home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 321 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Pressens favorisering af FCK
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Pressens favorisering af FCK  (Læst 12409 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #75: 18 Mar 2008, 20:52 »

Der er generelt en sørgelig tendens til at pressen er FCK-farvet, gætter det er fordi de har vundet så meget i de seneste år, samt CL sidste år. Og bevares, FCK er det bedste hold Spiller for spiller, men deres træner er PIIIIIVhamrende ringe, og spiller noget dødssyg fodbold, selvom han egenligt har en masse gode spillere. Alligevel tror jeg de bliver mestre og det virker usandsynligt (ikke umuligt), at et andet hold skulle vinde desværre. Hvis det skal ske, er det nok kun AaB der kan true dem. De har en god trup, og ja Rade Prica er et tab, men en mand er ikke et helt hold, og jeg tror godt Hamren ved hvordan han skal bruge dem nu. Jeg håber AaB, men tror på FCK Skuffet.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #76: 18 Mar 2008, 20:55 »

Det var et bedre argument. Men havde pressen sagt at Herfølge ville blive mestre var de vel også blevet slagtet som useriøse, ikke?  Smiley

Jeg giver ret i at det sagtens kan ske, men mener stadigt det er usandsynligt.
Ja det er nok rigtigt Smiley

Tror desværre også at fck bliver mestre, men at sige, at der skal ske mirakler til, mener jeg er unuanceret journalistik Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #77: 18 Mar 2008, 20:58 »

Der er generelt en sørgelig tendens til at pressen er FCK-farvet, gætter det er fordi de har vundet så meget i de seneste år, samt CL sidste år. Og bevares, FCK er det bedste hold Spiller for spiller, men deres træner er PIIIIIVhamrende ringe, og spiller noget dødssyg fodbold, selvom han egenligt har en masse gode spillere. Alligevel tror jeg de bliver mestre og det virker usandsynligt (ikke umuligt), at et andet hold skulle vinde desværre. Hvis det skal ske, er det nok kun AaB der kan true dem. De har en god trup, og ja Rade Prica er et tab, men en mand er ikke et helt hold, og jeg tror godt Hamren ved hvordan han skal bruge dem nu. Jeg håber AaB, men tror på FCK Skuffet.
Jamen så vidt jeg ved er ståle ansat for at skabe resultater. Om det bliver med den ene eller den anden spillestil er da irelevant
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #78: 18 Mar 2008, 21:01 »

Jeg vil lige indskyde, at det her er god detbat  Smiley
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #79: 18 Mar 2008, 21:02 »

Jeg vil lige indskyde, at det her er god detbat  Smiley
Tak Tak hehe Grin Thumbs Up Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #80: 18 Mar 2008, 21:08 »

Jamen så vidt jeg ved er ståle ansat for at skabe resultater. Om det bliver med den ene eller den anden spillestil er da irelevant
Jamen det er da kedeligt at de er så kedelige, med de offensive kvalititeter holdet har.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #81: 18 Mar 2008, 21:09 »

men vi kommer ikk uden om at fck er danmarks bedste mandskab..
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #82: 18 Mar 2008, 21:11 »

men vi kommer ikk uden om at fck er danmarks bedste mandskab..
Spiller for spiller så nej...desværre
Logged

bkthor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #83: 18 Mar 2008, 21:12 »

nu har jeg også siddet og læst hele tråden igennem og synes at skimte de farvede briller mellem indlæggene.

Mht. pressen og deres såkaldte favorisering handler det ikke for dem (medmindre du tager de spons. aviser såsom metroexpress som er fck avis så hut jeg hvisker) om at favorisere nogen men at sælge avisen.

Favoritter det er de, så kan alle sige hvad de vil og de er endda KÆMPE favoritter så det er vel ikke så mærkeligt at de får al opmærksomheden som tidligere skrevet sker det vist i alle andre ligaer Big four i England, Barce & real i Spanien Inter, Juve og Milan i italien, så kan ik se grunden til al den hylen op, sådan har det altid været og mon ikke også Brøndby nok skal blive kæledægger igen når de får rettet skuden op og igen kan kalde sig de eneste reelle trusler til FCK´s dominans. kan ikke præcis huske hvordan DM guldet er blevet spredt ud de sidste mange år men med garanti står der generelt BIF el FCK på den i slutningen af sæsonerne.
dermed er det vel ikke så underligt at de (pressen) finder det svært at tro på holdene omkring kan holde distancen som jo også har vist sig de sidste mange år ved Pausen at hold som OB, Midtjylland og AAB har fulgt rigtig godt med hvis ikke ført ved halvåret for så at tabe tempoet i sidste halvdel og dermed selvforskyldt givet FCK og normalt brøndby prædikatet Storfavoritter med en nærmest utopisk tro på at andre hold efterhånden kan vinde det mesterskab, selvom de da gang på gang i de Onside (Werge/Frimann) elsker at snakke om hvordan AAB el. de andre evt. kan tage mesterskabet efter de har haft et godt run, men det sker jo åbenbart ikke eller så lad os sige der har været langt mellem snapsene.

Nu kunne jeg ikke dy mig så kiggede lige statestikkerne igennem og siden Herfølges mesterskab i 99/00  har der vitterligt stået BIF & FCK på ALT I DEN LIGA, ingen af de andre hold har været tættere på end 6 point (kun sket 3 gange hvoraf den ene var sidste år) alle årene indtil BIF´s mærkelige foretagender mod deres nuværende position, har det kun været de to klubber som kunne konkurrere om det mesterskab, men nu ligner det et Oneman show indtil BIF kommer tilbage. når et af de andre hold endelig vinder ligaen kan i vel med rette brokke jer over den eventuelle favorisering de så sku få, men indtil da må i bare håbe på at jeres klubber bliver stærke nok til at kunne holde på deres bedste spillere (prica eks.) hele sæsonen istedet for at sælge dem i vinterhalvåret, så ku det være i ville ku holde niveau igennem en hel sæson imod kun en halv. Og så er det vel også forkert kun at snakke om AAB f.eks. som eneste udfordre til 2. pladsen (hvilket jeg tror det blir) når man ser holdene droppe i kadence og være så ustabile i forårsæsonen som tidligere set.

Årets TOP 3

1. FCK
2. Midtjylland (har efter min mening mere kvalitet end AAB men sælger desværre også deres guldæg)
3. AAB (har spillet godt men over evne desværre og tror ikke de har kvaliteten i bredden)

Men alt kan ske selvom FCK er GIGANT favoritter til mesterskabet især uden Brøndby i hælene. PØJ PØJ med det
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #84: 18 Mar 2008, 21:27 »

Spiller for spiller så nej...desværre
jO LIGE NETOP DER ER DE STÆRKERE END ALLE HOLD I DANMARK
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #85: 18 Mar 2008, 21:28 »

Jamen det er da kedeligt at de er så kedelige, med de offensive kvalititeter holdet har.
Det kan man sige men de mest succesrige hold er ikk altid de sjoveste at kigge på
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #86: 18 Mar 2008, 21:32 »

Jamen så vidt jeg ved er ståle ansat for at skabe resultater. Om det bliver med den ene eller den anden spillestil er da irelevant

Men har han skabt de resultater i år? Det synes jeg ikke, FCK er en klub, der har midler og spillere til at styre SAS ligaen suverænt. Du har ret i at spillestilen er irrelevant, så længe der skabes resultater, men det synes jeg faktisk ikke Ståle har formået, så jeg vil godt give LFC Freak ret i, at Ståle i hvert fald ikke har bevist, at han er SAS ligaens bedste træner, der kan jeg hurtigt komme i tanker om et par stykker, der har bevist mere.

Når det så er sagt, så synes jeg også det er useriøst (ikke urealistisk) at snakke om, at andre hold skal løbe med mesterskabet, specielt når man ser på klubbernes transferaktiviteter i vinterens løb. AaB er tvunget til at lægge spillestilen om (hvilket ikke så ud til at fungere optimalt i sæsonpremieren, de fik da godt nok scoret to mål, men det ene var jo som bekendt i den forkerte ende), og må i øvrigt formodes at have en træner, der ikke er 100% motiveret til opgaven, da han jo alligevel skal væk til sommer (og han har da i øvrigt også selv udtalt at FCK bør vinde mesterskabet). FCM har ligeledes skiftet spillestil, og har også en træner der skal væk til sommer, og måske en assistent der godt vil tage lidt forskud på det at være chef... OB har endnu ikke formået at leve op til de forventninger man havde til dem før sæsonen, og så har de oven i købet solgt deres anfører. Horsens er faktisk det hold, der har ændret mindst i vinterens løb, og burde derfor have alle forudsætninger for at holde formen fra efteråret, men en enkelt uheldig skade kan ødelægge det hele for dem. FCK er det eneste hold, der har forstærket sig i vinterpausen, på en måde der gør, at de ikke er nødt til at lægge spillestilen om.

Jeg går ikke ud fra at der er nogen der mener, at de hold jeg ikke har nævnt, er titelkandidater...

Det kunne da i øvrigt være interessant, at gå et halvt års tid tilbage, og se hvad folk herinde har skrevet på forum, om hvordan de troede SAS ligaen ville ende - Jeg gætter på at de fleste havde FCK som favoritter til at løbe med titlen, var det så også useriøst? og hvis ikke, hvorfor er det så useriøst nu, hvor der faktisk er færre konkurrenter til mesterskabet?  Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #87: 18 Mar 2008, 21:37 »

jO LIGE NETOP DER ER DE STÆRKERE END ALLE HOLD I DANMARK
Skrev forkert Wink
Det kan man sige men de mest succesrige hold er ikk altid de sjoveste at kigge på
Skal jeg nævne Barcelona for 2 år siden, de spillede smukt og vandt alt, og skal jeg nævne Real Madrid i år, ganske vist har de været i en mindre krise på det seneste, men det er fandme ikke mange der tager til El Madrigal og vinder 5-0. Vi kan ligeså godt tage Brøndby med i 04/05, det var også smuk fodbold hele vejen igennem. Jeg tror du er FCK fan forresten! Peace
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #88: 18 Mar 2008, 21:51 »

En af grundene til at de pumper FCK op til kæmpefavoritter, er at hvis det så mislykkedes er det en endnu større fiasko og altså en endnu bedre historier. Bare tænk på hvor meget omtale Brøndbys nedtur har fået.

Og med spillestilen.  . Ja FCK spillede elendigt i efteråret. Især offensiven var formsvag, der for blev der satset på det man vidste virkede defensiven, og det gik OK. Punkt 2: Sidste år da vi vandt mesterskabet spillede vi mindst lige så god bold som Brøndby gjorde sidst de vandt mesterskabt, hvis ik bedre. Formen har jo et kæmpe indflydelse på hvordan man kan spille fodbold. Bare kig på landsholdet. For nogle år siden kunne de virkelig spille flot teknisk og havde mange i topform. Lige for tiden har de ikke formen, og derfor bliver spillet langt fra smukt og da Morten desværre bliver ved samme koncept, er det heller ikke særligt effektivt.
Logged

It's gonna be legendary

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #89: 19 Mar 2008, 11:37 »

En af grundene til at de pumper FCK op til kæmpefavoritter, er at hvis det så mislykkedes er det en endnu større fiasko og altså en endnu bedre historier. Bare tænk på hvor meget omtale Brøndbys nedtur har fået.

Og med spillestilen.  . Ja FCK spillede elendigt i efteråret. Især offensiven var formsvag, der for blev der satset på det man vidste virkede defensiven, og det gik OK. Punkt 2: Sidste år da vi vandt mesterskabet spillede vi mindst lige så god bold som Brøndby gjorde sidst de vandt mesterskabt, hvis ik bedre. Formen har jo et kæmpe indflydelse på hvordan man kan spille fodbold. Bare kig på landsholdet. For nogle år siden kunne de virkelig spille flot teknisk og havde mange i topform. Lige for tiden har de ikke formen, og derfor bliver spillet langt fra smukt og da Morten desværre bliver ved samme koncept, er det heller ikke særligt effektivt.

Netop, pressen elsker at bygge noget op, bare for at vælte det til jorden igen. Man så det også med Michael Rasmussen skandalen sidste år, ham havde de jo brugt flere år på at puste op, fordi det dermed gør historien så meget mere interessant, når han så træder ved siden af, og man får chancen for at trække ham ned i sølet.

Og det er vel i virkeligheden det samme Morten Olsen og landsholdet er ude i nu, landsholdet blev på baggrund af de gode år fra 1998-2004 pustet op til noget de reelt ikke var, og når de så nu har ramt deres reelle niveau, så bliver de trukket ned i sølet, og folk er hoppet på den, og forlanger Morten Olsens hoved på et sølvfad.

Landsholdet kan man ikke forvente mere af, end vi ser for tiden, men alt andet end et mesterskab til FCK, vil være en præstation langt under niveau, så reelt har pressen noget mere at have deres "opbygningsarbejde" i, men den får selvfølgelig alligevel en ekstra tand, for at kunne slå endnu hårdere, hvis FCK skulle gå hen og underpræstere, og slutte på andet end en førsteplads. Reelt er de jo også pumpet op på et plan, hvor pressen kan komme efter dem, selv hvis de bare vinder med en lille margin.

Men som sagt, jeg er af den holdning, at FCK burde have midlerne, til at vinde SAS-ligaen suverænt, og alt andet bør nærmest koste Ståle jobbet som træner.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010