home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Pressens favorisering af FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Pressens favorisering af FCK  (Læst 12403 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Pressens favorisering af FCK
« : 16 Mar 2008, 14:14 »

Hej freaks.

Jeg er efterhånden træt af pressens favorisering af FCK. Jeg er trofast abbonent på GOAL, men jeg har ikke tænkt mig at læse det længere! Jeg åbner for GOAL.DK, hvor jeg ser forsiden: FCK tar guldet. Hvem tager bronzen og sølvet? Det pisser mig satme af! AaB ligger foran FCK, og har ikke vist lavere niveau end FCK. Hvordan kan det være en selvfølge at FCK vinder mesterskabet i år?

Går man ind under holdanalysen snakker de bare om AaB har solgt Prica og derved guldet.  For det andet mener de ikke Hamren er motiveret til opgaven. Det er simpelthen useriøst.

kan godt være det er et surt indlæg, men jeg er sgu ik tilfreds med det her!
Logged


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #1: 16 Mar 2008, 14:19 »

Jeg er meget enig... Det er som om at FCK ikke kan gøre noget galt... Nu køber de Junior og Laursen, som er nogle gamle drenge, gode spillere, men gamle drenge. Det er noget, som på ingen måde gavner dansk fodbold... Har aldrig ment at FCK har gjort det helt store for vores landshold, jo de har hentet dem der er kikset i udlandet hjem, men de har aldrig fremmet talentudviklingen.. . Men istedet for at se på det, når de laver en analyse af FCK, så kalder de det en magtdemonstration(Jens Jørgen Brink), at de henter gamle spillere, som måske holder på top niveau i 2 år, mens Laursen skubber et af vores helt store talenter bag i køen, så der går lang tid inden han kommer til at spille...
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #2: 16 Mar 2008, 14:22 »

Jeg er meget enig... Det er som om at FCK ikke kan gøre noget galt... Nu køber de Junior og Laursen, som er nogle gamle drenge, gode spillere, men gamle drenge. Det er noget, som på ingen måde gavner dansk fodbold... Har aldrig ment at FCK har gjort det helt store for vores landshold, jo de har hentet dem der er kikset i udlandet hjem, men de har aldrig fremmet talentudviklingen.. . Men istedet for at se på det, når de laver en analyse af FCK, så kalder de det en magtdemonstration(Jens Jørgen Brink), at de henter gamle spillere, som måske holder på top niveau i 2 år, mens Laursen skubber et af vores helt store talenter bag i køen, så der går lang tid inden han kommer til at spille...
Der ligger et stort problem i talentudviklingen, ja, men vi må også erkende, at FCK's ambitioner indfries bedst af rutinerede spillere. Men hvordan kan man sige, at FCK tager guldet som en walkover, med det spil de har leveret i efteråret? Jeg begriber det ikke?

Når de snakker indkøbspolitik, mener jeg FCK har handlet skrækkeligt mht. Lauersen. De har givet en enorm sum for en gammel midterforsvarer. Er jeg den eneste der tænker panikkøb? Næppe..
Det er bare som om pressen ser gennem øjnene med det Skuffet
Logged


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #3: 16 Mar 2008, 14:28 »

Der ligger et stort problem i talentudviklingen, ja, men vi må også erkende, at FCK's ambitioner indfries bedst af rutinerede spillere.

Jeg siger heller ikke at de skal fylde deres hold emd hjemafvlede spillere, men når de alligevel er røget ud af alt der hedder europærisk og de har en mand, som Zanka, som sagtens kan spille på højt niveau, hvorfor så købe en gammel dreng, deres hold er stadig godt nok til at kunne nå mesterskabet...

Men syntes også at det er helt hen i vejret at de kalder mesterskabs kampen en walkover... Lad os nu lige se hvad der sker, når de møder de andre storhold(AaB, OB, Midtjyllan og Horsens Tunge)...
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #4: 16 Mar 2008, 14:28 »

Fordi Fck har det bedste hold, hvis de kan få holdet til at spille sammen (Tænk at jeg skriver sådan noget ticked off )
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #5: 16 Mar 2008, 14:33 »

Jeg er meget enig... Det er som om at FCK ikke kan gøre noget galt... Nu køber de Junior og Laursen, som er nogle gamle drenge, gode spillere, men gamle drenge. Det er noget, som på ingen måde gavner dansk fodbold... Har aldrig ment at FCK har gjort det helt store for vores landshold, jo de har hentet dem der er kikset i udlandet hjem, men de har aldrig fremmet talentudviklingen.. . Men istedet for at se på det, når de laver en analyse af FCK, så kalder de det en magtdemonstration(Jens Jørgen Brink), at de henter gamle spillere, som måske holder på top niveau i 2 år, mens Laursen skubber et af vores helt store talenter bag i køen, så der går lang tid inden han kommer til at spille...

Det er jeg fuldstændig enig i ! Fck henter de bedste spillere fra de andre klubber i super-ligaen, og man forventer at de højner deres niveau endnu mere - men nej. Rasmus Würtz, som spillede virkelig godt for Aab, har været decideret elendig for FCK, mens Morten Nordstrand, som bombede for FCN, har scoret 5-6 mål for FCK. Det er til at blive gal over.

Jeg synes i det hele taget at FCK er et håbløst projekt. Jeg kunne acceptere deres dominans, hvis de spillede flot og poleret fodbold og vandt store sejre, men de fedter jo en 1-0 hjem nærmest igen og igen. Det er ikke acceptabelt, når de har så mange penge at rutte med. Ståle er jo en retarderet manager. Han har klart det bedste mandskab, men spiller det kedeligste fodbold.
Og deres indkøbspolitik - mindst ligeså retarderet ! Hvorfor fanden henter de Ulrik Laursen ? Manden er jo ældre end den dybe tallerken, og langsom som ind i helvede. Der er 1,5 sæson i ham, og det er det, og så køber de sikkert bare en 37-årig mere. Og når FCK så endelig bruger penge på en ung talentfuld spiller (Ailton), så flopper han - og det på det groveste!

Fy for helvede FCK... fy for helvede.
Logged


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #6: 16 Mar 2008, 14:35 »

Det er jeg fuldstændig enig i ! Fck henter de bedste spillere fra de andre klubber i super-ligaen, og man forventer at de højner deres niveau endnu mere - men nej. Rasmus Würtz, som spillede virkelig godt for Aab, har været decideret elendig for FCK, mens Morten Nordstrand, som bombede for FCN, har scoret 5-6 mål for FCK. Det er til at blive gal over.

Jeg synes i det hele taget at FCK er et håbløst projekt. Jeg kunne acceptere deres dominans, hvis de spillede flot og poleret fodbold og vandt store sejre, men de fedter jo en 1-0 hjem nærmest igen og igen. Det er ikke acceptabelt, når de har så mange penge at rutte med. Ståle er jo en retarderet manager. Han har klart det bedste mandskab, men spiller det kedeligste fodbold.
Og deres indkøbspolitik - mindst ligeså retarderet ! Hvorfor fanden henter de Ulrik Laursen ? Manden er jo ældre end den dybe tallerken, og langsom som ind i helvede. Der er 1,5 sæson i ham, og det er det, og så køber de sikkert bare en 37-årig mere. Og når FCK så endelig bruger penge på en ung talentfuld spiller (Ailton), så flopper han - og det på det groveste!

Fy for helvede FCK... fy for helvede.

Enig!
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #7: 16 Mar 2008, 18:03 »

Fordi Fck har det bedste hold, hvis de kan få holdet til at spille sammen (Tænk at jeg skriver sådan noget ticked off )
Det tilføjer jo ik det store til vores debat Wink
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #8: 16 Mar 2008, 18:12 »

At FCK har en dårlig indkøbs politik og spiller kedeligt har vel ikke noget med pressens favoritisering at gøre? Det er jo helt off topic?

Pressens favoritisering ligger vel i, at når der er spillet 33 runder så ligger FCK vel nr. 1. Gør den ikke, så tager pressen fejl, og så kan i brokke jer. Men helt ærligt. FCK er jo favoritter. Det må selv den mest hårdnakkede Brøndby-fan jo tilstå. Hvis de ikke tager den - ja, så har vi en anden debat.
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #9: 16 Mar 2008, 18:14 »

Man kan jo ikke komme udenom at FCK har det bedste hold og når Aab sælger sin bedste spiller og sin spillemåde, er det klart at det tager lidt tid at lave det om. Man så jo også i går at AaB spillede ok, men ikke som et mesterhold og så i dag ser vi FCK vinde 1-4. Ja ja, det var forskellige modstandere, men FCK har bedre bredde, bedre startopstilling og bedre økonomi. Nu skal AaB til at spille på Curth, som levede godt under Prica og det tror jeg personligt på ikke holder.

Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #10: 16 Mar 2008, 18:16 »

Jeg tror nu at FCK med 99 % sikkerhed tager mesterskabet.
Mht. Ulrik Lauersen og Zanka. Zanka er en god spiller, men stadig MEGET ung og det er måske lidt af et sats at lade ham spiller hver kamp.. Og Ulrik Lauersen er et udemærket køb.

Og når visse personer kalde FCK et håbløs projekt burde de måske tage deres farvede briller af... Hvem har vundet superligaen de sidste par gange. De vil vinde NU og kan derfor ikke sætte 4 spillere på 16 år ind på førsteholdet og stadig vinde... Se på Brøndby. Det går jo ikke skide godt for dem.


FCK og Landsholdet. De har da opfostret Christian Poulsen.. han må da siges at være en okay spiller. Og de har da fået gang i Jesper Christiansen (selvom at han også gjorde det godt i viborg). Kan/gider ikke finde på flere spillere nu



og til sidst:
Hvorfor kritiserer i FCK? Det er jo ikke ligefrem deres skyld at de bliver favoriseret i pressen... det er da mere pressen i skal kritisere


og jeg er ikke FCK fan
« Seneste Redigering: 16 Mar 2008, 18:17 af molle » Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #11: 16 Mar 2008, 18:17 »

Der er jo en grund til at Zanka spiller hver gang - Gravgaard er ude med en skade.

Og iøvrigt er han jo et genialt talent.
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #12: 16 Mar 2008, 18:19 »

Der er jo en grund til at Zanka spiller hver gang - Gravgaard er ude med en skade.

Og iøvrigt er han jo et genialt talent.

Hvem har modsagt det?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #13: 16 Mar 2008, 18:20 »

Pressen favorisere favoritter, og det gælder ikke kun Danmark, så den store debat er ikke ligefrem gældende. Det er jo lidt ligesom seedninger i Football Manager. Hvis det så bliver AaB der vinder (hvilket jeg tvivler stærkt på) begynder pressen automatisk, at få et bedre indtryk af AaB, og derved favorisere dem.
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #14: 16 Mar 2008, 18:23 »

Jeg erkender denne debat er kørt lidt af sporet, men tænk over det. FCK har mildest talt været kedelige i efteråret, og de har ikke sprudlet. De har mistet Hangeland, der havde mindst lige så stor betydning for FCK som Rade havde for AaB. Derfor synes jeg det er useriøst at udelukke, at andre hold kan tage titlen. Så gode er FCK sgu heller ikke! Men det man  ser så ofte den FCK-liderlige presse, der ikke tør være kritiske overfor FCK. Jeg synes det stinker
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010