi mødtes først på udebane og her fik vi et respektabelt resultat med hjem. Vi fik 2-2 efter at have været bagud over to omgange. På hjemmebane i Haderslev var historien dog en anden. Her fik vi en lektion i hvad man ikke skal gøre og derfor tabte vi kampen med hele 3-0. Derfor nåede vi ikke vores mål om en finale kamp, men det er nu flot klaret alligevel med den sæson vi har haft. Så det er godkendt. I de efterfølgende kampe mod Randers og AGF fik vi et par nederlag.
Nederlaget til Randers kunne have gået begge veje, men de havde heldet og scorede det forløsende mål. Vi tabte kun en kamp mere i foråret og det var til Brøndby, igen var kampen tæt og de havde heldet og derfor fik de alle tre point.

Så dette betød at vi vandt 6 ud af de sidste 7 kampe, hvilket jeg ser som en fantastisk resultat række. Jeg ser det også som noget utrolig positivt at vi hele vejen gennem foråret har scoret mange mål og det er bestemt noget vi skal holde fast ved. I de seks kampe har vi slået rigtig gode modstandere og man kan se at vores nye strategi har givet pote. Der skete noget meget overraskende i denne sæson. Det tidligere storhold og gentagende gange danske mestre FC København, er rykket ud af den danske SAS Liga, men klubben har i et par sæsoner været på vej ned af i systemet. Jeg er rigtig stolt over den præstation vi har leveret igennem foråret og er mere end tilfreds med vores slut placering i ligaen som nummer 5. Vi har virkelig fundet glæden igen og spillet har været fantastisk. De nye spillere vi havde hentet ind gjorde virkelig forskellen og specielt Ricardinho har været en trussel i angrebet og han fik scoret 26 mål i hele sæsonen. Det har betydet en delt 1.plads på topscorer listen, han deler pladsen med en tidligere SønderjyskÉ spiller, nemlig Oliveria som vi solgte til AGF. Der skete også noget rigtig godt for os i foråret, Ricardinho har efter to år i Danmark fået dansk pas, så det betyder at vi kan have en anden udlænding i truppen. Det var faktisk utrolig tæt på at vi havde kvalificeret os til TOTO cuppen, men det er nok en god idé at have næste sæson på at spille holdet ordentlig sammen.
Men for at lavet en lille opfølgning på sæsonen så startede den jo med at vi virkelig faldt igennem og vi måtte lave vores mål for sæsonen om. Henover vinteren blev sæsonens nye mål lagt fast og vi begyndte at foretage ændringer i truppen for at få holdet op igen. Vi havde et mål om at komme i DONG cup finalen, men dette kunne ikke lade sig gøre. Vi kom kun til semi-finalen, men det resultat er også ganske udmærket og jeg er tilfreds med det. I ligaen har vi bestemt nået vores mål. Vi har avanceret fra en meget utilfredsstillende placering som nr. 10, til en meget tilfredsstillende placering som nr.5. Vores mål var at komme i top 6 og det lykkedes. Så vores reviderede mål er nået.

Forventningerne til næste sæson i SAS Ligaen er en placering i top 3, da jeg mener at holdet har klassen til det og vi har jo vist at vi kan være med i toppen. I DONG cuppen forventer jeg at vi kommer til semi-finalen, da vi er blandt de bedste hold i Danmark. Jeg forventer også at vi kan kvalificeres til noget mere Europæisk fodbold.
Men nu står sommeren for døren og der venter en måned med hårdt arbejde og en smule ferie.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #172: 30 Apr 2008, 14:23 »

Surt med det ene point op til Randers!!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #173: 30 Apr 2008, 14:27 »

WHAT?!?!!!??

FCK rykkede ned?? Vildt, alligevel  Shockeret

Nå, skidt, det var en ikke særlig god sæson, det kostede for meget i Europa og du spillerne kunne åbenbart ikke rigtig finde hinanden. Nu kan du med god samvittighed lægge sønderjylland bag dig og tage fat på blogkonkurrencen. SønderjyskE ligger og venter på dig, når du vender tilbage med friske kræfter  Smiley
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #174: 30 Apr 2008, 14:40 »

WHAT?!?!!!??

FCK rykkede ned?? Vildt, alligevel  Shockeret

Nå, skidt, det var en ikke særlig god sæson, det kostede for meget i Europa og du spillerne kunne åbenbart ikke rigtig finde hinanden. Nu kan du med god samvittighed lægge sønderjylland bag dig og tage fat på blogkonkurrencen. SønderjyskE ligger og venter på dig, når du vender tilbage med friske kræfter  Smiley
Ja jeg kiggede også en ekstra gang da jeg så stillingen.
Ja nu hvor sæsonen blev reddet lidt, så kan jeg kan jeg ligge den i dvale lidt. Tror også at det er godt med en lille pause.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #175: 30 Apr 2008, 14:41 »

Surt med det ene point op til Randers!!
Ja det ville have været godt at spille toto-cup, men det kommer næste år.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #176: 30 Apr 2008, 14:45 »

god update og godt resultata synes jeg
Logged


David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #177: 30 Apr 2008, 14:47 »

FCK som nedrykkere og AGF som vindere, haha, det plejer at være omvendt. Wink
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #178: 30 Apr 2008, 14:48 »

Flot update, og et rigtig flot forår! Ærgeligt med europa, men hvis du fortsætter bloggen er jeg sikker på at du minimum får bronze i næste sæson...KIU!  Thumbs Up

Og endelig røg de ulækre FuCK'ere ud  funny
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: SønderjyskÉ (Vinteren i sæson 9)
« Svar #179: 30 Apr 2008, 18:53 »

Flot update, og et rigtig flot forår! Ærgeligt med europa, men hvis du fortsætter bloggen er jeg sikker på at du minimum får bronze i næste sæson...KIU!  Thumbs Up

Og endelig røg de ulækre FuCK'ere ud  funny
I mine spil ryger de ULÆKRE Biffere ud og OBBER!!
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010