home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 673 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35395 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #30: 24 Mar 2008, 11:25 »

Faktum er, at han har spillet 13 førsteholdskampe, heraf 7 hele!   Tunge Kilde
Okay. Wink Men synes godt Hr Olsen kunne taget ham med.
Enevoldsen skulle have været med, spændende og se hvor længe Aab kan holde ham i det nordjyske. Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #31: 24 Mar 2008, 11:30 »

Okay. Wink Men synes godt Hr Olsen kunne taget ham med.
Enevoldsen skulle have været med, spændende og se hvor længe Aab kan holde ham i det nordjyske. Wink
Ja, det er jeg også bange for ! Wink Han må da have åbnet øjn efter hans drømmehug på the lane Opstemt
Logged


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #32: 24 Mar 2008, 11:31 »

Hvorfor fanden er Farlige Frank ikke udtaget.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #33: 24 Mar 2008, 11:38 »

Hvorfor fanden er Farlige Frank ikke udtaget.
Fordi han er gammel og ikke har nogen fremtid mht. vores kommende slutrunde Wink EDT: Self kvalen til denne Wink
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #34: 24 Mar 2008, 11:45 »

Jeg må desværre erklære mig enig i den generelle holdning i debatten, man skulle næsten tro at MO har noget imod Aalborg og AaB, siden han i så stor en grad, overser spillere der burde have en plads på det danske landshold.
I min verden er det helt forrykt at man kan udtage en  Mikkel Tygesen som ikke har vist det mindste, der er jeg enig i at en Thomas Enevoldsen burde have chancen, eller for den sags skyld Dennis Sørensen, der jo spiller rigtig godt i Cottbus for tiden, bare lige for at illustere min mening.

Og at Randrup er udtaget i stedet for bundsolide MJ, er simpelthen en skandale, i mine øjne er MJ løsningen på vores på venstreback,selvom han i mine øjne er bedst i midterforsvaret. En anden AaB'ere der kunne løse venstreback problematikken, er Martin Pedersen. Og ja, mange mener ikke han har internationale kvaliteter, der er jeg tildels enig, han har klassen i det offensive spil, men halter lidt i det defensive, men det kunne han jo udvikle sammen med landsholdet.

Og så snakker nogen om at det er underligt Curth ikke er udtaget, der er jeg faktisk enig med MO, Curth har ikke haft niveauet her i foråret til at få en landsholdsudtagelse, det har "Farlige Frank" til gengæld, så ham ville jeg hellere have set på landsholdet end Bernburg, også selvom "Farlige Frank" ikke er en spiller, der har mange år tilbage på topplan.

Og hvis det er sandt, at MO aldrig har været på Aalborg Stadion/Energi Nord Arena, finder jeg det ganske enkelt skandaløst, et hold der ligger i toppen af ligaen, og har flere rigtig gode spillere, som har vist en masse på ungdomslandsholdene, burde helt sikkert blive set efter af landstræneren. Men igen, tror jeg som en tidligere sagde, at helvede skal fryse is inden MO udtager en AaB-spiller til landsholdet.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #35: 24 Mar 2008, 11:47 »

Randrup er højreback. :-)
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #36: 24 Mar 2008, 11:48 »

Randrup er højreback. :-)

Ja, men han tager stadigvæk pladsen i truppen fra muligvis MJ Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Cool4
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #37: 24 Mar 2008, 11:59 »

Jeg vil da mene at det er Niclas Jensen, der tager pladsen fra MJ
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #38: 24 Mar 2008, 12:54 »

Håbløst at han siger at han ville prøve nye folk = Randrup. Som ikke er aktuel de næste par år funny
Og samtidig udtager han Niclas Jensen og Ulrik Laursen istedet fro Michael Jakobsen. Jon Dahl kender han vel efterhånden også istedet for Curth. Nu hiver han Thygesen ind. Han er ganske vist et godt bud på en kommende a-landsholdsspiler, men han har været med flere gange og Morten burde kende ham. Hvorfor så ikke prøve Risgaard eller Enevoldsen der har gjort det rigtigt godt.

Mærkeligt AAB-had af Morten
Logged

It's gonna be legendary

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #39: 24 Mar 2008, 13:00 »

Håbløst at han siger at han ville prøve nye folk = Randrup. Som ikke er aktuel de næste par år funny
Og samtidig udtager han Niclas Jensen og Ulrik Laursen istedet fro Michael Jakobsen. Jon Dahl kender han vel efterhånden også istedet for Curth. Nu hiver han Thygesen ind. Han er ganske vist et godt bud på en kommende a-landsholdsspiler, men han har været med flere gange og Morten burde kende ham. Hvorfor så ikke prøve Risgaard eller Enevoldsen der har gjort det rigtigt godt.

Mærkeligt AAB-had af Morten

Jeg er nu ikke enig i at Randrup ikke er aktuel de næste par år. Han har startet stærkt ud i forårssæsonen, og jeg ser ingen grund til at han ikke skulle udtages igen hvis han kan holde niveauet.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #40: 24 Mar 2008, 13:01 »

thomasmoll  ^ Du må være blevet sne blind, siden du ikke kan se det.
Enevoldsen og Risgård og for den sagsskyld Augu, har alle spillet bedre end Thomas Kristensen og thygesen.  Har du set nogle af dem spille på den store scene ? nej. Derimod har alle 3 AaB'ere gjort det sindsygt godt. Kald mig bare AaB fan, men den her er ALT for tydelig.

MORTEN SÅE'U!
« Seneste Redigering: 24 Mar 2008, 13:16 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

JKJ
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #41: 24 Mar 2008, 13:03 »

Morten Olsen har altså været på Aalborg flere gange, han var da engang træner for Brøndby  Peace

Enevoldsen skal IKKE på landsholdet endnu, giv ham lige tid til at udvikle sig lidt på U-holdet først så skal det nok komme, men lige her og nu synes jeg det er alt for tidligt...


Men jeg undre mig også hvor MJ er eller ikke er om man vil...

Men helt ærlig, hvorfor hidse sig op over vi ikke har nogen på landsholdet, så har vi jo friske spillere til næste weekend mod Brøndby istedet for...

De vil da få en del mere ud af at deltage i en omgang træning end at sidde på bænken i 90 min på  landsholdet...
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #42: 24 Mar 2008, 13:04 »

Hvordan kan i snakke om Michael Jakobsen og Nicklas J på venstre back, når det tydeligvis er Thomas Rasmussen der har ramt formen i øjeblikket. Ikke kun på grund af hans mål mod Randers men i det hele taget.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #43: 24 Mar 2008, 13:07 »

Hvordan kan i snakke om Michael Jakobsen og Nicklas J på venstre back, når det tydeligvis er Thomas Rasmussen der har ramt formen i øjeblikket. Ikke kun på grund af hans mål mod Randers men i det hele taget.
Han er jo også udtaget.. Men hvis du kigger tråden igennem, så opdager du at den handler om at Lynge Jacobsen er lidt utilfreds med at ingen af Aab's spillere er udtaget til kampen mod Tjekkiet.. og så er snakket hoppet over på om MJ ikke burde være med i stedet for Niclas Jensen, som efterhånden ikke har spillet så godt i lang tid..
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #44: 24 Mar 2008, 13:09 »

Morten Olsen har altså været på Aalborg flere gange, han var da engang træner for Brøndby  Peace

Enevoldsen skal IKKE på landsholdet endnu, giv ham lige tid til at udvikle sig lidt på U-holdet først så skal det nok komme, men lige her og nu synes jeg det er alt for tidligt...


Men jeg undre mig også hvor MJ er eller ikke er om man vil...

Men helt ærlig, hvorfor hidse sig op over vi ikke har nogen på landsholdet, så har vi jo friske spillere til næste weekend mod Brøndby istedet for...

De vil da få en del mere ud af at deltage i en omgang træning end at sidde på bænken i 90 min på  landsholdet...
Så vidt jeg ved, så træner de også med landsholdet Wink Hvis sidst Morten Olsen var på Aalborg Stadion var dengang han var træner for Brøndby, så er det vist også på tide og aflægge et besøg Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010