home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35246 gange)
molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #165: 25 Mar 2008, 18:19 »

Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #166: 25 Mar 2008, 18:22 »

FCK er jo det bedste hold i superligaen så derfor bør de vil også have flere en AaB.
Hvis de ikke passer ind i Olsens latterlige system så må de blive hjemme i aalborg.
Længere er den ikke
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #167: 25 Mar 2008, 18:27 »

FCK er jo det bedste hold i superligaen så derfor bør de vil også have flere en AaB.
Hvis de ikke passer ind i Olsens latterlige system så må de blive hjemme i aalborg.
Længere er den ikke
   
 
Arj nu må galskaben da stoppe. 

Der kan vel ikke drages tvivl om at AaB er det bedste hold i SAS-ligaen ligenu? At FCK så blev mestre i SIDSTE SÆSON betyder vel ikke de er det bedste hold nu? 
 
Og hvis nu vi skal holde os ved dit argument med at det bedste hold skal repræsentere landsholdet mest, burde AaB så ikke have flest på landsholdet?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #168: 25 Mar 2008, 18:35 »

FCK er da klart bedre en AaB lige i øjeblikket
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #169: 25 Mar 2008, 18:37 »

Ja en mand der er 2600 år! Randrup er kun 18- 19 år

Bøgelund har lige alderen, imens jeg mener Randrup er for ung endnu. Men det er en god ide at få ham med ind og snuse lidt til det, som når det f.eks. er en venskabskamp og der ikke er det store på spil.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #170: 25 Mar 2008, 18:46 »

FCK er da klart bedre en AaB lige i øjeblikket
 
 
Nå ja det kan vi jo klart se på stillingen, for i virkeligheden er nummer 2 i ligaen jo den der ligger nr. 1 og har flest point, det er jo klart   Opstemt   
Mon overhovedet du har fulgt med i SAS-ligaen. Det har du tilsyneladende ikke så la' mig opsummere: 
 
- AaB har iforhold til stillingen efter efterårssæsonen øget med 1 point ned til FCK med et betydeligt svære kampprogram

- FCK kampe: FCK - Lyngby 1-4   Esbjerg FB - FCK 2-1 og FCK-Horsens 1-0
- AaB kampe: OB - AaB 1-1  Horsens - AaB 1-2 og AaB - Viborg 2-0

For så lige at slå det fast er FCK da nok ikke lige KLART bedre end AaB, men derimod NÆSTEN lige så gode pt.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #171: 25 Mar 2008, 18:47 »

Nå du virkede ellers som en randers fan... Hvis du bladre tilbage til Brøndby tråden vil du finde ud af at jeg ofte er kritisk for spillerne hos os...  Shockeret

Nej men hvis du spiller godt får du jo automatisk god omtale... Eller hvad Smiley.. Det røde kort i viborg var skandaløst ringe af ham.. Men igen.. Du køre fortsat rundt i gammle ting.. Det er NU vi snakker om Peace

Men der er bare en ting der undre mig... Hvis nu jan frederiksen lukker så godt af, og er så god offensivt som n.j, eller t,r, hvorfor har Brøndby eller Fck så ALDRIG været efter ham... Specielt fck plejer jo gerne at ville have de bedste spillere, men underligt nok har der aldrig været et bud på jan f... Svaret er simpelt: Fordi han gør sit job, men ikke mere en det Rullende Øjne
det er vel også grunden til at spillere som Ralf pedersen aldrig har været på landsholdet Smiley

Men igen... JA jeg ved godt at Brøndby ligger nr 9.. Men som vi spiller nu burde vi ligge nr 2 ( aab er klart dks bedste hold for tiden)... Jeg vurdere hvordan vi spiller lige nu... Du køre fortsat rundt i fortiden, med hvem der er prøvet og ikke prøvet, og hvem der ligger hvor...Grunden til at vi ligger hvor vi ligger er pga et LORTE efterår... Men lige nu spiller vi da strålende fodbold.. Bare se mod fcn.. Det var ren udtur at vi ikke vandt den kamp 7-2... Forhold dig venligst til nutiden.

Skal forøvrigt nok trække den udtalelse frem når vi har vundet pokalturneringen( Som vi går kraftigt efter Thumbs Up)

Ja jeg har hørt om stabilitet, men det er yderst sjældent at talenter spiller stabilt... Hvis man tager Randrups første år i Brøndby kan man dele den op i tre dele... Flot- skidt-flot... Hva mere kan du forlange af en ung gut på 19 år... Han har løsftet sig med Brøndby spil, og vist sig som den back vi har savnet i mange år...

Samtidigt påstår du at Randrup er dårlig... Spørgsmålet er bare.. Hvem i den danske liga er bedre af danske højre backs.

Fatter seriøst ikke hva du mener med det personlige :-/..

Ja jeg kan skyde jan f helt ned fordi jeg ikke mener han har, eller kan få det x-factor som Randrup besidder... Han gør jobbet ok, men det er ikke nok.. Martin synger jo heller ikke ok, men pisse godt hans alder taget i betragtning Thumbs Up

2 afsluttende ting... Du har igen ikke forklaret mig på hvilke punkter at Jan frederiksen er bedre en Randrup... Og hvordan i alverden skulle Randrup havde været aktuel før når han kun er 19 år... Det må være en om'er fra din side Grin :

ja. Godt spil giver god omtale. Jeg vil ikke mene at Randrup har fået voldsom god omtale. Igen FCK og Brøndby får meget mere omtale. Bare se på AAB. Fremragende spillere som Risgaard og Enevoldsen har ikke fået meget splalteplads.

FCK vælger nok ikke at købe ham fordi de ikke mener at han er bedre end N. Jensen og Wendt. Men så vidt jeg ved har FCK heller ikke forsøgt at købe Randrup, så det var da et mærkeligt parameter at bruge

Brøndby kan jo ikke endnu regnes for et tophold. Esbjerg blev da heller ikke et tophold af at spille 2 gode kampe. Søren Rieks er ikke udtaget på trods af 2 rigtig gode kampe. Self. skal man ikke kigge flere år tilbage, men for en landsholdsspiller må man da kunne forlange bare en smule stabilitet.

Som jeg før har skrevet kan jeg ikke se at Randrup er bedre end andre højre backs på de omkringliggende hold. Kildentoft, Allan Olesen(AAB), Koiyja osv. Han bliver stadigvæk snydt rimelig tit. F.esk i weekendens kamp mod FCN, hvor han bliver snydt ved målet.

Jeg mener at hvis man stiller dem op over for hinanden er Jan F. lige nu en anelse bedre end Randrup

Nu er det x-factor? Argumenterne bliver bedre og bedre. Jeg ved sku ikke hvor godt Randrup synger og kan heller ikke se hvad det skulle betyde.

Jan F. lukker bedre af end Randrup og er mindst lige så god offensiv.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #172: 25 Mar 2008, 22:09 »

ja. Godt spil giver god omtale. Jeg vil ikke mene at Randrup har fået voldsom god omtale. Igen FCK og Brøndby får meget mere omtale. Bare se på AAB. Fremragende spillere som Risgaard og Enevoldsen har ikke fået meget splalteplads.

FCK vælger nok ikke at købe ham fordi de ikke mener at han er bedre end N. Jensen og Wendt. Men så vidt jeg ved har FCK heller ikke forsøgt at købe Randrup, så det var da et mærkeligt parameter at bruge

Brøndby kan jo ikke endnu regnes for et tophold. Esbjerg blev da heller ikke et tophold af at spille 2 gode kampe. Søren Rieks er ikke udtaget på trods af 2 rigtig gode kampe. Self. skal man ikke kigge flere år tilbage, men for en landsholdsspiller må man da kunne forlange bare en smule stabilitet.

Som jeg før har skrevet kan jeg ikke se at Randrup er bedre end andre højre backs på de omkringliggende hold. Kildentoft, Allan Olesen(AAB), Koiyja osv. Han bliver stadigvæk snydt rimelig tit. F.esk i weekendens kamp mod FCN, hvor han bliver snydt ved målet.

Jeg mener at hvis man stiller dem op over for hinanden er Jan F. lige nu en anelse bedre end Randrup

Nu er det x-factor? Argumenterne bliver bedre og bedre. Jeg ved sku ikke hvor godt Randrup synger og kan heller ikke se hvad det skulle betyde.

Jan F. lukker bedre af end Randrup og er mindst lige så god offensiv.
Igen ser du tingene med dine egen briller... Risgaard, Enevoldsen, og Randrup har alle tre fået fin omtale i medierne for deres gode præstationer... Jeg skal da erkende at jeg gerne så en enevoldsen på landsholdet.. Men du kan da ikke forvente at aviserne skriver 3 sider om hver... Jeg mener bare, i den omtale de har fået, er de alle tre blevet rost for højt niveau trods en ung alder Smiley

Og syntes du selv Niclas Jensen er god... Nej vel...... I den påstand beviser du igen din uvidenhed Tunge... Brøndby, og fck køber ikke spillere af hinanden medmindre man hedder Peter Møller...  Shockeret  crazy

Igen læser du ikke havd jeg skriver... Undskyld jeg siger det så ofte men syntes det er ret frustrerende Ubeslutsom... Jeg har ikke sagt at Brøndby er et tophold... Jeg har sagt at de spiller som et... Ergo jeg mener deres spil er godt, og fortsætter det kommer vi i toppen inden længe Thumbs Up.. Samtidigt kan alle talenter ikke udtages på en gang... Denne gang blev det randrup.. Næste gang måske rieks...

Hvad har kildentoft, og allan olesen til fælles... de kunne ikke bruges i Brøndby... KIldentoft, og allan olesen er to gode spillere henholdsvis offensivt, og defensivt, hvorimod de lader meget tilbage at ønske den modsatte vej... Randrup er god begge veje... Hvad er der i, at Randrup bliver snydt EN gang som koster mål fordi resten af forsvaret ikke taler sammen.. Det sker da også for zambrotta, abidal, og philip lahm Rullende Øjne... Hvis en forsvarsspiller aldrig blev sat af ville fodbold da være en kedelig sport Shockeret.. Med alt respekt er de sku sjældent man ser Randrup på glatis som der Opstemt

Kolja er ikke dansker men tysker, så den gider jeg slet ikke kommenterer...

Når jeg siger x-factor snakker jeg jo ikke om at synge got damit. crazy.. Jeg snakker om hvor god randrup er, og hvor god han kan blive... På nuværende tidspunkt er randrup, og jan f tæt på hinanden, men overvej hvor god randrup er i forhold til jan f når randrup er 26...  Thumbs Up

Randrup spiller for et bedre hold, og er bedre begge veje en Jan f... FAKTUM Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #173: 25 Mar 2008, 22:25 »

Eftersom Jan Frederiksen er bedre end Anders Randrup netop nu, burde han være i A-truppen, mens Randrup pænt må vente til han er god nok, på U-21 landsholdet.
Randrup har overhovedet ikke rutine eller klasse til at spille på landsholdet (endnu), og burde derfor ikke være der. Han er efter min mening forholdsvis fesen defensivt.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #174: 25 Mar 2008, 22:30 »

FCK er da klart bedre en AaB lige i øjeblikket

Jep, for fck spiller jo rigtigt god fodbold. Udover det fører de med tre piont ned AaB. Jep!

Eftersom Jan Frederiksen er bedre end Anders Randrup netop nu, burde han være i A-truppen, mens Randrup pænt må vente til han er god nok, på U-21 landsholdet.
Randrup har overhovedet ikke rutine eller klasse til at spille på landsholdet (endnu), og burde derfor ikke være der. Han er efter min mening forholdsvis fesen defensivt.

Jeg kan høre du er mere Randersfan end Brøndby.
Syntes det er fint AR er kommet med, og fint at Frederiksen ikke er, men okay - jeg har kun set to Randerskampe i år.

FORZA SJÆLLAND !!
Logged

minimee1
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #175: 25 Mar 2008, 22:32 »

Jeg kan ikke helt se problematikken i dansk fodbold. Nu skal dk jo ikke med til EM, så ergo bruger Morten Olsen disse kampe til at prøve spillere af, samtidig me, at han stadig bruger stamspillere. Det gør vi jo selv i FM. Men at han ikke udtager Aab'er til kampen mod tjekkiet, netder jo ikke, at han ikke gør det til de næste. Så lad vær med at tud nu og tør øjnene. er kommer som sagt flere kampe. Og så nævner jeg lige Rasmus Würst. Han var jo egentlig på landsholdet inden han skiftede. Nu spiller han jo så bare i FCK. Og stadig kommer med.
Og hvad gør det igrunden. Han vælger dem, som han mener passer bedst ind i hans system. Og for tiden, er det jo åbentbart bare ikke nogen fra Aab der passer. Det kan godt være at de ligger nr. 1, men derfor bør de jo ikke have spillere med på landsholdet. Bare fordi man spiller på et hold der ligger nr. 1, er man ikke berettet til at spille på landsholdet. På klubholdet spiller man jo bare bedre sammen og det går op i en højere enhed.
Logged

En gang Brøndby, altid Brøndby
Loyal i modgang, stærk i medgang

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #176: 25 Mar 2008, 22:34 »

Jeg kan høre du er mere Randersfan end Brøndby.
Syntes det er fint AR er kommet med, og fint at Frederiksen ikke er, men okay - jeg har kun set to Randerskampe i år.

FORZA SJÆLLAND !!
Det vil jeg ikke sige jeg er, er bare imod FC Sjællands manager Morten Olsen Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #177: 25 Mar 2008, 22:39 »

Det vil jeg ikke sige jeg er, er bare imod FC Sjællands manager Morten Olsen Wink

Og det skal gå udover AR, for så at gøre plads til en, der forhåbenligt (!!!) kommer langt nede i køen?
Logged

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #178: 25 Mar 2008, 22:44 »

Og det skal gå udover AR, for så at gøre plads til en, der forhåbenligt (!!!) kommer langt nede i køen?
Jan Frederiksen er en meget mere stabil back end Anders Randrup er, men desværre for ham spiller han hverken for Brøndby eller FCK.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #179: 25 Mar 2008, 22:47 »

Jan Frederiksen er en meget mere stabil back end Anders Randrup er, men desværre for ham spiller han hverken for Brøndby eller FCK.

Hvilket er kravet!
Der er vel en grund til, at MO har valgt AR fremfor JF!
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010