home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Pressens favorisering af FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Pressens favorisering af FCK  (Læst 12417 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #15: 16 Mar 2008, 18:24 »

Det er jeg fuldstændig enig i ! Fck henter de bedste spillere fra de andre klubber i super-ligaen, og man forventer at de højner deres niveau endnu mere - men nej. Rasmus Würtz, som spillede virkelig godt for Aab, har været decideret elendig for FCK, mens Morten Nordstrand, som bombede for FCN, har scoret 5-6 mål for FCK. Det er til at blive gal over.

Jeg synes i det hele taget at FCK er et håbløst projekt. Jeg kunne acceptere deres dominans, hvis de spillede flot og poleret fodbold og vandt store sejre, men de fedter jo en 1-0 hjem nærmest igen og igen. Det er ikke acceptabelt, når de har så mange penge at rutte med. Ståle er jo en retarderet manager. Han har klart det bedste mandskab, men spiller det kedeligste fodbold.
Og deres indkøbspolitik - mindst ligeså retarderet ! Hvorfor fanden henter de Ulrik Laursen ? Manden er jo ældre end den dybe tallerken, og langsom som ind i helvede. Der er 1,5 sæson i ham, og det er det, og så køber de sikkert bare en 37-årig mere. Og når FCK så endelig bruger penge på en ung talentfuld spiller (Ailton), så flopper han - og det på det groveste!

Fy for helvede FCK... fy for helvede.

Nord har spillet flere kampe på et halvt år end hele sin sæson for FCN. Han så i den sidste del af sæsonen, logisk nok, træt ud.

GOAL udnævner jo altid en favorit. Og så er det klart at de skal skrive at de mener FCK tager guldet. Det har de gjort alle de andre år med andre også.
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #16: 16 Mar 2008, 18:26 »

Jeg erkender denne debat er kørt lidt af sporet, men tænk over det. FCK har mildest talt været kedelige i efteråret, og de har ikke sprudlet. De har mistet Hangeland, der havde mindst lige så stor betydning for FCK som Rade havde for AaB. Derfor synes jeg det er useriøst at udelukke, at andre hold kan tage titlen. Så gode er FCK sgu heller ikke! Men det man  ser så ofte den FCK-liderlige presse, der ikke tør være kritiske overfor FCK. Jeg synes det stinker

De er jo også derfor Lauersen er kommet til klubben
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #17: 16 Mar 2008, 18:26 »

Jeg erkender denne debat er kørt lidt af sporet, men tænk over det. FCK har mildest talt været kedelige i efteråret, og de har ikke sprudlet. De har mistet Hangeland, der havde mindst lige så stor betydning for FCK som Rade havde for AaB. Derfor synes jeg det er useriøst at udelukke, at andre hold kan tage titlen. Så gode er FCK sgu heller ikke! Men det man  ser så ofte den FCK-liderlige presse, der ikke tør være kritiske overfor FCK. Jeg synes det stinker

De nægter jo ikke at AaB tager den. De udnævner bare FCK, logisk nok, til at være favorit.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #18: 16 Mar 2008, 18:28 »

De er jo også derfor Lauersen er kommet til klubben
Han er imo ik på niveau med Hangeland..

De nægter jo ikke at AaB tager den. De udnævner bare FCK, logisk nok, til at være favorit.
På forsiden står der noget lignende af: "FCK tager guld, hvem tager sølv og bronze?" Helt seriøst. Jeg synes den burde hedde: "Kan AaB holde deres forspring?"
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #19: 16 Mar 2008, 18:30 »

Han er imo ik på niveau med Hangeland..
På forsiden står der noget lignende af: "FCK tager guld, hvem tager sølv og bronze?" Helt seriøst. Jeg synes den burde hedde: "Kan AaB holde deres forspring?"

True. Men jeg vil sige at den også kunne hedde: "FCK nok en gang favoritter" eller lign. Smiley
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #20: 16 Mar 2008, 18:30 »

Det er trådstarteren der stinker og ikke FCK.
Aab er 2 point foran os. Tillykke
Fck har forstærket sig efter januar perioden,
hvorimod Aab har kommet svækket ud af det.
FCK, er forhenværende mestre, derfor er det vel klart at de bliver nævnt som favoritter. og der er ingen tvivl om at de har de bedste hold fck.
Har ikke læst debatten, så bær over med det...
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #21: 16 Mar 2008, 18:31 »

Hej freaks.

Jeg er efterhånden træt af pressens favorisering af FCK. Jeg er trofast abbonent på GOAL, men jeg har ikke tænkt mig at læse det længere! Jeg åbner for GOAL.DK, hvor jeg ser forsiden: FCK tar guldet. Hvem tager bronzen og sølvet? Det pisser mig satme af! AaB ligger foran FCK, og har ikke vist lavere niveau end FCK. Hvordan kan det være en selvfølge at FCK vinder mesterskabet i år?

Går man ind under holdanalysen snakker de bare om AaB har solgt Prica og derved guldet.  For det andet mener de ikke Hamren er motiveret til opgaven. Det er simpelthen useriøst.

kan godt være det er et surt indlæg, men jeg er sgu ik tilfreds med det her!

Hvis jeg skal være helt ærlig så vil jeg ikke sige aab har de samme kvalitets spillere som fck, og fordi man ligger nummer et i et halvt år, så er man jo ikke lige pludselig lige så god som fck som har vundet de sidste år. Så der syntes ikke man kan sige de er ligeså gode allerede nu..
Logged


molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #22: 16 Mar 2008, 18:31 »

Han er imo ik på niveau med Hangeland..
På forsiden står der noget lignende af: "FCK tager guld, hvem tager sølv og bronze?" Helt seriøst. Jeg synes den burde hedde: "Kan AaB holde deres forspring?"

Hvis han var på niveaue med Hangeland, så spillere han jo nok eller ikke i DK

ahh come on... helt seriøst... Hviklen overskrift er der mest knald på og sælger mest!?

- "FCK tager guld, hvem tager sølv og bronze?"
- "Kan AaB holde deres forspring?"

?
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #23: 16 Mar 2008, 18:32 »

Det er trådstarteren der stinker og ikke FCK.
Aab er 2 point foran os. Tillykke
Fck har forstærket sig efter januar perioden,
hvorimod Aab har kommet svækket ud af det.
FCK, er forhenværende mestre, derfor er det vel klart at de bliver nævnt som favoritter. og der er ingen tvivl om at de har de bedste hold fck.
Har ikke læst debatten, så bær over med det...

FCK ligger nr 1
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #24: 16 Mar 2008, 18:34 »

Ja nu.. men bladet er vel fra før idag Opstemt
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #25: 16 Mar 2008, 18:35 »

Jeg erkender denne debat er kørt lidt af sporet, men tænk over det. FCK har mildest talt været kedelige i efteråret, og de har ikke sprudlet. De har mistet Hangeland, der havde mindst lige så stor betydning for FCK som Rade havde for AaB. Derfor synes jeg det er useriøst at udelukke, at andre hold kan tage titlen. Så gode er FCK sgu heller ikke! Men det man  ser så ofte den FCK-liderlige presse, der ikke tør være kritiske overfor FCK. Jeg synes det stinker

Ja de mister Hangeland, men får så Laursen, som nok et tæt på at være sammeklasse, bare uden så stor fremtid.
Logged


molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #26: 16 Mar 2008, 18:35 »

Ja nu.. men bladet er vel fra før idag Opstemt

det kan du måske have ret i Opstemt
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #27: 16 Mar 2008, 18:38 »

Jeg har på intet tidspunkt påstået, at AaB har et stærkere hold end FCK. Det jeg siger er, at pressen afskriver AaB for tidligt. AaB er bestemt ikke svækkede.. Lasse Nilsson er en klasseangriber uden lige. En 40 mio. spiller! Lindstrøm er byttet ud med Due. Vi har altså ikke svækket os imo.

Jeg siger bare at jeg er pisse irriteret over pressens evige FCK-liderlighed og evige undervurdering og ´manglende respekt for AaB. Jeg har i al fald tænkt mig at opsige mit abonnement Wink
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #28: 16 Mar 2008, 18:39 »

Jeg har på intet tidspunkt påstået, at AaB har et stærkere hold end FCK. Det jeg siger er, at pressen afskriver AaB for tidligt. AaB er bestemt ikke svækkede.. Lasse Nilsson er en klasseangriber uden lige. En 40 mio. spiller! Lindstrøm er byttet ud med Due. Vi har altså ikke svækket os imo.

Jeg siger bare at jeg er pisse irriteret over pressens evige FCK-liderlighed og evige undervurdering og ´manglende respekt for AaB. Jeg har i al fald tænkt mig at opsige mit abonnement Wink

Arh, mon dog!? Så de har fået en mand der er bedre end Prica?
Logged


bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #29: 16 Mar 2008, 18:40 »

syntes de ligner real m mere og mere køber andre klubbers spillere som bomber også smadrer de dem.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010