home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Pressens favorisering af FCK
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Pressens favorisering af FCK  (Læst 12422 gange)
Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #30: 16 Mar 2008, 18:40 »

Hvis han var på niveaue med Hangeland, så spillere han jo nok eller ikke i DK

ahh come on... helt seriøst... Hviklen overskrift er der mest knald på og sælger mest!?

- "FCK tager guld, hvem tager sølv og bronze?"
- "Kan AaB holde deres forspring?"

?
Her kommer vi så ind i en af grundene til deres favorisering. Jeg tror bare det ville sælge bedre at fordele liderligheden ud over forskellige hold. Brøndby er jo et hold, der tidligere var mindst lige så favoriserede, men efter deres "krise" er den vendt lidt. Jeg synes pressen burde være mere objektive, men det er nok utopi Skuffet
Logged


molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #31: 16 Mar 2008, 18:41 »

-SØREN - Hvem holder du med i superligaen?
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #32: 16 Mar 2008, 18:42 »

Det er jeg fuldstændig enig i ! Fck henter de bedste spillere fra de andre klubber i super-ligaen, og man forventer at de højner deres niveau endnu mere - men nej. Rasmus Würtz, som spillede virkelig godt for Aab, har været decideret elendig for FCK, mens Morten Nordstrand, som bombede for FCN, har scoret 5-6 mål for FCK. Det er til at blive gal over.

Jeg synes i det hele taget at FCK er et håbløst projekt. Jeg kunne acceptere deres dominans, hvis de spillede flot og poleret fodbold og vandt store sejre, men de fedter jo en 1-0 hjem nærmest igen og igen. Det er ikke acceptabelt, når de har så mange penge at rutte med. Ståle er jo en retarderet manager. Han har klart det bedste mandskab, men spiller det kedeligste fodbold.
Og deres indkøbspolitik - mindst ligeså retarderet ! Hvorfor fanden henter de Ulrik Laursen ? Manden er jo ældre end den dybe tallerken, og langsom som ind i helvede. Der er 1,5 sæson i ham, og det er det, og så køber de sikkert bare en 37-årig mere. Og når FCK så endelig bruger penge på en ung talentfuld spiller (Ailton), så flopper han - og det på det groveste!

Fy for helvede FCK... fy for helvede.

Kan du huske Gravgaard, Jesper Christiansen, Michael Silberbauer?

Du kan da ikke påstå at de er blevet dårligere af at komme til FCK
Nordstrand synes jeg faktisk er blevet en bedre spiller, nu spiller han bare på et hold der spiller noget anderledes. Nordsjælland satsede (tit for)meget offensivt og på kontra. Det var Nordstrand ideel til. Nu er han i FCK, hvor modstanderne står længere tilbage på banen og han skal vænnes til denne stil.
Würtz har rigtig nok ikke spillet godt endnu, men det gjorde Linderoth heller ikke det første halvår. Giv ham tid.

Håbløst projekt. funny Nu er det vist bitterheden der taler. Mestre 5 gange de sidste 7 år. Klart bedste økomoniske forretning i Sas Ligaen.
Spillet var elendigt i efteråret og derfor blev der satset på det Ståle vidste fungerede - defensiven. OG med tanke på det ringe spil gik det nu OK. Sidste sæson spillede vi bedre end langt de fleste hold, at vores forsvar så spillede fantastisk(i modsætning til andre? Rullende Øjne) generer ikke mig.
Indkøbspolitikken kan du diskutere når sæsonen er færdig. At hente en dansk landsholsforsvarer som erstaning er såmænd udemærket og så kan Zanka overtage om et år eller 2, hvis han ikke er solgt.
« Seneste Redigering: 16 Mar 2008, 18:43 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #33: 16 Mar 2008, 18:42 »

Men hvis FCK kom ud i en krise og lå nr 8, så ville de jo ikke være favoritter
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #34: 16 Mar 2008, 18:44 »

Arh, mon dog!? Så de har fået en mand der er bedre end Prica?
Det vil være urimeligt at sammenligne det to spillere. Lasse er gennebrudsstærk, hurtig, driblestærk og har et fantastisk blik for spillet. Prica er stor stærk og fylder meget i feltet. 2 vidt forskellige typer. Hvis du så Fodboldsnak ville du høre ham der agenten sige, at det var et kæmpe scoop af AaB, og at han er en klasse eller 2 over sasligaen Smiley

Det var Rade også, men jeg tror ikke de er svækket
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #35: 16 Mar 2008, 18:45 »

-SØREN - Hvem holder du med i superligaen?
Jeg er AaB-fan af hele mit hjerte. Dette er også grunden til min bitterhed. Jeg vidste at pressen ville snakke om AaB havde solgt guldet, da de solgte Rade. Men Lasse er altså på niveau med Rade.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #36: 16 Mar 2008, 18:46 »

syntes de ligner real m mere og mere køber andre klubbers spillere som bomber også smadrer de dem.

Det er klart. Normalt spillede de spillere mod hold der ville spille. Men når hold møder FCK, så pakker de sig fuldstændig sammen (undtagen Lyngby, men hva faen har de fået ud af det Rullende Øjne )
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #37: 16 Mar 2008, 18:47 »

Jeg er AaB-fan af hele mit hjerte. Dette er også grunden til min bitterhed. Jeg vidste at pressen ville snakke om AaB havde solgt guldet, da de solgte Rade. Men Lasse er altså på niveau med Rade.

Så kan man jo sige at AaB er lige så godt stillet som de var før Prica-salget, mens FCK har forstærket sig? Så betyder de 2 points forskel, der var før weekenden, vel intet. Så er FCK vel favoritter?
Logged


molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #38: 16 Mar 2008, 18:47 »

Men fordi Aab får Lasse, så er FCK da stadig favorit nr 1...
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #39: 16 Mar 2008, 18:49 »

Så kan man jo sige at AaB er lige så godt stillet som de var før Prica-salget, mens FCK har forstærket sig? Så betyder de 2 points forskel, der var før weekenden, vel intet. Så er FCK vel favoritter?
Vi kan godt vedtage, at FCK er favoritter Wink Men det betyder da ikke at de vinder mesterskabet? Hvorfor ikke fokusere på den duel der vil komme mellem de to hold? Hvilket program de har? jeg synes goals sæsonvurdering er noget utroligt useriøst jurnalistik Wink
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #40: 16 Mar 2008, 18:50 »

Vi kan godt vedtage, at FCK er favoritter Wink Men det betyder da ikke at de vinder mesterskabet? Hvorfor ikke fokusere på den duel der vil komme mellem de to hold? Hvilket program de har? jeg synes goals sæsonvurdering er noget utroligt useriøst jurnalistik Wink

Altså det gør jo ikke noget at læse gennem linierne. De pressen siger er; FCK er så godt stillet at de må være KÆMPE favoritter og at AaB (eller andre) tager mesterskabet er meget usandsynligt. Hvilket det jo også er? Jeg ville i hvert fald ikke sætte mine penge på andre.
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #41: 16 Mar 2008, 18:54 »

Altså det gør jo ikke noget at læse gennem linierne. De pressen siger er; FCK er så godt stillet at de må være KÆMPE favoritter og at AaB (eller andre) tager mesterskabet er meget usandsynligt. Hvilket det jo også er? Jeg ville i hvert fald ikke sætte mine penge på andre.
Læse mellem linier, tja! De behandler jo slet ikke kampen om mesterskabet Smiley De mener jo åbenbart ikke der ville komme en (håber de tager fejl)


Logged


molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #42: 16 Mar 2008, 18:55 »

Vi kan godt vedtage, at FCK er favoritter Wink Men det betyder da ikke at de vinder mesterskabet? Hvorfor ikke fokusere på den duel der vil komme mellem de to hold? Hvilket program de har? jeg synes goals sæsonvurdering er noget utroligt useriøst jurnalistik Wink

Men det er jo ikke det de vil skrive en artikel om...
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #43: 16 Mar 2008, 18:55 »

Læse mellem linier, tja! De behandler jo slet ikke kampen om mesterskabet Smiley De mener jo åbenbart ikke der ville komme en (håber de tager fejl)

Og hvis der ikke kommer en, sender du vel din forbeholdne undskyldning til goal ik?  Grin
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Pressens favorisering af FCK
« Svar #44: 16 Mar 2008, 18:58 »

Goal har og vil sikkert altid være meget subjektive, når det kommer til deres artikler, og lige netop derfor har jeg aldrig købt bladet.. FCK har den stærkeste trup og Ståle vil sidde i et meget varmt sæde, hvis de ikke vinder mesterskabet, mens hvis AaB vinder, så drikker jeg mig så fuld, at jeg ikke vil kunne huske at de vandt dagen efter Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010