home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Pressens favorisering af FCK
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Pressens favorisering af FCK  (Læst 12448 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #45: 16 Mar 2008, 18:59 »

Og hvis der ikke kommer en, sender du vel din forbeholdne undskyldning til goal ik?  Grin
Aldrig i livet! De ved lige så lidt om fremtiden som jeg gør, men man burde dække mere end en synsvinkel, FCK-fans'...
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #46: 16 Mar 2008, 19:03 »

jeg synes goals sæsonvurdering er noget utroligt useriøst jurnalistik Wink

Alt hvad Goal skriver et useriøst "journalistik".
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #47: 16 Mar 2008, 19:05 »

Alt hvad Goal skriver et useriøst "journalistik".
Du har ret! Jeg har simpelthen fået nok af deres lort Skuffet Jeg tror jeg går over til tipsbladet Wink
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #48: 16 Mar 2008, 19:10 »

Søren91 er det "GOAL" du mener der favoritisere FCK, eller gælder det også bold.dk, tipsbladet.dk, Ekstra Bladet etc?
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #49: 16 Mar 2008, 19:12 »

Søren91 er det "GOAL" du mener der favoritisere FCK, eller gælder det også bold.dk, tipsbladet.dk, Ekstra Bladet etc?
det var goal der hissede mig op. dem du nævner der læser jeg ikke så meget, men har ikke indtrykket, at de er slemme. Men fx onside gør sgu også
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #50: 16 Mar 2008, 19:16 »

Enig i at GOAL skriver useriøst, især deres top 15-lister er helt utrolige. Shockeret Men er det forkert at favorisere FCK, hvis de nu har det bedste hold? .. Altså selvfølgelig skal man ikke holde med nogle, men de siger vel bare at FCK har det bedste hold? .. Jeg er forresten stoppet med at abbonomere på det, så derfor har jeg ikke læst begrundelserne.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #51: 16 Mar 2008, 19:29 »

Enig i at GOAL skriver useriøst, især deres top 15-lister er helt utrolige. Shockeret Men er det forkert at favorisere FCK, hvis de nu har det bedste hold? .. Altså selvfølgelig skal man ikke holde med nogle, men de siger vel bare at FCK har det bedste hold? .. Jeg er forresten stoppet med at abbonomere på det, så derfor har jeg ikke læst begrundelserne.
Hvis jeg ville læse subjektive artikler og vurderinger, kunne jeg jo melde mig ind i FCK's fanklub og få medlemsblade Wink Man skal da ikke nødvendigvis favorisere de bedste hold? Smiley
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #52: 16 Mar 2008, 22:10 »

Har ikke læst tråden og gider ikke men, for mig virker det som om , at alle er røvslikkere på don ø.

Dog har pressen på det sidste været lidt efter fcks spillestil, så det åbner op Wink
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #53: 16 Mar 2008, 22:11 »

Har ikke læst tråden og gider ikke men, for mig virker det som om , at alle er røvslikkere på don ø.

Dog har pressen på det sidste været lidt efter fcks spillestil, så det åbner op Wink

helt enig
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #54: 16 Mar 2008, 22:14 »

Har i øvrigt også meldt mig ud af goal Wink

Til gengæld er tipsbladet altid saglige og synes det er det bedste fodboldblad i Danmark Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #55: 17 Mar 2008, 11:39 »

Jeg ved ikke, om jeg vil sige, at det er useriøst, at forvente at FCK vinder mesterskabet, uden at der overhovedet bliver spænding om det. FCK's trup og økonomi taget i betragtning, vil alt andet simpelthen være at underpræstere på det groveste, og bør resultere i en trænerfyring. Jeg er ikke fortaler for trænerfyringer, bare på grund af at man en enkelt sæson ikke vinder mesterskabet, men i FCK's tilfælde kan jeg ikke se andre udveje, deres økonomi er lysår foran alle konkurrenterne, og truppen er det også på papiret, så kan Ståle ikke omsætte det til et mesterskab, så er han bare ikke god nok til at træne på det niveau.

Men i betragtning af hvordan efteråret gik, så er der jo noget der kunne tyde på, at Ståle ikke er den rette til at føre det hold til mesterskabet, og set i det lys, så kan der godt blive konkurrence om det (men målt på økonomi og trup burde der altså ikke).
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #56: 18 Mar 2008, 19:03 »

Tipsbladet synes at mene ca. det samme: som GOAL
Her er et par citate fra lederen:
"FCK er landets eneste seriøse titelkandidat"
"Det vil kræve mirakler at vriste mesterskabet fra København"
"Og mens det danske mesterskab synes så godt som afgjort"

Det bliver sværere og sværere og finde et fodboldblad for nogle. funny
Logged

It's gonna be legendary

absalonsen
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #57: 18 Mar 2008, 19:12 »

Tipsbladet synes at mene ca. det samme: som GOAL
Her er et par citate fra lederen:
"FCK er landets eneste seriøse titelkandidat"
"Det vil kræve mirakler at vriste mesterskabet fra København"
"Og mens det danske mesterskab synes så godt som afgjort"

Det bliver sværere og sværere og finde et fodboldblad for nogle. funny

Det lyder dybt useriøst! Det er jo nærmest det samme som at sige, det kun er fck, der er med i Suppen. Latterligt!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #58: 18 Mar 2008, 19:20 »

Det lyder dybt useriøst! Det er jo nærmest det samme som at sige, det kun er fck, der er med i Suppen. Latterligt!

Kan du seriøst se andre hold løbe med det? Selvfølgelig kan andre vinde det, men du må vel indrømme at alt andet end FCK-mesterskab er meget usandsynligt?
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #59: 18 Mar 2008, 19:35 »

Kan du seriøst se andre hold løbe med det? Selvfølgelig kan andre vinde det, men du må vel indrømme at alt andet end FCK-mesterskab er meget usandsynligt?

Nu ved jeg ikke hvilken dato citatet er taget fra, men pt er der stadig 14 runder tilbage og fck ligger kun nr. 1 pga. målforskellen! Er det ikke lidt for sent at hylde fck?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010