home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35210 gange)
minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #180: 25 Mar 2008, 22:50 »

Undskyld jeg skriver det. Men hvorfor tude så meget. Det er kun en fucking testkamp. Den betyder ikke noget. Der bliver jo bare prøvet lidt af. Hvis man skulle tude, så spørg lige hvorfor thomas sørensen spiller istedet for jesper Christiansen. Han må sgu da føle sig forbigået.. Eller nej, han kalger sgu ikke og han spiller trods alt. et gør i andre sgu da ikke. Eller nu hvor det er en testkamp, så test da det ultimative. Kasper Schmeichel. Er han så god som de siger eller hva... Så tør øjnene og spis en kiks. Det er først til efteråret det begynder at ske.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #181: 25 Mar 2008, 22:59 »

Jan Frederiksen er en meget mere stabil back end Anders Randrup er, men desværre for ham spiller han hverken for Brøndby eller FCK.

ARGHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHH ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Sur

Nu er det her 4-5 gang jeg skriver det og så gider jeg ikke mere Sur

Randrup er højre back, og Jan f er venstre back Så forstå det dog  crazy..
Så randrups udtagelse har intet med jan f at gøre Tunge
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #182: 25 Mar 2008, 23:03 »

ARGHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHH ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Sur

Nu er det her 4-5 gang jeg skriver det og så gider jeg ikke mere Sur

Randrup er højre back, og Jan f er venstre back Så forstå det dog  crazy..
Så randrups udtagelse har intet med jan f at gøre Tunge

Men Jan er altså bedre!

 funny
Logged


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #183: 25 Mar 2008, 23:09 »

Igen ser du tingene med dine egen briller... Risgaard, Enevoldsen, og Randrup har alle tre fået fin omtale i medierne for deres gode præstationer... Jeg skal da erkende at jeg gerne så en enevoldsen på landsholdet.. Men du kan da ikke forvente at aviserne skriver 3 sider om hver... Jeg mener bare, i den omtale de har fået, er de alle tre blevet rost for højt niveau trods en ung alder Smiley

Og syntes du selv Niclas Jensen er god... Nej vel...... I den påstand beviser du igen din uvidenhed Tunge... Brøndby, og fck køber ikke spillere af hinanden medmindre man hedder Peter Møller...  Shockeret  crazy

Igen læser du ikke havd jeg skriver... Undskyld jeg siger det så ofte men syntes det er ret frustrerende Ubeslutsom... Jeg har ikke sagt at Brøndby er et tophold... Jeg har sagt at de spiller som et... Ergo jeg mener deres spil er godt, og fortsætter det kommer vi i toppen inden længe Thumbs Up.. Samtidigt kan alle talenter ikke udtages på en gang... Denne gang blev det randrup.. Næste gang måske rieks...

Hvad har kildentoft, og allan olesen til fælles... de kunne ikke bruges i Brøndby... KIldentoft, og allan olesen er to gode spillere henholdsvis offensivt, og defensivt, hvorimod de lader meget tilbage at ønske den modsatte vej... Randrup er god begge veje... Hvad er der i, at Randrup bliver snydt EN gang som koster mål fordi resten af forsvaret ikke taler sammen.. Det sker da også for zambrotta, abidal, og philip lahm Rullende Øjne... Hvis en forsvarsspiller aldrig blev sat af ville fodbold da være en kedelig sport Shockeret.. Med alt respekt er de sku sjældent man ser Randrup på glatis som der Opstemt

Kolja er ikke dansker men tysker, så den gider jeg slet ikke kommenterer...

Når jeg siger x-factor snakker jeg jo ikke om at synge got damit. crazy.. Jeg snakker om hvor god randrup er, og hvor god han kan blive... På nuværende tidspunkt er randrup, og jan f tæt på hinanden, men overvej hvor god randrup er i forhold til jan f når randrup er 26...  Thumbs Up

Randrup spiller for et bedre hold, og er bedre begge veje en Jan f... FAKTUM Peace

Fantastisk at du bliver ved med at skrive om farvede briller. Nogle gange skal man se brædderne i sine egne øjne før man leder efter tændstikker i de andres.

Du anklager mig for uvidenhed, men kan ikke selv læse. Jeg ville mene at læsekundskaber er en stor del af det man kan kalde viden. Jeg skriver at hvis FCk synes at N. Jensen eller Wendt ikke er gode nok leder de efter forstærkning. FCK er tilfredse med dem nu. Ergo søger de ikke forstærkninger. Jeg har aldrig skrevet at N. Jensen er fremragende men du viser da for alvor dine Brøndby-briller ved ikke at kunne se at N. Jensen stadig har flere kvaliteter end mange i Superligaen.

Flot at i har spillet som et tophold i 2 kampe, men det sker jo stort set for alle hold på en sæson.

Nu skriver jeg Allan Olesen(AAB) men det er måske svært at regne ud hvad de 3 bogstaver står for. Ja flot af Brøndby at smide Kildentoft væk, så kunne man få plads til Rytter, som jo også er en klassespiller. Det var et godt valg.
I det ene indlæg har Randrup spillet fremragende i forsvaret og nu indrømmer du at han koster et afgørende mål. Huh Hvor er så den fremragende form?

Nå. X-factor betyder hvor god randrup er, og hvor god han kan blive. X-factor er jo ellers i daglig tale et begreb der dækker over noget specielt eller ekstraordinært. Men nu betyder det potientale. Fint. laver du ord- og begrebsforklaringer i næste indlæg. TAK.
Måske bliver Randrup bedre en Jan F. engang. Måske ikke. Men at du vurderer det på 2-3 gode kamp er da helt væk. Især
efter en skidt halvsæson.

Og den sidste linie viser vel bare at brøndbybrillerne er groet fast. Nåh nej du skriver faktum, så kan det jo ikke diskuteres. Især fordi Brøndby ligger så langt foran Randers i tabellen.

1 AaB 21 13 4 4 41-29 43
2 FC København 21 11 7 3 29-14 40
3 FC Midtjylland 21 10 5 6 30-25 35
4 OB 20 7 11 2 30-16 32
5 FC Nordsjælland 21 8 7 6 32-28 31
6 AC Horsens 21 8 7 6 28-27 31
7 Randers FC 21 8 6 7 27-18 30
8 Esbjerg fB 21 8 4 9 41-35 28
9 Brøndby IF 21 7 6 8 28-29 27
10 AGF 21 5 5 11 20-30 20
11 Viborg 21 4 2 15 17-45 14
12 Lyngby
Logged

It's gonna be legendary

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #184: 25 Mar 2008, 23:09 »

Men Jan er altså bedre!

 funny

Det kan godt være han er bedre, det skal jeg ikke kunne sige, men når 2 spillere ikke spiller samme position, er det lidt latterligt at diskutere det.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #185: 25 Mar 2008, 23:11 »

Det kan godt være han er bedre, det skal jeg ikke kunne sige, men når 2 spillere ikke spiller samme position, er det lidt latterligt at diskutere det.

Det var også ironisk det jeg skrev.
Logged


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #186: 25 Mar 2008, 23:11 »

ARGHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHH ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Sur

Nu er det her 4-5 gang jeg skriver det og så gider jeg ikke mere Sur

Randrup er højre back, og Jan f er venstre back Så forstå det dog  crazy..
Så randrups udtagelse har intet med jan f at gøre Tunge

Der bliver jo aldrig skrevet at Jan F. skal istedet for Randrup.
Det starter med at du synes det er til grin at Jan F. bliver nævnt. Hvilket man synes er sjovt når man tænker på at en mand som Randrup er udtaget. Nu bliver der diskuteret om Jan F. er bedre end Randrup eller det er omvendt.

Hvis du forstår det kan du måske også debattere lidt bedre.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #187: 25 Mar 2008, 23:16 »

Der bliver jo aldrig skrevet at Jan F. skal istedet for Randrup.
Det starter med at du synes det er til grin at Jan F. bliver nævnt. Hvilket man synes er sjovt når man tænker på at en mand som Randrup er udtaget. Nu bliver der diskuteret om Jan F. er bedre end Randrup eller det er omvendt.

Hvis du forstår det kan du måske også debattere lidt bedre.

Se hvad minimee har skrevet.. Kan ikke sige det bedre selv  Peace

Måske kan jeg sige det bedre selv i morgen, men lige nu må du nøjes med det Peace

Edit: Havde ikke set din lange flotte indlæg med en masse skønhedsfejl... Skal nok rette dig til i morgen Thumbs Up

« Seneste Redigering: 26 Mar 2008, 00:20 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #188: 25 Mar 2008, 23:17 »

Det var også ironisk det jeg skrev.

Fair nok, jeg havde ikke lige set en fine smiley nede under. Det er egentlig utrolig så meget en udtalelse til landsholdet kan gøre ved folk. Man skulle jo tro det gjaldt liv eller død.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #189: 26 Mar 2008, 00:14 »

Tjae, Jeg synes mere det også er synd for Randrup.

Der lægger jo et kæmpe pres på hans skuldre når alle kritiserer MO for at tage ham med. Man skal da give ham en chance og derefter gøre evaluering bagefter om det var klogt eller dumt gjort.

Måske er han den nye Dani Alves Smiley hvem ved. Nemlig, ingen før kampen er spillet færdig hvis han får spilletid. Synes det er fint han er med for at få erfaring, men hører samtidig også til den skare der synes han skal give sig selv mere tid inden han bliver kastet for løverne i en kamp der virkelig gælder Smiley
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #190: 26 Mar 2008, 00:17 »

Tjae, Jeg synes mere det også er synd for Randrup.

Der lægger jo et kæmpe pres på hans skuldre når alle kritiserer MO for at tage ham med. Man skal da give ham en chance og derefter gøre evaluering bagefter om det var klogt eller dumt gjort.

Måske er han den nye Dani Alves Smiley hvem ved. Nemlig, ingen før kampen er spillet færdig hvis han får spilletid. Synes det er fint han er med for at få erfaring, men hører samtidig også til den skare der synes han skal give sig selv mere tid inden han bliver kastet for løverne i en kamp der virkelig gælder Smiley

Ja for tror folk glemmer at det trods alt er en venskabskamp... Giv dog for pokker manden en chance.. Jeg er overbevist om at han vil gøre en god figur hvis han kommer ind Peace

Jeg tror så samtidigt at 95 % af årsagen til folks utilfredshed med valget af randrup, skal findes i ,at han spiller i Brøndby Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #191: 26 Mar 2008, 00:19 »

Det kommer jo af Morten Olsens tydelige favorisering af spillerne fra de sjællandske klubber, hvilket er hvad Lynge også er utilfreds med, deraf kommer tråden.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #192: 26 Mar 2008, 00:20 »

Det kommer jo af Morten Olsens tydelige favorisering af spillerne fra de sjællandske klubber, hvilket er hvad Lynge også er utilfreds med, deraf kommer tråden.

Siger det ikke mere om jyder end om olsen  Rullende Øjne..

Moar hvorfor må han få en slikkepind når jeg ikke må  Grin
« Seneste Redigering: 26 Mar 2008, 00:22 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #193: 26 Mar 2008, 00:22 »

Jae. topspillere kan nogle gange findes i klubber der ligger i bunden Smiley hehe., ej spøg til side;)
Det i hvert fald helt sikker han får en masse erfaring bare fra træningen som han kan tage med sig hjem.

Tjae kan ikke se hvem Lynge vil have med på højre back fra Aab.?

Måske Enevoldsen burde have fået en chance men hvis det ikke passer ind i systemet eller hans planer er den vel ikke længere.
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #194: 26 Mar 2008, 00:23 »

Vil mene det siger mest om Morten Olsens favorisering, hvis du tager et kig på truppen til kampen. Allerbedste eksempel er at Stephan Andersen er i truppen istedet for Kevin Stuhr Ellegaard.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010