home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35379 gange)
mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #45: 24 Mar 2008, 13:14 »

Jeg fatter ikke i hele tiden skriver at randrup har taget MJ's plad, de spiller jo overhohovedet ikke samme plads, og jeg mener heller ikke han er god nok til landsholdet.. (:
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #46: 24 Mar 2008, 13:18 »

Så vidt jeg ved, så træner de også med landsholdet Wink Hvis sidst Morten Olsen var på Aalborg Stadion var dengang han var træner for Brøndby, så er det vist også på tide og aflægge et besøg Wink

Nu bor MO jo i Belgien og den nemmeste vej er jo med fly og fly til og fra Belgien lander/starter vist kun i Kastrup som jo ligger på sjælland...

Mener jeg engang læste/hørte at Bordingaard skulle se de jyske kampe med MO tog sig af dem på sjælland og fyn, det er jo så for nogle år siden og ved ikke om det har ændret sig siden...

Men bare det at fordelingen er sådan er jo helt galt... MO er dansk landstræner, ikke fynsk og sjællandsk, så han SKAL imo rundt til alle de danske stadions mindst 2 gange på en sæson...
Logged

DenckerDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #47: 24 Mar 2008, 13:20 »

Jeg mener at der burde ses på ligaen og hvem der gør det bedst for tiden, specielt nu når det alligevel kun er en træningskamp. Så skide hul i om vi taber eller ej, bare få prøvet nogle spillere som ikke er de sædvanlige landsholdspillere som vi altid ser på holdet og som alligevel IKKE kan spille godt sammen. Selvom jeg holder med FCK så er Nicklas Jensen ikke god nok til landsholdet mere. Få lidt ungt blod ind på holdet. Vil ikke sætte navne på hvem der ellers skulle spille på venstre back-pladsen. Vi burde nok hente Jan Heintze tilbage, han var god selv som 35-årig
Logged

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #48: 24 Mar 2008, 13:20 »

Jeg er nu ikke enig i at Randrup ikke er aktuel de næste par år. Han har startet stærkt ud i forårssæsonen, og jeg ser ingen grund til at han ikke skulle udtages igen hvis han kan holde niveauet.

Jeg tror ikke med det niveau Randrup har nu at han de næste 2 år kan blive bedre end f.eks Priske, Bøgelund og Martin Albrechtsen. Det vil dog ikke undre mig hvis han bliver ved med at blive udtaget, med Morten ved roret.
Logged

It's gonna be legendary

søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #49: 24 Mar 2008, 13:21 »

Nu bor MO jo i Belgien og den nemmeste vej er jo med fly og fly til og fra Belgien lander/starter vist kun i Kastrup som jo ligger på sjælland...

Mener jeg engang læste/hørte at Bordingaard skulle se de jyske kampe med MO tog sig af dem på sjælland og fyn, det er jo så for nogle år siden og ved ikke om det har ændret sig siden...

Men bare det at fordelingen er sådan er jo helt galt... MO er dansk landstræner, ikke fynsk og sjællandsk, så han SKAL imo rundt til alle de danske stadions mindst 2 gange på en sæson...
Sådan var det dengang under MO og Bordinggaard, men ved ikke lige hvordan det er under Mo og Bonde, men alligevel det tager vel bare omkring 45-60 minutter for at flyve fra Kastrup til Aalborg
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #50: 24 Mar 2008, 13:28 »

I får det simpelthen til at lyde som om, at MJ, Augu, Enevoldsen, Risgård, Curth og Martin Pedersen alle skulle udtages. Det er MO, der udtager holdet, om I vil det eller ej. Uanset om I græder helt frem til påske næste år, så er det ham, der (desværre) sidder på posten.

At Randrup er udtaget, syntes jeg er helt fint. Manden har leveret nogle gode præstationer i efteråret, og spillet rigtigt godt her i foråret. Det' fint han er udtaget, så han kan snuse lidt til det. At sige han tager pladsen fra MJ, er jo latterligt. De spiller jo overhovedet ikke samme position, og er i min verden aldrig konkurrenter om en plads. Det er Niclas Jensen, der tager pladsen fra MJ (hvis MJ er dne næste i køen altså).

Skal lige oplyse, at jeg kun ser AaB spille 3 gange pr. sæson.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #51: 24 Mar 2008, 13:46 »

I får det simpelthen til at lyde som om, at MJ, Augu, Enevoldsen, Risgård, Curth og Martin Pedersen alle skulle udtages. Det er MO, der udtager holdet, om I vil det eller ej. Uanset om I græder helt frem til påske næste år, så er det ham, der (desværre) sidder på posten.

SÅ vi må ikke diskutere hans udtagelser? Så kan vi jo lige så godt lukke tråden nu.

At Randrup er udtaget, syntes jeg er helt fint. Manden har leveret nogle gode præstationer i efteråret, og spillet rigtigt godt her i foråret. Det' fint han er udtaget, så han kan snuse lidt til det. At sige han tager pladsen fra MJ, er jo latterligt. De spiller jo overhovedet ikke samme position, og er i min verden aldrig konkurrenter om en plads. Det er Niclas Jensen, der tager pladsen fra MJ (hvis MJ er dne næste i køen altså).

Skal lige oplyse, at jeg kun ser AaB spille 3 gange pr. sæson.

Randrup har gjort det fint nok i et par kampe for Brøndby, men hvorfor skal der gælde andre regler for ham end for andre. Hvorfor skal Randrup med for at lære når han ikke er blandt de 5 bedste danskere på den position, mens Michael J som virkelig er fremtidens mand ikke kommer med pga. 2 folk på 32-33 der måske er meget lidt bedre.
Logged

It's gonna be legendary

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #52: 24 Mar 2008, 20:17 »

jeg flippede også fuldstændigt ud, da jeg så at Randrup var udtaget fremfor Michael Jakobsen. Hvorfor udtage en spiller der ikke engang er god nok til at starte inde for sas ligaen pt niende bedste hold i Danmark, i stedet for at udtage den altid startende Michael Jakobsen fra Danmarks pt bedste klubhold. Kan ikke forstå hvordan han ser spillernes kvaliteter???
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #53: 24 Mar 2008, 20:34 »

jeg flippede også fuldstændigt ud, da jeg så at Randrup var udtaget fremfor Michael Jakobsen. Hvorfor udtage en spiller der ikke engang er god nok til at starte inde for sas ligaen pt niende bedste hold i Danmark, i stedet for at udtage den altid startende Michael Jakobsen fra Danmarks pt bedste klubhold. Kan ikke forstå hvordan han ser spillernes kvaliteter???
Randrup er stadig højre back, mens MJ er venstre back eller midterforsvar Wink så din vrede bør nok gå ud over Niclas Jensen i stedet Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #54: 24 Mar 2008, 20:37 »

Der kommer noget i sporten på DR 1 iaften, hvor Moren Olsen svarer på hvorfor han ikke har udtaget nogle Aab spillere.
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #55: 24 Mar 2008, 20:38 »

Moder Olsen...

Mon han indrømmer, at han hader AaB Grin
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #56: 24 Mar 2008, 20:38 »

Randrup er stadig højre back, mens MJ er venstre back eller midterforsvar Wink så din vrede bør nok gå ud over Niclas Jensen i stedet Wink

Ja okay. Men også at han havde valgt duncan dengang og nu bernburg er jo frygteligt. Hvorfor ikke tage Jeppe Curth, Frank k (pisse heldig, men ligger delt førsteplads) eller Graulund, der scorer mange flere mål. NY LANDSTRÆNER, TAK
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #57: 24 Mar 2008, 20:39 »

SÅ vi må ikke diskutere hans udtagelser? Så kan vi jo lige så godt lukke tråden nu.


Har jeg jo aldrig sagt! I kan diskutere det så tosset I vil, men uanset hvor meget I gør det, er det satdig MO der udtager holdet.

Randrup har gjort det fint nok i et par kampe for Brøndby, men hvorfor skal der gælde andre regler for ham end for andre. Hvorfor skal Randrup med for at lære når han ikke er blandt de 5 bedste danskere på den position, mens Michael J som virkelig er fremtidens mand ikke kommer med pga. 2 folk på 32-33 der måske er meget lidt bedre.

MO må jo mene, at han er blandt de bedste, eller ville det jo være hovedløst at tage ham med?

jeg flippede også fuldstændigt ud, da jeg så at Randrup var udtaget fremfor Michael Jakobsen. Hvorfor udtage en spiller der ikke engang er god nok til at starte inde for sas ligaen pt niende bedste hold i Danmark, i stedet for at udtage den altid startende Michael Jakobsen fra Danmarks pt bedste klubhold. Kan ikke forstå hvordan han ser spillernes kvaliteter???

BÅÅÅT! Han er såmen god nok til at starte inde for Brøndby. Måske du lige skull tjekke det lidt bedre inde du skriver?
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #58: 24 Mar 2008, 20:39 »

Der kommer noget i sporten på DR 1 iaften, hvor Moren Olsen svarer på hvorfor han ikke har udtaget nogle Aab spillere.

Fedt, hva klok??

Moder Olsen...

Mon han indrømmer, at han hader AaB Grin

Det kan han sgu lige så godt. Tror ikke engang han har været på Aalborg stadion før..
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #59: 24 Mar 2008, 20:39 »

Moder Olsen...

Mon han indrømmer, at han hader AaB Grin
Han snakker vel bare udenom, som normalt.. det er lige før han er bedre til at undgå og svare på journalisternes spørgsmål end til og lede et fodboldhold..
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010